بهترین سوشی های کیپ تاون

بهترین سوشی های کیپ تاون را در این رستوران‌ها نوش جان کنید

کیپ‌تاون، شهر ساحلی بین‌المللی، ده‌ها رستوران سوشی را در خود جا داده است، از رستوران‌های مجلل با تمام تجملات تا مکان‌های محلی ساده به سبک ایزاکایا. لذت بردن از سوشی با چشم‌اندازی به دریا در سواحل اقیانوس اطلس، امتیازی فوق‌العاده است اما به‌خاطر داشته باشید که برای این امتیاز بسیار بیشتر هزینه خواهید کرد، بنابراین اگر می‌خواهید با بودجه‌ای محدود از سوشی لذت ببرید، بهتر است به حومه شهر بروید. شما می‌توانید بهترین سوشی‌ های آفریقای جنوبی را در کیپ ‌تاون بخورید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با بهترین رستوران ‌های سوشی کیپ‌ تاون با ما همراه باشید.

پاسپورت دومینیکا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

OBI

بهترین سوشی های کیپ تاون

یکی از بهترین رستوران‌ های آفریقای جنوبی obi است. Hatsushiro Muraoka که بیشتر با لقب «بابا سان» شناخته می‌شود که در میان علاقه‌مندان به سوشی در کیپ‌تاون افسانه است. هم‌چنین بشقاب‌های سوشی‌ای که از آشپزخانه داخلی او به‌نام «ابی» بیرون می‌آیند به‌طور دقیق نشان می‌دهند که چرا او این لقب را گرفته است. موراوکا در کنار مالک مشترک و سرآشپز، بن بتندورف، کار می‌کند تا چیدمانی مدرن به بشقاب‌های کلاسیک سوشی بدهد، با برنج سوشی کاملا پخته‌شده و برش‌هایی روی ماهی تازه می‌دهد. رول‌های برعکس پیچیده‌شده ستاره منوی این رستوران هستند. اگر از سوشی سیر شده‌اید، رامن این رستوران نیز عالی است. 

آدرس:

 Shop 2, 14 Long St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8000

بلیط هواپیما

تلفن:

021-418-4040

 سایت:

https://obirestaurant.co.za

1890 SUSHI HOUSE & GRILL

یکی از بهترین غذاخوری‌ های آفریقای جنوبی 1890 SUSHI HOUSE & GRILL است. پیدا کردن رستوران  1890 SUSHI HOUSE & GRILLبه‌طور اتفاقی بعید است. این رستوران در یک خیابان فرعی آرام در حومه شهر شیک و غیررسمی آبزرواتوری واقع شده است و به‌معنای واقعی راز محلی است. سوشی این رستوران عالی است. مارماهی کبابی خوشمزه اونگی، موجود است و بسیار مقرون‌به‌صرفه است. منوی کوچکی از غذاهای سرخ‌کردنی و چینی نیز ارائه می شود، اما در این صورت نمی‌توانید به‌طور کامل از ویژگی‌های 1890 سوشی هاوس بهره‌مند شوید. مسافران تنها در پیشخوان سوشی در ورودی احساس راحتی بیشتری خواهند کرد، در حالی که در قسمت عقب، میزهای دنجی وجود دارد.

آدرس:

 40 Trill Rd, Observatory, Cape Town, 7925

تلفن: 

021-447-1450

سایت:

https://www.1890.co.za

Willoughby & Co

بهترین سوشی های کیپ تاون

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های سوشی کیپ‌ تاون، Willoughby & Co است. به موقعیت مکانی آن اهمیت ندهید؛ این رستوران در وسط مرکز خرید شلوغی است، اما دلیل خوبی وجود دارد که Willoughby & Co تقریبا هر روز هفته صف‌های طولانی را به خود جذب می‌کند. مالک رستوران، شهرت خود را برای سوشی بی‌عیب‌ونقص به‌دست آورده است، از ساشیمی و نیگیری کلاسیک گرفته تا بشقاب‌هایی مانند «اوسیستر شاتر» نوشیدنی صدف که در ساکه و پونزو خیس شده، یا ماهی سالمون سیاه‌شده با سس میسو است. علاوه‌بر این، به‌محض این‌که دکور اسکاندیناوی شیک با چوب روشن و غرفه‌های دنج را ببینید، دیگر متوجه نخواهید شد که در مرکز خرید هستید. هم‌چنین بعد از این‌که اولین بشقاب سوشی را امتحان کنید، دلیل این همه شلوغی را می‌فهمید.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

