Berlin or Munich

برلین یا مونیخ؛ داستان‌های نگفته آلمان!

برلین به خاطر دیوار برلین خود کاملاً مشهور است و مردم اینجا به صراحت خود معروف هستند. از سوی دیگر، مونیخ به خاطر برخی از قطعات معماری بسیار جالب و هنری، جشن‌های سالانه و فرهنگ پر جنب و جوش خود شناخته شده است. بدون شک هر کدام از این شهرها مزایا و معایب خود را دارند به همین خاطر است که مسافران اغلب نمی‌دانند که بین برلین یا مونیخ کدام یک را انتخاب کنند اما در ادامه ما می‌خواهیم با ارائه چند ویژگی تحلیلی و مهم هر دو مکان را به شما معرفی کرده و کمک کنیم تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به مقصد مونیخ را دارید، می‌توانید همین حالا از سایت سه کلیک اقدام کنید و بعد از بررسی بلیط خود را خریداری کنید. 

بهترین زمان برای بازدید

Berlin

اولین نکته‌ای که در هنگام تصمیم گیری برای رفتن به برلین یا مونیخ باید در نظر داشته باشید آب و هوا و بهترین زمان برای بازدید از این دو شهر است. فصل زمستان در برلین سخت است و خیابان‌ها و بازارها به اندازه ماه مارس پر جنب و جوش نیستند که می‌تواند بهترین زمان برای سفر به این شهر باشد. اما نکته‌ای که فصل زمستان برلین را مشخص می‌کند، تخفیف های شگفت انگیز و قیمت پایین پروازهای موجود در این فصل است. از طرفی بهترین زمان برای سفر به مونیخ از ماه مارس تا می است که تابستان‌ها چندان گرم نیست. به جز ماه دسامبر و ژانویه، این مکان به اندازه کافی شگفت انگیز است که حداقل یک بار از آن بازدید کنید.

برلین در مقابل مونیخ: مکان، جغرافیا، و آب و هوا

اگر چه برلین شاهد سردترین شب‌ها در ماه دسامبر است، اما حال و هوای جشن که با خیابان‌های خیره‌ کننده و چهره‌های شاد آشکار می‌شود باعث شده تا شما تمایلی به ترک مکان نداشته باشید. دما با فرا رسیدن ماه مارس شروع به افزایش می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که شاهد دیدن مکان‌های شگفت انگیز برلین، از جمله معروف‌ترین دیوار برلین باشید.

اگر چه مونیخ خانه موزه‌ها و ساختمان‌های هنری مختلف است، اما این شهر تا حد زیادی به جشن‌های سالانه خود شهرت دارد. بنابراین اگر به شلوغی و جشن‌های دسته جمعی علاقه مند هستید مونیخ انتخاب مناسبی برای شما است.

مکان‌هایی برای پاتوق کردن در برلین

وقتی سعی می‌کنید شهر برلین را کاوش کنید، بازدید از این مکان‌های برجسته که در زیر فهرست شده‌اند را فراموش نکنید که این مقصد را ارزشمند می‌کنند:

Reichstag Building

Reichstag Building

این ساختمان در Platz der Republik 1، 10557 برلین، آلمان واقع شده است. دروازه براندنبورگ منطقه اصلی به سمت شمال است که ساختمان رایشستاگ در آن قرار دارد. پارلمان آلمان در این ساختمان معروف قرار دارد و مقر حکومت جمهوری وایمار بوده است. این مکان تا زمانی که نازی‌ها در سال 1933 متوقف شدند و آن را تحت کنترل خود گرفتند، چنین بود.

Memorial of the Berlin Wall

شهر برلین، شهری در کشور آلمان به خاطر دیوار برلینش ​​معروف و شناخته شده است. این مکان در Bernauer Strasse 111, 13355 برلین، در فهرست بیش از هزاران مکان برای بازدید در آلمان در رتبه دوم قرار دارد. این مکان یادبود سناریوی بزرگ آلمان است. این مکان در قلب کشور واقع شده است و به همین دلیل به عنوان جذاب‌ترین مکان در سراسر شهر شناخته می‌شود. این دیوار از نوار مرزی سابق تا 1.4 کیلومتر امتداد دارد.

Topography of Terror

Topography of Terror

این مکان که به عنوان سومین مکان برتر در کل منطقه وسیع آلمان رتبه بندی شده است، در خیابان Niederkirchner 8، 10963 برلین واقع شده است. بدون شک، مردم از سراسر کشور و حتی جهان از اینجا دیدن می‌کنند تا شاهد حکومت وحشت نازی‌ها باشند. آثار این مکان به طور انحصاری توسط راهنمایان محلی و راهنماهای صوتی موجود توضیح داده می‌شود. این مکان از سال 87 به عنوان ستاد کل نیروی انتظامی محل انتقال و دریافت اطلاعات تبدیل شده است.

Pergamon Museum

موزه پرگامون یک مجموعه سه بال است. سالن نمایشگاه خانه‌ای است برای سه تا از انباشته‌های Staatliche Museen Zu Berlin: Antikensammlung، Vorderasiatisches Museum، و Museum fürIslamische Kunst. بازتولید شگفت ‌انگیز سازه‌های باستان ‌شناسی عظیمی مانند راه صفوف از بابل، دروازه ایشتار، دروازه بازار میلتوس، محراب پرگامون، و نمای Mshatta به اندازه کافی کمک کرده است تا این موزه در سراسر جهان محبوب شود.

Museum Island

Museum Island

این مکان که در خیابان بریت، 13089 برلین واقع شده است، به عنوان خانه سه موزه معروف به نام‌های Pergamon، Bode و Altes شناخته می‌شود که مدت‌هاست از این هنر محافظت می‌کنند. بهترین چیز در مورد این مکان این است که یک نفر می‌تواند از سه مکان مختلف بازدید کند و تجربه‌ای لذت بخش داشته باشد.

مکان‌هایی برای پاتوق در مونیخ

در ادامه مقاله صحبت درباره برلین یا مونیخ بیایید کمی درباره مکان‌های مهم مونیخ صحبت کنیم. این شهر آلمانی به دلیل فرهنگ و تاریخ غنی خود شناخته شده است و همه علاقه مندان به سفر را در خود جای می‌دهد. هر مکان برای خود حرف‌های زیادی دارد و به اندازه کافی جذاب است که شما را به بازدید مجدد ترغیب کند:

باغ انگلیسی

English garden in Munich

این مکان در 80538 مونیخ، بایرن واقع شده است، این مکان بسیار دیدنی است و هوای تازه‌ای را فراهم می‌کند که پس از دوری از شهر خود به آن نیاز دارید. این مکان همچنین دارای معبد بسیار معروف یونانی است که در بین مردم به عنوان بتکده چینی شناخته می‌شود. وجود چای‌خانه ژاپنی، آن را به مکانی روشن تبدیل می‌کند که می‌توان در صبح هنگام نوشیدن یک فنجان چای از آن بازدید کرد.

Marienplatz

این مکان در Marienplatz 1, 80331 Munich, Bavaria, Germany واقع شده است. این مکان این افتخار را دارد که بزرگترین میدان در کل آلمان باشد و مرکز اصلی کشور نیز محسوب می‌شود. تنها در چند سال اخیر، این مکان از تاریخ طولانی و سرگرم کننده خود به عنوان مرکز اصلی این مکان شناخته شده است.

Allianz Arena

Allianz Arena

این مکان که در Werner-Heisenberg-Allee 25, 80939 مونیخ واقع شده است. این ورزشگاه دارای بخش‌های شگفت انگیزی است که می‌توان در آلمان شاهد آن بود. در دسترس بودن چند مغازه در این نزدیکی می‌تواند به شما کمک کند گرسنگی خود را رفع کنید.

موزه BMW

این مکان به دلیل در دسترس بودن دو مکان یعنی یکی برج چهار سیلندر BMW و دیگری موزه کاسه ای شکل، یک جاذبه گردشگری بسیار مهم در مونیخ است. موضوع اصلی موزه برجسته کردن پیشرفت‌های فنی در خودروها و موتورسیکلت‌ها و در عین حال ارائه برخی از حقایق مهم در مورد شرکت است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم درباره سفر به برلین یا مونیخ و ویژگی‌های آنها صحبت کنیم. اکنون ثابت شده است که هر دو شهر آلمان به روش‌های خود شگفت انگیز هستند و انتخاب یکی از آن‌ها می‌تواند کار سختی باشد. با این حال، هنگام برنامه ریزی سفر خود به آلمان و تصمیم گیری در مورد بازدید از برلین یا مونیخ برای تعطیلات، فراموش نکنید که مکان‌های ذکر شده در بالا را در برنامه سفر خود اضافه کنید.

نظرات کاربران