روف گاردن های توکیو؛ جاذبه‌هایی دیدنی در نزدیکی آسمان!
23 اردیبهشت 1403
ژاپن

روف گاردن های توکیو؛ لحظاتی زیبا در میان آسمان و باغ!

توکیو که بزرگ‌ترین شهر جهان است، مملو از آسمان‌خراش‌ها و ساختمان‌ها در ابعاد و سبک‌های مختلف است. درحالی‌که بیشتر نقاط مهم توکیو در سطح زمین قرار دارد، بالای این ساختمان‌ها مکان‌های مخفی و خاصی وجود دارد که نمایی زیبا از شهر توکیو را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. روف گاردن های توکیو یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت و آرامش و در عین حال تماشای مناظر شهر است. بعضی از این روف‌گاردن‌ها باغ‌های بسیار زیبا و جذابی هستند و امکاناتی مانند کافه و رستوران را در خود جای داده‌اند؛ شما می‌توانید درحالی‌که از منظره لذت می‌برید یک غذا یا نوشیدنی نوش جان کنید و لذت ببرید. در این مقاله تعدادی از بهترین باغ های روی پشت بام توکیو را به شما معرفی می‌کنیم تا  در سفر به توکیو نهایت لذت را تجربه کنید.

رزرو تور ژاپن

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

Tokyu Plaza Omotesando Harajuku

روف گاردن های توکیو

یکی از جذاب‌ترین روف گاردن های توکیو Tokyu Plaza Omotesando Harajuku نام دارد. این باغ زیبا و فوق‌العاده که شباهت زیادی به جنگل دارد، در طبقه ششم ساختمانی واقع شده که به‌طور گسترده به معماری برجسته با ورودی آینه‌ای مشهور است. یک کافه زیبا در این مکان وجود دارد که می‌توانید پس از گردش و خرید در خیابان‌های هاراجوکا، یک نوشیدنی خوش‌مزه سفارش دهید و خستگی کل روز را فراموش کنید. همچنین کف این باغ زیبا چوبی بوده و دارای یک مکان عمومی است که با صندلی‌هایی به سبک آمفی‌تئاتر احاطه شده و هر شخصی که دلش بخواهد می‌تواند روی این صندلی‌ها بنشیند و از تماشای زیبایی وصف‌نشدنی این مکان لذت ببرد. هنگام عصر، چراغ‌های این مکان که یکی از بهترین پشت بام های توکیو است روشن می‌شود و زیبایی آن را دوچندان می‌کند. در سفر به توکیو بازدید از این باغ زیبا و دیدنی را فراموش نکنید.

آدرس:

6階, 4 Chome-30-3 Jingumae, Shibuya City, Tokyo 150-0001, Japan

پاسپورت دومینیکا

شماره تماس:

0418 3497 81+

ساعت کاری:

همه‌روزه از 8:30 صبح الی 9 شب

هزینه ورودی:

رایگان

Ginza Six Garden

یکی دیگر از بهترین روف گاردن های توکیو Ginza Six Garden است. این پشت‌بام زیبا با مساحت تقریبی 4000 متر مربع، بزرگ‌ترین باغ روی پشت‌بام است که در منطقه گینزا قرار دارد و عموم مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. این باغ منحصربه‌فرد روی پشت‌بام ساختمان گینزا قرار گرفته و به‌دلیل اینکه در مرکز شهر توکیو واقع شده، نمایی 360 درجه‌ای از شهر را به مخاطبان ارائه می‌کند. قسمت‌هایی برای نشستن بین درختان و بوته‌ها وجود دارد که مکانی عالی برای پیک‌نیک در تمام طول سال و به‌خصوص در شب که شهر روشن است ایجاد می‌کند. شکوفه‌های گیلاس در بهار، شاخ‌وبرگ‌های زرد و قرمز در پاییز و سرسبزی آن در تابستان زیبایی‌های این روف گاردن در توکیو را دوچندان می‌کند. اگرچه رستورانی در این مکان وجود ندارد ولی می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های خود را همراه خودتان بیاورید و از خوردن آن در این مکان لذت ببرید. همچنین این باغ شیک یک آب‌نما دارد که بسیار زیبا و دیدنی است. حتما از این مکان که یکی از زیباترین روف گاردن های توکیو است دیدن کنید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای خودتان و عزیزانتان رقم بزنید.

آدرس:

Japan, 〒104-0061 Tokyo, Chuo City, Ginza, 6 Chome−10−1114F

ساعت کاری:

همه روزه از 7 صبح تا 11 شب

هزینه ورودی:

رایگان

miyashita park

روف گاردن های توکیو

یکی دیگر از بهترین باغ های روی پشت بام توکیو miyashita park است. این پشت‌بام که درست در کنار تقاطع معروف شیبویا توکیو قرار دارد، با پارک اسکیت‌برد، دیوار بولدرینگ و حتی زمینی پوشیده از شن و ماسه که برای والیبال ساحلی عالی است، نقطه برجسته مرکز خرید سه طبقه پارک میاشیتا محسوب می‌شود که به‌تازگی افتتاح شده است. حوالی غروب خورشید به اینجا بروید تا نورهای افق شیبویا را از میان طاق‌های فلزی پارک تماشا کنید. همچنین کافه‌ای در این پشت‌بام زیبا وجود دارد که می‌توانید یک نوشیدنی سفارش دهید و از خوردن آن در منظره‌ای جذاب لذت ببرید. با رفتن به miyashita park که یکی از بهترین روف گاردن های توکیو است، خاطراتی فراموش‌نشدنی برای خود رقم بزنید. 

آدرس:

 6 Chome-20-10 Jingumae, Shibuya City, Tokyo 150-0001, Japan

شماره تماس:

5630 6712 81+

ساعت کاری:

8 صبح تا 11 شب

هزینه ورودی:

رایگان

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

shibuya parco rooftop park

یکی دیگر از جذاب‌ترین پشت بام های توکیو shibuya parco rooftop park نام دارد. Shibuya Parco چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان دارد، از گالری‌های هنری و فروشگاه‌های جالب گرفته تا غذاخوری خاصی که در زیرزمین قرار گرفته است؛ اما فراموش نکنید که یک روف‌گاردن که یکی از بهترین روف گاردن های توکیو است هم در این مکان وجود دارد. درختان و پوشش گیاهی طبیعی به باغی که در این پشت‌بام وجود دارد حس سنتی‌تری می‌بخشد و مکانی عالی برای توقف و استراحت برای ناهار یا یک پیک‌نیک با دوستانتان است. شما می‌توانید از این زاویه به تماشای خیابان شیبویا بپردازید که یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های ژاپن به شمار می‌آید. از رستوران کمون در این مکان دیدن کنید که غذاهای معمولی، نوشیدنی‌های خنک و آبمیوه‌های طبیعی بی‌نظیری سرو می‌کنند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به توکیو حتما از این مکان که یکی از زیباترین روف گاردن های توکیو است دیدن کنید.

آدرس:

Japan, 〒150-0042 Tokyo, Shibuya City, Udagawacho, 15−1 10F

شماره تماس:

5111 3464 81+

ساعت کاری:

11 صبح تا 11 شب

هزینه ورودی:

