شهربازی های توکیو
23 اردیبهشت 1403
ژاپن

شهربازی های توکیو؛ از ترن هوایی تا چرخ و فلک !

ژاپن جزو کشورهایی است که به داشتن شهربازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز معروف است. توکیو که یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان و پایتخت کشور ژاپن است، تعدادی از زیباترین شهربازی‌ها را در خودش جای داده است. جالب است بدانید پارک‌های موضوعی در سراسر ژاپن جشن هالووین را با دکورهای خاص و جاذبه‌های ترسناک و شبح‌آور جشن می‌گیرند. از چرخ‌وفلک گرفته تا ترن‌هوایی هیجان‌انگیز، خانه‌های جن‌زده، تونل‌وحشت و باغ‌وحش، همه‌چیز در شهربازی های توکیو وجود دارد تا شما نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید. همچنین برخی از این شهربازی‌ها امکاناتی دارند که کودکان هم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و خوش‌بگذرانند. اگر جزو افراد علاقه‌مند به انجام تفریحات هیجانی هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین پارک های تفریحی توکیو آشنا شوید. 

رزرو تور ژاپن

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

tokyo dome

شهربازی های توکیو

یکی از شهربازی های توکیو tokyo dome نام دارد. این شهربازی که قبلاً به نام کوراکوئن شناخته می‌شد، در سال 2003 به‌عنوان بخشی از یک مجموعه سرگرمی، با یک استادیوم بیسبال و کنسرت معروف Tokyo Dome در مرکز آن افتتاح شد. از سواری‌های هیجان‌انگیز و خانه‌های ترسناک گرفته تا بازی‌های تیراندازی و ترولی‌سواری‌های آرام، همه‌چیز در این شهربازی زیبا وجود دارد تا شما نهایت لذت را تجربه کنید. این پارک دستگاه‌های بازی متفاوتی دارد و افراد در سنین مختلف و حتی کودکان هم می‌توانند در این مکان بازی کنند و لذت ببرند. این شهربازی که یکی از معروف‌ترین شهربازی های ژاپن است چرخ‌وفلکی مشهور دارد که دارای 8 کابین است و زمانی که در کابین‌ آن بنشینید می‌توانید از ارتفاع 80 متری شهر توکیو را تماشا کنید و لذت ببرید. جالب است بدانید این چرخ‌فلک، تنها چرخ‌وفلک بدون پره در جهان است و همین موضوع باعث جذابیت این پارک شده. همچنین ترن‌ هوایی یکی دیگر از وسایل معروف و هیجان‌انگیز این پارک است که مسیر آن بالاتر از Dome شروع می‌شود، سپس به‌سوی سقف ساختمان اصلی LaQua می‌رود. اگر به توکیو سفر کردید، حتما به این پارک زیبا که یکی از بهترین شهربازی های توکیو است بروید و همراه با دوستان‌ و عزیزانتان هیجان را تجربه کنید. 

آدرس:

1 Chome-3-61 Koraku, Bunkyo City, Tokyo 112-0004, Japan

پاسپورت دومینیکا

شماره تماس:

9999 5800 81+

هزینه ورودی:

رایگان

Asakusa Hanayashiki

یکی دیگر از شهربازی های توکیو Asakusa Hanayashiki است. این شهربازی زیبا در سال 1883 افتتاح شد و حدود 20 دستگاه سواری هیجان‌انگیز را در خود جای داده است. هرچند بیشتر دستگاه‌های این مجموعه طی سال‌ها ارتقا پیدا کرده‌اند اما همچنان بعضی از آن‌ها قدیمی بوده و زمانی که سوار می‌شوید حس قدیمی و نوستالژی آن را می‌توانید حس کنید. جالب است بدانید ترن‌هوایی که در این پارک زیبا وجود دارد در سال 1953 ساخته شده و یکی از قدیمی‌ترین ترن‌ هوایی‌های شهربازی‌های ژاپن است؛ این ترن‌ هوایی مسیری طولانی را طی می‌کند و نمایی زیبا از شهر توکیو را به نمایش می‌گذارد. اگر شما هم دوست دارید به شهربازی بروید که خاطرات کودکی‌تان زنده شود، Asakusa Hanayashiki بهترین انتخاب است.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

آدرس:

2 Chome-28-1 Asakusa, Taito City, Tokyo 111-0032, Japan

هزینه ورودی:

16 دلار

Joypolis

شهربازی های توکیو

یکی دیگر از شهربازی های توکیو Joypolis نام دارد. این مکان یک شهربازی سرپوشیده در اودایبا قرار دارد که در آن 22 دستگاه سواری هیجان‌انگیز وجود دارد. این شهربازی منحصربه‌فرد در سه طبقه چندین بازی و جاذبه مجازی مانند سگا را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. یکی از جاذبه‌های مجازی واقعیت آن Zero Latency است. این بازی برای گیمرهایی که همیشه آرزوی تبدیل شدن به یکی از قهرمانان بازی‌های ویدیویی خود را داشته‌اند عالی است؛ تیم‌های شش‌نفره با اسلحه‌های لیزری به‌علاوه جدیدترین تجهیزات در فناوری واقعیت مجازی، در نبرد با انبوهی از زامبی‌ها قرار می‌گیرند و نهایت لذت و هیجان را تجربه می‌کنند. همچنین یک بازی گروهی و معروف دیگر به‌نام Halfpipe در این مکان وجود دارد که اعضای آن به‌صورت چرخشی در آن بازی می‌کنند و به رقابت می‌پردازند. اگر قصد دارید برای شب به این پارک زیبا که یکی از پارک های موضوعی توکیو است بروید، باید از 4 بعدازظهر به بعد برای خرید بلیت اقدام کنید. 

آدرس:

Japan, 〒135-0091 Tokyo, Minato City, Daiba, 1 Chome−6−1 3F~5F DECKS Tokyo Beach

شماره تماس:

1801 5500 81+

هزینه ورودی:

35 دلار

Arakawa Amusement Park

یکی دیگر از معروف‌ترین شهربازی های توکیو Arakawa Amusement Park است. پارک تفریحی آراکاوا بیش از 100 سال است که وجود دارد. این پارک در سال 2017 بازسازی شد و پس از آن در آوریل 2022 مجددا بازگشایی شد. ازجمله جاذبه‌های مناسب برای کودکان در این مکان می‌توان به باغ‌وحش حیوانات خانگی، منطقه ماهیگیری و خانه‌بازی کودکان که مجهز به سرسره‌های سرپوشیده و سالن‌های ورزشی جنگلی است اشاره کرد. از دیگر جاذبه‌های این شهربازی که یکی از بهترین پارک های تفریحی توکیو است می‌توان به چرخ‌بازی، چرخ‌وفلک و باغ‌وحش اشاره کرد؛ یک ترن‌هوایی با سرعت کم نیز در این مکان وجود دارد که مناسب کودکان است. همچنین اگر در یک روز غیربارانی به این مکان بروید می‌توانید در دوردست‌ها کوه فوجی را تماشا کنید و لذت ببرید. اگر دوست دارید به یک شهربازی در توکیو بروید که هم خودتان لذت ببرید و هم فرزندانتان، شک نکنید که این شهربازی فوق‌العاده است. 

آدرس:

6 Chome-35-11 Nishiogu, Arakawa City, Tokyo 116-0011, Japan

شماره تماس:

6003 3893 81+

هزینه ورودی:

14 دلار

کلام آخر سه کلیک در مورد شهربازی های توکیو

در این مقاله کوشیدیم تعدادی از جذاب‌ترین شهربازی های توکیو را به شما معرفی کنیم تا در سفر به این شهر زیبا همراه با عزیزانتان نهایت لذت را تجربه کنید. توکیو بزرگ‌ترین شهر جهان است که تعدادی از زیباترین شهربازی‌ها را در خودش جای داده و بهترین امکانات را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌کند. ازجمله سرگرمی‌های این شهربازی‌ها می‌توان چرخ‌وفلک، ترن‌ هوایی، باغ‌وحش و تونل‌ وحشت اشاره کرد. آیا تاکنون تجربه بازی و هیجان در شهربازی‌های این کشور را داشته‌اید؟ آیا پس از خواندن این مقاله دوست دارید که به توکیو سفر کرده و ساعاتی را در پارک‌های این شهر خوش بگذرانید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران