دلایل سفر به آرژانتین

دلایل سفر به آرژانتین؛ آرژانتین یکی از شگفت‌انگیزترین کشورهای جهان

دلایل سفر به آرژانتین برای هر گردشگری که می‌خواهد به این کشور سفر کند مهم است. با وجود بسیاری از مقاصد باورنکردنی در جهان، تصمیم‌گیری در مورد این‌که کجا بروید، دشوار است. اما اگر به‌دنبال کشوری با مناظر متنوع، فرهنگ پر جنب‌و‌جوش، غذاهای شیک و مهمان‌نوازی گرم هستید، آرژانتین باید در صدر فهرست شما قرار بگیرد. 

تور اروپا

سفر به آرژانتین که در جنوبی‌ترین نقطه آمریکای جنوبی قرار دارد، بسیار طولانی است، اما ارزشش را دارد. وقتی می‌گوییم بازدید از آرژانتین باید در اولویت باشد، به ما اعتماد کنید. این کشور با تنوع بسیار زیاد مکان‌های دیدنی، مناظر طبیعی و غذاهای بسیار خوشمزه مقصد مناسبی برای سفر است. ما در این مقاله لیستی از این دلایل را به شما می‌‌گوییم تا سفری دلچسب‌تر را تجربه کنید.

خرید بلیط هواپیما ارزان به راحتی !

دلایل سفر به آرژانتین؛ بوینس‌آیرس پایتخت آرژانتین

دلایل سفر به آرژانتین

یکی از دلایل سفر به آرژانتین شهر بوینس‌آیرس است؛ زیرا با سفر به بوینس‌آیرس به شهری شگفت‌انگیز می‌روید. این شهر مقصدی است که باید در سفر خود به آرژانتین از آن دیدن کنید. نه فقط به این دلیل که بیشتر پروازها در این شهر فرود می‌آید، بلکه به دلیل وجود جاهای دیدنی زیبا. بوینس‌آیرس پایتخت آرژانتین، شهری مملو از زندگی است. این شهر ظرافت اروپایی و اشتیاق آمریکای لاتین را در هم آمیخته است. اکثر گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند، عاشق تلفیق فرهنگ اروپایی و آمریکای لاتین بوینس‌آیرس می‌شوند. 

یونس‌آیرس را با نام پاریس آمریکای جنوبی نیز می‌شناسند، البته آرژانتینی‌ها از این نام  متنفرند. دلیل این نام‌گذاری معماری خیره‌کننده، محله‌های متنوع، بلوارهای وسیع و پارک‌های زیبا است. خیابان‌های رنگارنگ بسیار زیبای لا بوکا، بازارهای عتیقه سن‌تلمو، ساختمان‌های بزرگ مانند Teatro Colon، Palacio Barolo یا El Ateneo (زیباترین کتاب‌فروشی جهان)، بوتیک‌های شیک و کافه‌های شیک در پالرمو مکان‌های بسیار جذاب و دیدنی پایتخت آرژانتین است که باید به آن‌ها سر بزنید.

اگر اهل گشت‌وگذار در شب هستید، مراسم‌ها و اجراهای تانگو در بوینس‌آیرس بهترین انتخاب برای گشت‌وگذاری مفرح است. خوردن غذاهای معروف آرژانتینی را فراموش نکنید؛ زیرا خاطره‌ای فراموش نشدنی است. اگر قصد سفر به آرژانتین را دارید، از بوینس‌آیرس شروع کنید. این شهر یکی از بهترین دلایل سفر به آرژانتین است.

متنوع بودن جاهای دیدنی این کشور

اگر قصد سفر به آرژانتین را ندارید، اشتباه نکنید؛ زیرا این کشور برای تمام سلیقه‌ها مناسب است. زمانی که حرف از متنوع بودن کشور آرژانتین می‌شود، منظورمان تنوع در همه چیز است؛ از فرهنگ و غذا گرفته تا مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های طبیعی.

این تنوع در سرتاسر کشور یکی از دلایل سفر به آرژانتین است. با سفر به قسمت شمالی کشور آرژانتین، فرهنگی را تجربه می‌کنید که به‌طور مشخص با فرهنگ دیگر مناطق آرژانتین متفاوت است. در شمال آرژانتین، صخره‌های شگفت‌انگیزی برای گشت‌وگذار وجود دارد. مناظر بیابانی و بیابان‌ها، این بخش از کشور را به منطقه موردعلاقه گردشگران برای بازدید تبدیل کرده است. 

سفر جاده‌ای به شمال آرژانتین بهترین راه برای سفر در این منطقه و دیدن مناظر طبیعی آن است. در طول مسیر، دشت‌های نمکی، رشته‌کوه‌های رنگارنگ و مناظر بی‌نظیری را خواهید دید.

هر چه به سمت جنوب آرژانتین بروید، مناظر خشک و بیابانی جای خود را به مناظر حاصلخیز دشت‌ها پامپاس می‌دهد. گستره وسیعی از علفزارها که مرکز فرهنگ گائوچو (گاوچران آرژانتینی) است، در جنوب این کشور قرار دارد. در جنوب آرژانتین می‌توانید به استان‌های سنتی سر بزنید، سبک زندگی گائوچو را تجربه کنید و از کباب‌های معروف آرژانتینی یا آسادو لذت ببرید. 

منطقه معروف پاتاگونیا در جنوب کشور قرار دارد. این منطقه محیطی عالی برای پیاده‌روی، ماهیگیری و دیدن حیات‌وحش است. مسیر هفت دریاچه یا Ruta de los Siete Lagos  یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی آرژنتین در میان مجموعه‌ای از دریاچه‌های آبی شفاف و مزارع پر از گل است.

یکی از بهترین دلایل سفر به آرژانتین؛ شگفتی‌های طبیعی

شگفتی‌های طبیعی

یکی از دلایل سفر به آرژانتین شگفتی‌های طبیعی این کشور است. آرژانتین خانه بسیاری از مکان‌های طبیعی چشمگیر است که بسیاری از آن‌ها توسط یونسکو به رسمیت شناخته شده است. آرژانتین به‌خاطر شگفتی‌های طبیعی خود از جمله آبشار ایگوازو معروف است. 

آبشار باورنکردنی ایگوازو در شمال شرقی آرژانتین واقع شده است. این آبشارها در مرز آرژانتین و برزیل قرار دارد. آبشار‌های ایگوازو تقریباً 3 کیلومتر امتداد دارد و ارتفاع آن‌ها به بیش از 80 متر می‌رسد. این آبشار توسط جنگل‌های بارانی سرسبز با حیات‌وحشی زیبا احاطه شده است که آن را به منطقه‌ای کلیدی برای تنوع زیستی تبدیل می‌کند.

پارک ملی Tierra del Fuego مناظر متفاوت‌تری نسبت به دیگر جاهای طبیعی به شما ارائه می‌دهد. این منطقه که در جنوبی‌ترین قسمت آمریکای جنوبی قرار دارد، مملو از دشت‌ها، قله‌ها و جنگل‌های انبوه است. 

آب‌وهوای این منطقه سرد و خشک است. علیرغم شرایط نامساعدش، این منطقه زیستگاه مناسبی برای انواع حیوانات از جمله کرکس، گواناکو و روباه قرمز است. در منطقه پاتاگونیا می‌توانید از یخچال طبیعی Perito Moreno در پارک ملی Los Glaciares دیدن کنید. این یخ غول‌پیکر یکی از معدود یخچال‌های طبیعی جهان است که هنوز در حال رشد است. یخ‌نوردی و تماشای مناظر طبیعی این یخچال به یکی از تجربه‌های شگفت‌انگیز شما تبدیل خواهد شد.

طعم غذای سنتی و معروف آرژانتین را بچشید

اگر شما هم اهل سفر و گشت‌وگذار باشید، بعد از بررسی هزینه‌های سفر و جاهای دیدنی مقصد به سراغ بررسی غذاهای آن کشور می‌روید. 

زمانی که صبحت از غذاهای آرژانتینی به میان می‌آید، احتمالا تنها گزینه پیش رو استیک است. اما نگران نباشید، آرژانتین منوی غذایی بسیار متفاوت و خوشمزه‌ای برای گردشگران خود دارد. بی‌شک غذاهای سنتی یکی از دلایل سفر به آرژانتین است. آرژانتین، سرزمین آسادو یا همان باربیکیو برای دوستداران گوشت است. آسادو فقط کباب‌کردن نیست؛ آسادو شکل هنری طبخ گوشت در آرژانتین و سنتی خانوادگی است.  

علاوه ‌بر استیک، صحنه غذای آرژانتین از فرهنگ‌های متنوعی تأثیرات زیادی گرفته است. تأثیر فرهنگ ایتالیایی در غذاهای این کشور قابل‌توجه است. پیتزا و ماکارونی به اندازه آسادو سنتی در تمام رستوران‌ها موجود است. امپاداناس با گوشت، پنیر یا سبزیجات پر می‌شود. این غذا به‌عنوان میان‌وعده یا حتی غذای اصلی در آرژانتین بسیار محبوب است. 

