بهترین رستوران های جیجو

10 تا از بهترین رستوران های جیجو؛ شکم‌گردی در جزیره جیجو

اگر از طرفداران غذاهای کره‌ای هستید، برای یک سفر خوشمزه به جیجو آماده شوید. بهترین رستوران های جیجو با غذاهای اصیل کره‌ای آماده پذیرایی از شماست. این جزیره گرم در قسمت جنوبی کره، علاوه‌بر مناظر دیدنی و طبیعتی زیبا، کافه‌ها و رستوران‌های خوبی هم دارد که قبل از برنامه‌ریزی برای سفرتان باید آن‌ها را بشناسید. پس اگر جیجو مقصد بعدی شماست، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با بهترین رستوران های جیجو آشنا شوید. 

رزرو کره جنوبی

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

کافه بغداد؛ از رستوران های خوب جیجو 

بهترین رستوران های جیجو

کافه بغداد یکی از بهترین تجربه‌های غذاخوری در جیجو را به‌ویژه برای کسانی که عاشق غذاهای تند هندی هستند، رقم می‌زند. پرسنل مجرب، قیمت‌های مناسب و کیفیت بالای غذاها، برای این‌که اولین روز سفرتان به کافه بغداد بروید، به اندازه کافی متقاعدکننده است. اگر به این رستوران رفتید، مرغ تنوری و پالک پنیر با نان سیر را از دست ندهید. 

آدرس: کره جنوبی، جزیره جیجو، جیجودو، جیجوسی، گواندوک‌رو

جامای گیکسو

اگر دوست دارید برش‌های ترد و آبدار گوشت را در یکی از باکیفیت‌ترین رستوران های جیجو میل کنید، یک وعده غذایی را در جامای گیکسو سفارش دهید و لذت ببرید. از آن‌جا که این رستوران یکی از شلوغ‌ترین نقاط جیجو است، حتما یادتان باشد که از قبل، برای خود با یک تماس تلفنی میزی رزرو کنید. سوپ رشته‌ای نیز یکی دیگر از غذاهایی است که نباید در جامای گیکسو از دست بدهید.

آدرس: کره جنوبی، جزیره جیجو، جیجودو، جیجوسی، هنگلوم‌گیل

میئونگجین جئونبوک

اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، این رستوران را که در تهیه این نوع غذاها تبحر دارد، از دست ندهید. در بدو ورود به میئونگجین جئونبوک دکوری زیبا توجه‌تان را به خود جلب خواهد کرد. برنج آبالون که به همراه گوشت و سبزیجات درست می‌شود، غذای خاص این رستوران است، اما آبالون کبابی آن نیز محبوبیت زیادی دارد. 

آدرس: کره جنوبی، جزیره جیجو، جیجودو، جیجوسی، گوجواای‌یوپی، هیموجیهین‌آراو

جیجو کیم منبوک؛ از رستوران های خوب جیجو

بهترین رستوران های جیجو

غذاهای دریایی اصیل کره را در این رستوران پیدا می‌کنید. غذاهای جیجو کیم منبوک معمولا با ترکیبی از میگو، صدف و هم‌چنین گوشت گاو تهیه می‌شود. غذای ویژه این رستوران آبالون گیمباپ است که توصیه می‌کنیم هرگز از دست ندهید. ضمنا این رستوران زیاد شلوغ نیست و اگر به دنبال رستورانی کم‌جمعیت و پر از آرامش هستید، جیجو کیم منبوک بهترین انتخاب برای شماست. 

آدرس: کره جنوبی، جزیره جیجو، جیجودو، جیجوسی، اورارو

رستوران سانبانگ

سانبانگ که بین بومیان جیجو بسیار پرطرفدار است، بیشتر شهرت خود را مدیون رشته‌های گندم میلمیون است؛ رشته فرنگی سرد گندم در آبگوشت و نودل گندم تند از محبوب‌ترین گزینه‌های این رستوران است. نودل‌های گندم که دور یک تکه گوشت پیچیده شده است، یک وعده غذایی کاملا متفاوت به سبک جیجو به شما ارائه می‌کند. 

آدرس: کره جنوبی، جزیره جیجو، جیجودو، جیجوسی، گونام‌رو

کافه رستوران نارنیا؛ از بهترین رستوران های جیجو

فضای داخلی این رستوران و همچنین مهمان‌نوازی کارمندان باتجربه‌اش، شما را غافل‌گیر خواهد کرد. هریک از غذاهای موجود در منوی آن، از لطیف‌ترین ترکیبات خوراکی ممکن تهیه می‌شود و طعمی دارد که در هیچ‌جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. 

آدرس: کره جنوبی، جزیره جیجو، جیجودو، سئوگویپوسی، های‌دونگ، یوری‌آراو

اولا گوکسو

بهترین رستوران های جیجو

غذاهای خوشمزه با رشته فرنگی و خوراک گوشت این رستوران بین مردم بسیار محبوب است و اگر به جیجو رفتید، پیشنهاد می‌کنیم حتما با این غذاهای خاص از خود پذیرایی کنید. در منوی این رستوران انواع میان‌وعده‌های لذیذ و سبک را می‌توانید پیدا کنید و سوپ‌های مخصوص را با ادویه به اندازه‌ای که دوست دارید سفارش بدهید. 

آدرس: کره جنوبی، جزیره جیجو، جیجودو، جیجوسی، گویارنگ‌گیل

چونسیمین 

لذت غذا خوردن در یک رستوران اصیل و سنتی کره‌ای را از دست ندهید. ماهی کوتلاس‌آیاز کبابی محبوب‌ترین غذای این رستوران است؛ هم‌چنین اگر از خوردن غذاهای دریایی بدون استخوان لذت می‌برید، کوفته‌ماهی سرخ‌شده بدون استخوان را نیز امتحان کنید. 

آدرس: کره جنوبی، جزیره جیجو، جیجودو، سئوگویپوسی، آندئوک‌میون، بیان‌گیل، چانگچینجینگانگ‌آراو

وجین هایجانگوک؛ از خاص‌ترین رستوران های جیجو 

این رستوران خانوادگی در جیجو، گزینه‌های متنوع و شگفت‌انگیزی در منوی خود دارد که با دیدن آن غافل‌گیر می‌شوید. محیط دلپذیر، کارکنان مجرب و زمان انتظار پایین برای آماده شدن غذا، از ویژگی‌های مثبت این رستوران کره‌ای است. گسار، یوکگیجنگ و مامگوک از غذاهای برجسته وجین هایجانگوک است. 

آدرس: کره جنوبی، جزیره جیجو، جیجودو، جیجوسی، سئوسارو

ایوال دسانست

بهترین رستوران های جیجو

دکوراسیون منحصربه‌فرد رستوران ایوال دسانست در تمام جزیره معروف است. منظره خیره‌کننده ساحل ایوال از تراس تمام شیشه‌ای کافه که به غروب خورشید مشرف است، قابل مشاهده است. آبمیوه‌های خوش‌طعم و انواع پیتزا را می‌توانید در این رستوران پیدا کنید. خوب است بدانید از آن‌جایی که این رستوران از بهترین رستوران های جیجو است، در ساعات ناهار و آخر هفته‌ها بسیار شلوغ است.

آدرس: کره جنوبی، جزیره جیجو، جیجودو، جیجوسی، ایوال‌ای‌یوپی، ایلیوسئورو

سخن پایانی سه کلیک در مورد بهترین رستوران های جیجو

در این مقاله راجع‌به بهترین رستوران های جیجو برای‌تان نوشتیم؛ این رستوران های خوب جیجو که انواع غذاهای اصیل و سنتی کره را ارائه می‌دهند، لذت سفر شما را دوچندان خواهند کرد. در این رستوارن‌ها برای انواع سلایق غذاهایی تدارک دیده شده است؛ از غذاهای دریایی گرفته تا انواع پیتزا و لذت یک شکم‌گردی مفصل در این جزیره زیبا را به شما خواهد بخشید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید در کدام رستوران غذا بخورید؟ برای‌مان بنویسید. 

نظرات کاربران