بهترین کافه های موریس

بهترین کافه های موریس کدام‌اند؟ 9 کافه با خوردنی‌های خوشمزه در موریس

وقتی به موریس فکر می‌کنید اولین مکان‌هایی که در ذهنتان مرور می‌شود، کجاست؟ احتمالاً به سواحل زیبا، تالاب‌ها، صخره‌های مرجانی و مکان‌های تاریخی اشاره خواهید کرد؛ اما باید بدانید، در فرهنگ مردم موریس، چای و قهوه جایگاه ویژه‌ای دارد، بنابراین کافه‌های زیبایی در موریس به چشم می‌خورد که می‌توانید در آنها کمی استراحت کرده، چای و قهوه‌های منحصربه‌فرد و کیک‌ها یا دسرهای موریس را امتحان کنید. با سه کلیک همراه باشید تا به شما 9 تا از بهترین کافه های موریس را معرفی کنیم.

پاسپورت دومینیکا

رزرو بلیط هوایپما به راحتی !

کافه The Lemon Tree 

بهترین کافه های موریس

اگر دنبال بهترین کافه برای مزه‌کردن کیک‌های کوچک در موریس هستید، این کافه را از دست ندهید. منوی این کافه الهام گرفته از پرتقال است. کافه Lemon  به‌خاطرداشتن کاپ کیک‌هایی لذیذ در بین گردشگران شهرت دارد. طعم بهترین کیک‌ها و دسرها از جمله تارت‌های Pasteis de Nata  پرتغالی را می‌توانید در اینجا امتحان کنید. باید بدانید که منو به همین‌ها محدود نمی‌شود و می‌توانید از طعم غذاهای مدیترانه‌ای در این کافه نیز لذت ببرید. منو صبحانه‌ها، سالادها، ساندویچ‌ها، برگرها، تنقلات شیرین، قهوه‌ها و میلک‌شیک‌ها دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

مکان: Circle Square Forbach، Mapou، Mauritius.

کافه Lux؛ بهترین کافه‌ های موریس

یک مکان عالی در موریس برای قرارهای دوستانه، کافه Lux است. این کافه شعبه‌های متعددی در موریس دارد. شهرت کافه به‌خاطر قهوه‌های تازه برشته شده از اتیوپی و برزیل است. منوی کافه نیز شامل نوشیدنی‌های گرم و سرد مثل Frappe Lux، Chocolate Dream، Babyccino، Macchiato و Affogato، چای‌ها، ساندویچ‌ها، چیزکیک‌ها و سالاد است. این کافه را می‌توانید در مکان‌های مختلفی چون مرکز خرید Bagatelle موریس، پارک خرید Trianon، فرودگاه بین‌المللی SSR و مرکز خرید Caudan پیدا کنید.

بلیط هواپیما

کافه des Arts

کافه des Arts

یکی از بهترین کافه های موریس ، در کارخانه قند قدیمی واقع شده که بخشی از میراث تاریخی موریس است. دکوراسیون این کافه، با تلفیقی از سنت و مدرنیسم، می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در این کافه، غذاهای فرانسوی، اروپایی و قاره‌ای سرو می‌شود. قیمت منوی کافه کمی بالاست؛ اما کیفیت غذاها می‌تواند این قیمت‌ها را از یاد شما ببرد.  

مکان: ویکتوریا ۱۸۴۰، جاده ویکتوریا، Trou d’eau Douce.

بهترین کافه های موریس ؛ کافه  De La Presse

اگر می‌خواهید از خیابان‌های شلوغ پورت لوئیس فرار کنید، رفتن به این کافه، با محیطی آرام، بهترین انتخاب برای شما است. این کافه با دکوراسیون سیاه، سفید و خاکستری و مجموعه‌ای از غذاها و نوشیدنی‌های متنوع، میزبانی عالی برای شما خواهد بود. اگر هنوز فیس‌بوک را دنبال می‌کنید می‌توانید از منوی ویژه هفتگی کافه، دیدن کنید. در این رستوران می‌توانید برگر، پاستا، چیز‌کیک و کاپ کیک سفارش داده و خاطرات خوشمزه‌ای را برای خود ثبت کنید.  

مکان: rue de la Chaussée ۵، پورت لوئیس.

Au Double V Cafe Ltee

بهترین کافه های موریس

محیط کافه  Au Double V Cafe Ltee شما را یاد خانه مینداز و فضای دوستانه آن نیز به شما در ثبت خاطرات به‌یادماندنی کمک خواهد کرد. یکی از بهترین کافه‌ های موریس همین‌جا است. میزبان شما در این کافه، زوج گرم و صمیمی فرانسوی – موریسی هستند که با کیک‌ها، دسرهای و تنقلات فرانسوی همراه با چای و قهوه منحصربه‌فرد از شما پذیرایی می‌کنند. اگر زمان زیادی در موریس بمانید، قطعاً مشتری دائمی این کافه خواهید شد.

مکان: Route Royale۷، فضای اقیانوس، طبقه اول، Grand Baie.

Chelsea’s Cup N Cake؛ بهترین کافه های موریس

در قلب یک مرکز خرید شلوغ، می‌توانید کافه‌ای با دکوراسیون شیک و دنج، محیطی گرم و آرام پیدا کنید. این کافی‌شاپ با سرو قهوه با تنوع طعم‌ها، چای، میلک‌شیک، کیک، تنقلات، انتخابی مناسب برای یک میان‌وعده یا خوردن یک دسر خواهد بود. علاوه بر فضای کافی‌شاپی، وجود گل‌فروشی در این کافه و عطر گل‌هایش، روح شما را نوازش خواهد کرد.

مکان: Arcade Currimjee ، جاده رویال، Curepipe، موریس

کافه Segafredo Zanetti

کافه Segafredo Zanetti

کافه‌ Segafredo Zanetti در نزدیکی رودخانه و در فضایی باز یکی از بهترین کافه های موریس خواهد بود. این کافه، با نوشیدنی‌های تازه، غذای خوشمزه و خدمات مشتری‌پسند، محبوب گردشگران است. قهوه‌های این کافه که در بین بسیاری از گردشگران، محبوب بوده و این کافه ارزش یک بار رفتن و پول خرج‌کردن را دارد.

مکان: Caudan Waterfront, Port Louis

بهترین کافه های موریس ؛ Müller

کافه Müller، مکانی جذاب به سبک آلمانی است که در مکانی بین  Mon Choisi و  Grand Bay قرار دارد. شما می‌توانید از انواع کیک‌ها، قهوه، سالادها، ساندویچ‌ها و آبمیوه‌ها در محیط زیبای کافه لذت ببرید. این کافه با محیط دلنشینش در یک باغ می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. قیمت‌های کافه  Müller مناسب بوده و خدمات عالی و فضایی آرامش‌بخش این کافه، مکانی عالی برای ملاقات با دوستان و گذراندن وقت است.

مکان:B13، Grand Baie، موریس.

رزرو تور ارزان به راحتی !

کافه American 

بهترین کافه های موریس

رفتن به یک کافه آمریکایی در قلب موریس که توسط کوه‌ها احاطه شده، می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای شما باشد. این کافه به‌خاطر منو صبحانه و ناهار در بین گردشگران محبوبیت دارد. منوی کافه شامل، برگرها، پانینی‌ها، پاستاها، املت‌ها و… است. البته که غذاهای متنوع بین‌المللی را نیز در این کافه می‌توانید نوش جان کنید. 

مکان: رویال جاده، Case Noyal، La Gaulette، موریس

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین کافه های موریس

کافه‌های موریس، با ترکیبی جذاب از غذاهای محلی و بین‌المللی، کیک‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد، می‌توانند شما را شگفت‌زده کنند. در این مقاله 9 کافه منحصربه‌فرد در موریس را به شما معرفی کرده‌ایم. یکی از آنها پرتقالی، یکی دیگر آمریکایی و دیگری آلمانی است. در کنار این‌ها شما می‌توانید در کافه‌های این شهر نوشیدنی‌های معروفی چون چای تند و قهوه خوش‌طعم را نوش جان کنید. امیدواریم در این مقاله به شما در انتخاب بهترین کافه های موریس کمک کرده باشیم. شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

رزرو هتل ارزان به راحتی !

نظرات کاربران