رایگان

Ikebukuro Seibu Roof Garden

روف گاردن های توکیو

بلیط هواپیما توکیو با سه کلیک

یکی دیگر از روف گاردن های توکیو Ikebukuro Seibu Roof Garden است. این پشت‌بام زیبا در طبقه نهم ساختمانی واقع شده که درست در وسط شهر زیبای Ikebukuro قرار دارد. زمانی که وارد این روف‌گاردن می‌شوید می‌توانید نمایی جذاب و 360 درجه‌ای از منظره شهر داشته باشید، به‌خصوص هنگام غروب آفتاب که منظره بسیار زیبا و دیدنی است. در طراحی این باغ از «نیلوفرهای آبی» نقاش امپرسیونیست فرانسوی کلود مونه الهام گرفته شده است و حوضچه‌ای به‌نام باغ نیلوفرهای آبی در آن وجود دارد که می‌توانید از گل‌های فصلی آن لذت ببرید. همیشه موسیقی آرامش‌بخشی در این مکان پخش می‌شود و قفسه‌های غذا و نوشیدنی آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان هستند. به این مکان زیبا که یکی از زیباترین روف گاردن های توکیو است بروید و در حین تماشای غروب آفتاب خودتان را به خوردن یک نوشیدنی دعوت کنید و لذت ببرید.

آدرس:

 1 Chome-28-1 Minamiikebukuro, Toshima City, Tokyo 171-0022, Japan

شماره تماس:

0111 3981 81+

ساعت کاری:

همه‌روزه 10 صبح تا 8 شب

Meguro Sky Garden

یکی دیگر از خاص‌ترین پشت بام های توکیو Meguro Sky Garden نام دارد. این باغ زیبا در فاصله کوتاهی به سمت جنوب از نورهای نئونی شیبویا در امتداد رودخانه ناکامگورو قرار دارد و منظره‌ای زیبا و تماشایی را به مخاطبان خود ارائه می‌کند. باغ آسمان مگورو که در بالای محل اتصال حلقه دایره‌ای در بزرگراه متروپولیتن ساخته شده است، قطعه کوچکی از طبیعت را ارائه می‌کند که بر فراز بزرگراه معلق است. این سالن سبز با طول 400 متر، خانه بیش از 1000 درخت از جمله درختان آلو و گیلاس به همراه باغ ژاپنی و باغ بامبو است. همچنین در یک روز صاف می‌توانید کوه فوجی را در دوردست‌ها مشاهده کنید و از تماشای آن لذت ببرید. با رفتن به این مکان که یکی از پشت بام های توکیو است، از سفر خود به توکیو نهایت لذت را ببرید.

آدرس:

 1 Chome-9-2 Ohashi, Meguro City, Tokyo 153-0044, Japan

شماره تماس:

1612 3464 81+

ساعت کاری:

همه‌روزه از 7 صبح تا 9 شب

هزینه ورودی:

رایگان

Park View Garden

روف گاردن های توکیو

یکی دیگر از بهترین روف گاردن های توکیو Park View Garden است. این مجتمع لوکس در نزدیکی منطقه مجلل Roppongi، معروف به منطقه مهمانی و تجاری، فضایی سبز و آرام را در طبقه ششم برای فرار از شلوغی شهر شلوغ ارائه می‌دهد. از اینجا می‌توانید منظره‌ای عالی از خط افق توکیو، از جمله پارک همسایه هیبیا و باغ بیرونی کاخ امپراتوری را تماشا کنید. اگرچه رستورانی در این مکان وجود ندارد اما بازدیدکنندگان می‌توانند نوشیدنی‌ها و تنقلات را همراه خود بیاورند و در حین تماشای مناظر از خوردن آن‌ها لذت ببرند. سفر به توکیو با رفتن به این پشت‌بام زیبا که یکی از بهترین باغ های روی پشت بام توکیو است معنا پیدا می‌کند.

آدرس:

1 Chome-1 Yurakucho, Chiyoda City, Tokyo 100-0006, Japan

ساعت کاری:

همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب، در صورت وزش باد شدید تعطیل است.

هزینه ورودی:

رایگان

Atré Ebisu – Ebisu Green Garden

یکی دیگر از بهترین باغ های روی پشت بام توکیو Atré Ebisu – Ebisu Green Garden نام دارد. این فضای وسیع که روی سقف ساختمان اصلی مرکز خرید آتر ابیسو قرار دارد، فاقد درختان سایه‌انداز است ولی انواع گیاهان زیبا و گل‌های خاص در این مکان وجود دارد. درخت ویستریا بنفش و درخت زیتون ازجمله درختان کوچک موجود در این باغ هستند، زمانی که وارد این پشت‌بام زیبا شوید عطروبوی گیاه اسطوخودوس و رزماری را می‌توانید حس کنید که بسیار لذت‌بخش است. از آنجایی که آتر ابیسو به خانه نانوایی‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها شهرت دارد، می‌توانید غذای مورد علاقه‌تان را در اینجا میل کنید و از آن لذت ببرید و به بلندی‌های اطراف از جمله برج توکیو نگاه کنید. اگر به توکیو سفر کردید، از خوردن یک نان داغ در این مکان که یکی از پشت بام های توکیو است لذت ببرید.

آدرس:

1 Chome-5-5 Ebisuminami, Shibuya City, Tokyo 150-0022, Japan

ساعت کاری:

نوامبر تا فوریه همه‌روزه از 10 صبح تا 7 عصر 

Ark Hills – Ark Garden

روف گاردن های توکیو

یکی دیگر از روف گاردن های توکیو Ark Hills – Ark Garden است. این باغ زیبا حدود 30 سال پیش ایجاد شد و در واقع، این مجموعه یک سری باغ است که در چندین ساختمان به‌هم‌پیوسته گسترده شده‌اند که مجموعه ARK Hills را تشکیل می‌دهد. در بهار، خیابان‌های اطراف با شکوفه‌های گیلاس زنده می‌شوند و یک بلوار صورتی‌رنگ و عالی را ایجاد می‌کنند. باغ‌ها به‌عنوان یک تراس چندسطحی در بالای تالار سانتوری طراحی شده‌اند و تا ساختمان‌های مجاور کشیده شده‌اند که هرکدام با یکدیگر متفاوت‌اند. کاوش خود را در باغ اصلی آرام با گیاهان سرسبز، گل‌های فصلی و غواصی پرندگان در حوضچه کوچک وسط آن شروع کنید. در نگاه اول ممکن است باغ چهار فصل شما را فریب دهد و ساده به نظر برسد، اما خانه انواع گیاهان بومی ژاپنی است که به‌ویژه در پاییز منظره‌ای زیبا و تماشایی ایجاد می‌کند. در بالاترین نقطه این پشت‌بام یک تخت گل رنگارنگ خواهید دید که شبیه پرچم بریتانیا است؛ همچنین جالب است بدانید بعضی مواقع کنسرت‌های خاص و زیبایی در این مکان برگزار می‌شود. در سفر به توکیو بازدید از این روف‌گاردن زیبا را از دست ندهید، قطعا یکی از بهترین باغ های روی پشت بام توکیو است.

آدرس:

1 Chome-3-38 Roppongi, Minato City, Tokyo 106-0032, Japan

شماره تماس:

6633 6406 81+

کلام آخر سه کلیک در مورد روف گاردن های توکیو

در این مقاله کوشیدیم شما را با تعدادی از مشهور‌ترین و زیباترین روف گاردن های توکیو آشنا کنیم. توکیو همیشه به داشتن ساختمان‌های متعدد با ارتفاع زیاد مشهور است که روی پشت‌بام تعدادی از آن‌ها باغ‌های زیبا و تماشایی وجود دارد. در برخی از این مکان‌ها رستوران و کافه وجود دارد تا علاوه‌‌بر لذت بردن از طبیعت نوشیدنی یا غذای دل‌خواه‌تان را نوش جان کنید. آیا پس از خواندن این مقاله دوست دارید که به توکیو سفر کنید و روف‌گاردن‌های آن را از نزدیک ببینید؟ اگر تجربه بازدید از این مکان‌ها را دارید با ما در میان بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران