بهترین هتل های آفریقای جنوبی

بهترین هتل های آفریقای جنوبی؛ رویایی که در آن اقامت می کنید!

کیپ‌تاون آفریقای جنوبی سواحل، مناظر دیدنی و مناطق کوهستانی خوش‌آب‌وهوای خاص خود را دارد که برای‌تان لحظاتی جذاب می‌آفریند. اما قبل از سفر، لازم است راجع‌‌به هتل های آفریقای جنوبی، اطلاعات کافی داشته باشید؛ زیرا یکی از مهم‌ترین موارد برای خوش‌گذرانی در سفر به آفریقای جنوبی، این است که اقامتگاه‌های خوب آن با پرسنلی درجه‌یک، امکاناتی قوی و اتاق‌های دلنشین و مناسب را بشناسید تا در سفرتان، راحت باشید و اوقاتی شیرین را سپری کنید. در این مقاله 7تا از بهترین هتل های آفریقای جنوبی را برای‌تان معرفی کرده‌ایم؛ اگر برای سفر به این کشور تماشایی برنامه‌ریزی می‌کنید، این مقاله را تا آخر بخوانید. 

پاسپورت دومینیکا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بابیلون استورن؛ از بهترین هتل های آفریقای جنوبی

بهترین هتل های آفریقای جنوبی

اگر دوست دارید در یکی از بهترین و سرسبزترین اقامتگاه‌های آفریقای جنوبی، سفر خود را به‌یادماندنی کنید، این هتل زیبا پیشنهاد ویژه ما به شماست. اطراف منطقه‌ای که این هتل آفریقایی قرار دارد، تاک و درختان میوه وجود دارد و می‌توانید تراکتورهایی که با بار انگور و هلو می‌روند را ببینید. منطقه بابیلون استورن توسط کوه‌های بلند سیمونزبرگ، تاکستان‌ها و بوته‌زارها محصور شده است و چشم‌اندازی رویایی دارد. گفتنی است که این هتل خوب آفریقایی در سال 2010 با 13 کلبه کوچک در کنار باغ افتتاح شد و این کلبه‌ها آشپزخانه‌ای داشتند که این امکان را فراهم می‌کرد تا مسافرین، با استفاده از محصولات درجه‌یک مزرعه، برای خودشان غذا بپزند.

طی چند سال اخیر، هتل‌دار کاربلد این مجموعه، تعدادی کلبه خوب دیگر، دور از مناطق شلوغ عمومی و واقع در طبیعت بومی همان‌جا، اضافه کرده است. در اطراف این هتل، فروشگاه‌های عرضه پنیر محلی وجود دارد و هم‌چنین می‌توانید مربای انگور فرنگی را نیز آن‌جا پیدا کنید و از نانوایی منطقه، نان‌های محلی بگیرید و لذت ببرید. وقت خود را با ماندن در کلبه تلف نکنید؛ سبد خریدتان را بردارید و ضمن پیاده‌روی و هواخوری در باغ‌های اطراف، از مسیرهای مرغ‌داری بگذرید و از زنبورداران نیز عسل مرغوب تهیه کنید. رستوران گلخانه و اسپا برای دریافت ماساژ نیز از دیگر امکانات نزدیک این هتل است. ماهی‌گیری، قایق‌رانی، دوچرخه‌سواری و شنا در استخر نیز از جمله دیگر فعالیت‌های لذت‌بخش اطراف این هتل است. 

هتل آینده کیپ‌تاون

با رزرو یک اتاق در این هتل، واقع در منطقه هفت هکتاری، می‌توانید اوقاتی به‌یادماندنی داشته باشید. اگر اتاقی در این هتل رزرو کردید، مایوی خود را فراموش نکنید؛ استخرهای این هتل برای تفریحی مهیج منتظر شماست. باغ‌های انگور نزدیک کنستانتیا و ساحل لاندودنو از جمله اماکن طبیعی دیدنی نزدیک هتل آینده آفریقای جنوبی است که می‌توانید برای پیک‌نیک، بروید. صاحبان این ویلای امن و مدرن، به فکر سلامت شما نیز بوده‌اند؛ آبگرم کوچکی که توسط یک متخصص سلامت اداره می‌شود، منتظر شماست تا با حضور در آن، تنش زندگی شهری و خستگی را از تن خود دور کنید. 

بلیط هواپیما

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

املاک دلیرگراف استلنبوش؛ یکی از بهترین هتل های آفریقای جنوبی

بهترین هتل های آفریقای جنوبی

وسایل خود را جمع کنید و برای یک ماه عسل فوق‌العاده، راهی هتل دلیرگراف که 100 هکتار وسعت دارد، شوید؛ برای رسیدن به این اقامتگاه جذاب، باید از جاده سرسبز پوشیده از بلوط بگذرید و راه را به سمت رستوران شیک منطقه بانهوک که ناهارخوری موردعلاقه ساکنان کاپتون است، ادامه دهید. در مجموعه خوب دلیرگراف، هر اقامتگاه استخر مخصوص خود را دارد. 

لوندولوزی سابی سندز

مجموعه‌ای پنج کمپی با قدمت یک قرن با سقفی کاهگلی که در جنگلی با یک رودخانه بسیار قدیمی و آبشارها و تاک‌ها قرار دارد؛ کلمه لوندولوزی از زبان زولو گرفته شده و به معنای محافظ همه موجودات زنده است. این کمپ‌ها شبیه خانه‌های آفریقایی است که در لایه‌هایی از خاک رس طبیعی قرار گرفته است. به کمپ لوندولوزی آفزیقای جنوبی بروید و اتاق یا سوئیت موردنظرتان را اجاره کنید؛ هر کمپ یک لابی در فضای باز مشترک و استخرها و اتاق‌هایی دارد که همه آن‌ها مشرف به مناظر وسیع سرسبز و رودخانه است. 

کمپ چادری لوپی، ذخیره‌گاه تسوالو کالاهاری

اگر این کمپ را برای اقامت خود در آفریقای جنوبی انتخاب کنید، گزینه‌هایی جذاب برای انتخاب پیش‌رو خواهید داشت؛ ملک 441 مایل مربعی با ظرفیت 40 مهمان، که شامل شش خانه مستقل و شخصی (چهار خانه یک خوابه و دو خانه دو خوابه)، واقع در کوهپایه کورانابرگ، است که به فاصله 100 متر از یکدیگر قرار دارد. گفتنی است که هر خانه سرآشپز، پیشخدمت و راهنمای مخصوص خود را دارد. 

 هتل و اسپا دوازده حواری؛ از بهترین هتل های آفریقای جنوبی

بهترین هتل های آفریقای جنوبی

اگر دوست دارید با صدای برخورد امواج اقیانوس اطلس به صخره‌ها از خواب بیدار شوید، هتل دوازده حواری آفریقای جنوبی را انتخاب و یک اتاق آن را برای اقامت خود، رزرو کنید. این هتل دقیقا در مجاورت جاده ساحلی بین کمپ‌های بی و لاندودنو قرار گرفته است و با کوه‌های نزدیک خود، هم‌نام است. عصرها به کافه خوب این هتل بروید و از نوشیدن قهوه به همراه تماشای غروب آفتاب لذت ببرید. گفتنی است اتاق‌های هتل دوازده حواری بسیار بزرگ، تمیز و مناسب است و بالکن‌های دلبازی نیز دارد. 

کمپ‌های پادبی

این مجموعه کمپ که محیطی آرام و به‌دور از هرگونه شلوغی و پرسنلی حرفه‌ای و متشخص دارد، اقامتگاهی مدرن است که 17 اتاق با طراحی مینیمال و یک کافه و استخری عالی دارد. بهترین رستوران‌های این کمپ، غذاهای باکیفیت دریایی را ارائه می‌دهد. یادتان نرود اگر به این هتل رفتید، همراه تورهای محلی برای گشت‌وگذار در شبه‌جزیره زیبای کیپ بروید و عکس بگیرید. 

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین هتل های آفریقای جنوبی

در این مقاله 7تا از بهترین هتل های آفریقای جنوبی نام بردیم و امکانات خاص‌شان را نیز برشمردیم. یکی از پیش‌شرط‌های سپری کردن اوقات خوش در هر سفری این است که اقامتگاهی که انتخاب می‌کنید، تمیز و امن باشد و امکاناتی خوب را در اختیارتان قرار دهد. در تمام این هتل‌هایی که ما برای‌تان نوشتیم، با رعایت این شرط، سفر شما سفری خاطره‌انگیز خواهد شد.  

نظر شما چیست؟ دوست دارید در سفر خود به آفریقای حنوبی، در کدام هتل اقامت کنید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران