بهترین سواحل نزدیک مادرید

بهترین سواحل نزدیک مادرید؛ لذت آرامش و ماجراجویی در طبیعت

به دنیایی از زیبایی‌های طبیعی خوش آمدید! می‌خواهیم در این سفر شما را به سواحل نزدیک مادرید ببریم و برای دقایقی از دغدغه‌های روزمره برهانیم. این سواحل، نه‌تنها به‌عنوان مکان‌هایی برای استراحت، بلکه برای ماجراجویی نیز مناسبند. شما در آن‌جا می‌توانید موج‌سواری کنید، سپس روی شن‌های ساحل دراز بکشید و آفتاب بگیرید. بعد از آن شروع به ورزش‌های ساحلی کنید، نوشیدنی بنوشید و از چشم‌اندازهای جذاب اطراف لذت ببرید. هم‌چنین می‌توانید ماهیگیری و کایت‌سواری کنید. دریچه‌ای از بهشت به روی شما گشوده شده است؛ برای تماشای این بهشت زیبا در بهترین سواحل نزدیک مادرید همراه ما باشید.

می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران مادرید یا قیمت بلیط هواپیما مادرید تهران به سه کلیک مراجعه کنید

Playa de Langre

Playa de Langre

یکی از بهترین سواحل نزدیک مادرید Playa de Langre است. این ساحل به جریان تند آب و سرعت زیاد امواج شهرت دارد. بنابراین برای آن دسته از افرادی که عاشق موج‌سواری روی آب هستند، مناسب است. ساحل Playa de Langre، مکانی خلوت و آرام دارد؛ به‌طوری که حتی تلفن همراه در آن‌جا آنتن نمی‌دهد. خلوت بودن ساحل Playa de Langre، مزیت‌های بسیاری دارد: شما می‌توانید کنار ساحل بنشینید و تمرین مراقبه‌تان را انجام دهید، کتاب بخوانید و به امواج ساحل چشم بدوزید. علاوه‌بر آن، روی شن‌های خیس ساحل راه بروید و  برای موج‌سواری روی آب آماده شوید.

آدرس:

حومه شهر  Costa Trasmiera

Santander Bay Beach

یکی دیگر از نزدیک‌ترین سواحل مسکو Santander Bay Beach است. Santander Bay Beach، به‌عنوان مکانی بسیار شلوغ و سرگرم‌کننده شناخته می‌شود. مردم اغلب به این‌جا می‌آیند تا شنا کنند، حمام آفتاب بگیرند و ورزش‌هایی مانند والیبال ساحلی را بازی کنند. علاوه‌بر آن، به رستوران‌های اطراف بروند و غذاهای محلی نوش جان کنند. Santander Bay Beach، آخرهفته‌ها شلوغ‌تر می‌شود؛ اگر از همهمه جمعیت بیزار نیستید، آخرهفته به این‌جا بیایید.

آدرس:

Cantabria

Playa de Bolonia

Playa de Bolonia

یکی دیگر از بهترین سواحل نزدیک مادرید Playa de Bolonia است. این جاذبه تفریحی، در ابتدا محل زندگی یک قبیله محلی بوده که در حال حاضر اثری از آن‌ها نیست. شما برای رسیدن به این ساحل به یک کشتی یا جت شخصی نیاز دارید. بسیاری از ثروتمندان اسپانیایی، معمولا برای فرار از جنون شهر و داشتن یک سفر رویایی، جت یا کشتی شخصی می‌خرند تا به این‌جا بیایند. ساحل Playa de Bolonia، دارای ویرانه‌های رومی‌ست که امکان جستجوکردن در آنان وجود دارد. علاوه‌بر آن، باد با سرعت زیادی می‌وزد؛ بنابراین شما در این ساحل زیبا می‌توانید کایت‌سواری، ماهی‌گیری و موج‌سواری کنید.

آدرس:

تاریفا

Playa de Gulpiyuri

یکی دیگر از نزدیک‌ ترین سواحل مادرید Playa de Gulpiyuri است. Playa de Gulpiyuri، یک ساحل بکر و منحصربه‌فرد بوده که چشم‌اندازی خارق‌العاده دارد. آب از یک تونل طبیعی، از میان صخره‌ها می‌ریزد و گودال مقابل خود را پرآب می‌کند. حتی اگر شنا بلد نباشید، می‌توانید در این ساحل کم‌عمق شنا کنید و تا می‌توانید عکس بگیرید. Playa de Gulpiyuri، به‌معنای واقعی کلمه «بهشت گمشده» است؛ بیشتر از این درباره منظره رویایی آن توضیح نمی‌دهیم؛ خودتان بروید و ببینید!

آدرس:

Asturias

La Concha Beach

La Concha Beach
Playa de la Concha, Oropesa del Mar (Castellón),

یکی دیگر از بهترین سواحل نزدیک مادرید La Concha Beach است. این ساحل، مسیرهای پیاده‌روی سنگ‌فرش‌شده، رستوران و کافه و تخت‌هایی شناور برای آفتاب‌گرفتن دارد. چند سکوی دایره‌ای‌شکل نیز وسط آب قرار داده شده تا افراد بعد از شناکردن روی آن دراز بکشند و آفتاب بگیرند. جزیره زیبای سانتا کلارا نیز بسیار نزدیک به La Concha  است؛ به‌طوری که سرسبزی‌آن از دور پیداست.

آدرس:

San Sebastian

Cap de Creus

یکی دیگر از سواحل نزدیک مادرید Cap de Creus است. اطراف این مکان دیدنی، صخره‌ها و غارها قرار دارند؛ به‌طوری که احساس می‌کنید وارد انباری از سنگ شده‌اید. بسیاری از گردشگران بر این باورند که این ساحل بکر، به قدری زیباست که شبیه یک تابلوی نقاشی خیالی به نظر می‌رسد. دو رستوران نیز در اطراف آن وجود دارد؛ بنابراین می‌توانید غذای خود را حین نگاه کردن به منظره آبی ساحل Cap de Creus نوش جان کنید.

آدرس:

Costa Brava

Alberche Beach

یکی دیگر از بهترین سواحل نزدیک مادرید Alberche Beach است. Alberche، بیشتر شبیه یک رودخانه بوده و آب آن عمق کمی دارد. بااین‌حال، مردم محلی برای شنا کردن و استراحت کردن همراه با حیوانات خود به این‌جا می‌آیند. محیط اطراف این جاذبه دیدنی نیز سرسبز بوده و با نیمکت پر شده است. هم‌چنین ریگ‌های اطراف ساحل نیز به شما امکان دوچرخه‌سواری در آن‌جا را می‌دهد. Alberche، امکان فعالیت همه‌جانبه‌ای را برای شما ممکن می‌سازد. اگر هم همراه با کودکان خود از این جاذبه تفریحی بازدید می‌کنید که نورعلی‌نور است؛ چرا که به‌علت عمقِ کم آب برای بازی آن‌ها جای هیچ نگرانی نیست.

آدرس:

M-510, 28620 Aldea del Fresno, Madrid, Spain

Cadaques

Cadaques

یکی دیگر از بهترین سواحل نزدیک مادرید Cadaques است. شما در مسیر جاده تا ساحل آن با خانه‌هایِ سفید کوچک و باغ‌های زیتون روبه‌رو می‌شوید. کوچه‌ها نیز مملو از درختان صورتی و بنفش بوده و تضاد زیبای آنان با رنگ سفید، منظره‌ای خیره‌کننده را پدید آورده است. بالکن‌ها رو به کوچه باز می‌شود و در کوچه نیز، نیمکت‌ها با فواصل معینی از هم انتظار رهگذران را می‌کشند. Cadaques یک دهکده ماهیگیری کوچک بوده که در بیشتر مواقع قایق‌های کوچک سفیدی روی آن شناور و در حال ماهیگیری‌اند. این دهکده زیبا برای گشت و گذار، ماهیگیری، آفتاب گرفتن و ریلکس کردن مناسب است.

آدرس:

Costa Brava

La Malvarrosa Beach

یکی دیگر از سواحل نزدیک مادرید La Malvarrosa Beach است. این ساحل که در شهر والنسیا قرار دارد، در نزدیکی فرودگاه مادرید است. هم‌چنین با قطار نیز حدود یک‌ساعت از مادرید به والنسیا می‌رسید. آب La Malvarrosa به‌قدری زلال بوده که شما می‌توانید شن‌های کف ساحل را ببینید. در ساحل نیز سایه‌بان‌ها و مسیرهای پیاده‌روی طراحی شده تا شما هیچ‌چیز برای یک تفریح جذاب کم نداشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم در ساحل شنا کنید و سپس زیر یکی از سایه‌بان‌ها ریلکس کنید یا روی شن‌ها آفتاب بگیرید.

در آخر

ما در این مقاله، به‌دنبال تجربه‌ای دلپذیر از طبیعت و زیبایی‌های ساحلی آن بودیم. برخی از سواحل نزدیک مادرید با امواج تندشان و برخی دیگر با ویرانه‌ها و غارهای طبیعی و صخره‌ها مناظر منحصربه‌فردی را پدید آورده‌اند. این مقاله به ما نشان داد که طیف متنوعی از سواحل در اسپانیا وجود دارد؛ به طوری که هر ساحل متناسب با سلیقه هر شخصی‌ست. برای شما سفر به یکی از سواحل نزدیک مادرید را آرزومندیم.

نظرات کاربران