بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا در سال 2022

هتل‌های یوآل آنتالیا

با رزرو یکی از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا، راحت‌ترین اقامت را به خود و عزیزانتان هدیه خواهید داد. این هتل‌ها علاوه بر لوکس و مدرن بودن، خدمات زیادی به شما ارائه می‌دهد. تصور کنید با خرید تور آنتالیا به هتلی قدم می‌گذارید که دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی بابت خوراکی، غذا و… ندارید. بله، درست است! هتل‌های یوآل امکانات متفاوت از هتل‌های دیگر را در اختیارتان می‌گذارند. شما در این هتل‌ها حس بودن در خانه خود و حتی بهتر را تجربه خواهید کرد. برای داشتن یک تعطیلات عالی در هتل‌های یوآل آنتالیا آماده‌اید؟

راهنمای سفر به آنتالیا را همراهتان داشته باشید. (لینک مقاله)

هتل یوآل چه نوع هتلی است؟

هتل‌های یوآل آنتالیا

هتل یوآل یا  ultra inclusiveبه هتلی گفته می‌شود که در آن می‌توانید بیشتر وعده‌های غذایی، نوشیدنی‌ها، میان وعده، تنقلات و خلاصه هر چه را که بخواهید بدون هیچ محدودیتی به صورت رایگان استفاده کنید. شما می‌توانید با رزرو هتل‌های یوآل آنتالیا در هر زمان از شبانه‌روز از این امکانات برخوردار شوید، بدون اینکه نیاز باشد هزینه اضافی پرداخت کنید. البته فقط مربوط به خوراکی نیست، در برخی از هتل با توجه به شرایطی که خودشان مشخص می‌کنند، استفاده از تعدادی خدمات مانند ماساژ و غیره نیز شامل هزینه نخواهد شد.

لیست بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

از آنجایی که می‌خواهیم بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا را به شما معرفی کنیم به سراغ هتل‌های 4 و 5 ستاره می‌رویم که امکانات کامل و مناسب را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

هتل سو اند آکوالند (SU and Aqualand)  

SU and Aqualand

هتل سو اند آکوالند هتلی 5 ستاره، لوکس و از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا است که با نمای سفیدش نظر شما را در نگاه اول جلب خواهد کرد. امکانات و فضای این هتل به حدی زیاد است که آن را شبیه به یک شهرک کرده و تقریبا همه چیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

تمام اتاق‌های هتل سو اند آکوالند، چشم انداز دریا را دارند که مسلما به دلیل قرارگیری آن در کنار دریای مدیترانه است. در اینجا می‌توانید اقامتی راحت داشته باشید؛ چراکه اتاق‌ها دکوراسیون بسیار لوکس و فول امکانات دارند؛ در رستوران‌ها بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود و از همه جالب‌تر وجود یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا با 12 سرسره هیجان‌انگیز است که می‌توانید در تمام روز تفریحاتی مهیج و باحال را تجربه کنید. خلاصه بگوییم در هتل سو اند آکوالند نه تنها حوصله‌تان سر نمی‌رود؛ حتی شاید به ندرت از هتل هم خارج شوید.

امکانات: 5 رستوران، استخر سرپوشیده، استخر روباز، خدمات مخصوص معلولین، اینترنت رایگان، صرافی، آرایشگاه، فروشگاه خرید سوغاتی، اتاق مخصوص افراد سیگاری، خدمات خشکشویی و اتوکشی، کارکنان مسلط به چندین زبان (انگلیسی، آلمانی و روسی)، صرافی، سالن کنفرانس، صندوق امانات، کلاس‌های یوگا، تنیس، بدمینتون، بیلیارد، ایروبیک، باشگاه بدنسازی و…

جاهای دیدنی اطراف: آکوالند آنتالیا، تئاتر روباز، موزه آنتالیا، دروازه هادریانوس، برج ساعت

آدرس: منطقه کنیالت

هتل کراون پلازا (Crowne Plaza Antalya)

هتل‌های یوآل آنتالیا

اگر به دنبال یک تعطیلات دنج، آرام و راحت هستید؛ هتل کراون پلازا یکی از هتل‌های یوآل آنتالیا، اقامتی رویایی را برایتان به همراه دارد. هتلی لوکس با دکوراسیونی دیدنی و جذاب که چیدمان مدرن آن قطعا رضایت شما را بدست می‌آورد. اتاق‌ها همگی رو به چشم اندازی از دریای بی انتهای مدیترانه دارند و باور کنید که دیدن هر صبح و غروب این منظره بسیار شگفت انگیز است. از اتاق‌ها که بگذریم نوبت به رستوران‌های زیبای این هتل می‌رسد که دستتان را در انتخاب باز گذاشته‌اند؛ از غذاهای ترکی گرفته تا انواع غذاهای بین‌المللی را می‌توانید نوش جان کنید. وقتی هم که خسته شدید استخر، پارک آبی یا باشگاه ورزشی هتل را انتخاب کنید تا حال  و هوایتان را عوض کنند. البته حتما خدمات ماساژ و حمام ترکی را در برنامه خود قرار دهید.

امکانات: استخر سرپوشیده و روباز، پارک آبی، خدمات ماساژ و اسپا، ورزش‌های آبی، باشگاه بدنسازی، سالن بازی کودکان، اجاره دوچرخه، تنیس، ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان، چندین رستوران و کافه، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، خشکشویی، خدمات 24 ساعته و…

جاهای دیدنی اطراف: ساحل کنیالتی، دنیای برف آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، موزه آنتالیا، برج ساعت،

آدرس: منطقه کنیالتی

هتل آکرا (Akra)

هتل‌های یوآل آنتالیا

هتل آکرا از زیباترین و بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا است که بی دلیل هم نیست. این هتل در کنار دریای مدیترانه و در منطقه‌ای قرار گرفته که به بیشتر جاهای دیدنی آنتالیا دسترسی راحتی دارد. با وارد شدن به آکرا محو زیبایی و لوکس بودن این هتل خواهید شد؛ کارکنان با روی خوش و مودب از شما استقبال کرده و به سمت اتاق دلخواهتان همراهی می‌کنند. فضای اتاق‌ها به اندازه کافی بزرگ است و دکوراسیوم مدرن و شیک آن حتما به دل شما می‌نشیند. از همه مهمتر منظره رو به دریا است که قطعا حالتان را در طول اقامت خوب نگه می‌دارد. گفتنی است که همه اتاق‌های این هتل منظره‌ای رو به دریا دارند.

امکانات: استخر روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، خدمات اسپا و ماساژ، کلاس‌های یوگا در کنار ساحل، باشگاه بدنسازی، آرایشگاه و خدمات پدیکور و مانیکور، اینترنت رایگان، چندین رستوران و کافه، سونا، حمام ترکی، خدمات ترانسفر فرودگاهی، زمین بازی، خدمات پزشکی، سوپرمارکت، صرافی و….

جاهای دیدنی اطراف: تئاتر آنتالیا، برج ساعت، موزه آنتالیا، پارک آبی آکوالند، آکواریوم آنتالیا

آدرس: Lara Yolu Muratpasa

بوتیک هتل توانا (Tuvana)

هتل‌های یوآل آنتالیا

بوتیک هتل توان نه تنها یکی از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا است، بلکه از محبوب‌ترین هتل‌ها برای ما ایرانی‌ها نیز می‌باشد. این هتل در میان باغی بزرگ و زیبا و با یک معماری سنتی که شبیه به دوره عثمانی است؛ قرار دارد. زیبایی ظاهری این بوتیک هتل، فضای دنج و آرام و درختان پرتقال می‌توانند از دلایل محبوبیت این بوتیک هتل باشند. فضای داخلی این هتل و همچنین اتاق‌هایش، حس بودن در طبیعت را به شما می‌دهد. کف هتل از چوب و کلیه دکوراسیون هم به همین شکل از چوب ساخته شده‌اند؛ بنابراین، انتظار یک اقامت راحت و آرام را در توانا داشته باشید. جایی که دقیقا حس خانه بودن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

امکانات: رستوران، اینترنت رایگان، کافی شاپ، کتابخانه، پارکینگ، استخر، حمام اختصاصی، صندوق امانات، سشوار، یخچال، استخر مخصوص کودکان و…

جاهای دیدنی اطراف: کالیچی، دروازه هادریان، شهر قدیمی مارینا، مسجد مناره یولی

آدرس: Tuzcular Mah.Karanlik Sok  

هتل مارینا (Puding Marina Residence)

هتل‌های یوآل آنتالیا

در مرکز آنتالیا عمارت‌های تاریخی قرار دارد که بازسازی شده و به هتل مارینا تبدیل شده است. این هتل یکی از باصفاترین هتل‌های 4 ستاره آنتالیا است که در بین ایرانی‌ها نیز بسیار محبوب است. فضای داخلی آن و باغ‌های اطراف، قرارگیری در کنار دریا، مناظر شگفت انگیز از کوه‌های سرسبز در کنار کارکنان مودب و خدمات ایده‌آل، قطعا اقامتی فراموش نشدنی را راحتی را برای شما به همراه خواهد داشت. از آنجایی که هتل مارینا در بافت قدیمی آنتالیا قرار گرفته، بنابراین انتظار جاهای لوکس را نداشته باشید. به جای آن مغازه‌های سنتی و قدیمی را خواهید دید که با گشت و گذر در میان آنها حس و حال خوبی به شما دست خواهد داد.

امکانات: استخر روباز (فصلی)، مسیرهای دوچرخ سواری، اینترنت رایگان، ساحل خصوصی، رستوران، کافه، اتاق سیگار، سونا و…

جاهای دیدنی اطراف: ساحل مرمرلی، آنتالیا کالیچی مارینا، مسجد علاءالدین، موزه اسباب بازی آنتالیا، برج هیدیرلیک، موزه کالیچی، برج ساعت

آدرس: مرکز آنتالیا

در آخر لیست هتل‌های یوآل آنتالیا

یکی از اصلی‌ترین بخش‌ها در برنامه‌ریزی سفر انتخاب محل اقامت است. چراکه فقط یک هتل خوب می‌تواند خستگی از گشت و گذار را از تنتان بیرون کند. مخصوصا اگر مقصد سفر شما، آنتالیا باشد. شهری محبوب، زیبا و دوست داشتنی برای ما ایرانی‌ها. ما در این مقاله لیستی از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا برای شما آماده کرده‌ایم تا اقامتی متفاوت را تجربه کنید.

آماده رزرو بلیط هواپیما آنتالیا هستید؟

نظرات کاربران