بهترین شیرینی فروشی های پاریس

بهترین شیرینی فروشی های پاریس؛ با طعم شکلات و توت فرنگی!

برخی کشورها علاوه‌ بر جاذبه‌های گردشگری، به علت داشتن شیرینی و شکلات‌های خوشمزه نیز معروف هستند که یکی از این کشورها فرانسه نام دارد. فرانسوی‌ها شهرت زیادی در آشپزی و شیرینی‌پزی دارند. پس اگر به پاریس سفر کردید، بدون خوردن شیرینی آن‌جا را ترک نکنید. بعد از بازدید از مکان‌های توریستی شهر، باید خود را به یک شیرینی‌فروشی برسانید. البته شما خوش‌شانس هستید که بهترین شیرینی فروشی های پاریس را در تمام نقاط شهر نزدیک خود دارید. بسیاری از آ‌‌ن‌ شیرینی‌فروشی‌ها آنقدر خوب هستند که به معنای واقعی کلمه ذهنتان را منفجر می‌کنند. در این مقاله هر شیرینی‌فروشی که ارزش رفتن دارد را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر خود به بهترین‌های آن سر بزنید.

Tour europe

تور پاریس را رزرو کرده اید؟

13 تا از بهترین شیرینی فروشی های پاریس 

Tapisserie

بهترین شیرینی فروشی های پاریس

Tapisserie یکی از بهترین شیرینی فروشی های ارگانیک پاریس است که سال‌ها در خاطرتان خواهد‌ماند. صاحبان این شیرینی‌فروشی از آردهای ارگانیک استفاده می‌کنند. آن‌ها روش خود را برای بهبود طعم شیرینی‌هایشان دارند. همچنین با  استفاده از خامه‌های محلی، طعم بهتری به مشتریان عرضه می‌کنند. پس خرید شیرینی از آن‌جا را پشت گوش نیندازید. 

Pages Blanches؛ از بهترین شیرینی فروشی های فرانسوی – ژاپنی پاریس

این شیرینی‌فروشی، شما را از فرانسه به ژاپن و به سفری شیرین می‌برد. در این نانوایی جذاب، شیرینی‌های لذیذ مثل تارت پاریس و تمشک با توت‌فرنگی ژاپنی سرو می‌شود. این شیرینی‌فروشی یکی از بهترین شیرینی فروشی های پاریس است که شما را با طعم شیرینی فرانسوی-ژاپنی آشنا می‌کند. 

Tomo؛ بهترین شیرینی فروشی های ژاپنی در پاریس 

چه کسی می‌توانست تصور کند که دورایاکی (دو پنکیک که بین خمیر شیرین لوبیا آزوکی قرار گرفته‌است)، تبدیل به پایه ثابت غذاهای پاریسی شود؟ شیرینی‌ای که در شیرینی‌فروشی  Tomo عرضه می‌شود. این‌ مکان توسط دو شیرینی‌پز قدیمی و سابقه‌دار راه‌اندازی شده‌است؛ رومین گایا و موراتا تاکانوری. Tomo که یکی از بهترین شیرینی فروشی‌ های پاریس است،  فرصتی برای کشف طعم شیرینی‌های لطیف ژاپنی برای شما فراهم می‌کند. پس موچی و دایفوکو را نیز در آنجا امتحان کنید.

رزرو تور اروپا

Des Gâteaux et du Pain

Des Gâteaux et du Pain

اگر دوست دارید دسرهای میوه‌ای خود را با مقداری شیرینی بخورید، به این شیرینی‌فروشی مرتفع در پاریس بروید. میزبان شما کلر دیمون، در همه جا از فاسون گرفته تا پلازا آتنه کار کرده‌است. تارتلت‌های ریواس و گریپ فروت، گیلاس مونت بلان یا میلفوی پسته را در این‌جا که یکی از بهترین شیرینی فروشی های پاریس و جهان است، سفارش دهید.

 Bontemps؛ از بهترین شیرینی فروشی های پاریس

شیرینی‌پزی Bontemps که در خیابان دو برتاگن واقع شده‌است، با کیک لیمویی باورنکردنی، نان کوتاه و تارت‌های فصلی امپراتوری، هزاران بار ارزش رفتن دارد. این شیرینی‌فروشی که از بهترین شیرینی فروشی های پاریس است، جایی برای نشستن ندارد، اما می‌توانید از طعم‌های بی‌نظیرش انتخاب کنید، بخرید و هنگام پیاده‌روی این اثر هنری را نوش‌جان کنید. 

Cédric Grolet Opéra

تنها راه برای جلوگیری از یک ساعت ایستادن در صف این شیرینی‌فروشی این است که یک میز در طبقه بالای آن رزرو کنید. تارت لیمویی به شکل گل با شیرینی عالی، گزینه‌ باورنکردنی و خوش‌طعم برای سفارش در این شیرینی‌فروشی است. شیرینی‌فروشی سدریک گرولت هم جزو یکی از بهترین شیرینی فروشی های پاریس است. 

پاسپورت دومینیکا

Toraya

بهترین شیرینی فروشی های پاریس

همه چیزهایی را که در مورد ماچا می‌دانید فراموش کنید. همه رستوران‌های ژاپنی که ماچا دارند را نیز کنار بگذارید؛ چراکه توریا پادشاه همه آن‌ها است. با توجه به موقعیت مکانی این شیرینی‌فروشی، قیمت‌هایش کمی بالا است. اما نباید از رفتن به آن‌جا منصرف شوید؛ زیرا این شیرینی‌فروشی چیزی جز یک رویا نیست. این شیرینی‌فروشی قطعا جزو برترین و بهترین شیرینی فروشی های پاریس است که می‌تواند شما را به مشتری دائم خود تبدیل کند. 

Mokonuts؛ از بهترین شیرینی فروشی های داغ پاریس

این رستوران خارق‌العاده، بعد از ساعات غذاخوری به یک کافی‌شاپ تبدیل می‌شود. Mokonuts در دسامبر 2015 افتتاح شد. Mokonuts یکی از بهترین شیرینی فروشی های پاریس است. این شیرینی‌فروشی، دسرهای اصیل و خوشمزه‌ای را آماده می‌کند که به محض دیدن آن‌ها عاشقشان می‌شوید؛ از جمله کوکی‌هایی که با زیتون سیاه و شکلات سفید تهیه می‌شوند. کیک اسپند این شیرینی‌فروشی نیز فوق‌العاده است. Mokonuts با استفاده از تازه‌ترین مواد، دستور‌العمل‌های خیره کننده‌ای را درست می‌کند؛ مانند کلوچه ازگیل با فیوره ساردو (پنیر ایتالیایی) و کاپوناتای کنگر فرنگی. در حال حاضر این کافه برای قیمت‌های مقرون‌‌به‌صرفه و طعم‌های وسوسه انگیزش، به یکی از داغ ترین و بهترین شیرینی ‌فروشی ‌های پاریس تبدیل شده‌است. 

Utopie

این شیرینی‌فروشی واقعاً شبیه به یک مدینه فاضله است. از کروسان‌های کره‌ای ساده گرفته تا چاسون آکس پوم‌های پر شده با سیب واقعی، همه چیز در اینجا ساده و در عین‌حال به‌طور دیوانه‌کننده‌ای خوشمزه است. در اتوپیا که جزو بهترین شیرینی فروشی های پاریس است، اکلر کنجدی، تارت ملایم توت فرنگی و دارچین، یا فلان معطر را سفارش دهید.

 Yann Couvreur Marais؛ از بهترین شیرینی فروشی های پاریس

 Yann Couvreur Marais؛ از بهترین شیرینی فروشی های پاریس

 قنادی yann در نزدیکی ایستگاه متروی گنکور، به ​​دسرهای درخشان و خوش‌طعم‌اش اجازه می‌دهد حرف‌های وسوسه‌انگیز بزنند. البته فقط هشت دسر در طول سال در این قنادی سرو می‌شود که همه آن‌ها خوشمزه هستند. اگر برای اولین بار به یکی از بهترین شیرینی فروشی های پاریس و قنادی yann رفتید، میلفوی وانیلی ماداگاسکی، پاولوا تمشک یا چیزکیک زردآلو و گشنیز را سفارش دهید. 

 نانوایی Bo

این نانوایی یکی از بهترین شیرینی فروشی های پاریس محسوب می‌شود که همه نوع شیرینی‌ای دارد. وقتی وارد این شیرینی‌فروشی می‌شوید، نمی‌دانید که کدام شیرینی را بخرید؛ چون تنوع بسیار زیادی از شیرینی و دسر را خواهید دید. پیشنهاد اکثر مشتریان ثابت، تارت لیمو، پاریس-برست یا اکلر شکلاتی است. شما هم برای بار اول همین آیتم را سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر شیرینی‌های فرانسوی لذت ببرید. 

 La pâtisserie de Cyril Lignac

سیریل لیگیاک معادل سرآشپزی است که تبدیل به یک سلبریتی غذا شده‌ و همه او را با مری‌بری مشهور مقایسه می‌کنند. این سرآشپز که در سال 2005 به لطف برنامه آشپزی اوی مشهور شد، هنوز هم در تمام برنامه‌های تلویزیونی حضور دارد. او همه جا هست. البته فقط در تلویزیون تسلط ندارد. در پاریس، او رئیس رستوران شاردنو در خیابان ژان والس و یک کارخانه شکلات‌سازی و یک شیرینی‌فروشی است. سیریل لیگیاک اکنون پنج شعبه در سرتاسر پایتخت دارد؛ فضایی کوچک و با حال‌وهوای مینیمالیستی  که به سادگی می‌توانید از بهترین نان‌ها و شیرینی‌های آن‌ لذت ببرید. مطمئن شوید که شیرینی که با خامه سبک، بوربون وانیلی، کره؛ کارامل نمک‌زده و پرالین درست شده‌است را سفارش دهید. بعد از خوردن این شیرینی، معجزه یکی از بهترین شیرینی فروشی های پاریس را می‌بینید.

شیرینی فروشی KL؛ یکی از بهترین شیرینی فروشی های پاریس

بهترین شیرینی فروشی های پاریس

مواد باکیفیت و استعداد بی‌نظیر پتیسیر کوین لاکوت، سرآشپز این مجموعه، به این معنی است که تارت‌ها، کیک‌ها و سایر شیرینی‌ها در این مکان مجلل برای بهترین‌ شیرینی فروشی های پاریس هستند. در فصل زمستان حتما تارت آکس فریز تست کنید؛ چون خوشمزه‌ترین تارت زمستانی این شیرینی‌فروشی است.

کلام پایانی

خوردن خوشمزه‌ترین شیرینی در شهری که به شیرینی‌هایش هم معروف است، بی‌شک یکی از کارهایی است که باید در پاریس انجام دهید. به همین دلیل، اگر راهنمایی از معرفی بهترین شیرینی فروشی های پاریس را خوانده باشید، می‌توانید انتخاب بهتری داشته‌باشید. در این مقاله بهترین شیرینی فروشی های پاریس و همین‌طور خوشمزه‌ترین شیرینی‌های آنجا را به شما معرفی کردیم تا در سفر به این شهر، خاطره‌ای لذیذ و خوش‌طعم برای خود ثبت کنید. اگر قبلا این شیرینی‌ها را تست کرده‌اید، حتما نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

نظرات کاربران