آدرس:

 Shop 6132, 19 Dock Rd, Victoria & Alfred Waterfront, Cape Town, 8001

تلفن:

  021-418-6115

سایت:

https://www.willoughbyandco.co.za

Kyoto garden sushi

یکی از بهترین اماکن سرو سوشی در کیپ‌ تاون Kyoto garden sushi است. به بالای خیابان کلوف بروید تا Kyoto garden sushi، یکی از بهترین رستوران ‌های ژاپنی در آفریقای جنوبی را پیدا کنید. اسکات وود، صاحب رستوران، برای تهیه مواد اولیه باکیفیت از خرچنگ آلاسکایی گرفته تا ریشه واقعی واسابی  به زحمت زیادی می‌افتد و این کیفیت در تمام بشقاب‌های غذا مشهود است. سوشی این‌جا سنتی‌تر از سایر رستوران‌ها است، با تمرکز بر ساشیمی که طعم ظریف غذاهای دریایی را جشن می‌گیرد، بنابراین در این رستوران، انتظار سس مایونز فراوان یا رول‌های کالیفرنیایی سرخ‌شده را نداشته باشید. انتخاب فوق‌العاده‌ای از ساکه‌ ژاپنی وارداتی وجود دارد که گرم یا سرد سرو می‌شود. هم‌چنین دارای بستنی کنجد سیاه با طعم خارق‌العاده است. Kyoto garden sushi یکی از گران‌ترین رستوران‌های سوشی در شهر است، اما ارزش پول خرج کردن را دارد.

آدرس:

 11 Kloof Nek Rd, Gardens, Cape Town, 8001

تلفن:

 021-42-22001

سایت: 

https://www.kyotogarden.co.za

Salushi

بهترین سوشی های کیپ تاون

یکی از بهترین سوشی‌ های کیپ تاون Salushi است. سالوشی که مدت‌هاست به‌عنوان مقصدی محبوب برای سوشی در حومه‌های سرسبز جنوبی شهر شناخته می‌شود، با قرار گرفتن در خانه‌ای بازسازی‌شده پشت مرکز خرید لوکس کاوندیش اسکوئر، اکنون به انتخابی ایده‌آل برای تجدید قوا بعد از گشت‌وگذار در مغازه‌ها تبدیل شده است. منوی گسترده‌ این رستوران شامل موارد محبوب همیشگی مانند رول‌های کالیفرنیایی، ماکی و رول‌های دست‌پیچ، به‌همراه چند غذای ویژه خانگی است. مشتریان محلی طرفدار پروپاقرص «Fiery Tiger Rol» هستند؛ رول کالیفرنیایی تند و سوخته‌شده با ماهی آزاد که با میگو و آووکادو پیچیده شده است. هر بشقاب به سفارش مشتری تهیه می‌شود، یعنی کمی بیشتر منتظر خواهید ماند، اما کیفیت غذا ارزش انتظار را دارد.

آدرس:

 6 Cavendish St, Claremont, Cape Town, 7915

تلفن:

 065-038-2106

سایت:

http://www.salushi.com/

 Sushi Box Constantia

یکی دیگر از بهترین غذاخوری ‌های کیپ تاون سوشی باکس است. هفت شعبه از Sushi Box در سراسر شهر وجود دارد، اما موقعیت رویایی آن در Sushi Box Constantiaبه بهترین شعبه برای رفتن تبدیل شده است. در این‌جا میزها از کلبه‌ای سفیدپوش به تراسی آفتابی سرازیر می‌شوند و منظره‌ای عالی از کوه تیبل و تاکستان‌های کنستانسیا را به نمایش می‌گذارند. منو، تمام گزینه‌های همیشگی را پوشش می‌دهد، با انتخاب خوبی از بشقاب‌های ترکیبی و پلاترهای باارزش می‌توانید خاطره خوبی از این رستوران بسازید. اما طرفداران سوشی سنتی باید بدانند؛ Sushi Box Constantia به سبک کاملا مدرنی وجود دارد، بنابراین انتظار سس مایونز و سس‌های فراوان را داشته باشید. به هر حال، این سوشی با کیفیت خوب و باارزش در این مکان جذاب قرار دارد.

آدرس: 

Spaanschemat River Rd, Constantia, Cape Town, 7806

سایت:

https://www.sushibox.co.za

Harbour House Kalk Bay

بهترین سوشی های کیپ تاون

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های آفریقای جنوبی Harbour House Kalk Bay است. این رستوران در موقعیت مناسبی قرار دارد و با این امتیاز، Harbour House Kalk Bay بدون‌شک در زمینه غذاهای دریایی با چشم‌انداز دریا برنده است. این رستوران در موج‌شکن بندر Kalk Bay واقع شده است، میزهای ردیف اول در هنگام مد ممکن است کمی با آب شور خیس شوند، شما آن‌قدر به اقیانوس نزدیک هستید. منوی گسترده‌ای از غذاهای دریایی وجود دارد، ماهی صید روز کبابی همیشه انتخابی عالی است، هم‌چنین شما منوی سوشی را می‌بینید که هم خوشمزه و هم از نظر قیمت مناسب است. همچنین لیست نوشیدنی‌های خوبی از باغ‌های انگور محلی نیز در کنار غذا سرو می‌شود.

آدرس: 

Harbour, Main Rd, Kalk Bay, Cape Town, 7975

تلفن: 

 021-418-4744

سایت:

https://www.harbourhouse.co.za/menus

Deep South Eatery

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های سوشی کیپ ‌تاون،  Deep South Eateryاست. در امتداد جاده ساحلی خلیج، رستوران Deep South Eatery، توقف‌گاهی ایده‌آل برای مسافرانی است که با ماشین به کیپ پوینت می‌روند. این رستوران گردشگران را وسوسه می‌کند، اما در عین حال پاتوقی محلی است که می‌توانید با پاهای شنی از ساحل وارد شوید و سگ خود را زیر میز نگه دارید. این مکان جای ساده و بی‌آلایش است که در زمینه سوشی، فراتر از حد انتظار ظاهر می‌شود. برای گیاه‌خواران و علاقه‌مندان به غذاهای سالم، تنوعی از سوشی‌های گیاهی و سالاد سوشی در این رستوران عرضه می‌شود که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای رفع گرسنگی باشد.

آدرس: 

2 Glen Rd, Glencairn, Cape Town, 7975

تلفن:

 021-773-0220

سایت:

https://www.deepsoutheatery.co.za

Nobu

بهترین سوشی های کیپ تاون

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های سوشی آفریقای جنوبی Nobu است. از همان فریاد اولیه «ایراشایماسو» بهمعنی خوش آمدید، در هنگام ورود به نوبو متوجه خواهید شد که این رستوران سوشی معمولی نیست. امپراتوری جهانی سرآشپز نوبویوکی «نوبو» ماتسوهیسا اکنون به ده‌ها رستوران در سراسر جهان گسترش یافته است، اما اولین رستوران Nobu در آفریقا در سال ۲۰۰۹ در هتل One & Only کیپ‌تاون افتتاح شد و هم‌چنان به تحت‌تاثیر قرار دادن مشتریان ادامه می‌دهد. فراتر از غذاهای پرویی-ژاپنی، سوشی این رستوران به‌طور بالقوه بهترین سوشی در شهر است. برای تماشای استادان سوشی در حال کار، صندلی در پیشخوان رزرو کنید، جایی که ساشیمی و نیگیری سنتی به زیبایی در بشقاب چیده می‌شوند. هم‌چنین می‌توانید ساشیمی جدید به سبک نوآورانه را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این‌است که از ماهی آزاد یا ماهی تن اجتناب کنید و به‌جای آن، گوشت «اسپرینگ‌بوک» آهوی محلی را انتخاب کنید. Nobu رستورانی ارزان‌قیمت نیست، اما برای مناسبت‌های خاص ارزش هزینه‌ کردن را دارد.

آدرس:

 One&Only Cape Town, Dock Rd, Victoria & Alfred Waterfront, Cape Town, 8001 

سایت: 

https://www.noburestaurants.com/capetown/home

 Blowfish

یکی دیگر از بهترین مکان‌ها برای سرو سوشی کیپ ‌تاون Blowfish است. اگر برای دیدن منظره کلاسیک کوه تیبل از سراسر خلیج تیبل به ساحل بلومبرگ می‌روید، برای توقف در کنار این رستوران و سرو غذاهای دریایی ساده در آن را برنامه‌ریزی کنید. با وجود دکوراسیونی ساده، این رستوران به‌واسطه سرو سوشی‌های خوشمزه با چشم‌اندازی چشم‌نواز از دریا و کوه، به پاتوقی محبوب میان اهالی محل تبدیل شده است. شما می‌توانید برای دیدن پیشنهادات ویژه نصف قیمت، به‌طورمنظم صفحات اجتماعی Blowfish را بررسی کنید.

آدرس:

 1 Marine Dr, Bloubergstrand, Cape Town

تلفن: 

  021-556-5464

سایت:

https://blowfishrestaurant.co.za

 Aiko

بهترین سوشی های کیپ تاون

یکی دیگر از بهترین غذاخوری‌ های آفریقای جنوبی Aiko است. این رستوران کوچک و شیک سوشی، بین کارمندان اداری محبوب است و در مرکز شهر در خیابان لانگ استریت قرار دارد که Aiko را به گزینه‌ای ایده‌آل برای ناهار در هنگام گشت‌وگذار در کیپ‌تاون  تبدیل می‌کند. منوی سفارشی این رستوران، انواع معمول سوشی را ارائه می‌دهد. هم‌چنین مجموعه‌ای از غذاهای نسبتا غیرمعمول مرتبط با سوشی نیز در این رستوران پیدا می‌شود. تابه‌حال به سوشی برگر، بوریتو سوشی یا دونات سوشی فکر کرده‌اید، در این رستوران می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید. باید اشاره کنیم که غذا را به اندازه‌ای که میل می‌کنید سفارش دهید یعنی مطمئن شوید که تمام چیزی را که سفارش می دهید می‌خورید، در غیر این صورت برای ضایعات اضافه و باقی‌مانده باید جریمه پرداخت کنید. هم‌چنین Aiko با مجموعه جدیدی از غذاهای tempura که نوعی غذای ژاپنی است که در روغن داغ سرخ می شود و پایه توفو، مشتریان گیاه‌خوار را راضی نگه می‌دارد.

آدرس:

 4 Bree St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8000

 (Nippon Sushi (Hout Bay

یکی از بهترین سوشی ‌های کیپ ‌تاون را در (Nippon Sushi (Hout Bay امتحان کنید. این رستوران سوشی کوچک و نقلی، در حومه Hout Bay تجربه‌ای عالی به حساب می‌آید و اگر به‌دنبال بشقاب سوشی‌ای که بیرون‌بر هم داشته باشد تا به تماشای غروب آفتاب روی شن‌های سفید ساحل Llandudno بنشینید، انتخاب فوق‌العاده‌ای است. حتما حواس‌تان به ماهی تن باله زرد تازه آن‌ها باشد که از اسکله پایین خیابان صید می‌شود. بهترین انتخاب، سفارش این ماهی به‌صورت یک رول دستی است. پس در نپون سوشی، یکی از بهترین سوشی های کیپ ‌تاون را امتحان کنید.

آدرس: 

38 Victoria Ave, Hout Bay, Cape Town, 7806

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/nipponsushihoutbay

Izakaya Matsuri

بهترین سوشی های کیپ تاون

یکی دیگر از غذاخوری ‌های سوشی در آفریقای جنوبی Izakaya Matsuri است. رستوران سنتی‌ای که چند قدم دورتر از خیابان اصلی گرین پوینت در کوچه فرعی پنهان شده است. هم‌چنین به‌خاطر مجموعه خلاقانه‌اش از بشقاب‌های سوشی غیرمعمول از سرآشپز آراتا کوگا ارزش سر زدن دارد. شما می‌توانید رول‌های با تمپورا ترد و مارماهی یا عنکبوت با پاهای خرچنگ واقعی را در کنار بشقاب‌های فوق‌العاده ساشیمی که شامل مارماهی، اختاپوس و ماهی خال ‌ackerel می‌شود، امتحان کنید.

آدرس:

 6, The Rockwell, 32 Prestwich St, Green Point, Cape Town, 8001

سایت:

https://izakayamatsuri.com

Three Wise Monkeys

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های سوشی کیپ تاون Three Wise Monkeys است. این رستوران با ارائه فوق‌العاده‌ترین غذاهای رامن، طرفداران محلی زیادی را به خود جذب کرده است. با افزوده شدن سوشی و کاسه‌های برنج پوشیده‌‌شده با ماهی خام خردشده و سبزیجات به منوی این رستوران، محبوبیت آن چند برابر شده است. 24-piece Monkey Platter، می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد  که شامل مجموعه‌ای عالی از رول‌ها، ساشیمی‌های تزئین شده و نیگیری می‌شود. این رستوران در مرکز خیابان سی پوینت واقع شده است و بعد از قدم زدن در امتداد ساحل، انتخابی عالی برای سرو غذا محسوب می‌شود.

آدرس:

 La Rhone Building, 77 Regent Rd, Sea Point, Cape Town, 8060

تلفن: 

021-433-1837

سایت:

https://threewisemonkeys.co.za

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین سوشی ‌های کیپ‌تاون 

کیپ‌تاون، شهری که در آغوش کوه تیبل و اقیانوس اطلس قرار گرفته، فقط به‌خاطر مناظر و طبیعت بی‌نظیرش مشهور نیست، بلکه مکانی برای دوستداران غذا، به‌خصوص علاقه‌مندان سوشی نیز به حساب می‌آید. از رستوران‌های لوکس با سرآشپزهای مشهور گرفته تا ایزاکایاهای سنتی و دنج، کیپ تاون طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سوشی را برای هر سلیقه و بودجه‌ای ارائه می‌دهد. در این مطلب، سفری کوتاه به دنیای سوشی در کیپ‌‌تاون داشتیم و تعدادی از بهترین رستوران‌ها را به شما معرفی کردیم. حال با خیالی آسوده سفرتان را برای امتحان کردن بهترین سوشی ‌های کیپ‌تاون برنامه‌ریزی کنید. شما نیز تجربه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

سوالات متداول

بهترین رستوران سوشی کیپ‌تاون کدام است؟

کیپ ‌تاون بهترین رستوران ‌های سوشی را در بر دارد و باتوجه‌به انتخاب شما که سوشی را به‌صورت سنتی دوست دارید یا مدرن گزینه‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهد.

کدام رستوران در مرکز خرید قرار دارد؟

رستوران Willoughby & Co در وسط مرکز خرید قرار دارد، اما کیفیت غذا چنان جذب‌تان خواهد کرد که متوجه شلوغی جمعیت نخواهید شد.

نظرات کاربران