Moscow amusement parks
1 شهریور 1402
مسکو

شهربازی ‌های مسکو؛ خواب های کودکی به حقیقت می رسد!

تصور کنید که به مسکو سفر کرده‌اید. از صبح تا ظهر از مکان‌های دیدنی بازدید کرده و حالا در پی رفتن به مکانی سرگرم‌کننده هستید. تصمیم می‌گیرید به شهربازی ‌های مسکو بروید و تفریح کنید. نمی‌دانید کدام‌یک از آنان را انتخاب کنید و کدام‌یک متناسب با سلیقه شماست. کمی در اینترنت جستجو می‌کنید و به چندین پارک برمی‌خورید. اما هم‌چنان برای انتخاب تردید دارید؛ چرا که زمان‌تان محدود است. نگران نباشید؛ ما در این‌جا 7 شهربازی مسکو را به شما معرفی کرده‌ایم. برخی از آنان امکانات هیجان‌انگیزی چون سقوط آزاد، صخره‌نوردی و کوهنوردی دارند و برخی دیگر نیز میزبان اجراها و نمایش‌های کودکانه هستند. همراه ما باشید تا شما را با بهترین و مهیج‌ترین شهربازی ‌های مسکو آشنا کنیم.

رزرو تور لوکس روسیه فقط با سه کلیک خوبه!

Trampoline Park NEBO

Trampoline Park NEBO

یکی از شهربازی‌ های مسکو Trampoline Park NEBO است. این پارک تفریحی، سرسره‌های آبی بسیاری دارد. علاوه‌بر آن، بیش‌از 30 جاذبه دیگر در این پارک یافت می‌شود. شما تنهاوتنها با خرید یک بلیط می‌توانید از تمامی سواری‌ها و بازی‌های پارک Trampoline Park NEBO لذت ببرید. این پارک، برای تمامی سنین اعم از کودکان و بزرگسالان مناسب است؛ چرا که فعالیت‌های متعددی در این پارک قرار دارد. برخی از مکان ‌های دیدنی Trampoline Park NEBO مسکو نیز عبارت است از: Multi-tiered rope، سنگ‌نوردی یا صخره‌نوردی و نینجابازی. هم‌چنین، این پارک دارای کافه و رستوران است.

آدرس:

Leningradsky Ave, 80 к11, 1 Etazh, Moscow, Russia, 125190

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب

شماره تماس:

60 74 126 495 7+

وب‌سایت:

https://nebojump.ru/

Gulliver

یکی دیگر از شهربازی‌ های مسکو Gulliver است. این پارک، دارای مسیرها و پله‌های طراحی‌شده جذابی‌ست که عبور از آن‌ها دشوار و در عین حال هیجان‌انگیز است. شما کلاه ایمنی سر می‌کنید، زانوبند و دستکش می‌پوشید و به طور ایمن با طناب از روی پله‌های چوبی روی آسمان بالا می‌روید. این بازی‌ها، فکر شما را به کار می‌گیرد و بدن شما را به سوخت و ساز می‌اندازد. علاوه‌بر آن باعث می‌شود که جرات پیدا کنید و ذهنتان رها شود. پارک Gulliver، برای تمامی سنین مناسب است.

آدرس:

Bratislavskaya Ulitsa, 10, Moscow, Russia, 109451

شماره تماس:

63 66 866 925 7+

Happylon Pirates Park

Happylon Pirates Park

یکی دیگر از شهربازی ‌های مسکو Happylon Pirates Park است. این شهربازی در مرکز خرید VEGAS قرار دارد؛ بنابراین شما می‌توانید بچه‌ها را راهی آن‌جا کرده و خودتان به‌راحتی خرید کنید. البته خودتان نیز می‌توانید آن‌ها را همراهی کنید؛ چرا که این پارک برای تمامی سنین طراحی شده است. علاوه‌بر آن، Happylon Pirates Park رویدادهای مختلف و سرگرم‌کننده بسیاری را میزبانی می‌کند. این پارک، دارای مسابقات‌ هیجان‌انگیز همراه با اهدای جوایز، اجرای نمایش زنده کودکانه، چرخ ‌و فلک، سقوط آزاد و دیگر سرگرمی ‌‌هاست.

