The best hotels in Dominica

بهترین هتل ‌های دومینیکا؛ از ویلاهای معروف تا هتل های مقرون به صرفه!

دومینیکا با آتشفشان‌های حماسی، رودخانه‌های زیبا، جنگل‌های بارانی سرسبز، آبشارهای جادویی و دریاچه‌ی در حال جوشش، یک جزیره شگفت‌انگیز در کارائیب است. اصلا به همین دلیل است که لقب «جزیره طبیعی» به دومینیکا داده شده‌است؛ زیرا همه چیز در آنجا با دستان زیبای طبیعت صورتگری شده. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، بدون شک فردی ماجراجو هستید. اما قبل از اینکه به تعطیلات ماجراجویانه خود در دریای کارائیب بروید، وقت آن است که بفهمید در چه جایی از دومینیکا باید اقامت کنید. خواه دوست دارید در برخی از هتل ‌های لوکس دومینیکا باشید یا در یک مهمان‌خانه استراحت کنید یا حتی اقامتگاهی مقرون‌به‌صرفه، در این مقاله همه چیز از بهترین هتل‌های دومینیکا را به شما معرفی کرده‌ایم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

پاسپورت دومینیکا

همین حالا برای پاسپورت دومینیکا اقدام کنید!

Cabrits Resort & Spa Kempinski Dominica

هتل‌های دومینیکا

این هتل خیره‌کننده پنج ستاره با مناظر چشمگیر پاناراما از جزیره، نزدیک پورتسموث قرار دارد و دارای 151 اتاق، یک آبگرم برتر، 4 رستوران ، امکانات تناسب اندام و چندین استخر و زمین تنیس است.

هتل حدود 45 دقیقه تا فرودگاه اصلی جزیره فاصله دارد، اما هتل، ترانسفر از جزایر مجاور از جمله جزیره گوادلوپ، سنت مارتن، آنتیگوا، مارتینیک و سنت لوسیا را نیز سازماندهی می‌کند.

Pagua Bay House

اگر به‌دنبال یکی از بهترین هتل‌های دومینیکا هستید، این هتل – بوتیک می‌تواند پیشنهاد جذابی برای شما باشد؛ ترکیب زیبایی از طبیعت و تجمل.

اتاق‌ها و سوئیت‌های خصوصی ارائه‌شده در این هتل همگی دارای منظره اقیانوس، سقف‌های بلند و کف‌های چوبی شیک هستند.

همه سوئیت‌ها و کاباناها (اتاقی که در مجاورت یک چشم‌انداز آبی مانند استخر، دریاچه یا ساحل قرار داشته‌باشد) دارای تخت کینگ، پنکه‌های سقفی، ملحفه‌های لوکس و تشک‌های یوگا هستند. همچنین دارای نشیمن خصوصی در فضای باز با منظره وسیعی از اقیانوس و باغ گرمسیری هستند.

Fort Young Hotel

Fort Young Hotel

هتل فورت‌یانگ، یکی از بهترین هتل‌های دومینیکا است که دارای استخر، جکوزی و صندلی‌های آفتاب‌گیر برای کسانی است که می‌خواهند استراحت کنند. به‌علاوه، برای غذاخوردن دست شما برای انتخاب بین رستوران‌های معمولی و عالی باز است

این هتل در یک نقطه عالی در شهر قرار دارد و از آنجا به رستوران‌ها، بندر کروز، پایانه کشتی‌ها و بازارهای پرجنب‌وجوش دسترسی دارد. به علاوه برای کسانی که مایل به غواصی هستند، این هتل فروشگاه غواصی نیز دارد.

همه اتاق‌های هتل دارای منظره‌ای باورنکردنی از دریا هستند. اسپا، استخر، جکوزی مشرف به دریا و کلاس‌های یوگا در فضای باز از جمله خدمات این هتل است.

Secret Bay Resort Villas؛ از بهترین هتل های دومینیکا برای زوج‌ها

این ویلاهای جزیره‌ای با موقعیت عالی خود در ساحل غربی یکی از مجلل‌ترین مکان‌ها برای اقامت در دومینیکا است. با کف‌های چوبی گرمسیری، استخرهای خصوصی، تراس‌های باورنکردنی با منظره اقیانوس و تجربه‌های غذاخوری لذیذ و همچنین محیطی آرام، مکانی عالی برای اقامت است.

فضای رمانتیک استراحتگاه، این هتل را به جایی عالی برای زوج‌ها یا ماه عسل تبدیل کرده‌است. هتل دارای طیف وسیعی از خدمات و بسته‌های ماه عسل از جمله ماساژ زوجین و شام با نور شمع است.

ویلاهای بومگردی  Jungle Bay Dominica

هتل‌های دومینیکا

این مجموعه از ویلاهای لوکس زیست‌محیطی در دومینیکا مشرف به نقاط مهم دریایی Soufriere و Scotts Head، مکان مناسبی برای ارتباط با طبیعت و لذت بردن از فضای باز است. چیزی که در مورد این ویلاها جذاب است، توجه به جزئیات و ترکیبی از تجمل و فرهنگ است. به طوری که حتی ملحفه‌ تخت‌ها توسط صنعتگران محلی نقاشی شده‌است.

با اثاثیه بامبو، کف‌های چوبی سخت و محصولات حمام و آبگرم کاملاً طبیعی، توجه ویژه‌ای به این موضوع دارند که همه چیز  تا حد امکان سازگار با محیط زیست باشد. در آنجا می‌توانید در کلاس‌های روزانه یوگا شرکت کنید، از مزرعه موز هتل دیدن کنید یا در استخری بی‌نهایت شفاف خودتان را خنک کنید.

Champs

اگر به دنبال هتلی با چشم‌اندازی باورنکردنی از مناظر حماسی دومینیکا هستید،Champs  یک گزینه عالی است. این هتل شیک نزدیک به دومین شهر پورتسموث، مشرف به خلیج پرنس روپرت قراردارد. اگر به دنبال جایی برای استراحت پس از یک روز پرماجرا هستید، می توانید روی صندلی آفتابگیر در این هتل بنشینید یا در استخر آن شنا کنید.

همچنین یک رستوران در محل وجود دارد که در آخر هفته‌ها برانچ‌ها و جمعه‌ها منوی ناهارخوری عالی ارائه می‌دهد. وقتی غروب آفتاب را از تراس هتل تماشا می‌کنید، امکان ندارد دلتان بخواهد که آنجا را ترک کنید.

معرفی بهترین هتل‌های میان‌رده در دومینیکا

اقامتگاه‌های جزیره انبه

Dominica Mango Island Resorts

همانطور که نامش گرمسیری به نظر می‌رسد، اقامتگاه‌های جزیره انبه یکی از بهترین هتل‌های دومینیکا است. هر یک از 3 نوع اتاق این اقامتگاه با دقت به سبک سنتی تزئین شده‌است؛ به طوری که ترکیبی از فضای مدرن و فضای روستایی از جزیره ایجاد کرده‌اند.

برخی از اتاق‌ها دارای وان حمام خصوصی در بالکن خود هستند. در آنجا می‌توانید برای ماساژهای آرامش‌بخش از منطقه سلامتی ماهایانا دیدن کنید، داخل یک بانوج استراحت کنید یا در کتابخانه‌ای که همراه با یک پروژکتور رترو برای تماشای فیلم است، وقت بگذرانید.

کلبه‌های ساحلی پیکارد

این اقامتگاه نزدیک به پورتسموث قرار دارد. بیدار شدن از خواب و پیاده‌روی مستقیم درکنار ساحل، تجربه لذت‌بخشی است، همانطور که به خواب رفتن با صدای امواج. 

این کلبه‌ها در یک مکان عالی و فقط چند دقیقه از مرکز پورتسموث (دومین شهر دومینیکا) فاصله دارند. به‌علاوه اینکه نزدیک به رودخانه هند و فورت‌شرلی واقع شده‌اند.

هتل مقرون‌به‌صرفه در دومینیکا

3 Rivers Eco Lodge

هتل‌های دومینیکا

اقامت در این مجموعه زیبا با کلبه‌ها و آپارتمان‌های بومگردی، راهی عالی برای غوطه‌ورشدن در طبیعت دومینیکا است. هر ویلا از چوب با حمام خصوصی، تخت‌خواب راحت و فضای داخلی بزرگ ساخته شده‌است. در این مجموعه، ترکیبی از ویلاهای خصوصی، آپارتمان‌ها و اتاق‌های خوابگاه وجوددارد؛ بنابراین می‌توانید اقامتگاهی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد.

میهمانان می‌توانند در مرز سه رودخانه که نام این استراحتگاه را به خود اختصاص داده‌است، در آب‌های شفاف حمام کنند، در باغ‌های استوایی گشت‌وگزار کنند یا در مرکز مطالعات بومگردی در محل درباره طبیعت منطقه اطلاعات بیشتری کسب کنند.

کلام پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید، اقامت در بهترین هتل های دومینیکا مانند سفر به دنیایی خرم و رویایی است که مناظر چشم‌نواز، غذاهای لذیذ و امکانات جذابی را به مهمانان ارائه می‌دهد. کدام یک از هتل‌های بالا برای شما جذاب‌تر بود؟ در قسمت نظرات این مقاله با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران