بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران

12 تا از بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران

چه مسافر تهران باشید چه شهروند پایتخت شناخت بهترین رستوران‌ها تهران کمک می‌کند تا بتوانید غذایی لذیذ و باب میلتان سفارش دهید. اما اگر طرفدار غذاهای دریایی هستید این مقاله را تا انتها بخوانید چون قرار است 12 تا از بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران را معرفی کنیم. پس با این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک همرا باشید تا با چند رستوران غذاهای دریایی در تهران آشنا شوید.

پاسپورت دومینیکا

رزرو بلیط هواپیما تهران با سه کلیک خوبه!

رستوران سوشی خونه

بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران

سوشی یکی از غذاهای ژاپنیست که طرفداران زیادی دارد. سوشی خونه یک رستوران دریایی با کیفیت است که بهترین سوشی را به صورت تخصصی برای علاقه‌مندان به غذاهای دریایی تهیه می‌کند. همان‌طور که از نام این رستوران پیداست این‌جا انواع مختلف سوشی پیدا می‌شود، از سوشی معمولی تا سوشی VIP   و بشقاب سوشی. این رستوران سه شعبه در قیطریه، شهرک غرب و پاسداران دارد. 

آدرس شعبه شهرک غرب: خیابان حافظی به سمت یادگار، پلاک 146

آدرس شعبه قیطریه: بلوار اندرزگو، خیابان سلیمانی شرقی، خیابان خراسانی، بالای فروشگاه شهروند

آدرس شعبه پاسداران: پاسداران، خیابان کلاهدوز، پاساژ پرمهر، طبقه منفی 2

رستوران نارنجستان؛ یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران

رستوران نارنجستان به طعم بی‌نظیر و کیفیت بالای غذاهای دریایی معروف است. با توجه به اینکه نارنجستان یک رستوران بین‌المللی است همواره از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران و همچنین یکی از بهترین رستوران‌های تهران  یاد می‌شود و بین شهروندان تهران مشهور است. این رستوران در منطقه سعادت‌آباد تهران واقع شده است و همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب فعالیت می‌کند.

از منوی این رستوران می‌توانید خوراک ماهی قزل آلا سرخ‌شده، انواع سوشی، بشقاب میکس دریایی، میگو سوخاری، میگو گریل و ماهی سالمون تنوری سفارش دهید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری

رستوران لاکان

رستوران لاکان

این رستوران در مرکز شهر تهران، میدان جمهوری، واقع شده است. لاکان یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران است که با منویی متنوع همه روزه از حوالی 11 ظهر تا 11 شب می‌توانید از خدمات و غذاهای دریایی لذت ببرید. باید بدانید که رستوران لاکان در محدوده طرح ترافیک است و برای رفتن به آن‌جا بهتر است از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید. رستوران لاکان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران به شمار می‌رود. این رستوران برای صرف غذاهای دریایی در تهران توصیه می‌شود.

آدرس: تهران، میدان جمهوری، ضلع شمال شرقی، رستوران لاکان

رستوران رافائل

رستوران رافائل در منطقه کریم خان، در خیابان میرزای شیرازی، هر روز از ساعت 12 ظهر تا 11 شب آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به غذاهای دریایی است. می‌توانید عطر و طعم متفاوت غذاهای دریایی را در یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران تجربه کنید و در کنار طعم منحصر به فرد غذاهای دریایی از شنیدن موسیقی جنوبی و اجرای زنده لذت ببرید. جالب است بدانید که رافایل نام یکی از کشتی‌های بوشهری بوده است که در جنگ تحمیلی بمباران شد. قلیه ماهی و فیله ماهی از غذاهای محبوب این رستوران غذاهای دریایی در تهران است. 

آدرس: کریمخان، ابتدای میرزای شیرازی، پلاک 30

رستوران آقای خرچنگ

بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران

رستوران آقای خرچنگ یکی از مشهورترین رستورانهای دریایی تهران است که از ساعت 11 ظهر تا 11 شب آماده خدمت به مشتریان است. رستوران دریایی آقای خرچنگ در بلوار نلسون ماندلا واقع شده است و محیط و دکوراسیون آن نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای ترغیب کودکان به خوردن غذاهای دریایی هم بسیار جالب و دیدنی است.

آدرس: تهران، محله سپهر، خیابان دادمان، خیابان فخار مقدم، خیابان گلبرگ یکم غربی. 

رستوران وایت فیش

سرآشپز رستوران وایت فیش در طبخ بشقاب‌های دریایی خوشمزه تبحر دارد. عطر و طعم غذاهای دریایی اصیل را می‌توانید در این رستوران تجربه کنید. بهتر است بشقاب ویژه سرآشپز، که در فهرست بهترین غذاهای دریایی در تهران قرار دارد را در رستوران وایت فیش امتحان کنید. همچنین این رستوران چند سالن‌ برگزاری مهمانی و جشن دار و می‌توانید جشن‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه‌تان را در این رستوران برگار کنید. 

رستوران وایت فیش یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران است که به کاخ سعدآباد نزدیک است و گشت‌وگذار در تهران را برای گردشگران خاطره‌انگیز می‌کند. این رستوران در منطقه شمال تهران قرار دارد و از ساعت 12 ظهر تا 11 شب آماده خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان به غذاهای دریایی است.

آدرس: تهران، زعفرانیه، سه راه آصف، به طرف کاخ سعدآباد، خیابان طاهری، جنب بانک سامان

رستوران چینی اژدهای طلایی؛ رستورانی با 50 سال قدمت

رستوران چینی اژدهای طلایی؛ رستورانی با 50 سال قدمت

رستوران چینی اژدهای طلایی در سال 1347 تاسیس شد و در شمال تهران قرار دارد. این رستوران غذاهای دریایی در تهران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران است. خوراک لابستر میگو و سوشی از غذاهای معروف این رستوران است که پیشنهاد می‌کنیم سفارش دهید. اگرچه دکوراسیون و چیدمان رستوران تقریبا قدیمی است اما کیفیت بالای آن باعث شده که همیشه جز یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران باشد.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، پل رومی، ابتدای بلوار اندرزگو

رستوران کنزو؛ لذیذترین غذاهای دریایی در تهران

منوی رستوران کنزو با غذاهای دریایی ژاپنی تکمیل شده است و نکته قابل توجه درباره این رستوران تهیه غذاها درست جلوی مشتریست. رستوران کنزو یک شعبه در ونک و یک شعبه در محله اوین دارد. اگرچه قیمت غذاها در این رستوران کمی بالاست اما حال‌وهوا و طعم‌ومزه غذاهای آن با سایر رستوران های غذاهای دریایی تهران تفاوت دارد. رستوران کنزو هر روز از ساعت 12 ظهر تا 12 شب فعال است. یکی از شعبه‌های این رستوران به پل طبیعت و پارک آب و آتش بسیار نزدیک است که کار را برای گردشگران مشتاق  به صرف غذاهای دریایی در تهران راحت کرده است.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان خدامی، نبش کوچه لیلی، پلاک ۲۶

رستوران سنسو 

بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران

این رستوران یک رستوران دریایی در تهران است که فست فود و انواع غذاهای دریایی را تهیه می‌کند. رستوران سنسو یک شعبه در نیاوران و یک شعبه در خیابان فردوسی دارد که همه روزه از 12 ظهر تا 11 شب فعال است. رستوران سنسو تهران با توجه به فضا و قیمت به صرفه‌ای که دارد، یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران محسوب می‌شود که برای دورهمی‌های خانوادگی بسیار مناسب است.

می‌توانید از منوی این رستوران انواع غذاهای دریایی از جمله بشقاب دریایی، بشقاب فیله سوخاری، بشقاب غذای دریایی و فیش ‌اند چیپس سفار دهید.

آدرس شعبه 1: تهران، فردوسی، رامین جنوبی

آدرس شعبه 2: نیاوران، سه راه یاسر، نبش کوچه راز

رستوران دریایی آووکادو

رستوران دریایی آووکادو با منویی متفاوت و متنوع از غذاهای دریایی آسیایی و ایتالیایی هر روز از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز است. می‌توانید یک صبحانه مقوی و متفاوت دریایی در این رستوران با کیفیت تجربه کنید و از سفارش غیرحضوری آن نیز بهره‌مند شوید. این رستوران به علت کیفیت بالا در سرو غذاهای دریایی به عنوان یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران شناخته می‌شود.

آدرس: تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، مجتمع پارک پرنس، جنب بانک پاسارگاد

رستوران فیش اند چیپس

رستوران فیش اند چیپس

رستوران محبوب فیش اند چیپس دو شعبه به نام عمو جک ( بلوار دادمان غربی ) و عمو جیمی ( سعادت آباد) دارد که بهترین غذاهای دریایی را در تهران سرو می‌کند. این رستوران‌ها هر روز از ساعت 5 عصر تا 12 شب باز است و سفارش ثبت می‌کند. این دو شعبه علاوه‌بر منوی جذاب و متنوع از غذاهای دریایی مانند بشقاب دریایی و میگو و چند نوع دیگر غذای دریایی، فست فود را هم به صورت تخصصی در منوی خود جا داده است. 

آدرس شعبه عمو جک: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان بهارستان، پلاک ۹

شعبه عمو جیمی: تهران، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان، مرکز تجاری اُپال، طبقه نهم، فودکورت، واحد ۹۰۹

رستوران دریایی نگین

رستوران دریایی نگین با ظاهری شبیه کشتی در فلکه دوم صادقیه تهران واقع شده است. ظاهر و دکوراسیون متفاوت آن توجه مشتریان را به خود جلب کرده و حالا یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران است. یکی از غذاهای خوشمزه و منحصربه‌فرد این رستوران میگو سوخاری است که طرفداران زیادی دارد. این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 11 شب آماده خدمت به علاقه‌مندان غذاهای دریایی است.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، تقاطع جنت‌آباد جنوبی، نبش خیابان نیرو

معروف‌ترین غذاهای دریایی که باید امتحان کنید

بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران

غذاهای دریایی تنوع بالایی دارد تا جایی که اگر به یک رستوران غذاهای دریایی بروید نمی‌توانید به این سادگی بین گزینه‌های متنوع منو یکی را انتخاب کنید. اما معروف‌ترین غذاهای دریایی که در رستوران‌های تهران می‌توانید امتحان کنید عبارت است از؛ انواع ماهی، خرچنگ، میگو و سوشی. از خواص غذاهای دریایی می‌توان به میزان پروتئین بالای این غذا اشاره کرد. همچنین این غذاها سرشار از اسید آمینه و چربی‌های غیراشباع همچون امگا 3 است که نیازهای بدن را رفع می‌کند و از لخته شدن خون و انسداد رگ‌ها جلوگیری می‌کند. 

غذاهای دریایی برای کسانی که رژیم غذایی سالمی دارند یک وعده غذایی مقویست که معمولا کالری کمی هم دارد و زود و آسان هضم می‌شود. در کل خوردن غذاهای دریایی و قراردادن آن‌ها در رژیم غذایی بسیار سودمند است. این غذاهای متنوع را در رستوران های غذاهای دریایی تهران که معرفی کردیم پیدا خواهید کرد.

سخن آخر

گنجاندن وعده‌های غذاهای دریایی یکی از بهترین کارها برای داشتن یک برنامه غذایی سالم است. بهترین رستوران های غذاهای دریایی تهران را در این مقاله معرفی کردیم تا برای داشتن یک وعده غذایی سالم بتوانید بهترین رستوران را انتخاب کنید. امیدواریم حسابی خوش بگذرانید.

نظرات کاربران