بهترین شهرهای کره جنوبی

بهترین شهرهای کره جنوبی؛ روح کره کدام شهر است؟

هنگام بازدید از شهرهای بزرگ و پر رونق کره جنوبی – آنچه بیش از همه جلب توجه می‌کند- تبدیل یک کشور فقیر به کشوری توسعه‌یافته و ثروتمند است؛ آن هم در عرض پنجاه سال! تقریباً در تمام کره، شما می‌توانید ساختمان‌های چند صد ساله، کاخ‌ها، کوچه‌های قدیمی و مناطق مسکونی را در کنار ساختمان‌های بلند و مراکز خرید مدرن ببینید. دولت این کشور به طور فعال، شهرهای هوشمند را توسعه داده و تکنولوژی را برای بهبود سیستم‌های حمل‌ونقل، استفاده از انرژی و مدیریت بهتر آب و پسماند ترویج می‌کند.  بد نیست بدانید که شهرهایی مانند سئول، اینچئون و بوسان با درگیر کردن شهروندان در مشارکت اجتماعی و استفاده از این ابتکارات هوشمند، در پیاده‌سازی فناوری‌ها و زیرساخت‌های نوآورانه پیشرو بوده‌اند. البته اوضاع در شهرهای دیگر هم متفاوت نیست و آنها هم آنچنان عقب نیستند! در این گزارش می‌توانید با بهترین شهرهای کره جنوبی و نکات مهم بازدید از آنها آَشنا شوید.

رزرو کره جنوبی

رزرو تور کره جنوبی با سه کلیک خوبه!

سئول؛ شهری که هرگز نمی‌خوابد

بهترین شهرهای کره جنوبی

سئول در صدر فهرست بهترین شهرهای کره جنوبی قرار دارد و به باور خیلی‌ها قلب این کشور محسوب می‌شود. آسمان خراش‌ها، ساختمان‌ها و معابد تاریخی در همه‌جای این شهر به چشم می‌خورند و شما هرگز نمی‌توانید پیشبینی کنید که هنگام قدم زدن در بازار با چه منظره‌ای مواجه خواهید شد.

از سوناهای شبانه‌روزی و غذاهای خیابانی عجیب و غریب گرفته تا رستوران‌های مخصوص حیوانات، کافه‌های کارائوکه و موزه‌های خیره‌کننده، سفر به سئول چیزی فراتر از جالب خواهد بود!

شما می‌توانید با تماشای کاخ‌های (کیونگ بوک گانگ ، دئوک‌سوگونگ یا چانگ دیوک گونگ) تاریخ سلطنتی کره جنوبی را کشف کنید با با بالا رفتن از برج N سئول از فراز آسمان به شهر بنگرید؛ سپس یک سفر تفریحی آرامش‌بخش به پارک هنگانگ (Hangang Park) داشته باشید. در سئول همیشه موزه‌ها، نمایش‌های فرهنگی، تورهای پیاده‌روی عجیب و غریب و بازارهای شبانه در دسترس شما قرار دارد.

بازدید از محله‌های شیک مانند (هونگ ده Hongdae) و (اینسادونگ Insadong) یا بازارگردی در بازارهای زیبای (میونگ دونگ Myeongdong) و (نام‌دمون Namdaemun) برای خرید غذا و سوغات، از جذابیت‌های گردش در سئول است.

بد نیست بدانید که سئول چندین ابتکار نوآورانه برای زندگی‌پذیرتر کردن شهر دارد و حتی از هوش مصنوعی و اینترنت برای نگهداری، نظارت و خدمات عمومی کارآمد استفاده می‌کند.

بوسان

اگر غیر از تماشای خورشید زیبا و طبیعت رازآلود، به انگیزه بیشتری برای سفر به کره جنوبی نیاز دارید، کوچه‌های باریک رنگارنگ، اینستالیشن‌های هنری و نقاشی‌های دیواری خلاقانه در روستای فرهنگی گامچئون بوسان در دسترس شما قرار دارد. شما همیشه می‌توانید با تماشای اجرای سنتی در مرکز فرهنگی بوسان، از آشنایی با فرهنگ محلی مردم لذت ببرید. دسته بندی بهترین شهرهای کره جنوبی بدون بوسان کامل نخواهد بود!

شهر بوسان به معابد پرشمار و تاریخی معروف است. کافی‌ست به معبدهای (بیومیوساBeomeosa) و (هائِدُن یانگ گوگ Haedong Yonggungsa) سر بزنید و در میراث فرهنگی جالب بوسان کاوش کنید.

بوسان همچنین شهری عالی برای چشیدن غذاهای خیابانی اصیل کره ای مانند (hoe-deopbap) و خوراک‌های تند دریایی مانند jjamppong در بازار ماهی جاگالچی یا بازار گوکجه است.

این شهر با ابتکارات نوآورانه‌ای مانند (دلتا سیتی)، محیط زندگی سازگار با محیط زیست دارد.

اینچئون

بهترین شهرهای کره جنوبی؛ اینچئون

شهر اینچئون به دلیل میزبانی از فرودگاه بین المللی کره جنوبی، نقطه ورود بیشتر مسافران است.. پارک‌ها، جزایر و سواحل زیادی در این شهر پراکنده هستند و حال و هوای این شهر ساحلی را برای بازدیدکنندگان لذت‌بخش کرده‌اند.

بد نیست بدانید که یکی از بزرگترین پل‌های کابلی جهان، (پل اینچئون) است که هرساله گردشگران زیادی برای بازدید از آن به کره سفر می‌کنند. همچنین رصدخانه معروفی در این شهر وجود دارد که به شما امکان می دهد خط ساحلی کره را از نمایی منحصر به فرد تماشا کنید..

بندر اینچئون با یک ساعت فاصله از سئول، سال 1950 محل فرود سربازان آمریکایی در طول جنگ کره بود.. این رویداد تاریخی در سالن یادبود عملیات (فرود اینچئون) به نمایش گذاشته می‌شود.

اگر به سئول سفر می‌کنید، اینچئون به عنوان یکی از بهترین شهرهای کره جنوبی گزینه خوبی برای گشت و گذار یک روزه است. شما می‌توانید از ساحل زیبای یوروانگنی دیدن کنید، در بازار بین المللی سینپو با فرهنگ محلی مردم آشنا شوید و مغازه‌های رنگارنگ محله چینی‌ها را ببینید.

بهترین شهرهای کره جنوبی ؛ دئگو

شهر دئگو مکان محبوب آن‌هایی‌ست که برای درمان‌ با شیوه‌های سنتی شرقی به کره جنوبی سفر می‌کنند. شما در جشنواره طب گیاهی Daegu Yangnyeongsi می‌توانید از طریق رویدادها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مخصوص، به داروهای گیاهی و روش‌های درمانی دسترسی داشته باشید.

اگر بی‌نظمی‌های گاه و بی‌گاه مرکز شهر را نادیده بگیریم، دئگو با موزه‌هایی مانند (موزه ملی، موزه هنر و موزه تاریخ مدرن) و معابد و کلیساهای قدیمی که در شهر پراکنده‌اند، یکی از بهترین شهرهای کره جنوبی برای گردشگران است.

ماه جولای که از راه می‌رسد، جشنواره Daegu Chimac برای کسانی که عاشق مرغ و نوشیدنی هستند، عالی است! طعم‌ها و ترکیبات بی‌نظیر به وضوح ثابت می‌کنند که چرا کره‌ای‌ها عاشقانه مرغ را دوست دارند!

کوه پالگونگسان با انبوهی از مسیرهای پیاده‌روی خوش منظره و معابد زیبا، برای غرق شده در طبیعت کره عالی است.

معبد قرن نهمی بودایی (هائینسا) در کوه‌های گایا یکی از مواردی است که حتماً باید از آن بازدید کنید زیرا مجموعه‌ی منحصر به فرد (تریپیتاکا کوریانا) را در خود جای داده است: کامل‌ترین مجموعه‌ کتاب‌های مقدس بوداییان.

جالب است بدانید که دولت محلی دئگو، ابتکارات بهداشتی جالبی مانند خدمات پزشکی از راه دور، پلتفرم‌های سلامت دیجیتالی و یکپارچه‌سازی اطلاعات مراقبت‌های بهداشتی را برای مراقبت کارآمد از بیماران ترویج می‌کند.

دائجون

بهترین شهرهای کره جنوبی

این‌جا می‌توانید به‌روزترین تکنولوژی، طبیعت بکر و چشمه‌های آب گرم را تجربه کنید. یک روز آرامش‌بخش و درمانی در چشمه‌های منطقه Yuseong داشته باشید و از درختان زیبای پاییزی در کوه Bomunsan لذت ببرید. جاده (اسکای) بهترین مکان برای عابران پیاده است تا فرهنگ، غذاهای محلی و نوشیدنی‌های مخصوص این شهر را تجربه کنند. 

اگر جزو علاقه‌مندان به دانش و تکنولوژِی هستید، حتماً به نمایشگاه فناوری پارک علمی اکسپو سر بزنید و از آخرین دستاوردهای علمی باخبر شوید. مطمن شاید که کودکان موزه ملی علوم را دوست خواهند داشت و اصول علمی را از طریق نمایشگاه‌های تعاملی موزه، نمایش‌های آموزشی، فعالیت های عملی و پارک موضوعی O-World درک می‌کنند.

دائجون دارای یک شبکه جامع شهر هوشمند است که فناوری‌ها و امکانات مختلفی را با هم ترکیب کرده و به شهروندان و بازدیدکنندگان خدمات می‌دهد.

این شهر مکان مناسبی برای دور شدن از همه‌چیز است و آرامش را به شما باز می‌گرداند.

گیونگجو ؛ موزه‌ای بدون دیوار

این شهر ساحلی و آرام، در زمان پادشاهی سیلا برای نزدیک به 1000 سال پایتخت باستانی کره جنوبی بود. 

هنگام بازدید از گیونگجو، می‌توانید به معبد معروف Bulguksa بروید و معبد گرانیتی Seokguram Grotto را که میزبان مجسمه بودای نشسته است ببینید؛ اینجا برای تماشای مناظر پانوراما از کوه‌ها و خط ساحلی اطراف عالی است.

میراث نجوم کره جنوبی یا قدیمی‌ترین رصدخانه نجومی شرق آسیا Cheomseongdae، در این شهر قرار دارد. باغ‌های سلطنتی اطراف برکه آناپجی و دریاچه خوش‌منظره بوم با شاخ و برگ‌های رنگارنگ از زیبایی‌های دیدنی گیونگجو به عنوان یکی از بهترین شهرهای کره جنوبی است.

شما می‌توانید با استفاده از قطار سریع‌السیر، در عرض دو ساعت از سئول به گیونگجو برسید. 

گوانگجو

بهترین شهرهای کره جنوبی؛ گوانگجو

از آنجا که گوانگجو مرکز جنبش دموکراسی 1980 (معروف به قیام گوانگجو) بود، از اهمیت تاریخی قابل توجهی برخوردار است و به عنوان زادگاه دموکراسی کره جنوبی در نظر گرفته می‌شود.

اگر به هنر علاقه دارید، سفر خود را در زمان برگزاری بی‌نال گوانگجو برنامه‌ریزی کنید. در این زمان شهر با نمایش های هنری و فرهنگی زنده می‌شود و موزه‌ها و گالری‌های آن کاملاً مملو از نمایشگاه هستند.

پارک ملی Mudeungsan در نزدیک گوانگجو، مسیرهای پیاده‌روی جذابی دارد که به قله‌های دیدنی، جنگل‌های انبوه و معابد تاریخی (مثل معبد قرن ششمی Jeungsimsa) منتهی می‌شوند.

سوون

در فاصله کوتاهی از سئول، به سوون می‌رسید؛ شهری که حتماً باید از آن دیدن کنید! اگر عاشق قلعه‌های قدیمی و مناظر زیبا هستید و در مورد بزرگترین شرکت فناوری کره جنوبی – سامسونگ کنجکاوید، جای درستی آمده‌اید. شما در موزه نوآوری سامسونگ می توانید درباره این شرکت مشهور جهان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سوون با قرن‌ها تاریخ، از مکان‌های دیدنی چشمگیری مانند (قلعه هواسونگ) که کاخ هانگونگ را در خود جای داده است نیز میزبانی می‌کند. تماشای نمایش‌های سنتی کره مانند مراسم نگهبانان سلطنتی، جشنواره‌ها و حتی اجرای هنرهای رزمی در نزدیکی قلعه بسیار لذت‌بخش خواهد بود. 

سوون از آن‌جهت که خانه سامسونگ است، در دسته‌بندی بهترین شهرهای کره جنوبی قرار می‌گیرد. از همین رو بسیاری از ابتکارات شهر هوشمند مانند آزمایشگاه زندگی هوشمند شهر و طیف وسیعی از خدمات دولت الکترونیک را برای گردشگران و ساکنان فراهم کرده است.

اولسان

بهترین شهرهای کره جنوبی

این شهر ساحلی یک مرکز صنعتی بزرگ است که از حضور در آن بسیار شگفت‌زده خواهید شد. اولسان با چشم انداز طبیعی زیبا مانند کوه‌ها، سواحل و جنگل‌های اطراف شهر، مکان مناسبی برای گشت و گذار و خصوصاً تماشای نهنگ‌ها و تفریحات دریایی است.

به خاطر داشته باشید هنگام بازدید از اولسان زیبا، در پارک Daewangam قدم بزنید، از تماشای ساحل ایلسان لذت ببرید، از دهکده فرهنگی نهنگ    Jangsaengpo  بازدید کنید و به یک سفر دریایی هیجان انگیز بروید. پیاده‌روی در کوه‌های آلپ یئونگنام روح شما را آرام خواهد کرد.

کارخانه عظیم هیوندای موتورز در این شهر قرار دارد که اگر از علاقه مندان به خودرو باشید، می‌توانید از آن بازدید کنید.

جزیره ججو

ججو یا به قول محلی‌ها «جزیره خدایان»، یک بهشت استوایی است که هر آنچه در تعطیلات استوایی می‌خواهید برای‌تان فراهم خواهد کرد: سواحل آرام، جنگل‌ها، درختان نخل و حتی مناظر آتشفشانی! ماسه‌های سفید و دریای فیروزه‌ای ساحل Hyeopjae برای استراحت شما عالی و رویایی هستند. همچنین آبشارهای Jeongbang  مستقیم به اقیانوس می‌ریزند و منظره‌ای خیال‌انگیز و تماشایی خلق می‌کنند.

شما می‌توانید در موزه چای O’Sulloc و موزه دهکده مردمی ججو، از جلسات مزه کردن یک فنجان چای سنتی کره‌ای لذت ببرید، مناظر بکر را تماشا کنید و هنگام طلوع خورشید، بر فراز قله Seongsan Ilchulbong، مخروط آتشفشانی 5000 ساله ای که به داخل دریا می‌رود ببینید.

بد نیست بدانید که مرتفع‌ترین قله کره جنوبی (هالاسان) که یک آتشفشان فعال است در این جزیره قرار دارد و صعود از آن برای گردشگران بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

پیونگ چانگ

بهترین شهرهای کره جنوبی؛ پیونگ چانگ

پیونگ چانگ دروازه ورود به بهترین پیست های اسکی است و به همین دلیل در لیست بهترین شهرهای کره جنوبی قرار می‌گیرد.

اگر به شرکت در فعالیت‌های زمستانی مانند اسکی، اسنوبورد، و سورتمه سواری علاقه دارید، بازدید از پیونگ چانگ را به برنامه سفر خود اضافه کنید.

در زمان برگزاری جشنواره برف Taebaeksan، تماشای مجسمه‌های یخی و نمایش فواره‌های یخی بسیار لذت‌بخش خواهد بود. همچنین جشنواره یخ Hwacheon Sancheoneo، به شما امکان می‌دهد تا ماهیگیری روی یخ را امتحان کنید.

 معبد Woljeongsa و جنگل درخت صنوبر – یک مسیر جنگلی سرسبز که به یک مسیر برفی منتهی می‌شود- از دیگر جذابیت‌های پیونگ چانگ محسوب می‌شوند.

چانچئون

چانچئون در میان دریاچه‌های جذاب و کوه‌های باشکوه احاطه شده است و با مناظر منحصر به فرد خود از بازدیدکنندگان دلبری می‌کند. معبد رنگارنگ بودایی Cheongpyeongsa، آبشار Guseong و دریاچه مصنوعی Soyangho از محبوب‌ترین دیدنی‌های این شهر محسوب می‌شوند.

جزیره (نامی) محل مناسبی برای پیاده‌روی در امتداد مسیرهای پردرخت و لذت بردن از مناظر دیدنی رودخانه هان است. بچه‌ها از دیدن لگولند کره (زنجیره پارک‌های اسباب‌بازی) و اسکای واک معروف Soyanggang لذت خواهند برد.

برای چشیدن طعم غذاهای خیابانی محلی کره‌ای، به بازار رمانتیک Chuncheon خیابان Chuncheon Dakgalbi بروید و داکگالبی مخصوص محلی را امتحان کنید: خوراک مرغ کبابی با سبزیجات تند و برنج.

سوکچو

بهترین شهرهای کره جنوبی

در ادامه معرفی بهترین شهرهای کره جنوبی به سوکچو می‌رسیم؛ شهری آرام در شمال شرقی این کشور که برای تجدید قوا در طبیعت عالی است.

اگر عاشق پیاده روی هستید، باید از پارک ملی سئوراکسان بازدید کنید. مسیرهای طولانی در میان قله‌های ناهموار، جنگل‌های سرسبز، نهرهای رودخانه، آبشارها و معابد آرام بودایی شما را شگفت‌زده خواهند کرد. همچنین برخی از بهترین مناظر طبیعی کره جنوبی در این شهرستان قرار دارند.

شما می‌توانید در روستای آبای قدم بزنید و غذاهای دریایی تازه را بچشید. حواس‌تان باشد که حتماً طعم ویژه سوسیس سنتی کره‌ “آبای سوندا” را امتحان کنید.

بد نیست بدانید که اگر هوا صاف و آفتابی باشد، کشور کره شمالی از برج نمایشگاه سوکچو پیداست.

چانگوون

شهر بندری جنوبی Changwon یکی از بهترین شهرهای کره جنوبی محسوب می‌شود که از کانبرا استرالیا الگوبرداری شده است. جشنواره معروف شکوفه‌های گیلاس هرساله در این‌جا برگزار می‌شود.

چانگوون که در میان کوه و دریا احاطه شده است، بسیار آرامبخش است و میهمان‌نوازی ساکنان بر جذابیت آن می‌افزاید. با سفر به این شهر می‌توانید در دهکده هنری چانگدونگ قدم بزنید و از نقاشی‌های دیواری رنگارنگی که خانه‌های اینجا را پوشانده‌اند شگفت زده شوید.

منطقه Sangnam-dong برای شبگردی و تست رستوران‌های کره‌ای مناسب است و شما را با فرهنگ و زندگی مردم منطقه آشنا خواهد کرد.

چئونگجو

بهترین شهرهای کره جنوبی؛ چئونگجو

این شهر کوچک اما جالب، به دلیل گستردگی و تنوع جذابیت‌هایش ارزش دیدن را دارد. شما می‌توانید برای تماشای مناظر شهر، از کوه Uamsan بالا بروید و اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، از شکوفه‌های گیلاس کم‌نظیر آن بازدید کنید. اکثر توریست‌ها معتقدند که برخی از بهترین لحظات سفر خود به کره جنوبی را در چئونگجو گذرانده‌اند.

حواس‌تان باشد که قلعه کوهستانی Sangdang Sanseong را از قلم نیندازید! موزه ملی هنر مدرن و معاصر و موزه ملی چئونگجو هم در نزدیکی آن قرار دارند، شما می‌توانید از مصنوعات و آثار باستانی دیدن کنید و کودکان خود را برای سرگرمی به موزه کودکان ببرید.

اگر به هنر و صنایع دستی علاقه دارید، از بی‌نال صنایع دستی Cheongju بازدید کنید که دوسال در میان، در سال‌‌های فرد برگزار می‌شود.

بازار سنتی Yukgeori محل جذابی برای تست غذاهای خیابانی اصیل کره جنوبی است.

جئونجو

این شهر که ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده است، به دلیل وجود معابد و غذاهای فوق‌العاده در بین مردم کره جنوبی محبوب است.

رستوران‌ها و خانه‌های سنتی درکوچه‌های پرپیچ‌وخم بازار سنتی نامبو قرار دارند و بازدید از آنجا می‌تواند حسابی برای‌‌‌تان جذاب باشد.

بد نیست بدانید که غذای کلاسیک کره‌ای (بیبی‌باپ)، ریشه در جئونجو دارد و مردم محلی به سنت‌های آشپزی خود افتخار می‌کنند.

معماری کره‌ای قدیمی در دهکده هانوک، با خانه‌های سنتی، رستوران‌ها و مغازه‌های صنایع دستی محلی، مکانی عالی برای استراحت و کشف زندگی روستایی کره است.

فراموش نکنید از تپه‌های Omokdae و Imokdae بالا بروید و از روستای هانوک عکس‌های زیبایی ثبت کنید.

سفر شما بدون بازدید از موزه ملی جئونجو، که میزبان هنرهای زیبا، نمایشگاه‌های باستان‌شناسی و نمایشگاه‌های ویژه تاریخ و فرهنگ محلی است، کامل نخواهد شد.

گانگ‌نئونگ 

بهترین شهرهای کره جنوبی

گانگ‌نئونگ یک شهر کمتر شناخته شده در کره جنوبی است که برای گذراندن وقت و کسب آرامش مناسب است. این شهر با رشته کوه Taebaek از بقیه کشور جدا شده و فرهنگ، سنت‌ها و غذاهای لذیذ محلی خود را حفظ کرده است. جشنواره فولکلور جذاب Danoje فرهنگ و آداب و رسوم منحصر به فرد منطقه را به تصویر می‌کشد.

بازدید از موزه ساحلی Haslla Art World می‌تواند شما را برای یک روز کامل سرگرم کند. همچنین موزه تاریخی Ojukheon و باغ‌ها و ساختمان‌های اطراف آن در تابستان واقعاً زیبا و تماشایی هستند. 

فراموش نکنید پارک المپیک Gangneung به امکانات ورزشی مختلفی مانند اسکیت روی یخ مجهز است و می‌توانید مهارت خود را در این رشته‌ها محک بزنید. در مسیرهای پیاده‌روی زیبای داخل این پارک، ساختمان‌ها و مجسمه‌های زیادی ساخته شده که برای عکاسی و ثبت خاطرات عالی است.

ساحل زیبای Gyeongpo با شن و ماسه سفید و ساحل شلوغ Anmok از مکان‌های تفریحی معروف این شهر هستند.

آندونگ؛ روح کره

آندونگ یک شهر باستانی با بیش از دو هزار سال سابقه است. این شهر نگاهی اجمالی به گذشته کره جنوبی می‌اندازد و با معماری تاریخی و شیوه‌های سنتی، شما را مجذوب فرهنگ و تاریخ کره‌ای می‌کند.

معروف ترین جاذبه آندونگ، دهکده مردمی هاهو است. اینجا می‌توانید یک روستای سنتی را با خانه‌های قدیمی تماشا کنید. در داخل دهکده، موزه ماسک آندونگ مکانی عالی برای کشف سنت‌های ماسک‌های کره‌ای و خرید ماسک‌های حکاکی شده با دست به عنوان سوغاتی است.

شکموها در تجربه سفر به کره، عاشق غذاهای اصیل کره ای از جمله غذاهای محلی آندونگ می‌شوند

تونگیئونگ

بهترین شهرهای کره جنوبی؛ تونگیئونگ

شبه جزیره‌ Tongyeong یک شهر ساحلی زیبا است که به خاطر غذاهای دریایی لذیذی که در کنار بندر ارائه می‌کند، در لیست بهترین شهرهای کره جنوبی برای گردشگران جای می‌گیرد. 

محله‌های رنگارنگ روستای Dongpirang در کنار تپه، شما را با زندگی روزمره کره‌ای ها آشنا خواهد کرد و برای عکاسی عالی است.

شما می‌توانید برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی، قایق سوار شوید و در جزایر و سواحل پارک ملی دریایی هالیو کاوش کنید.

پوهانگ

اگر تماشای مناظر ساحلی را دوست دارید و آرامش یک شهر کمتر شناخته برای‌تان جذاب است، به پوهانگ بروید.

شما می‌توانید در میدان (هومیگوت سان رایز) طلوع خورشید را بر فراز کره تماشا کنید و در سواحل شنی ساحل یئونگیلدا یا ساحل ولپو قدم بزنید.

همچنین موزه هنر فولاد پوهانگ میزبان مجسمه‌ها و آثار هنری فلزی جالبی است و پیاده‌روی در اطراف مناظر شگفت‌انگیز آن در خاطرتان خواهد ماند.

معبد ساکت و آرام Oeosa در میان کوه‌ها ساخته شده و فضایی جذاب و آرامش‌بخش دارد. پس از کاوش در آن می‌توانید به بازار جوکدو بروید و از طعم غذاهای دریایی تازه لذت ببرید.

اگر سفرتان را در زمان برگزاری جشنواره بین المللی آتش و نور برنامه‌ریزی کرده باشید، جشنواره محبوب پوهانگ تا ابد در خاطرتان خواهد ماند.

کلام آخر

قبل از برنامه‌ریزی سفر به کره، بهتر است تا شهرهای کره جنوبی را بشناسیم و برای بازدید از جذابیت‌های برتر آن‌ها آماده شویم. در این گزارش با معرفی بهترین شهرهای کره جنوبی و کارهایی که در هر شهر می‌توان انجام داد، به شما کمک می‌کنیم تا سفر لذت‌بخش‌تری داشته باشید.

نظرات کاربران