بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون

بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون که فراموش نخواهید کرد!

کیپ تاون با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، پر از رستوران‌های خوب غذاهای دریایی است. اگر زیاد اهل گوشت قرمز نیستید و غذاهای دریایی را ترجیح می‌دهید، ممکن است در سفرتان هوس کمی ماهی و چیپس کنید. خبر خوبی برای شما داریم؛ با توجه به وجود رستوران‌ها و فروشگاه‌های دریایی، می‌توانید بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون را بخورید و لذت ببرید. پس اگر کیپ تاون مقصد بعدی شماست، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید؛ در این مقاله راجع‌به 11تا از فروشگاه‌ها و رستوران‌های عرضه بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون، برای‌تان نوشته‌ایم. 

پاسپورت دومینیکا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

رستوران ماهی روی صخره ها

بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون

یک غذاخوری محلی منحصربه‌فرد در نزدیکی محله هات‌بی‌هاربر؛ رستوران ماهی روی صخره‌ها یک مجموعه آشپزخانه ساده در فاصله چند متری از موج‌شکن اقیانوس اطلس است که منویی شامل انواع غذاهای دریایی دارد؛ هیک، ماهی دم‌زرد و اسنوک فصلی از بهترین غذاهای این رستوران دریایی است که می‌توانید سفارش دهید و روی نیمکت‌های پیک‌نیک زیر سایبان، همراه با تماشای منظره زیبایی از دریا پیش‌روی خود، میل کنید.

سی‌بریز؛ عرضه بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون

یک غذاخوری دنج، شیک و امروزی با ساختمانی تاریخی که در بخش بالایی شهر قرار دارد، در منوی خود انواع غذاهای دریایی، از بشقاب‌های کوچک آرانچینی میگو و صدف‌های محلی پرورشی گرفته تا ماهی‌های کامل بریان‌شده به سبک آسیایی و هیک صیدشده تازه، را ارائه می‌کند. قیمت غذاهای این رستوران چندان ارزان نیست. 

کالکی

حومه خلیج فالس در خلیج کالک که یک منطقه گردشگری در در کیپ تاون به‌حساب می‌آید، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها و بوتیک‌هایی برای خرید و شکم‌گردی وجود دارد که لازم است حتما در سفرتان به کیپ تاون، از این ناحیه زیبا دیدن کنید. مالک رستوران کالکی، جورج ماندالیوس، از سال 1996 غذاهای سالم و محلی نظیر انواع ماهی را سرو می‌کند. یک میز رزرو کنید و برای خوردن بهترین انواع غذاهای دریایی، آماده باشید. 

بلیط هواپیما

ماهی‌گیری لوزیتانیا؛ ارائه بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون

بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون

رستوران ماهی‌گیری لوزیتانیا که در خیابان شلوغ واترکانت واقع شده است، برای‌تان بهترین نوع ماهی و چیپس را سرو می‌کند. پس اگر وسط روز هوس ماهی و چیپس تازه کردید، بدانید که این رستوران عالی، میزبان خوبی برای شما خواهد بود. اگر زمستان در کیپ تاون بودید، علاوه‌بر ماهی و چیپس، قلیه اسنوک سرخ‌شده که یکی از غذاهای پرطرفدار این رستوران است را هم سفارش دهید. 

ریولاس فیشری

به این رستوران محبوب در خیابان لانگ کیپ تاون بروید و  منوی اشتهابرانگیز آن را که شامل هیک و اسنوک است و به شکل‌های مختلفی از جمله کبابی، سرخ‌شده، برش میانی، با چیپس، مستقیم یا ترکیبی سرو می‌شود را ببینید و مورد دلخواه خود را سفارش دهید. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

ماهی‌گیری هوک‌ماهی

هوک‌ماهی یک فروشگاه و رستوران ساده ماهی است که البته اصلا نباید آن را دست‌کم بگیرید؛ این رستوران بعضی از بهترین انواع ماهی سرخ‌شده در شبه‌جزیره جنوبی را سرو می‌کند. هیک با چیپس‌های کاملا پخته‌شده و همین‌طور کیک ماهی پرتغالی از جمله گزینه‌های پیش‌روی شماست. 

لاکی؛ لذت خوردن بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون

بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون

رستوران مجلل لاکی که در مرکز نوار ساحلی مویزنبرگ قرار دارد، ماهی ترد از نوع هیک یا اسنوک  را به همراه چیپس‌های ترد و لذیذ ارائه می‌دهد. به این رستوران خوب که بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون را عرضه می‌کند بروید و خود را از لذت غذاهای تازه آن، محروم نکنید. 

سلتی‌سی‌داگ 

اگر در سفر جاده‌ای خود به شبه‌جزیره کیپ تاون احساس گرسنگی کردید، به این رستوران جذاب کنار بندرگاه بروید تا ماهی و چیپس سنتی تازه خود را سفارش دهید. تعدادی از میزهای رستوران مشرف به بندر معروف چیده شده‌اند و می‌توانید غذای خود را آن‌جا سرو کنید، اما اگر به هر دلیلی نخواستید در رستوران غذای‌تان را میل کنید، میتوانید غذا را بسته‌بندی‌شده تحویل بگیرید و با خود ببرید. در منوی این رستوران می‌توانید علاوه‌بر ماهی و چیپس، غذاهایی باکیفیت و خوش‌طعم نظیر کالاماری، کیک ماهی، برگر ماهی و یک غذای سنتی به نام کیپ مالایی را نیز ببینید. 

ماهی‌گیری قصر؛ تهیه بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون 

آخر جاده آلبرت در حومه رودخانه نمک، ماهی‌گیری قصر را خواهید دید که قدمت آن به سال 1955 برمی‌گردد و بسته‌هایی از هیک و چیپس که از غذاهای پرطرفدارش است را ارائه می‌دهد. این رستوران که در واقع تنها فروشگاه چیپس آن ناحیه است، از آتش هیزم برای گرم کردن روغن استفاده می‌کند و همین کار، سبب تفاوتی بی‌نظیر در طعم غذاهای خاص این رستوران، می‌شود. 

رستوران ماهی ریوا

بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون

فیش اند چیپسی به سبک ایتالیایی میل کنید و لذت ببرید. در رستوران دریایی ماهی ریوا، سرآشپزها بشقاب‌های شگفت‌انگیزی از غذاهای دریایی تازه محلی را سرو می‌کنند. تن‌ماهی سرخ‌شده و کارپاچیوی لاین‌ماهی و ماهی و چیپس تازه در هیک سرخ‌شده که با خرده پولنتا پخته شده است و با سیب‌زمینی سرخ‌شده همراه است، از بهترین عذاهای رستوران ماهی ریوا به‌شمار می‌رود. 

بهترین فیش اند چیپس را از اسنوکیز بخواهید 

این رستوران از سال 1951 فعالیت خود را آغاز کرده است و از تنها یک شعبه در هات‌بی‌هاربر، به شش فروشگاه در سراسر شهر رسیده است. غذاهای این رستوران اشتهابرانگیز، باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه است و اسنوک و چیپس آن، طرفداران زیادی دارد.

سخن آخر سه کلیک راجع‌به بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون

اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، می‌توانید در سفر خود به آفریقای جنوبی، بهترین فیش اند چیپس در کیپ تاون را در رستوران‌های خوب دریایی این شهر پیدا و تهیه کنید. مسلما این تجربه، برای شما یک خاطره بسیار جذاب و به‌یادماندنی خواهد شد. در این مقاله راجع‌به 11تا از بهترین فروشگاه‌ها و رستوران‌های این خوراک خوشمزه دریایی صحبت کردیم و امیدواریم برای‌تان مفید بوده باشد.

نظر شما چیست؟ دوست دارید بهترین فیش اند چیپس را در کیپ تاون امتحان کنید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران