جاهای دیدنی کره جنوبی

بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی؛ برای سفر در زمان و رسیدن به بهشت گمشده!

فهرست مطالب

واقعیت این است که وقتی صحبت از کره جنوبی به میان می‌آید، بیشتر مردم فقط در مورد پایتخت می‌دانند و فکر می‌کنند که سئول تنها جایی است که در این کشور ارزش بازدید دارد. اما سرزمین زیبا و رمزآلود کره جنوبی، هر بازدیدکننده‌ای را به تجربه شگفتی‌های فراوان خود دعوت می‌کند. تعداد این جذابیت‌ها آنقدر زیاد است که هنگام انتخاب بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی با طیف وسیعی از مکان‌های طبیعی و دیدنی‌های خارق‌العاده مواجه می‌شویم. از دهکده‌های سنتی و شهرهای مدرن تا جزایر زیبا و مناظر طبیعی خیره‌کننده، این کشور جاذبه‌های فراوانی برای تماشا دارد.

رزرو کره جنوبی

اگر برای سفر به سرزمین شگفتی‌ها آماده می‌شوید اما هم‌چنان نمی‌دانید چگونه لیست بازدید خود را تنظیم کنید، ما در اینجا فهرستی از بهترین‌های کره جنوبی را آماده کرده‌ایم؛ از دهکده‌های حومه شهر، معابد و کاخ‌های بودایی بزرگ گرفته تا قلعه‌های باستانی و فناوری پیشرفته.

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

سئول: پایتختی خیره کننده

جاهای دیدنی کره جنوبی

ایده‌آل برای: زیست شبانه، خرید، فرهنگ، معماری

جاذبه‌های کلیدی: کاخ چانگ‌دئوک‌گونگ (با باغ مخفی شگفت‌انگیز)، کاخ گیونگ‌بوک‌گونگ، روستای بوکچون هانوک (به‌خاطر معابد و جذابیت‌های دنیای قدیم)، پارک تفریحی Lotte World، پارک ملی بوخانسان، برج N سئول برای  تماشای مناظر شهری.

پایتخت باشکوه کره جنوبی با ترکیب اعجاب‌انگیز معماری مدرن، فرهنگ بومی، پارک‌های زیبا و مراکز پر زرق و برق، قلب شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در رتبه اول یکی از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی قرار می‌گیرد. 

سئول پرهیاهو، غنی از تاریخ و فرهنگ است. این شهر با کاخ‌های زیبا، رستوران‌های شیک و بوتیک‌های تماشایی، در فصل پاییز از همیشه زیباتر است. شما می‌توانید به (موزه ملی) بروید و پس از ورق‌زدن تاریخ کره، از (موزه یادبود جنگ) الهام بگیرید. سپس لابلای تاریخ این کشور پرسه بزنید و در بازار زیبای گانگنم، از فرهنگ اصیل کره‌ای کیفور شوید.

جزیره ججو: جزیره‌ای تماشایی

ایده‌آل برای: طبیعت، عکاسی

جاذبه‌های کلیدی: قله سئونگسان رایز، پارک ملی هالاسانگ، دماغه سئوپجیکوجی، ساحل Hyeopjae و Hamdeok، آبشارهای Cheonjiyeon

این جزیره خیره کننده در فاصله 85 کیلومتری از ساحل قرار دارد و یکی از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی است. 

زیبایی بکر ججو نفس شما را بند می‌آورد! مناظر بکر و کارت پستالی اینجا به اندازه‌ای تماشایی‌ست که سبب شده تا به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جدید شمره شود.

تصور کنید میان سواحل ماسه‌ای سفید احاطه شده‌اید و جنگل‌های کاج، دهانه‌های آتشفشانی و غارهای گدازه، در یک فضای سورئال به شما لبخند می‌زنند! از اینها گذشته، باغ‌های گیاه شناسی رنگارنگ و فرهنگ غنی بومی، از دیگر نقاط برجسته این بهشت طبیعی هستند که باید از آنها بازدید کنید.

منطقه غیرنظامی کره (DMZ): درگیر با تاریخ مدرن

منطقه غیرنظامی کره (DMZ)

ایده‌آل برای: مکان های تاریخی

جاذبه‌های کلیدی: پارک آزادی، ایستگاه دراسان و دیده‌بانی

در میان جاذبه‌های معروف کره جنوبی، DMZ یکی از منحصربه‌فردترین آنهاست! اگر به مسایل تاریخی و نظامی علاقه‌مندید، سرزدن به این مکان برای درک بهتر خصومت میان دو کره ( شمالی و جنوبی) ضروری است. البته فراموش نکنید تنها در صورتی که روابط میان کره جنوبی و کره شمالی در دوران بدون تنش خود باشد می‌‌توانید از این نوار مرزی بازدید کنید.

مناطق اطراف DMZ پُر از پایگاه‌های نظامی است که درس‌های مهم تاریخ مدرن را به ما می‌آموزند. اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید به جایگاه دیده‌بانی بروید و کره شمالی را رصد کنید. همچنین هنگام قدم زدن در تونل‌های نفوذ، ماجراجویانه به نبرد کره‌ای ها بیاندیشید.

بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی ؛ بوسان

ایده‌آل برای: سواحل، فرهنگ، غذا

جاذبه‌های کلیدی: ساحل Haeundae (با آکواریوم Sea Life و میدان مردمی)، معبد Beomeosa، ساحل Gwangalli با مناظر زیبا از پل الماس، چشمه‌های آب گرم Hurshimchung

در جریان باشید که اگر هنگام بازدید از این کشور، بوسان را از قلم بیاندازید، سفرتان کامل نخواهد شد! اینجا دومین شهر بزرگ کره جنوبی است و به دلیل میزبانی بزرگترین جشنواره بین المللی فیلم آسیا در سراسر جهان شناخته شده است. 

بوسان ترکیب جالبی از آسمان‌خراش‌ها، کوه‌های باشکوه، سواحل زیبا و معابد باشکوه بودایی‌ست و یکی از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی محسوب می‌شود. 

معبد Haedong Yonggungsa در امتداد ساحل و بازار جالب ماهی Jagalchi از جذاب‌ترین مکان‌های این شهر است. شکموها می‌توانند در رستوران‌های متعدد از غذاهای دریایی لذت ببرند و با سرزدن به غرفه‌های غذای خیابانی از فستیوال عطر و مزه سرمست شوند.

گیونگجو: گنجینه‌ مکان‌های فرهنگی

جاهای دیدنی کره جنوبی

ایده‌آل برای: فرهنگ، تاریخ، طبیعت

جاذبه‌های کلیدی: برکه آناپجی، پارک تومولی (تپه‌های غول پیکر پوشیده از چمن)، غار با شکوه سئوکگورام

شهر ساحلی گیونگجو یا به قول کره‌ای‌ها (یک موزه در فضای باز)، یکی از مکان‌هایی است که در ماه می حتماً باید از آن بازدید کرد.

گیونگجو -پایتخت قدیمی پادشاهی باستانی سیلا- گنجینه‌ای از مکان‌ها و ویرانه‌های فرهنگی و تاریخی است که قدمت آن به هزار سال می‌رسد. این شهر با میزبانی از مجموعه‌ی بی‌نظیر آثار باستانی مانند پایگاه میراث جهانی یونسکو، معبد Bulguksa و موزه ملی، ریشه‌های فرهنگی کره جنوبی را برای‌تان آشکار خواهد کرد.

پارک ملی (دادو هائی هاسانگ): بزرگترین پارک ملی کره

ایده‌آل برای: طبیعت، آرامش، عکاسی

یکی از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی ، بزرگترین پارک ملی کره هم هست! این مکان بهشتی، از 1700 جزیره بزرگ و کوچک و برخی سازه‌های صخره‌ای تشکیل شده‌است. 

از دیدنی‌ترین مکان‌های پارک ملی می‌توان به جزایر Cheongsando ، Hongdo  و Heuksando  اشاره کرد. شما می‌توانید قایق سوار شوید و زیبایی‌های کم‌نظیر طبیعت را تحسین کنید. 

شهرستان پیونگ‌چانگ: بهشت کوهنوردان

شهرستان پیونگ‌چانگ: بهشت کوهنوردان

ایده‌آل برای: طبیعت، عکاسی، معنویت

جاذبه‌های کلیدی: معبد Woljeongsa، پیونگ چانگ هیانگیو

اینجا یکی دیگر از مکان‌هایی است که هنگام سفر به کره جنوبی باید از آن بازدید کنید. این شهرستان زیبا در 180 کیلومتری سئول قرار دارد و با کوه‌های Taebaek احاطه شده‌ است. بد نیست بدانید پیونگ چانگ فوریه 2018 میزبان بازی‌های معتبر المپیک زمستانی بود. 

پارک ملی Odaesan با مسیرهای کوه‌نوردی پُربرف و استراحتگاه‌های اسکی آلپنسیا و یونگ‌پیونگ، برای ورزشکاران رشته‌های اسکی و اسنوبورد مناسب است. همچنین بسیاری از زیارتگاه‌های زیبای بودایی در این کوه‌ها خانه دارند. این شهرستان مطمئنا یکی از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی در زمستان به حساب می‌آید!

سوون: میراث جهانی یونسکو

ایده‌آل برای: تاریخ، معماری

جاذبه‌های کلیدی: موزه Suwon Hwaseong برای درک تاریخ باشکوه قلعه، کوه Gwanggyosan (برای مسیرهای پیاده‌روی)، موزه نوآوری سامسونگ

مرکز استان گیونگگی در مرز سئول، به‌خاطر میزبانی از قلعه منحصربه‌فرد (هواسونگ) و دیوارهای سنگی و طاق‌نماهای چشمگیرش شناخته می‌شود. همین دلیل کافی‌ست تا این شهر به‌عنوان یکی از دیدنی‌های کره به لیست ما اضافه شود!

دیوارهای قلعه به همراه چهار دروازه به سبک پاگودا، برج‌های توپخانه و برجک‌های دیده‌بانی توسط سلسله چوسون ساخته شده است. باید اشاره کنیم که این مکان جزو میراث جهانی یونسکو محسوب می‌شود. کاخ Hwaseong Haenggung هم یکی دیگر از سازه‌های باشکوه سوون است.

 جدای از این موارد، حواس‌تان باشد که خرید در سوون را فراموش نکنید. این شهر همیشه شما را غافلگیر خواهد کرد!

پارک ملی سئوراکسان: منطقه حفاظت شده

جاهای دیدنی کره جنوبی

ایده‌آل برای: پیاده‌روی، ماجراجویی، عکاسی، طبیعت

جاذبه‌های کلیدی: معبد بودایی باکدام سا، آرامگاه گیجو آم، آبشار یوکدام-پوکپو

اینجا تحت حفاظت یونسکو قرار دارد و یکی از مسحورکننده‌ترین مکان‌هایی است که می‌شود پاییز کره را تماشا کرد. 

در پارک ملی سئوراکسان خطوط درخشان طبیعت همه‌جا به استقبال شما می‌آیند و به معنای واقعی کلمه از تماشای صخره‌های برفی لذت می‌برید. همچنین قله‌های پوشیده از برف رشته کوه سئوراکسان، بکگراند باشکوهی برای معبد پارک تشکیل داده‌اند که اگر علاقه‌مند به عکاسی باشید، ممکن نیست قیدش را بزنید.

 اینجا یک مکان عالی برای پیاده‌روی یا لذت بردن از گوندولا سواری است. شما می‌توانید به بالای کوه بروید و از تماشای مناظر طبیعی لذت ببرید. اما در هنگام گشت‌وگذار در منطقه حفاظت شده به مساحت 400000 کیلومتر، آماده باشید تا از کشف مجسمه غول پیکر بودا شگفت‌زده شوید!

دهکده مردمی آندونگ هاهو: سفری در زمان

ایده‌آل برای: فرهنگ، آرامش، طبیعت

جاذبه‌های اطراف: معبد Bongjeongsa، صخره Buyongdae (قایق سواری برای تماشای مناظر خیره‌کننده روستا) 

این روستای سنتی کره‌ای که جزو میراث جهانی یونسکو به شمار می‌رود، در آندونگ واقع شده و بدون شک در فهرست بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی قرار می‌گیرد. بد نیست بدانید که آندونگ یعنی: “دهکده ای که توسط آب محاصره شده است”.

ورود به دهکده شبیه سفر در زمان است، سفر به یک روستای قدیمی و ساده که با سنت‌‌ها و فرهنگ محلی کره‌ زندگی می‌کند. طبیعت زیبای کنار رودخانه Nakdong با سقف‌های کاهگلی خانه‌های روستایی، سواحل شنی و درختان کاج روح‌تان را جلا خواهد داد.

 این دهکده برای امتحان غذاهای سنتی لذیذ کره ای عالی است و رقص ماسک مردم محلی در هیچ‌کجا نظیر ندارد.

Upo Marsh: بزرگترین تالاب کره

Upo Marsh: بزرگترین تالاب کره

ایده‌آل برای: دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی در طبیعت، عکاسی، تماشای پرندگان

Upo March به عنوان بزرگترین تالاب کره شناخته می‌شود، مکانی که تمام گردشگران باید از آن بازدید کنند و از این جاذبه توریستی رایگان لذت ببرند.

آن‌طور که گفته می‌شود، این سرزمین بیش از 140 میلیون سال قبل شکل گرفته و تقریبا 1500 گونه گیاهی و جانوری در آن زندگی می‌کنند؛ هرچند در حال حاضر برخی از این حیوانات در خطر انقراض هستند. 

شما می‌توانید در هنگام پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری، پرواز پرندگان مهاجر را در آسمان تالاب مشاهده کنید. به باور خیلی‌ها این مکان در صدر لیست دیدنی‌های کره جنوبی قرار دارد! 

میدان چای سبز Boseong: منظره ای خیره کننده

ایده‌آل برای: پیاده‌روی در طبیعت، عکاسی

جاذبه‌های نزدیک: بازار ایستگاه Songjeong، روستای Darangee

با توجه به اینکه 40 درصد از کل چای تولید شده در کره جنوبی در این مزارع معروف تولید می‌شود، این مکان در ذات خود چیزی جز زیبایی محض نیست! جالب است بدانید که میدان چای سبز Boseong به‌عنوان لوکیشن بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای نیز استفاده می‌شود. 

این میدان در میان 5 مکان برتر گردشگری در کره جنوبی قرار دارد و برای بازدید در ماه مه بسیار مناسب است. قبل از برنامه‌ریزی برای سفر، حواس‌تان باشد که تماشای جشنواره بزرگ چای سبز را از دست نمی‌دهید!

Seongsan Sunrise Peak: تماشای غروب خورشید

جاهای دیدنی کره جنوبی

ایده‌آل برای: پیاده‌روی، طبیعت

جاذبه‌های کلیدی: طلوع خورشید، گونه‌های گیاهی کمیاب، فضای سرسبز، مناظر باشکوه از طبیعت

اگر به جزیره ججو می‌روید، تماشای طلوع خورشید را در قله Seongsan از دست ندهید. این مکان رویایی توسط فوران‌های آتشفشانی آبی در 5000 سال پیش شکل گرفته است و امروزه به‌عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته می‌شود.

شما حتی می‌توانید با اندکی جستجو، گونه‌های گیاهان کم‌یاب را پیدا کنید. طلوع باشکوه خورشید، دیدنی‌ترین منظره در این کوه آتشفشانی است.

بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی ؛ ساحل گگوجی

ایده‌آل برای: تماشای غروب آفتاب، غواصی

جاذبه‌های کلیدی: سنگ بزرگ، راک بزرگ

اگر شما هم عاشق تماشای غروب‌های رویایی و زیبا هستید، نباید جزیره ججو را از فهرست بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی جا بیندازید.

شن‌بازی در ساحل سفید برای کودکان لذت بخش است و غروب اینجا شبیه آنچه قبلا دیده‌اید نیست. با اندکی پیاده‌روی، دو صخره بزرگ در ساحل پیدا خواهید کرد که به نام های Granny و Grandpa Rocks شناخته می‌شوند. جالب است بدانید که داستان جذابی پشت اسامی نهفته است! طبق افسانه‌ها، همسر یکی از فرماندهان سلسله شیلا، پس از انتظار صادقانه برای شوهرش به صخره Granny Rock ‌ تبدیل شد. حالا پس از قرن‌ها وقتی خورشید بین دو صخره ناپدید می‌شود، بسیار باشکوه به نظر می‌رسد و آسمان را به رنگ نارنجی روشن درمی‌آورد.

دهکده دارنجی: جذاب و تماشایی

دهکده دارنجی: جذاب و تماشایی

ایده آل برای: کوله گردی

جاذبه های کلیدی: مزارع کوچک پر تعداد

اگر به مدل زندگی روستایی کره جنوبی علاقه دارید، باید از Darangee دیدن کنید. کاوش در این دهکده به شما نشان خواهد داد که چگونه کشوری مانند کره می‌تواند دو شکل کاملاً متضاد داشته باشد؛ یکی کاملاً مدرن و دیگری بسیار بی‌نظیر.

مزرعه نمک جونگدو: یک جزیره گنج

ایده‌آل برای: گشت و گذار

جاذبه‌های کلیدی: مزارع نمک، شهر مادفلات، زندگی دریایی گلی

می‌توان با اطمینان گفت که در طول زندگی‌تان هرگز چیزی شبیه ساحل نرم و مزارع نمک Jeungdo ندیده‌اید؛ این‌جا یک جزیره گنج است! البته تصور نکنید که نمک تولید شده در جونگدو به‌تنهایی این مکان را به چنین عنوانی ملقب کرده! بلکه  آثار باستانی سلسله سونگ که در ته اقیانوس یافت شده، گنجینه ارزشمندی است که

زندگی مردم رهکده را دگرگون کرده است.

شما با یافتن زندگی دریایی در شهر گلی، شگفت‌زده خواهید شد.

معبد Haeinsa: قدیمی ترین قانون بودایی دست نخورده جهان

جاهای دیدنی کره جنوبی

ایده‌آل برای: گشت و گذار، بازدید از معابد

جاذبه‌های کلیدی: جانگیونگ پانجئون، قدیمی‌ترین مجسمه چوبی بودا در کره

آیا می‌دانستید که قدیمی‌ترین قانون بودایی جهان در معبد Haeinsa که خود ۱۲۰۰ سال قدمت دارد نوشته شده است؟ پس کنجکاوی به تنهایی باید شما را وادار به بازدید از این معبد کند.

اگر از علاقه‌مندان به مکتب بودا هستید، حتماً از این مکان و چندین قلعه محبوب دیگر در کره جنوبی دیدن کنید.

قله چونوانگ: دومین قله مرتفع در کره جنوبی

ایده‌آل برای: طبیعت، پیاده‌روی

جاذبه‌های کلیدی: چشمه چونوانگ، تماشای طلوع خورشید، گیاهان و جانوران جذاب

بازدید از دومین قله مرتفع کشور قطعا باید یکی از علاقه‌مندی‌های شما در کره جنوبی باشد. این قله با ارتفاع 1915 متر مورد توجه بسیاری از کوهنوردان است. اگر بالا رفتن از کوه را دوست دارید، به این مکان سر بزنید.

بد نیست بدانید در این کوه یک پارک ملی وجود دارد که در سه استان مختلف امتداد می‌یابد. تنفس هوای تمیز و نوشیدن آب گوارا و شیرین چشمه برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

دهکده مردمی Naganeupseong: یک روستای کوچک جذاب

دهکده مردمی Naganeupseong: یک روستای کوچک جذاب

ایده‌آل برای: گشت و گذار

جاذبه‌های اصلی: اقامت شبانه 

پیشنهاد می‌کنیم حتماً شبی را دهکده محلی ناگانئوپسئونگ که جزو بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی است بگذرانید و سبک زندگی در دوران سلسله چوسان را تجربه کنید.

در این مکان از خانه‌های حصیری گرفته تا ادارات دولتی، قلعه‌ها و مهمان‌خانه‌ها، همگی بسیار زیبا و تماشایی به نظر می‌رسند. حتی اگر اهل تاریخ نباشید، از وقت‌گذرانی در دهکده لذت خواهید برد!

Gwang-An-Bridge ؛ پل معروف الماس

ایده‌آل برای: مناظر زیبا، عکاسی

جاذبه‌های کلیدی: سیستم روشنایی پل

پل الماس یک سازه معلق است که در بوسان کره جنوبی قرار دارد و Haeundae-gu را به Suyeong-gu متصل می‌کند. سطح جاده حدود 6500 متر طول دارد.

اینجا درواقع یک پل عابر پیاده نیست، اما همچنان می‌توانید از تماشای مناظر خیره کننده پل و دورنمای اطراف آن لذت ببرید.

ایستگاه کیونگ-وا: عکاسی از شکوفه‌های گیلاس 

جاهای دیدنی کره جنوبی

ایده‌آل برای: عکاسی

جاذبه‌های کلیدی: تونل شکوفه‌های گیلاس

اگر عاشق عکاسی از طبیعت هستید، این مکان برای به تصویر کشیدن شکوفه‌های زیبای گیلاس عالی است.

وقتی قطار به ایستگاه نزدیک می‌شود، با عبور از تونل شکوفه‌های گیلاس، نمایی کم‌‌نظیر و بهشتی خلق می‌کند.

خط‌الرأس گونگریونگ: یک پیاده‌روی به یاد ماندنی

ایده‌آل برای: پیاده‌روی، طبیعت گردی

جاذبه‌های کلیدی: رشته کوه سئورک

گونگریونگ تقریباً شبیه ستون فقرات یک دایناسور است! این مکان برای کوهنوردان و علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی مناسب است و از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی به حساب می‌آِید.

در این مکان کم‌نظیر، مناظر فوق‌العاده‌ی خط‌الراس گونگریونگ مقابل جشمان‌تان قرار دارد.

معبد بولگوکسا: میراث فرهنگی یونسکو

معبد بولگوکسا: میراث فرهنگی یونسکو

ایده‌آل برای: گشت و گذار تاریخی

جاذبه‌های کلیدی: Dabotap و Seokgatap

این معبد در فهرست میراث یونسکو قرار دارد و به عنوان یکی از مشهورترین مکان‌های تاریخی کره جنوبی شناخته می‌شود. 

معابد گرانیتی دو طرف معبد، به زیبایی و عظمت این مکان می‌افزایند. 

جاده ساحلی جزیره اولئونگ: جزیره اسرارآمیز

ایده‌آل برای: گشت و گذار، تعطیلات آخر هفته

جاذبه‌های کلیدی: مسیر پیاده روی ساحلی Haengnam و رصدخانه Dokdo

جاده ساحلی جزیره اولئونگ که با نام «جزیره اسرارآمیز» نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی است. این مکان محل خوشگذرانی و پیک‌نیک مردم سئول در تعطیلات آخر هفته به حساب می‌آید. 

جاده ساحلی جزیره اولئونگ با صخره‌های دلفریب و آبشارهای فراوانش، شبیه جزیره‌ای اسرارآمیز است و نباید فرصت سرزدن به اینجا را از دست بدهید!

Chuncheon: دریاچه‌های دیدنی و کوه‌های باصلابت

جاهای دیدنی کره جنوبی

ایده‌آل برای: گشت و گذار

جاذبه‌های اصلی: جزیره Namiseom و دریاچه Cheongpyeong

این مکان با دریاچه‌های زیبا و کوه‌های استوارش یکی از شناخته شده‌ترین مناطق توریستی کره جنوبی است. این شهر به عنوان مرکز استان گانگوون، محل فیلمبرداری بسیاری از سریال‌های محبوب کره ای به شمار می‌رود.

Chuncheon به بهشت شکموها نیز معروف است و می توانید بسیاری از غذاهای لذیذ کره‌ای را اینجا امتحان کنید.

بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی : تاریخ جذاب جئونجو

ایده‌آل برای: گشت و گذار تاریخی

جاذبه‌های کلیدی: موزه ملی جئونجو و کلیسای جامع جئوندونگ

جئونجو پایتخت معنوی سلسله چوسون به حساب می‌آمد و هنوز هم معابد و موزه‌های زیادی از آن دوران به یادگار دارد. این شهر یکی از بهترین مکان‌ها برای کاوش در تاریخ پر رمز و راز کره جنوبی است. 

پس اگر از علاقه‌مندان به تاریخ هستید و از تماشای خانه‌های سنتی که قدمت آنها به اوایل قرن بیستم بازمی‌گردد لذت می‌برید، حتماً در Jeonju توقف کرده و اوقات خوشی را سپری کنید. مطمئن باشید مجذوب پیشینه این مکان دیدنی خواهید شد.

کوه هالا: چشم‌اندازی فوق‌العاده

کوه هالا: چشم‌اندازی فوق‌العاده

ایده‌آل برای: پیاده روی

اگر به دنبال بازدید از مکان‌های توریستی کره جنوبی هستید، کوه زیبای هالا نظیر ندارد و نمی‌توانید از تماشای آن دست بردارید! 

اینجا دانه‌های برف منظره‌ای فوق‌العاده خلق می‌کنند و می‌توانید اوغات خوشی را در این منظره زیبا سپری کنید.

کلام آخر

در این گزارش بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی را معرفی کردیم تا برای مسافرت خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید. از پیاده‌روی در طبیعت کم‌نظیر کره تا مکان‌هایی که در این سفر باید از آنها بازدید کنید. 

پس همین حالا چمدان‌های خود را ببندید و برای سفر به کره جنوبی با ما تماس بگیرید!

نظرات کاربران