بهترین مراکز خرید رشت
24 خرداد 1403
رشت

بهترین مراکز خرید رشت؛ لذت خرید سوغاتی‌های جذاب و یادگاری 

یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های هر سفری، لذت گشت‌وگذار در بازارهای شهر مقصد و خرید سوغاتی و یادگاری است؛ طوری‌که می‌توان گفت هیچ سفری بدون خرید، سفر کاملی نیست. شهر زیبای رشت هم از جمله شهرهایی است که پاساژهایی خوب برای خرید دارد و حتی می‌توان دو روز را برای بازارگردی در رشت، برنامه‌ریزی کرد. مراکز خرید رشت منتظر شماست تا با ارائه اجناس و محصولات متنوع و عالی، غافلگیرتان کند. پس اگر مرکز استان گیلان مقصد بعدی شماست، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله 11 تا از بهترین مراکز خرید رشت را به شما معرفی کرده‌ایم. 

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بازار بزرگ رشت؛ یکی از مهم‌ ترین مراکز خرید رشت

اولین و مهم‌ترین جایی که برای خرید سوغاتی، وسایل و یا محصولات محلی مورد نیاز خود باید به آن سر بزنید، بازار بزرگ رشت است که مساحتی معادل 24 هکتار دارد و می‌توانید از راسته‌های مختلفش، محصولاتی متنوع، ارگانیک و اصیل را با خیال راحت بخرید و از بازارگردی خود لذت ببرید. از راسته میوه‌فروشان، میوه‌های خوش‌طعم و از راسته ماهی‌فروشان نیز ماهی تازه صید روز را تهیه کنید. راسته پوشاک، راسته مسگران و راسته چینی‌فروشان نیز محصولاتی عالی دارد و برای تهیه محصولات محلی خوش‌طعم مثل ترشیجات و انواع سبزی، می‌توانید به راسته ترشیجات و سبزی‌های محلی بروید. 

آدرس: استان گیلان، شهر رشت، میدان شهرداری، خیابان امام خمینی. 

مرکز خرید دیلمان؛ از بهترین مراکز خرید رشت

مرکز خرید دیلمان؛ از بهترین مراکز خرید رشت

مرکز خرید دیلمان رشت، چیزی فراتر از یک پاساژ برای خرید است. این مرکز خرید بزرگ  و مدرن که پنج هزار متر مربع مساحت دارد، علاوه‌بر خرید، امکانات تفریحی دیگری نیز پیش‌روی‌تان می‌گذارد. می‌توانید پس از خرید انواع پوشاک، لوازم آشپزخانه و دکوری، به هایپر مارکت گیلان‌مال واقع در طبقه اول مجموعه بروید و خرید کنید. پس از آن به کافی‌شاپ و فودکورت بروید و از خود پذیرایی کنید و بخشی از زمان خود را نیز به بازی‌های کامپیوتری گیم‌استار در سالن این بازی‌ها اختصاص دهید. 

 آدرس: استان گیلان، شهر رشت، رودبارتان، میدان صیقلان، خیابان شریعتی.

مرکز خرید ایرانیان رشت

برای بازارگردی به معروف‌ترین خیابان رشت در زمینه خرید، یعنی خیابان گلسار، بروید و لوازم و مایحتاج خود از قبیل پوشاک، کیف، لوازم آرایشی، کفش و عینک را از بهترین مراکز خرید آن تهیه کنید. یکی از بهترین مراکز خرید این خیابان، مرکز خرید ایرانیان است که سیزده طبقه دارد و دو طبقه‌اش تجاری است. البته لازم به ذکر است که محصولات عرضه‌شده در این مرکز خرید، به دلیل کیفیت عالی و برندهای معتبر، قیمت بالایی دارد.  

آدرس: گیلان، رشت، خیابان گلسار. 

مرکز خرید منظریه؛ از بهترین مراکز خرید رشت

خیابانی که در واقع به منزله یک مرکز خرید بزرگ است؛ مرکز خرید منظریه، واقع در خیابان منظریه رشت، میزبان خوبی برای بازارگردان عزیز با هر سلیقه‌ای است. به منظریه رشت بروید و پس از یک خرید عالی در فروشگاه‌های این خیابان بزرگ و اصلی، در کافه‌ها و رستوران‌های خوب آن از خود پذیرایی کنید.

آدرس: گیلان، رشت، بلوار منظریه، بزرگراه شهید بهشتی. 

پاساژ پله برقی؛ یکی از قدیمی‌ ترین مراکز خرید رشت

پاساژ پله برقی؛ یکی از قدیمی‌ ترین مراکز خرید رشت

این مرکز خرید قدیمی که به دلیل داشتن پله‌برقی به این نام معروف شده است، اجناسی مثل انواع البسه و لوازم آرایش را با قیمت‌هایی بسیار مناسب عرضه می‌کند و به دلیل تنوع بالا در محصولات، کیفیت خوب اجناس و قیمت مناسب، همیشه شلوغ است. به پاساژ قدیمی پله‌برقی بروید و پیراهن، مانتو و یا کت و شلوار مور نیازتان را از آن‌جا بخرید.

آدرس: گیلان، رشت، محله شهرداری، خیابان امام.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

پاساژ بزرگمهر

گاهی پیش می‌آید که هنگام سفر به شهر مورد نظر، لوازم جانبی گوشی و یا لپ‌تاپ خود را جا می‌گذارید و وسط راه به یاد می‌آورید! در سفر خود به رشت، اگر این مشکل برای‌تان پیش آمد اصلا نگران نشوید و استرس نگیرید، پاساژ بزرگمهر، از بهترین مراکز خرید رشت، منتظر شماست تا لوازم جانبی مورد نیازتان را از آن تهیه کنید.

آدرس: استان گیلان، شهر رشت، سبزه‌میدان، خیابان طالقانی.

بازار موبایل بین الملل رشت

حالا که صحبت از موبایل شد، بگذارید یک مرکز خرید خوب در این زمینه را نیز به شما معرفی کنیم که به صورت کاملا تخصصی در زمینه گوشی فعالیت می‌کند؛ بازار موبایل بین‌الملل رشت، انواع گوشی را برای خرید پیش‌روی‌تان می‌گذارد که می‌توانید انتخاب کنید و بخرید. یک خبر خوب هم این است که اگر هنگام سفر، مشکلی برای گوشی شما پیش آمد، می‌توانید آن را به بازار موبایل بین‌الملل رشت ببرید و تا تعمیرکنندگان حرفه‌ای این بازار موبایل، گوشی‌تان را عیب‌یابی و تعمیر کنند. هم‌چنین لوازم جانبی گوشی را نیز می‌توانید از این مرکز خرید معتبر، تهیه کنید. 

آدرس: استان گیلان، شهر رشت، صیقلان، بلوار مطهری، راسته مسگران. 

مراکز خرید میدان شهرداری رشت

مراکز خرید میدان شهرداری رشت

در میدان شهرداری رشت که از معروف‌ترین میدان‌های این شهر است، دست‌فروشی‌های مختلف و فروشگاه‌های متنوعی وجود دارد که از بهترین مراکز خرید رشت محسوب می‌شود و ضمن ارائه انواع محصولات با قیمت‌های مناسب، شما را سرگرم می‌کند. اگر به رشت رفتید حتما به مغازه‌های میدان شهرداری سر بزنید و لوازم مورد نیاز و حتی سوغاتی‌های‌تان را نیز از آن‌جا تهیه کنید.

آدرس: استان گیلان، شهر رشت، میدان شهرداری رشت. 

مرکز خرید گلسار؛ از بهترین مراکز خرید رشت

اگر دوست دارید پس از خرید محصولات برند و شیک از یک مجتمع تجاری بزرگ و جذاب، در همان مکان کمی استراحت کنید و در فودکورت یا کافی‌شاپ آن یک وعده غذای خوش‌طعم بخورید و یا یک فنجان قهوه عالی بنوشید، به مرکز خرید گلسار بروید. این پاساژ مشهور پاتوق بسیاری از اهالی شیک‌پوش رشت است و انواع پوشاک، ساعت و بدلیجات را ارائه می‌کند. 

 آدرس: استان گیلان، شهر رشت، خیابان گلسار. 

پاساژ تمدن رشت

اگر دوست دارید مرکز خریدی که می‌روید زیاد بزرگ نباشد اما انواع اجناس را داشته باشد و بتوانید با صرف کم‌ترین زمان، خرید مایحتاج خود را انجام دهید، پاساژ تمدن رشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز خرید خوب رشت که در ضلع جنوبی سبزه‌میدان واقع شده است، انواع پوشاک و لوازم بهداشتی را با قیمت‌هایی ارزان و مناسب، عرضه می‌کند. 

 آدرس: استان گیلان، شهر رشت، خیابان حافظ، خیابان طالقانی، خیابان سبزه‌میدان. 

مرکز خرید رز رشت؛ یکی از بهترین مراکز خرید رشت

مرکز خرید رز رشت؛ یکی از بهترین مراکز خرید رشت

اگر می‌خواهید خریدی ارزان داشته باشید، مرکز خرید رز رشت را انتخاب کنید؛ این مورد از مراکز خرید رشت به دلیل ارائه اجناسی نظیر پوشاک و لوازم زنانه مثل شال، کیف، کفش و پوشاک مردانه نظیر انواع کت و شلوار با قیمت‌های بسیار مناسب، همیشه شلوغ است. گفتنی است این مرکز خرید دو شعبه دارد.

آدرس شعبه اول: استان گیلان، شهر رشت، سبزه میدان، جنب خیابان علم‌الهدی. 

آدرس شعبه دوم: استان گیلان، شهر رشت، کیلومتر دو جاده انزلی. 

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین مراکز خرید رشت

در این مقاله راجع‌به 11 تا از بهترین مراکز خرید رشت و ویژگی‌های هرکدام برای‌تان توضیحاتی ارائه دادیم و امیدواریم مفید بوده باشد. هر کدام از مراکز خریدی که در این مقاله نام بردیم، جذابیت‌های خاص خود را برای گردشگران و بازارگردان در پی دارد. پس برای خرید لوازم و مایحتاج خود و هم‌چنین تهیه سوغاتی و محصولات عالی و تازه شمالی، به این مراکز خرید سری بزنید و از گذراندن اوقات خوش‌تان، لذت ببرید.

نظر شما چیست؟ بیشتر دوست دارید کدام یک از مراکز خرید رشت را از نزدیک ببینید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران