The best restaurants in Dominica

بهترین رستوران ‌های دومینیکا؛ 9 پیشنهاد شگفت انگیز!

یکی از بهترین چیزها در سفر، امتحان غذا و کشف رستوران‌های جدید است. در این مقاله از سایت سه‌کلیک، خلاصه‌ای از تمام خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی که در طول سفرمان به دومینیکا می‌توانیم از خوردنشان لذت ببریم را برایتان گردآوری کرده‌ایم.اما قبل از شروع، بیایید یک معرفی سریع از دومینیکا داشته‌باشیم. این کشور با تلفظ “DOM-uh-nica”  بخشی از کارائیب شرقی است؛ به همین علت غذاهایی به سبک کارائیب و بسیاری از گزینه‌های خوشمزه دیگر را در آنجا پیدا می‌کنید. با ما و بهترین رستوران ‌های دومینیکا هرماه باشید!

پاسپورت دومینیکا

همین حالا برای پاسپورت دومینیکا اقدام کنید!

خوردنی های دومینیکا چیست؟

Foods of Dominica

یک بشقاب سرشار از پروتئین، گزینه‌ای عالی برای خوردن غذا در دومینیکا است؛ پروتئین‌هایی مانند گوشت بره، میگو، گوشت خوک، مرغ و ماهی به همراه سیب زمینی، یوکا، عدس، چنار و غیره که دورتادور بشقاب چیده شده‌اند. 

روی میزهای رستوران، سس تند پیدا خواهیدکرد؛ سس‌هایی با نام تجاری متفاوت و محلی. البته ناگفته نماند که سس محلی می‌تواند خیلی تند و تیز باشد.

برای صبحانه هم انتخاب‌های گسترده‌ای همجون تخم‌مرغ، شیرینی، خمیر سرخ‌شده، نخود سرخ‌شده، میوه و…خواهیدداشت.

همراه ما با بهترین رستوران ‌های دومینیکا همراه باشید!

در دومینیکا چه بنوشیم؟

پانچ خاکشیر، احتمالا گزینه جذابی برایتان باشد؛ یک آبمیوه قرمز که در کریسمس رایج است. این نوشیدنی با جوشاندن گیاه خاکشیر و اضافه کردن زنجبیل و ادویه‌هایی مانند میخک و فلفل دلمه‌ای درست می‌شود. خاکشیر در سایر نقاط جهان روزل نامیده می‌شود و نوعی از آن وجود دارد که ترش است.

نوشیدنی‌های استوایی مانند پانچ‌های رام هم هستند که می‌توانید هنگامی که گوشه‌ای نشسته‌اید و از تماشای منظره اقیانوس لذت می‌برید، آن را امتحان کنید.

معرفی بهترین رستوران ‌های دومینیکا که نباید از دست بدهید

اگر به دومینیکا رفتید، پیشنهاد ما این است که از مردم محلی و سایر گردشگرانی که ملاقات می‌کنید، درباره رستوران‌های خوب سؤال بپرسید. احتمالاً جاهای شگفت‌انگیزی را پیدا خواهیدکرد. ما در این بخش به معرفی چندتا از بهترین رستوران ‌های دومینیکا پرداخته‌ایم.

Keepin’ It Real

بهترین رستوران ‌های دومینیکا

اگر در شمال جزیره مشغول گشت‌وگزار بودید، حتما توقفی برای صرف غذاهای خوشمزه در این مکان داشته‌باشید. مناظر اقیانوس و غذاهای دریایی دلچسب و خوش‌طعم، آنجا را به یکی از بهترین رستوران‌ های دومینیکا تبدیل کرده‌است.

Chez Wen

این رستوران منوی پروتئینی ساده‌ و خوشمزه‌ای دارد. غذا خوردن در آنجا می‌تواند تحربه‌ای آرام و دلنشین برای شما به ارمغان بیاورد.

Lacou

Lacou

برای تجربه خوردن یک ناهار خوشمزه، احتمالا رستوران Lacou؛ از بهترین رستوران ‌های دومینیکا را در پایتخت دوست خواهیدداشت. مواد فصلی و محلی این مکان توسط یک سرآشپز با استعداد کانادایی در غذاهای زیبا ترکیب می‌شود. ساختمان رستوران نیز بازسازی شده و دارای فضایی دوست‌داشتنی است.

Roger’s

مانند رستورانChez Wen  در این مکان هم یک پروتئین انتخاب می‌کنید و دورتادورش را با خوراکی‌های روز پر می‌کنید.

River Rock Cafe

بهترین رستوران ‌های دومینیکا

اگر در نزدیکی پارک ملی Morne Trois Pitons بودید، می‌توانید برای صرف یک بشقاب غذای دلچسب با منظره‌ای عالی در این کافه توقف کنید.

Petite Bistro

برای صرف غذا در نزدیکی فرودگاه، رستوران Petite Bistro ایستگاه خوبی است. در آنجا می‎‌توانید بشقاب پروتئین (مرغ) با دورچین سفارش دهید. از آنجایی که پروازها حدود ساعت 3 بعدازظهر است، این مکان برای صرف آخرین وعده غذایی عالی است.

کدامیک از بهترین رستوران ‌های دومینیکا را دوست دارید؟

Bottom Time Café

Bottom Time Café

برای خوردن بهترین ساندویچ‌های شیرماهی می‌توانید به این کافه که در داخل فروشگاه غواصی جزیره طبیعت قرار دارد بروید.

Perky Pizza

اگر هوس پیتزا کردید، این رستوران برای یک شام سریع و آسان گزینه مناسبی است.

Palisades 

بهترین رستوران ‌های دومینیکا

این رستوران در هتل فورت یانگ، بزرگترین هتل در روسو، پایتخت دومینیکا قرار دارد. محل قرارگیری آن روی پشت‌بام و با چشم‌انداز اقیانوس است.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا با معرفی چندی از بهترین رستوران‌ های دومینیکا، در ساخت تجربه‌ای خوشمزه از سفر شما به آنجا شریک باشیم. مهم نیست که به دومینیکا سفر می کنید یا نه، هر کجا که می‌روید، امیدواریم که از خوردن غذاهای خوب لذت ببرید.

نظرات کاربران