آدرس:

 Mkad 24 Kilometr, 24, Moscow, Moscow Oblast, Russia, 115582

ساعت فعالیت:

جمعه، شنبه و یک‌شنبه از 10 صبح تا 12 شب

بقیه روزهای هفته از 10 صبح تا 11 ظهر

شماره تماس:

77 56 795 495 7+

Gorky Park

یکی دیگر از شهربازی‌ های مسکو Gorky Park است. Gorky Park، اولین پارکی‌ست که در کنار رودخانه مسکو قرار دارد؛ از همین رو حال و هوای دیگری دارد. رودخانه این پارک در فصل زمستان کاملا یخ می‌زند؛ به‌طوری که بازدیدکنندگان شال و کلاه کرده و اسکی روی یخ  و اسکیت بازی می‌کنند. شما در این مکان گردشگری می‌توانید به تماشای رقص فواره‌ها در میان نور بنشینید، فرش‌های گل را ببینید و از مناظر طبیعی مسکو لذت ببرید. اگر به فکر تغییر روحیه‌تان هستید، یا می‌خواهید آرامش ازدست‌رفته‌تان را بازگردانید، به Gorky Park بیایید.

آدرس:

Krymsky Val, 9, Moscow, Russia, 119049

ساعت فعالیت:

دوشنبه‌ها: تعطیل

سایر روزهای هفته از 10 صبح تا 11 شب

شماره تماس:

20 00 995 495 7+

وب‌سایت:

https://park-gorkogo.com/

Moscow 850 Amusement Park

Moscow 850 Amusement Park

یکی دیگر از شهربازی ‌های مسکو Moscow 850 Amusement Park است. این شهربازی، بهترین مکان برای افرادی‌ بوده که به‌دنبال هیجان‌اند. یکی از مهیج‌ترین جاذبه‌های این پارک، چرخ ‌و فلک آن است. این چرخ‌وفلک که بلندترین چرخ ‌و فلک اروپا بوده، 150 متر ارتفاع دارد. می‌توانید سوار آن شوید و تا نزدیکی‌های تپه‌های sparrow hills بروید تا از مناظر زیبای طبیعت شهر زیر پای خود لذت ببرید.

آدرس:

119 Pav 1 Mira pr-kt 119 Северо-Восточный административн (Останкинский) Moscow 129223

شماره تماس:

83 96 612 926 7+

وب‌سایت:

https://koleso-vvc.ru/

Park Skazka

یکی دیگر از شهربازی‌ های مسکو Park Skazka است. این پارک، در نزدیکی پل زیبای مسکو قرار دارد. پارک Skazka، شبیه یک سرزمین افسانه‌ایست و شخصیت‌های کارتونی را در خود جای داده است. از جمله شخصیت‌های کارتونی می‌توان از Chicken legs، Kashchei castle و Lukomorye نام برد. این پارک، بهترین جاذبه تفریحی برای کودکان به شمار می‌رود؛ چرا که انواع وسایل بازی را دارد. آن‌ها می‌توانند سوار چرخ و فلک مرتفع پارک شوند، از دیوارها بالا بروند و از غار جادویی دیدن کنند. هم‌چنین می‌توانند در زمین هاسکی بازی کنند و سپس برای تماشای فیلم به سینما بروند.

آدرس:

Krylatskaya Ulitsa, 18, Moscow, Russia, 121552

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب

شماره تماس:

56 65 133 495 7+

وب‌سایت:

https://parkskazka.com/

MosZorb

MosZorb

آخرین شهربازی مسکو که از آن به‌عنوان یکی از بهترین شهربازی ‌های این شهر یاد می‌کنیم، MosZorb است. این شهربازی، با سایر شهربازی‌های این فهرست تفاوت دارد. چرا که در این پارک، فعالیت سرگرم‌کننده‌ای هم‌چون زوربینگ انجام می‌شود. شما وارد یک توپ حبابی می‌شوید و همزمان با غلت‌خوردن، تمامی جاهای پارک را می‌گردید. هیجان‌انگیز نیست؟

آدرس:

Leningradskiy Avenue, 80/11, Moscow 125565, Russia

در آخر

شهربازی ‌های مسکو، فعالیت‌ها و سرگرمی‌های مختلفی را در خود جای داده‌اند. برای مثال شما و کودکان‌تان می‌توانید از ارتفاع سقوط آزاد کنید، اجراهای کودکانه را بینید، سوار چرخ و فلک شوید و هیجان را تجربه کنید. شهربازی ‌های مسکو با تجهیزات خود، امکان تفریحی هیجان‌انگیز را برای تمامی سنین فراهم می‌کند. دوست دارید سوار کدام وسیله بازی شوید؟

نظرات کاربران