Rixos Premium Belek

پارک‌های آبی آنتالیا؛ از سرزمین افسانه ها تا میانِ درختان کاج!

پارک‌های آبی آنتالیا

سفر به ترکیه و شهرهای ساحلی از جمله آنتالیا برای ما ایرانی‌ها بسیار محبوب و جذاب است. چون در این شهرها هر نوع تفریح و گردشی را که دوست دارید؛ می‌توانید انجام دهید و اوقات خوشی را سپری کنید. شاید مهمترین این تفریحات، شنا و آبتنی باشد، ولی فقط این‌ها نیست. در آنتالیا پارک‌های آبی بزرگ و مهیجی وجود دارد که می‌توانید هر نوع تفریحی را تجربه کنید؛ برای مثال، از بالای سرسره‌ها با ارتفاع زیاد به درون آب پرت شوید یا جامپینگ‌های آبی را امتحان کنید و خلاصه هر نوع تفریح آبی که فکرش را بکنید در این مجموعه‌ها می‌توانید انجام دهید؛ تفریحاتی که لذت و هیجان زیادی برای شما به همراه خواهند داشت.

البته که پارک های آبی جزو 100 کاری است که باید در آنتالیا انجام بدین؛ ولی بهتر است با 99 تای دیگه نیز آشنا شوید(لینک مقاله)

محبوب‌ترین پارک‌های آبی آنتالیا

در آنتالیا پارک‌های آبی متعددی وجود دارد که برخی از آنها از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

پارک آبی آکوا (Aqua Park)

Aqua Park

پارک آبی آکوا جز بزرگترین، زیباترین و هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی آنتالیا است. این پارک آبی در منطقه کنیالتی قرار گرفته که دارای بهترین سواحل آنتالیا می‌باشد. در این پارک آبی شما می‌اونید انواع سرسره‌های کوچک، بزرگ، مارپیچ یا با ارتفاع بلند را امتحان کنید. در استخرهای مختلف آن به شنا و آبتنی بپردازید و هر زمان که خسته شدید در کافی شاپ‌ها خودتان را به یک نوشیدنی خوشمزه و خنک مهمان کنید. علاوه بر این‌ها، انواع سونا، جکوزی، جت اسکی، استخر موج مصنوعی، رودخانه خروشان مخصوص تیوپ سواری و تونل‌های آبی تاریک از تفریحات تمام‌ نشدنی این پارک آبی هستند.

آدرس: خیابان مورات پاشا، کنیالتی، بلوار دوملوپینار، محله ملتم

ساعات بازدید: از 10 صبح تا 17 عصر

دلفین لند آکوا (Dolphin Land Aqua Park)

Dolphin Land Aqua Park

همانطور که از نامش پیداست، در اینجا علاوه بر تفریحات آبی باحال، لذت تماشای دلفین‌ها از نزدیک را هم تجربه خواهید کرد. شاید همین مورد باعث محبوبیت دلفین لند به عنوان یکی از پارک‌های آبی آنتالیا شده است. همانند آکوا در اینجا انواع سرسره‌ها، استخر، جکوزی، تونل‌های آبی و بسیاری تفریحات آبی دیگر وجود دارد. اما جالب‌ترین آنها رودخانه 300 متری و خروشان این مجموعه است که با رفتینگ در آن بهترین حس و حال نصیبتان خواهد شد. اگر هم این هیجان برای شما کافی نیست به ارتفاع 70 متری بروید و پرش در آب را تجربه کنید.

آدرس: خیابان مورات پاشا، کنیالتی، بلوار دوملوپینار، محله ملتم

ساعات بازدید: از 10 صبح تا 17 عصر

شگفت‌انگیزترین هتل‌های آنتالیا با پارک‌های آبی مهیج

هتل‌های آنتالیا

هتل‌های زیادی در آنتالیا وجود دارند که از امکانات کامل برخوردارند؛ برای مثال پارک‌های آبی که بهترین و مهیج‌ترین اقامت را بوجود می‌آورند. به همین دلیل، ما لیستی را براساس نظرسنجی مسافران و گردشگران این هتل‌ها مرتب کرده‌ایم تا بفهمید که کدام یک از هتل‌های پارک آبی متعدد در آنتالیا با توجه به تجربه مسافران بهترین هستند. پس اگر قصد سفر و رزرو بلیط هواپیما آنتالیا را دارید؛ ما به شما هتل‌هایی را معرفی می‌کنیم که بهترین و زیباترین پارک‌های آبی آنتالیا را دارند. بنابراین با یک تیر دو نشان می‌زنید و در کنار اقامت خود لحظات خوشی را نیز تجربه خواهید کرد.

پارک آبی استراحتگاه گلف (Maxx Royal Belek)

Maxx Royal Belek

ساختمان اصلی به صورت نیم دایره‌ای در اطراف استخر قرار گرفته و با جزایر سبز در هم آمیخته شده است. در مقابل آن، استخرهای زیبایی وجود دارد که در امتداد ساحل قرار گرفته‌اند. اما، از بهترین امکانات تفریحی این هتل می‌توان به پارک آبی آن اشاره کرد. وجود 10 سرسره آبی، تونل‌های آبی پیچ در پیچ، انواع بازی‌های آبی هیجان انگیز  لحظات اقامت در این هتل را برای شما لذت بخش‌تر خواهد کرد. حتی استخر سرپوشیده هم در این مجموعه وجود دارد که اگر هوا مساعد نبود؛ تفریحات آبی و شنا کردن را از دست ندهید.

موقعیت: این استراحتگاه تا بلک 5 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Iskele Mevkii, Belek Turkey

ساعات بازدید: از 9 صبح تا 18 عصر

پارک آبی ریزورت لوکس سلکتوم (Selectum Luxury Resort)

پارک‌های آبی آنتالیا

این استراحتگاه شیک با پارک آبی که دارای 10 سرسره آبی، استخرهای روباز مختلف، اسپا و همچنین 12 زمین تنیس، یک زمین فوتبال کوچک و نزدیکی به 10 زمین گلف از محبوب‌ترین هتل‌های آنتالیا به شمار می‌آید. اما، آنچه برای ما بسیار جذاب و دیدنی است پارک آبی این هتل می‌باشد. مجموعه‌ای جالب از انواع سرسره‌ها که به شکل مارپیچ طراحی شده‌اند و با رنگ‌های زرد و نارنجی و قرمز حس شادی و نشاط را بوجود می‌آورند. طول برخی از این سرسره‌ها به حدی زیاد است که در ابتدا احساس ترس به شما دست می‌دهد ولی زیاد طول نمی‌کشد که با افتادن و پرت شدن در آب دوباره می‌خواهید آن را امتحان کنید.

موقعیت: ریزورت لوکس سلکتوم 4 کیلومتر از بلک و 22 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

آدرس:  محله بلک، محله کادریه

ساعات بازدید: از 9 صبح تا 18 عصر

پارک آبی سرزمین افسانه‌ها (Land of Legends Kingdom)

پارک‌های آبی آنتالیا

لند آو لجندز یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی آنتالیا است. این پارک آبی زیبا با امکانات و تفریحات بی نظیری که دارد، هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. در واقع اینجا فقط سرسره نیست؛ چاله فضایی، رودخانه وحشت، رفتینگ و دیگر بازی‌ها شما را به وجود می‌آورد. هر چند که وجود 40 سرسره به تنهایی کافی این کار را انجام می‌دهد.

موقعیت: فرودگاه آنتالیا 25 کیلومتر با شما فاصله دارد.

آدرس: محله بلک، در فاصله ۲۶ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا

ساعات بازدید: از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر

پارک آبی اقامتگاه خانوادگی (Selectum Family Resort)

پارک‌های آبی آنتالیا

این استراحتگاه شیک و مدرن با کلاس بالا در وسط یک جنگل کاج به مساحت 75 هزار متر مربع واقع شده است که رودخانه Acısu از آن عبور می کند. ویلاها دور از خانه اصلی، مستقیما در محیط طبیعی قرار دارند. امکانات رفاهی مناسب به خصوص امکانات تفریحی این هتل آن را به یکی از بهترین اقامتگاه‌های آنتالیا تبدیل کرده است. البته وجود پارک آبی با سرسره‌های رنگارنگ نیز در محبوبیت آن بی تاثیر نبوده و شما می‌توانید انواع تفریحات آبی در این مجموعه داشته باشید. هر چند که پارک آبی Selectum Family Resort مانند دیگر پارک‌های آبی آنتالیا بزرگ نیست ولی از امکانات و بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای برخوردار است.

موقعیت: این ریزورت تا بلک 5 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 28 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Tasliburun Mevkii, Serik

ساعات بازدید: همه روزه از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر

پارک آبی هتل ریکسوس پریمیوم (Rixos Premium Belek)

پارک‌های آبی آنتالیا

این اقامتگاه در کوه های توروس واقع شده است. کوه‌ها در پشت مجموعه با مناظر باشکوه برج هستند، در حالی که در جلوی آن، ساحل اختصاصی هتل قرار دارد که با آب آبی فیروزه‌ای خود لذت می‌برد. پارک آبی این هتل به حدی زیبا و بزرگ است که فضای کافی را در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مهیا می‌کند و نیازی به نگرانی شلوغی جمعیت نخواهد بود. در این پارک انواع بازی‌ها برای همه سنین در نظر گرفته شده و با وجود 17 سرسره آبی به شکل‌های صاف و مارپیچ بهترین تجربه از سفر به آنتالیا را برای شما به ارمغان می‌آورند. اگر به این هتل رفتید، حتما حرکت روی تیوپ با فشار زیاد آب را امتحان کنید؛ این تیوپ شما را از میان غار طبیعی عبور می‌دهد و حس و حال خیلی خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.

موقعیت: این اقامتگاه در 6 کیلومتری بلک و 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

آدرس: محله بلک، Ileribasy Mevkii

ساعات بازدید: همه روزه از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر

در آخر

آنتالیا شهری ساحلی و محبوب برای ما ایرانی‌ها. در این شهر هر آنچه را که یک تعطیلات لذت‌بخش نیاز دارد؛ پیدا خواهید کرد. از مراکز خرید لوکس گرفته تا هتل‌های مجلل و انواع تفریحات آبی. اگر به این شهر سفر می‌کنید چه با تور آنتالیا و چه به صورت شخصی با رزرو بلیط هواپیما آنتالیا، تفریحات آبی را در اولویت خود قرار دهید. در سواحل ورزش‌های آبی متوعی وجود دارد و پارک‌های آبی آنتالیا هیجان و نشاط دیگری به همراه دارند.

به دنبال جاهای دیدنی آنتالیا به همراه لیست قیمت هستید؟ (لینک مقاله)

نظرات کاربران