ساکت ترین نقاط جهان؛ مقاصدی عالی برای یک سفر راحت

ساکت ترین نقاط جهان؛ گوشه های دنج و عاشقانه دنیا!

زندگی شلوغ و دغدغه‌های عجیب و غریب امروزی، برای همه افراد سخت و طاقت فرسا است. احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید حداقل چند روزی را به یک مکان ساکت و به دور از هرج و مرج بروید. بودن در چنین مکان‌های انرژی از دست رفته یک سال یا شاید هم یک عمر شما را برمی‌گرداند. مطمئنا همه‌ از قدم زدن در میان زیباترین مکان‌ها با آرامش و سکوت رویایی لذت می‌برند، اگر شما هم به دنبال چنین مقاصدی می‌گردید، پس بیایید تا به ساکت ترین نقاط جهان سرک بکشیم و ببینیم کدامیک برای چشیدن طعم آرامش بهتر و مناسب‌تر هستند؟ 

برای رزرو تور اروپا، با سه کلیک همراه باشین!

آرامش مطلق در جزایر بالی

آرامش مطلق در جزایر بالی

شاید شناخته شده‌ترین و بهترین مقصد آرامش‌بخش در جهان بالی باشد. این جزیره آرام در اندونزی به خاطر داشتن یک فرهنگ کاملاً صلح‌آمیز محبوب شده و برای همه حس بودن در خانه را دارد. بله شاید عجیب به نظر برسد ولی کاملا واقعی است. خیلی‌ها پس از رسیدن به این مقصد شگفت‌انگیز به سراغ استراحت یوگا و مدیتیشن می‌روند. در هر صورت چه تصمیم دارید یوگا، مدیتیشن، هنر، موج سواری را امتحان کنید یا فقط بخواهید مدتی را در طبیعت بگذرانید، بالی چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد. سرعت آرام زندگی در بالی بهترین راه برای جدا شدن از زندگی عادی و شاداب کردن ذهن و بدن شما است.

استراحتی وصف نشدنی در آرامش جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد (جزیره آرام و شرقی کانادا در نزدیکی مین) بهترین استراحت تابستانی برای زمانی است که می‌خواهید آرامش و سکوت داشته باشید، چون یکی از ساکت ترین نقاط جهان به شمار می‌آید. این مکان آرام جزیره‌ای که به‌خاطر سواحل بادگیر و ماسه‌ای قرمز، فانوس‌های دریایی و غذاهای دریایی لذیذش معروف است، برای پیاده‌روی آرام در امتداد ساحل یا در طبیعت اطراف، صبح‌های بارانی در یک کلبه‌ای دنج یا فقط زمانی برای رهایی از هرج و مرج و آشفتگی عالی است. سرعت زندگی عادی جزیره پرنس ادوارد و نوا اسکوشیا در نزدیکی آن حس آرامشی وصف‌نشدنی برای شما به همراه خواهد داشت.

وین، اتریش رویایی ترین و آرام ترین شهر اروپا

وین، اتریش رویایی ترین و آرام ترین شهر اروپا

یکی دیگر از مقاصدی که می‌تواند آرامش را به شما هدیه دهد و بهترین سفر عمرتان را رقم بزند، وین اتریش است. وقتی به این شهر قدم می‌گذارید، بیشتر از هر چیز جذب هنر، فرهنگ اروپایی و سکوت بی نظیرش خواهید شد. مطمئنا انتظار شلوغی شهرهای دیگر اروپایی مانند پاریس و رم را نخواهید داشت، چون خبری از آن همه توریست نیست. در کافی‌شاپ‌های دنج، موزه‌های آرام و خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده بگردید و از آرامش و زیبایی این شهر لذت ببرید. شهری رویایی با فضایی باورنکردنی که دوست ندارید آن را ترک کنید!

تاکایاما، ژاپن از ساکت ترین نقاط جهان

این دهکده آرام در ژاپن مکان مناسبی برای استراحت و ارتباط با طبیعت و خودتان است. این دهکده باستانی که معمولاً هیدا تاکایاما نامیده می‌شود، مکانی عالی برای تجربه برخی از فرهنگ، تاریخ و میراث باستانی ژاپن است و در عین حال رها کردن و ارتباط با طبیعت است. این روستای سنتی و اصیل که در منطقه‌ای کوهستانی قرار دارد، میزبان جشنواره‌های بهار و پاییز، مسیرهای پیاده‌روی فراوان، چشمه‌های آب گرم طبیعی در نزدیکی و غیره است. مسلما همه این‌ها راه‌های عالی برای قطع ارتباط از زندگی پر هیاهوی شهری و ارتباط با طبیعت و خودتان هستند. پس از بازدید، به راحتی متوجه خواهید شد که چرا تاکایاما یکی از بهترین مقاصد برای استراحت و البته از ساکت ترین نقاط جهان به حساب می‌آید.

امنیت و آرامش فقط در نروژ

کشورهای اسکاندیناوی به دلیل سبک مینیمالیستی، مناظر شگفت انگیز و فرهنگ بسیار امن به خوبی شناخته شده‌اند. واقعاً کسی وجود ندارد که نخواهد از این شهرها دیدن کند، با این حال، برای ما نروژ مقصد اصلی است، جایی که می‌توانید چیزهای زیادی را تجربه کنید و همچنان با آرامش به خانه برگردید. همانند مقاصد آرام دیگر کارهای زیادی در نروژ وجود دارد که می‌توانید از انجام دادن آن‌ها لذت ببرید. از آبدره‌های بزرگ دیدن کنید، نورهای شمالی خیره‌کننده را ببینید یا در داخل شهر کاوش کنید. خلاصه تجربیات فراوانی وجود دارد تا از چشیدن طعم آرامش مطلق آن استفاده کنید و با خاطرات فراموش نشدنی از این شهر بروید.

مالت مقصدی باورنکردنی و رویایی

مالت مقصدی باورنکردنی و رویایی

مالت اغلب به عنوان یک مقصد جزیره‌ای در اروپا نادیده گرفته می‌شود. در حالی که گردشگران به کرواسی، یونان، ایبیزا و سیسیل هجوم می‌برند، مالت با آب و هوای گرم تابستانی (تقریباً در تمام طول سال!)، غواصی و سواحل باورنکردنی، تاریخ باستانی، معابد و مکان‌های میراث جهانی یونسکو و موارد دیگر مکانی رویایی و آرام برای یک تعطیلات آرام خواهد بود. به طور خلاصه، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد! مناظر خیره‌کننده و آب و هوای آفتابی آن را به مکانی عالی برای استراحت و تجربه فرهنگ و تاریخ اروپا در محیطی آرام تبدیل کرده است. اگر احساس می‌کنید دوز زیادی ویتامین D و مقداری غذای خوشمزه به شما کمک می‌کند؛ مالت به عنوان یکی از ساکت ترین نقاط جهان مکانی عالی برای رفتن بدون نیاز به جنگیدن با انبوه گردشگران است.

پارک ملی درخت جاشوا، کالیفرنیا

یکی از آرام‌ترین و ساکت‌ترین مقاصد گردشگری در جهان در ایالات متحده، پارک ملی درخت جاشوا قرار دارد.  این پارک بیش از 1200 مایل مربع چشم‌انداز بیابانی، صخره‌ها و مناظر فوق‌العاده زیبا را در خود جای داده است. مناظر اینجا به تنهایی برای برای شارژ آرامش سالانه شما کافی خواهد بود. البته اگر در زمان‌های کم پیک (شلوغی کم) به این پارک سفر کنید، بیشترین آرامش و سکوت را خواهید داشت. بنابراین فقط کافی است تا از فصل بهار، به خصوص مارس و آوریل اجتناب کنید.

در این مکان رویایی و سرسبز کیلومترها مسیرهای پیاده‌گردی وجود دارد که می‌توانند مناظری فوق‌العاده و حس و حالی آرامش‌بخش را برای شما بوجود آورند. برای استراحت سنتی در یک آبگرم سلامتی در این منطقه توقف کنید، یا اقامتگاه‌هایی را برای گذراندن شب رزرو کنید (از کمپینگ گرفته تا هتل‌ها). فرصتی عالی در یکی از ساکت ترین نقاط جهان برای تجربه احساس آرامش مطلق!

مالدیو فرصتی عالی برای فراموش کردن مشکلات

مالدیو فرصتی عالی برای فراموش کردن مشکلات

برای استراحتی عالی که در آن می‌توانید نگرانی‌های زندگی واقعی خود را به طور کامل فراموش کنید و کاملاً استراحت کنید، جایی بهتر از مالدیو وجود ندارد. این جزایر ماسه‌ای سفید به‌خاطر سواحل آرام، خانه‌های ییلاقی روی آب و استراحتگاه‌های سلامتی معروف هستند. اگر می‌خواهید خستگی چند ساله خود را از بین ببرید و خاطرات به یاد ماندنی برای خودتان بسازید، مالدیو مقصدی عالی است! واقعاً چه کسی پس از یک هفته آفتاب و استراحت در برخی از زیباترین سواحل جهان احساس بهتری نخواهد داشت؟

تجربه ماجراجویی و آرامش در ریکیاویک، ایسلند

اگر می‌خواهید در کنار ماجراجویی استراحت کنید، ریکیاویک یکی از بهترین مقاصد آرامش‌بخش در جهان است. در ریکیاویک، فرصت‌های زیادی برای مراقبت از خود و آرامش خواهید داشت: استخرهای زمین گرمایی، مراکز سلامتی با اسپا و سونا، حمام‌های عمومی و جکوزی و البته تالاب معروف آبی.

آب دریای زمین گرمایی تالاب آبی این منطقه به طور طبیعی سرشار از سیلیس، جلبک و مواد معدنی است که چشمه‌های آب گرم آنجا را شفابخش و جوان می‌کند. با کاوش در برخی از آبشارهای نمادین ایسلند و پیاده‌روی، در یکی از ساکت ترین نقاط جهان، سکوت و زیبایی مطلق را تجربه خواهید کرد، تا جایی که به گوش‌هایتان شک می‌کنید.

سلامتی و آرامش خود را در سدونا، آریزونا بدست آورید

سلامتی و آرامش خود را در سدونا، آریزونا بدست آورید

سدونا که مدت‌ها به عنوان مکه‌ای برای سلامتی، یوگا و معنویت شناخته می‌شد، مکانی عالی برای استراحت و ارتباط با خود و طبیعت است؛ چه در یکی از استراحتگاه‌های سلامتی اقامت داشته باشید یا نه، این منطقه چشمه‌های معدنی متعدد در اطراف شهر گزینه‌های زیادی برای استراحت در اختیار شما قرار می‌دهد. در کنار آن گزینه‌های (رایگان) زیادی برای استراحت در فضای باز در طبیعت نیز وجود دارد تا شما نهایت لذت و استفاده را از بودن در این مکان ببرید. مطمئنا از صرف کردن پس انداز خود برای سفر به این مکان به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد.

جزایر یونان آرامش را در آغوش بگیرید

آیا مقصد آرامش‌بخش برای شما به معنای آفتاب گرم، شن‌های سفید و آب‌های آبی است؟ پس جزایر یونان را انتخاب کنید تا در یکی از ساکت ترین نقاط جهان به دور از شلوغی توریست‌ها تعطیلاتی عالی و باورنکردنی را داشته باشید. جزایری مانند ایتاکا و لمنوس تمام جذابیت جزایر یونانی را که نیاز دارید به شما خواهند داد. چراکه گردشگران بسیار کمتری نسبت به سانتورینی، کرت یا میکونوس خواهید دید. این به شما امکان می‌دهد زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید و همچنین بیشتر از فرهنگ محلی (در مقابل فرهنگ توریستی) دیدن کنید.

پس برای رسیدن به آرامش کجا می روید؟

مکان‌های سرسبز، جزایر آرامش‌بخش، شهرهای آرام، مقاصد زیادی برای انتخاب از بین ساکت ترین نقاط جهان وجود دارد. مناطقی که با زیبایی، فرهنگ، حال و هوای دوست داشتنی و خیلی ویژگی‌های مثبت دیگر حس آرامش از دست رفته شما را برمی‌گردانند و در کنارش بهترین خاطرات سفر را رقم می‌زنند.

نظرات کاربران