بهترین رستوران های بندرعباس؛ ماهی های بندر را فراموش نکنید!

هنگام مسافرت به شهر زیبای بندرعباس، شکم‌گردی و خوردن غذاهای خوشمزه بخش جدایی‌ناپذیری از تفریحات شما خواهدبود. این شهر خصوصاً در فصل‌های سرد سال از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند و به همین سبب رستوران‌های خوبی در آن فعال هستند. توصیه می‌کنیم هنگام سفر به این بندر جنوبی شگفت‌انگیز -در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری- از غذاهای سنتی و خوراکی‌های خوشمزه‌ای که در بهترین رستوران های بندرعباس سرو می‌شود، غافل نشوید. 

رستوران‌های درجه‌یکی در بندرعباس وجود دارد که از انواع ماهی‌های خوش‌طعم جنوبی تا خوراک قلیه‌ماهی، هواری، میگو و … را می‌توانید در آنها امتحان کنید. آشنایی با بهترین رستوران ‌های بندرعباس باعث می‌شود تا سفر بهتر و جذاب‌تری داشته‌باشید و زمان و هزینه‌تان را در مکان‌های اشتباه هدر ندهید. بنابراین توصیه می‌کنیم که قبل از سفر به مرکز استان هرمزگان، این گزارش از مجله گردشگری سه‌کلیک را مطالعه کنید:

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

رستوران‌های سنتی و مدرن

بهترین رستوران های بندرعباس

بندرعباس یکی از مشهورترین شهرهای بندری ایران به‌شمار می‌رود که در روزهای خنک زمستانی و در آغاز بهار، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. شما به‌هر دلیلی به این شهر تماشایی سفر کرده‌باشید، باز هم نمی‌توانید از لذت شکم‌گردی در بهترین رستوران های بندرعباس چشم‌پوشی کنید. به عبارت بهتر، امتحان‌کردن غذاهای جنوبی و لذت کشف طعم‌های تازه، یکی از جذابیت‌های اصلی سفر به بندرعباس محسوب می‌شود! پس اگر به‌دنبال مزه کردن بهترین غذاهای جنوبی در بهترین رستوران های بندرعباس هستید، این مطلب برای شما نوشته شده‌است.

رستوران بادگیران، لوکس و هیجان‌انگیز

این مکان یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های بندرعباس به‌شمار می‌رود و خیلی‌ها از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز گردشگری و پذیرایی یاد می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به این مکان با یک تیر دو هدف را بزنید؛ رستوران بادگیران هم یک باغ تفریحی و هم یک رستوران بسیار مجلل است. معماری این مجموعه به‌حدی زیباست که ممکن نیست بدون توجه از کنار آن عبور کنید.

اتاقک‌های شیشه‌ای و زیبایی در فضای باغ ساخته‌شده که همگی به سیستم خنک‌کننده مجهز هستند. هر طرف چشم بچرخانید، با گیاهان زیبا و آبنماهای مصنوعی مواجه می‌شوید که برای فضاسازی داخلی استفاده شده‌اند. همچنین تعدادی بادگیر در اطراف باغ نصب شده که نماد شهرهای جنوبی و مناطق کویری هستند؛ ناگفته نماند که نام رستوران هم از همین بادگیرها گرفته شده‌است. با تاریک شدن هوا زیبایی این مجموعه هم بیشتر می‌شود. رستوران بادگیران می‌تواند همزمان از ۱۲۰۰ نفر میزبانی کند. 

این رستوران در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای گردشگران است و انواع غذاهای بومی منطقه و خوراک اصیل ایرانی را سرو می‌‌کند. منوی رستوران بادگیران تنوع مناسبی دارد و جدا از ارائه غذاهای باکیفیت و مرغوب، از فضایی گرم و دوستانه بهره می‌برد. اگر نمی‌دانید چه‌چیزی سفارش بدهید، بد نیست کباب‌های ویژه و بشقاب‌های مخصوص آن را امتحان کنید. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، منوی دریایی این‌جا جذاب و کم‌نظیر است؛ ما میگو، ماهی شیر، قلیه ماهی، میگو پفکی و بشقاب دریایی را توصیه می‌کنیم. اگر هم به خوراک دریایی تمایل ندارید، رستوران بادگیران غذاهای متنوع محلی، خورشت‌های باکیفیت و کباب‌های اصیل ایرانی مانند شیشلیک، چنجه، دنده و… را سرو می‌کند. تردید نداشته باشید که با مراجعه به رستوران بادگیران، یک شب زیبا و به‌ یاد ماندنی خواهید داشت.

نشانی: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، ۴۰۰ متر داخل کوچه

رستوران سنتی داریوش

رستوران سنتی داریوش

در میان بهترین رستوران های بندرعباس، رستوران داریوش به‌دلیل بهره‌‌مندی از فضای آرامش‌بخش و زیبای سنتی، سرو غذاهای باکیفیت ایرانی و دریایی و همچنین فاصله‌ی اندک تا بندر رجایی، جایگاه ویژه‌ای بین مسافران و بومیان منطقه دارد.

تخت‌های چوبی و سفارشاتی که در ظروف سفالی سرو می‌شوند، جذابیت رستوران داریوش را دوچندان کرده‌اند. به‌علاوه دیوارهای اینجا با استفاده از عکس‌های قدیمی و ظروف زیبا تزیین شده و حال‌وهوای قدیمی و خاصی به این مکان بخشیده‌است. شما می‌توانید غذاهای سنتی و خوشمزه جنوبی را در رستوران داریوش امتحان کرده و از طعم دلچسب آن‌ها لذت ببرید. پرسنل بسیار خوش‌رفتار هستند و با منوی رنگارنگی از غذاهای سنتی و ایرانی از شما پذیرایی می‌کنند. 

این رستوران فاصله زیادی ‌ تا ساحل خلیج فارس ندارد. بنابراین می‌توانید پس از میل غذا در ساحل پیاده‌روی کنید و از صدای دل‌نواز امواج لذت ببرید. اگر به طعم خوش غذاهای جنوبی علاقه‌دارید، پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به رستوران داریوش هم سر بزنید. مطمئن باشید اینجا غذاهای باکیفیتی ارائه می‌دهد و سرویس‌‌دهی درجه اولی دارد.

نشانی: بندرعباس، بزرگراه شهید رجایی، جنب هتل

رستوران فانوس بندرعباس

سفر به نواحی جنوبی ایران خصوصاً بندرعباس، می‌تواند بسیار هیجان‌‌انگیز باشد. اگر در حین مسافرت به‌‌دنبال یک رستوران خوب و باصفا هستید، توصیه می‌کنیم رستوران فانوس را امتحان کنید. اگر هوا مساعد باشد، غذا خوردن در فضای باز رستوران بسیار لذت‌بخش است.

منوی این رستوران تنوع بالایی دارد و انواع غذاهای ایرانی و جنوبی در آن به‌چشم می‌‌خورند. به‌علاوه این رستوران فضای پارکینگ اختصاصی دارد و لازم نیست نگران جای پارک باشید. شما می‌توانید بعد از صرف غذا در بازارهای اطراف رستوران قدم بزنید و سوغات بندرعباس را تهیه کنید. بازار لاری‌ها و بازار مرکزی بندرعباس در همین حوالی هستند.

نشانی: بندرعباس، میدان ۱۷ شهریور، رو‌به‌روی سیتی‌سنتر

رستوران ستاره جنوب 

بهترین رستوران های بندرعباس

بعد از یک خرید لذت‌بخش و گشت‌و‌گذار در جاذبه‌های دیدنی بندرعباس، نوبت به صرف یک وعده غذایی می‌رسد تا انرژی ازدست‌رفته خود را جبران کنید. همین ابتدا بگوییم که «ستاره جنوب» فقط یک رستوران نیست؛ این‌جا یک مرکز خرید شیک و بزرگ است که فروشگاه‌های مختلفی در آن فعالیت می‌کنند. بنابراین علاوه‌‌بر صرف غذا می‌توانید از مغازه‌های رنگارنگ ستاره جنوب هم بازدید کنید.

 شاید ازنظر بعضی‌ها رستوران واقع در این مرکز خرید در لیست بهترین رستوران های بندرعباس قرارنگیرد اما به شما اطمینان می‌دهیم که از امتحان آن پشیمان نخواهیدشد. در مجموعه تفریحی و تجاری ستاره جنوب، رستوران‌‌ مدرن، سنتی و کافی‌شاپ هم فعالیت می‌کنند و به گردشگران سرویس مناسبی ارائه می‌دهند. 

نشانی: بندرعباس، بلوار ساحلی

رستوران ایتالیایی روژه 

اگر قرار باشد از میان بهترین رستوران های بندرعباس یکی را انتخاب کنیم، به‌جرات می‌توانیم از رستوران ایتالیایی روژه نام ببریم. اینجا از درجه‌یک‌ترین رستوران‌های این شهر است و بدون اغراق شاید بهترین رستوران در استان هرمزگان باشد.

رستوران ایتالیایی روژه یک مجموعه مدرن و لوکس محسوب می‌شود که قیمت غذاهای آن اندکی گران‌است؛ اما کاملا اطمینان داشته‌باشید که از سفارش‌دادن خوراک ایتالیایی و بین‌الملل پشیمان نمی‌شوید. باید اشاره کنیم که منوی روژه به غذاهایی مانند پاستا و پیتزا ایتالیایی محدود نیست؛ شما می‌توانید از انواع غذاهای دریایی درجه یک که با رسپی متفاوت و ادویه‌های خوش‌‌عطر طبخ شده‌اند لذت ببرید. توصیه می‌کنیم حتماً پیش‌غذا و سس‌های ایتالیایی این رستوران را امتحان کنید؛ همچنین سالاد سزار و استیک روژه هم طرفداران زیادی دارند. این مکان به پارکینگ اختصاصی مجهز است و هنگام صرف غذا نگران جای پارک و شلوغی خیابان‌ها نمی‌شوید.

نشانی: بندرعباس، رسالت شمالی، چهارراه پردیس، تقاطع طلوع، پلاک یک

رستوران کشتیرانی بندرعباس

رستوران کشتیرانی بندرعباس

رستوران کشتیرانی هم در لیست بهترین رستوران‌های بندرعباس قراردارد و بدون نگرانی می‌توانید غذاهای خوشمزه‌اش را امتحان کنید. کیفیت این رستوران بسیار مناسب است و منوی چندان گران‌قیمتی ندارد. اگر دلتان می‌خواهد در محیطی آرام غذا میل کنید، به رستوران کشتیرانی بندرعباس سر بزنید.

نشانی: بندرعباس، آزادگان، نبش آزادگان چهارم

رستوران امپراطور بندرعباس

در ادامه‌ی معرفی بهترین رستوران های بندرعباس به رستوران امپراطور می‌رسیم. این مکان یک رستوران مدرن محسوب می‌شود که فضای مناسبی را هم به سنتی‌دوستان اختصاص داده‌است. محوطه فضای باز رستوران امپراطور انتخاب هوشمندانه‌‌ای برای یک شام رمانتیک به‌حساب می‌آید؛ خنکای شب‌های بندرعباس جان می‌دهد برای صرف یک وعده غذای دونفره!

منوی اینجا غذاهای متنوعی دارد و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای رنگارنگ در آن به‌چشم می‌خورند. شما می‌‌توانید در رستوران امپراطور با خیال راحت از انواع کباب‌، پیتزاهای خوش‌طعم، خوراک دریایی و غذاهای بومی و ایرانی لذت ببرید. قلیه ماهی محبوب‌ترین غذای این رستوران است و به‌طرز استادانه‌ای طبخ می‌شود؛ اگر گذرتان به بندرعباس افتاد، تحت هیچ شرایطی قلیه ماهی رستوران امپراطور را از کف ندهید.

نشانی: بندرعباس، انتهای رسالت شمالی، نبش کوی آزادشهر

رستوران بندر

بهترین رستوران های بندرعباس

اگر دل‌تان هوای غذای خانگی کرده و دوست‌دارید خوراک اصیل جنوبی را با عطر و طعم اصیل‌شان میل کنید، رستوران بندر مناسب‌ترین انتخاب است. رستوران بندر از بهترین رستوران های بندرعباس است که اگرچه سالن شیک و بزرگی ندارد، اما کیفیت غذاهایش بالاست و مشتریان پروپا قرصی برای خودش دست‌وپا کرده‌است. قیمت غذاهای اینجا در مقایسه با رستوران‌های دیگر اندکی بیشتر است، ولی این گرانی بی‌دلیل نیست و هر پرس غذا علاوه‌بر کیفیت عالی، دو نفر را کاملاً سیر می‌کند.

انواع خوراک دریایی در منوی رستوران بندر به‌چشم می‌خورد؛ ما کباب میکس را توصیه می‌کنیم. این غذا ترکیب دلچسبی از ماهی شیر کبابی و میگو است که به‌همراه یک سس مخصوص سرو می‌شود. در رستوران بندر هر سفارشی داشته‌باشید، یک کاسه قلیه ماهی هم برای‌تان روی میز می‌گذارند. از این بهتر می‌خواهید؟

شما می‌توانید بعد از میل‌کردن یک وعده غذای خوش‌مزه، از جاذبه‌های دیدنی اطراف رستوران بازدید کنید. بازار ماهی بندرعباس، مسجد گله‌داری، موزه مردم‌‌شناسی خلیج فارس و مسجد سلطانی در نزدیکی رستوران قرار دارند.

نشانی: بندرعباس، محله پشت شهر

رستوران خلیج فارس

زمانی که از تماشای مکان‌های دیدنی بندرعباس فارغ شدید، به رستوران خلیج فارس بروید و از کیفیت بالا و تنوع غذاهای این رستوران شگفت‌زده شوید. این مکان برای قرارهای گروهی مکان مناسبی‌است اما حتماً باید میزتان را از قبل رزرو کنید. بیشتر وقت‌ها این رستوران گوش تا گوش آدم نشسته و جا برای سوزن‌انداختن پیدا نمی‌شود! بد نیست به دکور سنتی و زیبای رستوران خلیج فارس اشاره‌کنیم که جذابیت بیشتری ‌به این مکان بخشیده‌است.

نشانی: بندرعباس، گلشهر جنوبی، بلوار آزادی، رو‌به‌روی استانداری

رستوران سامکو

رستوران سامکو

اینجا یک رستوران دریایی متفاوت است و غذاهای دریایی بی‌نظیری ارائه می‌دهد. به‌شما اطمینان می‌دهیم که هرجای شهر را بگردید، ماهی‌ کباب‌های این رستوران را نمی‌توانید در جای دیگری پیدا کنید. رستوران سامکو تبحر زیادی در ساختن سس دارد و سس‌های این رستوران که با ماهی کبابی معروف‌شان سرو می‌شود، حسابی مشهورند؛ این‌جا خانه‌ی طعم‌های جدید و رویایی‌ست.

اگرچه رستوران سامکو منوی غذایی متنوعی دارد؛ اما بعضی مشتریان از حجم پایین غذای هر پرس ناراضی هستند. به شما اطمینان می‌دهیم طعم غذاهای این مکان به‌حدی بی‌نظیر و حیرت‌آور است که هرگز به کم بودن آن توجه نخواهید کرد!

نشانی: بندرعباس، بلوار امام حسین، الهیه جنوبی

رستوران آلا تی‌تی

نکته‌ای که نقش مهمی در کیفیت غذاهای دریایی بازی می‌کند، تازه بودن مواد اولیه آن است. اگر به‌دنبال رستورانی هستید که بهترین غذاهای دریایی را سرو کند، رستوران آلا تی‌تی را به‌شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران خوش‌طعم‌ترین خوراک دریایی را در مقایسه با بهترین رستوران های بندرعباس سرو می‌کند. برای یک لحظه تصورکنید که چشیدن طعم غذاهایی مانند سبزی‌‌پلو ماهی، میگوی سوخاری و ماهی کبابی چه کیفی در هوای جنوب دارد؛ کنارش یک ترشی بندری هم بگذارید، دیگر کار تمام است!

 اگر به غذاهای دریایی علاقه ندارید، رستوران آلا تی‌تی کباب‌های خوشمزه‌ای طبخ می‌کند. همچنین این رستوران در وعده صبحانه هم از مشتریان پذیرایی خواهد کرد.

نشانی: بندرعباس، میدان یادبود، بلوار صیادان، برج ارم

رستوران‌های هتل هما

بهترین رستوران های بندرعباس

اگر هتل هما را برای اقامت در بندرعباس انتخاب کرده‌اید، پس لزومی ندارد به‌فکر انتخاب یک رستوران خوب باشید؛ یکی از بهترین رستوران های بندرعباس فقط چند قدم با شما فاصله دارد! اگر هم میهمان هتل هما نیستید، بازهم می‌توانید به رستوران هتل مراجعه‌کنید و یک وعده غذای خوب و خوشمزه سفارش بدهید.

سالن بزرگ این مکان ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد و گزینه مناسبی برای میهمانی‌های خانوادگی و دوستانه محسوب می‌شود، به‌علاوه همیشه می‌توانید برای جلسات کاری روی آن حساب کنید. کباب شیشلیک از محبوب‌ترین غذاهای رستوران هتل هما است و توصیه می‌کنیم حتماً این غذای خوشمزه و خاص را در این رستوران امتحان کنید. اجرای موسیقی زنده و پرسنل حرفه‌ای و کاربلد هم از دیگر امتیازات رستوران هتل هما هستند که وعده غذایی شما را جذاب‌تر می‌کنند.

نشانی: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما

سفره‌خانه مجلل بندرعباس

اگر فقط چند کیلومتر از بندرعباس دور شوید و به‌سمت جاده میناب بروید، به سفره‌خانه مجلل می‌رسید. این مکان از بهترین رستوران های بندرعباس است و با بهره‌مندی از یک فضای سنتی زیبا، غذاهای درجه یک، تخت‌های راحت و موسیقی زنده، قلب‌تان را لبریز از شور و نشاط می‌کند.

سفره‌خانه مجلل حساسیت بالایی روی کیفیت غذاها دارد و آن‌ها همیشه تازه و خوش‌طعم هستند. این مکان به چای‌خانه و کافی‌شاپ هم مجهز است و پذیرایی بسیار خوبی از شما به‌عمل می‌آورد. بنابراین اگر نیاز به رفع خستگی و کسب آرامش دارید، رستوران سنتی مجلل را فراموش نکنید.

آدرس: بندرعباس، کیلومتر سه جاده میناب

رستوران زرون بندرعباس

رستوران زرون بندرعباس

اکثر ما وقتی نام رستوران‌های سنتی را می‌شنویم، به نیمکت‌های چوبی و دکوراسیون سنتی فکر می‌کنیم اما زرون با تصور ما فاصله زیادی دارد و کاملا متفاوت طراحی شده‌است.

 اتاقک‌های رستوران زرون روی درختان بزرگ ساخته ‌شده‌است و غذاهای باکیفیت این رستوران همان‌بالا سرو می‌شوند. شما می‌توانید در حین تماشای مناظر زیبا و سرسبز از بالای درخت، انواع کباب‌ها و غذاهای خوشمزه و لذیذ را امتحان کنید.

 چنین امکانی در میان بهترین رستوران های بندرعباس وجود ندارد و فقط در این مکان مشاهده می‌شود.

نشانی: بندرعباس، ابتدای بلوار راه آهن، باغ زرون

باغ نخل بندرعباس

این مکان یکی از متفاوت‌ترین رستوران‌های شهر به‌شمار می‌رود و کاملاً بومی طراحی شده‌است. احتمالاً آوازه کپرهای حصیری به گوش شما هم رسیده‌باشد؛ این کپرها که بومی مناطق جنوبی کشور هستند، حس‌و‌حال قدیمی و دل‌نشین آن دیار را به مشتریان منتقل خواهندکرد. 

همچنین اگر دل‌تان می‌خواهد به متفاوت‌ترین رستوران سنتی این شهر سر بزنید و یک وعده غذای کم‌نظیر نوش جان کنید، توصیه می‌کنیم رستوران باغ نخل در هتل ۵ ستاره هرمز را از دست ندهید. 

شما می‌توانید از محوطه‌ی روباز و تخت‌های سنتی این مکان هم استفاده‌کنید و در هوای لذت‌بخش باغ غذا بخورید.

نشانی: بندرعباس، میدان انقلاب، هتل هرمز

رستوران هایدا

بهترین رستوران های بندرعباس

سفر به بندرعباس بدون تست کردن غذاهای دریایی لطف زیادی ندارد. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً به رستوران هایدا بروید و غذاهای دریایی فوق‌العاده و مشهور آن را امتحان کنید. این مکان یکی از بهترین رستوران های بندرعباس است و از مشتریان خود در فضایی آرام و زیبا پذیرایی می‌کند. اگر هم تمایلی به خوراک دریایی ندارید، غذاهی بومی منطقه و غذاهای ایرانی در منوی رستوران موجود است.

بد نیست بدانید بخشی از جاذبه‌های دیدنی بندرعباس در اطراف رستوران هایدا قرار دارند، بنابراین حواس‌تان باشد که بازدید از بازارماهی فروشان، حمام گله‌داری و مسجد گله‌داری را فراموش نکنید. 

نشانی: بندرعباس، بلوار صیادان، جنب بازار ماهی فروشان

رستوران هشت بهشت 

مکان دیگری که در فهرست بهترین رستوران های بندرعباس قرار می‌گیرد، رستوران جذاب و تماشایی هشت بهشت است. شاید برای‌تان سوال باشد که «هشت بهشت» از کجا آمده و چرا این نام را برای یک رستوران انتخاب کرده‌اند؟ در پاسخ باید بگوییم که بازدیدکنندگان زیادی معتقدند این رستوران هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند و برای هر ذائقه‌ای لیستی از غذاهای خوشمزه دارد! از غذاهای سنتی هرمزگان تا غذاهای دریایی و انواع مختلف خورشت‌ و کباب‌، هرآنچه بخواهید اینجا پیدا می‌شود.

اگر از این همه تنوع غذایی گیج شدید و نمی‌دانید چه غذایی سفارش دهید، ما کباب‌های رستوران هشت بهشت را پیشنهاد می‌کنیم؛ آن‌ها واقعا عالی هستند و جزو محبوب‌ترین غذاهای این مکان محسوب می‌شوند. حتی اگر غذای دیگری هم میل می‌کنید، بد نیست اگر در کنار غذای اصلی، یک پرس کباب هم امتحان کنید.

سالن پذیرایی رستوران هشت بهشت بسیار بزرگ و جادار است و می‌توانید مراسم و میهمانی‌های خود را در این مکان برگزار کنید. البته باوجود وسعت فضا، رزرو میز فراموش نشود! اینجا در چشم برهم زدنی پُر خواهد شد! 

نشانی: بندرعباس، تازیان بالا، نرسیده به دوراهی کوه گنو

بهترین فست فودهای بندرعباس

بهترین فست فودهای بندرعباس

قبل از سفر به بندرعباس، خودتان را برای شکم‌گردی و تجربه‌ی بهترین طعم‌ها آماده کنید؛ اینجا قرار است حسابی خوش بگذرانید و با مزه‌های تازه آشنا شوید. در ادامه معرفی بهترین رستوران های بندرعباس ، سراغ فست‌فودهای درجه‌یک و باکیفیت این شهر می‌رویم. با ما همراه باشید: 

اغذیه قدیم 

پس از پیاه‌‌روی و کاوش در بازار قدیم و بازار مرکزی بندرعباس، یک غذای خوش‌مزه حال‌تان را جا می‌آورد. اغذیه‌فروشی قدیم یکی از بهترین رستوران های بندرعباس محسوب می‌شود که همان اطراف بازار می‌توانید به آن سر بزنید. این مکان یک رستوران کوچک است که با قیمت‌های بسیار مناسب، ساندویچ‌های لذیذی می‌فروشد. با مراجعه به اغذیه قدیم می‌توانید غذاهایی مانند سوسیس بندری، همبرگر، زبان، الویه، کوکتل پنیری و… را سفارش بدهید. 

نشانی: بندرعباس، بلوار امام خمینی، جنب بازار

آقای ماکارونی بندرعباس

بهترین رستوران های بندرعباس

اگر در انتخاب غذاها سختگیر هستید و کیفیت بالای آن‌ها برای‌تان اهمیت دارد، رستوران آقای ماکارونی را انتخاب کنید. این مکان یکی از بهترین رستوران های بندرعباس به‌شمار می‌رود و غذاهایش به کیفیت بالا و طعم عالی معروف هستند. این رستوران منوی پروپیمانی دارد و انواع پیتزا، لازانیا، استیک و ماکارونی در آن دیده می‌شود.

از ویژگی‌های خوب آقای ماکارونی، سرویس بیرون‌‌بر است. شما به‌‌راحتی می‌توانید به سایت رستوران سر بزنید و غذای محبوب‌تان را سفارش بدهید. آن‌ها پیشنهادهای جذابی هم به شما ارائه می‌دهند و در کمترین زمان غذا را به‌دستتان می‌رسانند. 

نشانی: بندرعباس، میدان ۹ دی

ساندویچی خالو احمد

همان‌طور که قبلاً گفتیم، سفر به بندرعباس بدون امتحان‌کردن غذاهای دریایی‌اش کامل نخواهدشد. اگر دوست‌دارید خوراک دریایی این منطقه را از نوع ساندویچ‌های خوشمزه امتحان کنید، پیشنهاد ما ساندویچی خالو احمد است. در میان بهترین رستوران های بندرعباس ، این مکان انواع متنوع ساندویچ‌های دریایی را سرو می‌کند. البته اگر به غذاهای دریایی علاقه ندارید، می‌توانید ساندویچ‌های معمولی را امتحان کنید.

ساندویچی خالو احمد فضای کوچکی دارد و این مساله را با استفاده از میزوصندلی‌های بیرونی حل کرده‌است. شما با مراجعه به این مکان علاوه‌بر صرف غذا، می‌توانید از مراکز خرید بندرعباس که در همان حوالی فعالیت می‌کنند بازدید کنید. همچنین مسجد گله‌داری و مجتمع تجاری ملکه آسمان‌ها هم در نزدیک این ساندویچی هستند.

نشانی: بندرعباس، بلوار صیادان، شهید خاکی زاده

پیتزا سون

پیتزا سون

در این شهر همه دنبال غذاهای دریایی هستند اما اگر به غذاهای دریایی علاقه ندارید، می‌توانید فست ‌فود سون را امتحان کنید. اینجا یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های بندرعباس است و قیمت‌های پایین‌‌تری نسبت به رستوران‌های شهر دارد.

 در پیتزا سون پیتزاهای متنوعی مانند پیتزاهای ایتالیایی و همبرگر و… ارائه می‌شود. شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه، شب دلپذیری کنار خانواده و دوستان‌تان بسازد و از سفر خود حسابی لذت ببرید.

نشانی: بندرعباس، داماهی، بلوار دانشگاه، نبش کوچه دانشگاه ۱۱

فست‌‌فود بندری گارم زنگی

اینجا یکی از بهترین رستوران های بندرعباس محسوب می‌شود که فست‌فودهای لذیذ و باکیفیتی ارائه می‌دهد. انواع همبرگر و پیتزا در منوی این رستوران وجود دارد که هیجان‌انگیزترین بخش آن غذاهای دریایی‌اش هستند. توصیه می‌کنیم حتما به گارم زنگی سر بزنید و از ماهی و میگو سوخاری، ساندویچ کولی و خوراک هشت‌‌پای این رستوران لذت ببرید. همچنین شهربازی باب اسفنجی همین اطراف است و می‌توانید قبل یا بعد صرف غذا از آن بازدید کنید.

نشانی: بندرعباس، بلوار پردیس، بعد از رسالت

فست فود بیروت

اگر به عطر و مزه غذاهای عربی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم فست‌فود بیروت را در سفر به بندرعباس از دست ندهید. این فست‌فود جذاب یکی از بهترین رستوران های بندرعباس محسوب می‌شود و غذاهای عربی‌ باکیفیت‌اش تا مدت‌ها در ذهن‌تان خواهد ماند. انواع شاورما و فلافل‌ این مکان معروف هستند و محبوبیت بالایی در بین مشتریان فست‌فود بیروت دارند.

نشانی: بندرعباس، حسین آباد، بلوار ملوان

بهترین رستوران های بندرعباس در یک نگاه

بهترین رستوران های بندرعباس

محبوب‌ترین‌ها 

اگر بخواهیم سه تا از محبوب‌ترین، شلوغ‌ترین و بهترین رستوران های بندرعباس را نام ببریم، باید به رستوران‌های بادگیران، رستوران سیب وسفره‌خانه مجلل اشاره‌کنیم.

دریایی‌های خوب

برای نوش‌جان کردن غذاهای دریایی درجه‌یک، پیشنهاد می‌کنیم سراغ رستوران‌های سامکو، رستوران بندر و رستوران آلا تی‌تی بروید.

ارزان‌ترین‌ها

پیتزا سون ارزان‌ترین رستوران شهر بندرعباس است که در مقایسه با دیگر رستوران‌ها، قیمت‌های پایین‌تری دارد.

لوکس‌ترین‌ها

دنبال رستوران شیک و مدرن هستید و از غذاخوردن در محیط‌های لوکس لذت می‌برید؟ ما رستوران‌های بادگیران، امپراطور و سامکو را پیشنهاد می‌دهیم.

کلام آخر

امیدواریم از شکم‌گردی در بندرعباس زیبا لذت برده‌باشید. همان‌طور که اشاره کردیم، غذاهای خوشمزه‌ی جنوبی و دریایی به‌تنهایی بخشی از جاذبه‌های گردشگری بندرعباس محسوب می‌شوند و مسافرت بدون این‌ها مزه ندارد! 

توصیه می‌کنیم هنگام سفر این راهنما را همراه داشته‌باشید و از نکات آن استفاده کنید. سفر خوبی برای‌تان آرزو می‌کنیم.

نظرات کاربران