LACMA
6 اردیبهشت 1402
لس آنجلس

بهترین موزه‌ های لس ‌آنجلس؛ ماموت‌ها را ببینید!

بعد از بازدید از بهترین مکان‌ های دیدنی نوبت به بهترین موزه‌ های لس ‌آنجلس می‌رسد. برای بازدید از موزه‌ های برتر لس ‌آنجلس احتیاجی نیست که حتما علاقه‌مند به هنر و تاریخ باشید، بعضی از موزه‌ها دارای محوطه‌های فضای باز و گسترده در پارک‌ها یا دامنه تپه‌ها هستند. شما می‌توانید در میان باغ‌های سرسبز با طراحی بی‌نظیر آن‌ها قدم بزنید و از مناظر زیبا و جوی‌های جاری در آن‌ها لذت ببرید. بعضی از این موزه‌ها نیز ورودی رایگان دارند، می‌توانید از آن‌ها شروع کنید. 

قصد سفر به آمریکا را دارید؟ پس بلیط هواپیما لس آنجلس را با سه کلیک رزرو کنید!

Getty Villa

Getty Villa

یکی از بهترین موزه‌ های لس ‌آنجلس Getty Villa است. در سال 1974، J. Paul Getty _پدر صنعت‌گر نفت آمریکایی‌تبار_ موزه‌ای از دارایی‌های خود را در ویلایی با آب‌نمای مصنوعی افتتاح کرد. او هنرهای تزئینی و نقاشی‌هایش را به این ویلا منتقل و ویلا را به مجموعه‌ای از آثار باستانی تبدیل کرد. در حال حاضر، حدود 1200 اثر هنری مربوط به 500 تا 6500 سال پیش از میلاد در موزه Getty Villa به نمایش درآمده است. این آثار هنری با موضوعاتی مانند خدایان، الهه‌ها و داستان‌های جنگ تروآ به تصویر کشیده شده است. اگر به بازدید از آثار هنری علاقه‌ای ندارید، می‌توانید از قدم زدن در حیاط این موزه معروف لس ‌آنجلسی و باغ‌های پرشکوه آن لذت ببرید.

شماره تلفن:

7300 440 310 1+

وب‌سایت:

Getty.edu

آدرس:

17985 Pacific Coast Hwy Los Angeles 90272

ساعت فعالیت:

چهارشنبه تا دوشنبه: 10 صبح تا 5 بعدازظهر

هزینه ورودی:

ورودی رایگان است و شما برای بازدید از موزه مدت زمان مشخصی دارید.

پارکینگ 20 دلار و بعد از ساعت 3 بعدازظهر 15 دلار

LACMA

یکی دیگر از بهترین موزه ‌های لس ‌آنجلس LACMA است. Chris Burden’s Urban Light یا LACMA که متشکل از 202 لامپ چدنی بوده، به‌سرعت به یکی از بهترین جاذبه‌ های دیدنی لس‌ آنجلس تبدیل شده است. فکر نکنید که در این‌جا با تعدادی لامپ روشن مواجه می‌شوید، نه؛ LACMA شاهکاری مدرن به شمار می‌آید. توجه داشته باشید که در حال حاضر، نیمه شرقی LACMA آماده بازطراحی است؛ به همین دلیل تا هنگام تکمیل سازه در سال 2024 بسته است. 

شماره تلفن:

6000 857 323 1+

آدرس:

5905 Wilshire Blvd Los Angeles 90036

ساعت فعالیت:

دوشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها: 11 ظهر تا 6 بعدازظهر

جمعه: 11 ظهر تا 8 شب

شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها: 10 صبح تا 7 شب

چهارشنبه‌ها: تعطیل 

هزینه ورودی:

سه‌شنبه‌ها از 11 ظهر تا 5 بعدازظهر: رایگان

The Broad

یکی دیگر از بهترین موزه‌ های لس آنجلس The Broad است. این موزه هنر معاصر در مرکز شهر قرار دارد و دارای دو اتاق عجیب‌وغریب است. هردو اتاق  Yayoi و Kusama شبیه کهکشان هستند که با LEDهای نوری رنگی و آینه‌ها منظره‌ای خارق‌العاده را خلق کرده‌اند. در بخش دیگری از موزه نیز مجموعه‌ای شامل 2000 اثر از هنرمندانی مانند اندی وارهول، روی لیختن اشتاین و اد روشا که از هنرمندان برجسته جنبش پاپ آرت بودند و سیندی شرمن -عکاس پرتره‌ای که خودش را به شکل شخصیت‌های مختلفی به تصویر درمی‌آورد- باربارا کروگر -هنرمند عکاسی که به‌خاطر عکس‌های مفهومی سیاه‌وسفید و سبک کولاژش معروف شده است- ژان میشل باسکیا -هنرمند سبک نئواکسپرسیونیسم- و جف کونز –مجسمه‌ساز هنرهای تجسمی آمریکا- در لس آنجلس به نمایش درآمده است. 

آدرس:

221 S Grand Ave Los Angeles 90012

وب‌سایت:

Thebroad.org

شماره تلفن:

6200 232 213 1+

ساعت فعالیت:

چهارشنبه تا جمعه: 11 ظهر تا 5 بعدازظهر

شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها: 10 صبح تا 5 بعدازظهر

Natural History Museum

بهترین موزه‌ های لس ‌آنجلس

یکی دیگر از بهترین موزه‌ های لس‌ آنجلس Natural History Museum است. در سال 1913، ساختمان اصلی موزه در پارک آن افتتاح شد. تالار سنگ‌های قیمتی و معدنی این موزه بی‌نظیر است؛ باید به آن‌جا بروید تا از نزدیک یک سنگ توپاز آبی، یک سنگ اوپال کهکشانی و یک سنگ کریستال کوارتز را ببینید. در سال 2013، طی یک برنامه نوسازی 108 هزار فوت مربع فضای سرپوشیده به موزه اضافه شد. Otis Booth Pavilion نیز که در سمت شمالی موزه واقع شده است، با یک ورودی شیشه‌ای پرنور، با اسکلت شگفت‌انگیز وال، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. از دیگر نکات قابل توجه موزه Natural History Museum می‌توان به سه تالار قدیمی، باغ‌وحش حشرات، نمایش‌گاه حیوانات خزنده و سالن پستانداران اشاره کرد.

آدرس:

Exposition Park 900 Exposition Blvd Los Angeles 90007

وب‌سایت:

Nhm.org

شماره تلفن:

3466 763 213

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعدازظهر

سه‌شنبه اول هر ماه: تعطیل 

Hammer Museum

یکی دیگر از بهترین موزه ‌های لس ‌آنجلس Hammer Museum است. armand hammer –موسس این موزه و مدیر تجاری آمریکایی‌تبار- موزه Hammer Museum را در سال 19910 تاسیس کرد. او این موزه را در درجه اول برای نگه‌داری از مجموعه خود و تنها سه هفته قبل از مرگش افتتاح کرد. در حال حاضر نمایش‌گاه‌های جذاب آثار هنری، عکاسی و طراحی مدرن در این موزه به نمایش درمی‌آید که اغلب بر نمایش آثار هنرمندان محلی تمرکز دارد. 

آدرس:

10899 Wilshire Blvd, Los Angeles, CA 90024, United States

وب‌سایت:

hammer.ucla.edu

شماره تلفن:

7000 443 310 1+

ساعت فعالیت:

سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه تا یک‌شنبه: 11 ظهر تا 6 بعدازظهر

دوشنبه‌ها: تعطیل

La Brea Tar Pits & Museum

در سال 1875، گروهی از دیرینه‌شناسان آماتور بقایای حیوانات را در گودال‌های Rancho La Brea کشف کردند. این بقایا از رسوب یک دریاچه نفتی در زیر پارک کنونی Hancock پیدا شدند. هنوزکه‌هنوز است، متخصصان در این‌جا مشغول کار هستند و بیش از 3.5 میلیون فسیل را از این گودال بیرون کشیده‌اند. بسیاری از این فسیل‌ها در موزه La Brea Tar Pits & Museum به نمایش گذاشته‌اند که از زمان افتتاح آن در سال 1977 تا به الان هیچ تغییری نکرده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم در تور Excavator شرکت کنید تا علاوه ‌بر ورودی رایگان از یکی از موزه ‌های معروف لس ‌آنجلس، از گودال دریاچه، استخوان‌های خرگوش‌ها، گاومیش کوهان‌دار، ماموت‌ها، جمجمه گرگ‌ها و هم‌چنین نقاشی‌های انسان‌های اولیه بر بدنه غار و وسایلشان مانند گیره مو و کاسه بازدید کنید. با شرکت در این تور، یک سفر هیجان‌انگیز را در یکی از بهترین موزه‌ های لس ‌آنجلس رقم بزنید.

آدرس:

5801 Wilshire Blvd, Los Angeles, CA 90036, United States

وب‌سایت:

tarpits.org

شماره تلفن:

3499 763 213 1+

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 9:30 صبح تا 5 بعدازظهر

Huntington Library, Art Collections & Botanical Gardens

بهترین موزه‌ های لس ‌آنجلس

یکی دیگر از بهترین موزه‌ های لس ‌آنجلس Huntington Library, Art Collections & Botanical Gardens است. این موزه، متعلق به هنری ادواردز هانتینگون –مجموعه‌دار آثار هنری و کتاب‌های کمیاب- بود. این موزه شامل کتاب‌خانه، گالری‌های هنری و باغ‌های سرسبز و باشکوه است. اگر به دنبال گریز از زندگی شهری و فراموش کردن دغدغه‌هایتان هستید، به موزه Huntington لس آنجلس بروید و علاوه بر بازدید از کتاب‌خانه و گالری‌های هنری، میان باغ‌های سرسبز و آلاچیق‌های سبک ژاپنی این موزه معروف لس ‌آنجلس قدم بزنید. 

آدرس:

1151 Oxford Rd, San Marino, CA 91108, United States

وب‌سایت:

huntington.org

شماره تلفن:

2100 405 626 1+

ساعت فعالیت:

چهارشنبه تا دوشنبه: 10 صبح تا 5 بعدازظهر

سه‌شنبه‌ها: تعطیل

California Science Center

یکی دیگر از بهترین موزه‌ های لس ‌آنجلس California Science Center است. این موزه که در سال 1998 افتتاح شد، تلفیقی از دو مرکز قدیمی بوده که در مقابل پارک Exposition قرار دارد. آخرین چیزی که به این موزه اضافه شده، Endeavour -شاتل فضایی ناسا- است. موزه California Science Center دارای نمایش‌گاه‌هایی درباره هواوفضا، علوم زیستی،  Kelp Tankمملو از 1500 ماهی زنده، زمین‌شناسی و نوآوری‌های انسانی است. برخی از این نمایش‌گاه‌های علمی نیز منحصرا برای کودکان برپا شده است. هم‌چنین نمایش‌گاه‌های موقت و سینماهای آموزشی نیز در آن‌جا برگزار می‌شود تا افراد به‌وسیله تماشای فیلم‌های جذاب علم‌آموزی کنند.

آدرس:

700 Exposition Park Dr, Los Angeles, CA 90037, United States

وب‌سایت:

californiasciencecenter.org

شماره تلفن:

3623 724 323 1+

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 5 بعدازظهر

Getty Center

یکی دیگر از بهترین موزه‌ های لس‌ آنجلس Getty Center است. این موزه پوشیده با سنگ تراورتن سفید، درخشش ویژه‌ای دارد. کافی‌ست نام آن را در اینترنت جستجو کنید تا تصاویر خیره‌کننده موزه را از چشم‌انداز تپه‌ها و از غرب تا شرق شهر ببینید. موزه بزرگ Getty Center لس آنجلس آثار هنری را در 4 غرفه دائمی، یک فضای نمایش‌گاهی و موسسه تحقیقاتی مجاور به نمایش گذاشته است. از جمله این آثار، تابلوی Irises ونگوگ است. علاوه بر آن، غرفه جنوبی هنرهای تزئینی فرانسوی را در معرض نمایش می‌گذارد. در طبقه بالای ساختمان نیز، تعدادی از شاهکارهای رامبرانت –نقاش هلندی- را خواهید دید. هم‌چنین، غرفه شمالی دارای آثار هنری مربوط به پیش از سال 1700 است و در طبقه پایین نیز مجموعه‌ای از illuminated manuscripts on the lower floor به نمایش کشیده شده است. 

پس از بازدید از این موزه معروف لس‌ آنجلس می‌توانید در حیاط وسیع آن قدم بزنید، از باغ‌های معروف به Robert Irwin’s Central Garden با چمن‌های مارپیچ آن لذت ببرید، به حوض زیبا چشم بدوزید و از باغ کاکتوس واقع در گوشه جنوب شرقی ساختمان دیدن کنید. اگر مایل به دیدن منظره غروب آفتاب هستید، در یکی از تراس‌های غربی بنشینید و منتظر خداحافظی خورشید بمانید.

آدرس:

1200 Getty Center Dr, Los Angeles, CA 90049, United States

وب‌سایت:

getty.edu

شماره تلفن:

7300 440 310 1+

ساعت فعالیت:

سه‌شنبه و چهارشنبه تا یک‌شنبه: 10 صبح تا 5:30 بعدازظهر

دوشنبه‌ها: تعطیل

MOCA Grand Ave

بهترین موزه‌ های لس ‌آنجلس

آخرین موزه‌ای که آن را در فهرست معرفی بهترین موزه‌ های لس آنجلس می‌آوریم، موزه MOCA Grand Ave است. این موزه که شعبه اصلی موزه هنرهای معاصر لس ‌آنجلس (MOCA) است، هزاران اثر هنری ساخته شده از سال 1940 تا زمان حال را در خود جای داده است. از جمله آن می‌توان به آثار هنرمندان کم‌تر شناخته‌شده‌ای مانند مارک روتکو – نقاش انتزاعی لتونیایی-آمریکایی که با میدان‌های رنگی مستطیلی شناخته می‌شد- و جکسون پولاک – نقاش آمریکایی‌تبار که به‌خاطر تکنیک قطره‌ای خود شهرت یافته بود- اشاره کرد.

آدرس:

250 S Grand Ave, Los Angeles, CA 90012, United States

وب‌سایت:

moca.org

شماره تلفن:

6222 626 213 1+

ساعت فعالیت:

چهارشنبه تا یک‌شنبه: 11 ظهر تا 6 بعدازظهر

دوشنبه‌ها: تعطیل

سه‌شنبه‌ها: 11 ظهر تا 5 بعدازظهر

در آخر

موزه ‌های برتر لس ‌آنجلس محل نگه‌داری بسیاری از آثار هنری هنرمندان نامی هستند. آن‌ها تنها به نمایش آثار هنری محدود نمی‌شوند بلکه برخی از فسیل‌های جانوران را به نمایش می‌گذارند. علاوه بر آن، باغ‌های موزه‌‌ها نیز به‌طرز شکوه‌مندی زیبا هستند. جوی‌های آب از میان آن‌ها می‌گذردد و درختان و سبزه‌ها طراحی ویژه‌ای دارند. حالا که تا این‌جای مقاله همراه ما بودید، پیشنهاد می‌کنیم از بهترین موزه ‌های لس ‌آنجلس بازدید کنید. سفر خوشی را برای‌تان آرزومندیم.

نظرات کاربران