Munich

مونیخ در تابستان؛ چهره ناشناخته شهر

مونیخ، پایتخت باواریا در آلمان، اغلب شمالی ترین شهر ایتالیا نیز نامیده می‌شود، زیرا تابستان آن اغلب شبیه به مکان‌های جنوب اروپا است. تابستان‌های گرم واقعاً آن را برای کاوش در شهر برای ساعات طولانی بدون احساس فرسودگی ایده آل می‌کند. آفتاب برای مدت طولانی طلوع می‌کند و هوا برای گشت و گذار در شهر و اطراف آن با دوچرخه یا پیاده روی کاملاً راحت است. مونیخ دارای پارک‌ها، باغ‌ها، بازارهای روباز، کلیساها، کاخ‌ها، موزه‌ها و بسیاری چیزهای دیگر برای کشف است. این شهر تاریخی غنی دارد و نمی‌توان در یک سفر کوتاه، مونیخ را به درستی شناخت. کسانی که قصد دارند در تابستان به مونیخ بروند می‌توانند از ادامه با جزئیات بیشتری آشنا شوند، زیرا این مقاله به طور کامل به بحث مونیخ در تابستان اختصاص داده شده است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به مقصد مونیخ را دارید، می‌توانید همین حالا از سایت سه کلیک اقدام کنید و بعد از بررسی بلیط خود را خریداری کنید. 

بهترین زمان برای بازدید از مونیخ

بهترین زمان برای سفر به مونیخ در تابستان و اوایل پاییز است، یعنی دوره بین ماه می و اکتبر. پس از پایان زمستان، جشن معروف Fasching برگزار می‌شود. سفر تابستانی به مونیخ می‌تواند سرگرم کننده، هیجان انگیز و همچنین آرامش بخش باشد.

آب و هوای مونیخ در تابستان

Munich in summer

مونیخ در تابستان ممکن است گاهی اوقات بسیار گرم باشد. با این حال، دمای شدید زیاد دوام نمی‌آورد. در ماه های ژوئن، جولای و آگوست، حداکثر دما می‌تواند تا سی درجه سانتیگراد باشد. اغلب این روزهای گرم با بارش‌های بارانی خنک همراه است. حتی در ماه های جولای و آگوست، تابش آفتاب همیشه تضمین نمی‌شود و گهگاه بارندگی وجود دارد. برای جلوگیری از خیس شدن باید یک چتر یا یک کت بارانی همراه داشته باشید. با این حال، اجازه ندهید این هوا شما را افسرده کند زیرا مونیخ در باران نیز زیبا به نظر می‌رسد.

بهترین مکان‌های تابستانی برای بازدید در مونیخ

اگر پس از سفر به مونیخ در تابستان به دنبال بهترین و جذاب‌ترین مکان‌ها برای بازدید هستید؛ ما به شما مکان‌های زیر را پیشنهاد می‌دهیم:

قلعه‌های سلطنتی Neuschwanstein و Linderhof

Neuschwanstein

این قلعه‌های داخل و اطراف مونیخ بهترین سفرهای یک روزه از مونیخ را در تابستان ارائه می‌دهند. می توانید روستاهای قرون وسطایی را ببینید، نگاهی اجمالی به آلپ باواریا بیاندازید و قلعه های افسانه ای رویایی را کشف کنید. این قلعه‌ها به دلیل معماری سبک نئورومی خود مشهور هستند. دسترسی به این مکان‌ها با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بسیار راحت است و می‌توانید سفرهای انفرادی یا با راهنما را انتخاب کنید. چندین سفر یک روزه با راهنما وجود دارد که در این زمان از سال انجام می‌شود. ماه‌های تابستان در مونیخ نور کافی و فرصت‌های عکاسی متعدد را فراهم می‌کند.

باغ انگلیسی

بزرگترین جاذبه مونیخ بدون شک باغ انگلیسی است که با مناظر زیبای حومه‌های انگلیسی همراه است. یک چایخانه ژاپنی، یک معبد سبز و یک پاگودای چینی نیز در اینجا وجود دارد. این پارک 900 هکتاری در کنار رودخانه ایثار در تمام طول سال در بین گردشگران و همچنین مردم محلی محبوب است. دوچرخه سواران و دونده‌ها تقریباً هشتاد کیلومتر را برای دوچرخه سواری یا دویدن طی می‌کنند که باعث می‌شود یک تمرین عالی داشته باشید. همچنین گزینه هایی برای فعالیت‌های اوقات فراغت متعدد وجود دارد. 

Marienplatz

Marienplatz

این میدان عمومی مملو از مکان‌هایی برای کاوش است و در طول تاریخ بخشی برجسته از شهر بوده است. این مکان پر جنب و جوش مملو از رستوران‌ها، مکان‌های خرید و حتی ساختمان‌های تاریخی است. تالار شهر جدید، تالار شهر قدیمی، گلکنسپیل و ستون مریم مقدس در این میدان وجود دارد. 

Rosengarten

روزنگارتن یا باغ رز مکانی نه چندان محبوب در شهر مونیخ است که در آن می‌توانید انواع گل رز را ببینید. این باغ در نزدیکی Schyrenbad قرار دارد و بخشی از Baumschule Bischweiler است. می‌توانید زمانی را صرف بازی فریزبی کنید یا فقط روی یک صندلی بنشینید و کتاب بخوانید. اینجا مکانی آرام برای خنک شدن و خواندن کتاب است بدون اینکه کسی مزاحم شما شود. 

باغ گیاه شناسی جدید

New Botanical Garden

باغ گیاه شناسی معروف مونیخ در سال 1915 شروع به کار کرد. این یک ملک 18 هکتاری با بیش از چهارده هزار گونه مختلف است. گلخانه گرمسیری و آلپیوم مکان‌هایی در باغ هستند که زیبایی خاصی دارند. در گلخانه 4، می‌توانید گونه‌های رنگارنگ مختلف پروانه‌ها را ببینید که آزادانه در اطراف پرواز می‌کنند. وقتی که در این سرزمین جذاب برای بازدید از مونیخ در تابستان هستید؛ این مکان مطمئناً توجه شما را جلب می‌کند.

دریاچه‌های مونیخ

مونیخ چند دریاچه در اطراف دارد که به راحتی می‌توانید با دوچرخه به آنها برسید. دریاچه‌هایی مانند Fasaneriesee، Lerchenauer See و Feldmochinger See کاملاً به هم متصل هستند. می‌توانید در سواحل مجاور آفتاب بگیرید یا حتی برای شنا بروید. در اوج تابستان، همچنین می‌توانید به Lußsee And Langwieder See رانندگی کنید. دریاچه‌هایی وجود دارند که می‌توانید در تابستان در خارج از شهر مونیخ آلمان نیز در آنها کاوش کنید.

بهترین کارها برای انجام در مونیخ

مونیخ در تابستان

کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید در تابستان در مونیخ انجام دهید. در اینجا تعدادی از آنها وجود دارد که می‌توانید در تعطیلات آرام بعدی خود در مونیخ با عزیزان از آنها لذت ببرید: 

پیک نیک

پارک‌های زیبای مونیخ بهترین فرصت‌های پیک نیک را برای شما فراهم می‌کنند. می توانید از آفتاب تابستانی لذت ببرید یا حتی به پیاده روی‌های طولانی بروید. بیشتر پارک‌ها بسیار زیبا و به خوبی نگهداری می‌شوند و بهترین چیز این است که هیچ کمبودی در آن‌ها وجود ندارد. تعداد مکان‌هایی که مونیخ برای ارائه دارد بی پایان است. ‌می‌توانید از پارک غربی، المپیا برگ و گارتنرپلاتز دیدن کنید یا فقط برای پیک نیک به سواحل رودخانه ایسار بروید. Schlosspark Nymphenburg و همچنین باغ گیاه شناسی نیز مکان‌های عالی برای گذراندن صبح تابستان هستند.

دوچرخه سواری

Cycling in Munich

بسیاری از مناطق آلمان کاملاً دوچرخه پسند هستند و مونیخ یکی از آنهاست. تور مونیخ با دوچرخه بسیار لذت بخش است. علاوه بر این، تورهای دوچرخه ‌سواری با راهنما نیز وجود دارد که می‌توانید برای شناخت بیشتر شهر در حین دوچرخه ‌سواری شرکت کنید. می‌توانید با ایزار سوار شوید، می‌توانید به مکان‌هایی در شمال مانند Freising، Moosburg یا Landshut بروید و در جنوب، می‌توانید به Wolfratshausenor Bad Hölz ​​بروید.

رفتن به حمام در فضای باز

مونیخ همچنین دارای یک دسته حمام در فضای باز است. آنها یک جایگزین عالی به جای رفتن به یکی از دریاچه‌های اطراف هستند. قبل از ورود به این حمام‌های فضای باز باید هزینه ورودی بپردازید و در صف بایستید، اما این حمام‌ها بسیار سرگرم کننده هستند. Naturbad Maria Einsiedel یک حمام طبیعی در فضای باز است که از آب ایزار در آلمان تغذیه می‌شود. از جمله دیگر حمام‌های قابل توجه مونیخ می‌توان به Michaelibad، Ungererbad، Prinzregentenbad، و Schyrenbad اشاره کرد.ش

سوار شدن قایق لاستیکی

Rubber boat in Munich

قایق سواری در رودخانه یک فعالیت معمول تابستان در مونیخ است. شما می‌توانید با یک قایق لاستیکی بادی در رودخانه ایثار به طول ۲۸ کیلومتر سواری کنید. می‌توانید از S-Bahn تا ولفراتشاوزن بروید. این سفر قطعا ارزش وقت گذاشتن را دارد. یک قایق معمولاً می‌تواند چهار نفر را در خود جای دهد.

بازارهای کشاورزان در فضای باز

Viktualienmarkt یکی از بزرگترین بازارهای روباز مونیخ است که قدمت آن به اوایل دهه 1800 باز می‌گردد. غرفه‌ها به خوبی با میوه ها و سبزیجات تازه تزئین شده‌اند که می‌توانید با قیمت‌های بسیار پایین خریداری کنید. شما همچنین می‌توانید گوشت، پنیر، سوسیس، آب میوه های تازه فشرده و خیلی چیزهای دیگر بخرید.

بهترین جشنواره تابستانی در مونیخ

مونیخ در تابستان

کارهای زیادی برای انجام دادن در مونیخ در تابستان وجود دارد. تابستان در مونیخ می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد زیرا پارک‌های زیادی وجود دارد که در تابستان دروازه‌های آن را باز می‌کنند. در اینجا برخی از فستیوال‌هایی که در فصل تابستان در مونیخ برگزار می‌شود، آورده شده است:

Sommer Tollywood

برای کسانی که عاشق هنرهای نمایشی هستند، تالیوود تابستانی بهترین مکان برای رفتن است. به مدت سه هفته در ماه جولای، پارک المپیا به یک دهکده موقت با چادرهای رنگارنگ تبدیل می‌شود. این جشنواره عموماً از اواخر ژوئن تا اوایل ژوئیه باز است و به خاطر اجرای موسیقی و اجرای سیرک مشهور است. علاوه بر این، اجراهای تئاتری نیز وجود دارد. غذاخوری‌های زیادی باز می‌شوند و این یعنی غذاهای لذیذی وجود دارد که می‌توانید غذاهای محلی را امتحان کنید. مردم همچنین می توانند  هنرهای محلی و صنایع دستی، جواهرات دست ساز و… را خریداری کنند.

Kocherlball

Kocherlball

کوچربال یا کوک بال در سومین یکشنبه ماه جولای در باغ معروف انگلیسی مونیخ برگزار می شود. یک سنت از قرن 19 هنوز ادامه دارد تا به امروز که در آن همه خدمتکاران، آشپزها، پرستاران و سایر کمک های خانگی شهر در اوایل صبح یکشنبه برای رقصیدن جمع می شوند. در نزدیکی برج چینی اتفاق می افتد. این حزب از سال 1904 تا 1989 ممنوع بود. اما اکنون، حزب بزرگتر از همیشه شده است. این جشنواره از ساعت 6 صبح شروع می شود و راهی عالی برای تجربه شکوه قدیمی مونیخ است.

Auer Dult

Auer Dult که در ماه های می، آگوست و اکتبر برگزار می‌شود، یک بازار سنتی است که سالی سه بار برگزار می‌شود. شما می‌توانید نمایشگاه را در Mariahilfplatz پیدا کنید. بیش از 300 غرفه وجود دارد که محصولات غذایی، اقلام صنایع دستی، پوشاک و… را می‌فروشند. شما همچنین می توانید کتاب‌های قدیمی و سایر موارد کمیاب را خریداری کنید. همچنین مکان بسیار خوبی برای کودکان است زیرا می‌توانند در چرخ و فلک‌ها و ماشین‌ها تفریح کنند. این رویدادهای فصلی برای گذراندن وقت با خانواده عالی هستند.

Oktoberfest

مونیخ در تابستان

اگر چه این جشنواره یک جشنواره تابستانی نیست، اما Oktoberfest چیزی است که مونیخ را متمایز می‌کند. این جشن 16 روزه پر از وسایل سواری، بازی، کارناوال، غذا و مهمتر از همه، آبجو باواریا است. بنابراین، اگر تا پایان تابستان به مونیخ سفر می‌کنید، سفر خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که چند روزی را برای لذت بردن از جشنواره اکتبر بمانید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره سفر به مونیخ در تابستان صحبت کردیم. حتی اگر مونیخ در روزهای تابستان گرم شود، مهم است که کت باران یا چتر خود را در دسترس داشته باشید. از آنجایی که آفتاب تابستانی گاهی اوقات می‌تواند بسیار سوزان باشد، همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، به خصوص زمانی که به استخر می‌روید. در کل به دلیل گرمای هوا همیشه باید مراقب پوست و ظاهر خودتان باشید.

نظرات کاربران