دلایل سفر به جیجو

بهترین دلایل سفر به جیجو که باید بدانید !

جزیره جیجو که هاوایی کره جنوبی نیز نامیده می‌شود، مملو از شگفتی‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است؛ بنابراین اگر برای تعطیلات‌تان به دنبال مقصدی متفاوت و دیدنی هستید، ما 11 تا از بهترین دلایل سفر به جیجو را در این مقاله برای‌تان آورده‌ایم تا مطمئن باشید که جیجو انتخاب مناسبی برای سپری کردن تعطیلاتی فوق‌العاده است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و دلایل سفر به جزیره جیجو را با دقت دنبال کنید. 

رزرو کره جنوبی

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

سواحل جذاب جیجو؛ از خاص‌ترین دلایل سفر به جیجو 

دلایل سفر به جیجو

در ساحل هیوپجه جیجو با شن‌های نرم سفید و آب‌های شفاف فیروزه‌ای، آفتاب بگیرید و مدیتیشن کنید، قدم بزنید و از سنگ‌های آتشفشانی سیاه عکس بگیرید.

وه هالاسان؛ پشت بام کره جنوبی

هالاسان، بلندترین قله کره جنوبی، در جزیره جیجو واقع شده است. اگر دوست دارید به همراه راهنمایان‌تان یک صعود مهیج و چالش‌برانگیز را تجربه کنید، هرچه زودتر برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. خوب است بدانید که در راه خود، انواع اکوسیستم‌های متنوع، از نیمه‌گرمسیری گرفته تا کوهستانی، را خواهید دید و وقتی به قله رسیدید، می‌توانید از مناظر خیره‌کننده عکس‌های سراسرنما بگیرید. 

مناظر آتشفشانی منحصربه‌فرد

کوه سئونگسان ایلچولبونگ که توسط یونسکو به رسمیت شناخته شده است و هم‌چنین غار مسحور کننده مانجنگول، در جزیره جیجو است و اگر به جیجو سفر کردید، نباید بازدید از این دو نقطه مهم آن را از دست بدهید. 

مسیرهای خاص جیجو اوله

دلایل سفر به جیجو

بازدید از این مسیرها که به عنوان مسیرهای آرامش شناخته می‌شوند را از دست ندهید؛ باغ‌های نارنگی، خطوط ساحلی تماشایی برای پیاده‌روی، جنگل ها و روستاهای پرپیچ‌وخم منتظر شما هستند تا اوقاتی خوش داشته باشید. 

ماجراجویی مهیج؛ از دلایل سفر به جزیره جیجو

اگر به آدرنالین بیشتری نیاز دارید، جیجو را برای داشتن یک تعطیلات مهیج به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ در این جزیره می‌توانید اسب‌سواری کنید و به چتربازی بپردازید. هم‌چنین امکانات غواصی نیز برای علاقه‌مندان به این فعالیت، در جزیره فراهم شده است. در جیجو بگردید و فعالیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید. 

موزه‌های تماشایی جزیره جیجو

اگر موزه‌گردی را دوست دارید، یک خبر خوب برای‌تان داریم که در واقع یکی از بهترین دلایل سفر به جزیره جیجو نیز به شمار می‌رود؛ در جیجو می‌توانید موزه خرس تدی، موزه هلو کیتی و موزه ترفند هنر را ببینید. این نمایشگاه‌های تعاملی، تجربیاتی سرگرم‌کننده و به‌یادماندنی را برای بازدیدکنندگان در هر سنی رقم می‌زند. 

غذاهای منحصربه‌فرد؛ یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به جزیره جیجو

دلایل سفر به جیجو

در جیجو غذاهای جدید کره‌ای را امتحان کنید و لذت ببرید. از خوراک‌های دریایی تازه تا گوشت خوک سیاه کبابی تاکمال جیجو و فرنی آبالون سنتی کره؛ در غذاخوری‌های جیجو انتخاب‌هایی متفاوت را پیش‌رو خواهید داشت. راستی، به یاد داشته باشید که اگر به جیجو رفتید، هالابونگ را از دست ندهید؛ این میوه که جزو مرکبات شیرین است، فقط در این جزیره یافت می‌شود. 

استراحت و دوری از تنش؛ از مهم‌ترین دلایل سفر به جیجو

جزیره جیجو دارای استراحتگاه‌ها و اسپاهای متعددی است که می‌توانید در آنها استراحت کنید، ماساژ بگیرید و از سایر خدمات عالی که توسط پرسنلی خوش‌برخورد و مجرب ارائه می‌شود، بهره ببرید و تجدید قوا کنید. درمان‌های آبگرم سنتی کره‌ای طرفداران زیادی دارد. ضمنا می‌توانید در چشمه‌های آب گرم طبیعی غوطه‌ور شوید یا در محیط آرام جزیره، پیاده‌روی کنید و لذت ببرید.

دهکده‌های صخره‌ای گدازه سیاه

خانه‌های ساخته شده از سنگ‌های گدازه‌ای سیاه با سقف‌های کاه‌گلی، شما را به دوران متفاوتی از تاریخ کره جنوبی می‌برد. اگر علاقه‌مندید تا درباره تاریخچه این ناحیه بیشتر بدانید، می‌توانید از این خانه‌ها بازدید کنید. 

خریدی لوکس از فروشگاه‌های جیجو

دلایل سفر به جیجو

اگر به جیجو بروید، برای خرید سوغاتی می‌توانید از بازارهای سنتی شلوغ مانند دانگمون و هم‌چنین مراکز خرید مجلل در تپ دونگ دیدن کنید و صنایع دستی محلی جیجو را تهیه کنید. 

جشنواره‌های دیدنی؛ از دلایل سفر به جزیره جیجو

در طول سال، در جزیره جیجو فستیوال‌های مختلف فرهنگی برگزار می‌شود که نمادی از سنت‌ها و آداب و رسوم بومیان جیجو است. از جمله این جشنواره‌ها می‌توان به جشنواره آتش، جشنواره شکوفه‌های گیلاس و جشنواره پیاده‌روی جیجو اشاره کرد که با شرکت در آن‌ها می‌توانید سفری به‌یادماندنی و پر خاطره داشته باشید. 

سخن آخر سه کلیک درباره دلایل سفر به جیجو

در این مقاله به دلایل سفر به جیجو پرداختیم و امیدواریم برای‌تان مفید بوده باشد. حتما با خواندن این مقاله پی برده‌اید که چه عاشق ماجراجویی باشید و چه طبیعت‌گردی، چه دوست داشته باشید مختصری از تاریخ کره جنوبی را مرور کنید و چه در جشنواره‌های مهیج شرکت کنید، جزیره جیجو یک انتخاب بسیار عالی برای شماست. فرصت را از دست ندهید و بلیط‌تان را رزرو کنید.

نظر شما چیست؟ کدام دلیل را بیشتر از همه دوست داشتید؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید. 

نظرات کاربران