در حالی که آرژانتین بیشتر به‌خاطر گوشت و استیک معروف است، اما در پخت و سرو شیرینی‌ها کم نمی‌گذارد. هلادو (بستنی) این کشور بدون شک بهترین نوع بستنی خارج از ایتالیا است. Dulce de leche یا دولچه‌ د لچه، خوراکی شیرین و کاراملی مانند، یکی دیگر از نکات برجسته غذاهای آرژانتین است. اگر به این کشور سفر کردید، تمام غذاها و شیرینی‌های معروف آرژانتینی را تست کنید. 

خرید تور مسافرتی خارجی به راحتی !

 فرهنگ آرژانتینی‌ها؛ یکی از دلایل سفر به آرژانتین

دلایل سفر به آرژانتین

نمایش تانگو در تمام سالن‌های شهر برپا می‌شود. مردمان محلی در میدان‌های شهر با اشتیاق گیتار می‌نوازند. اشتیاق و فرهنگ یکی از دلایل سفر به آرژانتین است. آرژانتینی‌ها به سنت‌های غنی و بیان هنری خود افتخار می‌کنند. ممکن است فکر کنید برای غذا و مناظر دیدنی به آرژانتین می‌روید، اما فرهنگ آرزانتینی‌ها توجه شما را نیز جلب خواهد کرد.

معروف‌ترین رقص آرژانتین یعنی تانگو بخشی جدانشدنی از هویت آرژانتینی است. این ترکیب جذاب از موسیقی و رقص را هر شهر آرژانتین قابل مشاهده است. اجراهای فولکوریک سنتی به‌اندازه تانگو معروف نیست، اما به همان‌ اندازه در فرهنگ آرژنتین از اهمیت بالایی برخوردار است. فولکلوریک، یک سبک موسیقی سنتی است که ریشه در شمال کشور دارد. اجرای فولکلوریکا در جشن‌های محلی یکی از برنامه‌های رایج در آرژانتین است. این مراسم رویدادی محبوب است که در آن نوازندگان برای نواختن آهنگ‌های سنتی دور هم جمع می‌شوند.

ادبیات آرژانتین نیز بسیار قابل توجه است. آرژانتین سرزمینی است که نویسندگان بزرگی چون خورخه لوئیس بورخس و ارنستو ساباتو را در آن‌جا به دنیا آمدند. آرژانتین با کتابفروشی‌ها و کافه‌های ادبی بی‌شمار بهشت ​​عاشقان کتاب است. نمایشگاه سالانه کتاب بوینس‌آیرس رویدادی برجسته برای کتاب دوستان است که نویسندگان، ناشران و دوستداران کتاب را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد.

اشتیاق مردم محلی به همه‌چیز

هوادارانی پرشورتر از هواداران فوتبال آرژانتین در هیچ‌کجای دنیا وجود ندارد. جشن قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی 2022 جشنی بی‌نظیر و پر از شور و شوق بود. ورزش فوتبال برای آرژانتینی‌ها در این کشور مانند یک دین است. 

حضور در یک بازی در استادیوم افسانه‌ای La Bombonera در بوینس‌آیرس تجربه‌ای فراموش نشدنی است. اما فقط فوتبال نیست که آرژانتینی‌ها به آن علاقه دارند؛ آن‌ها عاشق غذا، هنر و فرهنگشان نیز هستند. می‌توان گفت آن‌ها عاشق هرچیزی هستند که شادشان می‌کند. اشتیاق در این کشور مسری است. کافی است چند دقیقه با یک آرژانتینی صحبت کنید و متوجه می‌شوید که جذب هیجان و انرژی آن‌ها شده‌اید. این انرژی و اشتیاق یکی از دلایل سفر به آرژانتین برای تجربه سفری پر از هیجان است.

دلایل سفر به آرژانتین؛ حیات‌وحش

حیات‌وحش

پرندگان سیاه و سفید در خط ساحلی اوسوایا، جزیره‌ای با فانوس‌دریایی قرمز و سفید و کوه‌های پوشیده از برف. طبیعت و حیات‌وحش این کشور یکی از دلایل سفر به آرژانتین است. حیات‌وحش آرژانتین فوق‌العاده متنوع است و این کشور را به مکانی خاطره‌انگیز برای علاقه‌مندان به طبیعت تبدیل می‌کند. منطقه جنوبی پاتاگونیا جایی است که می‌توانید پنگوئن‌ها را در زیستگاه طبیعی خود بینید. تماشای این موجودات باشکوه که در امتداد ساحل حرکت می‌کنند، تجربه خاصی برای گردشگران است.

برای دیدن حیات وحش آبزی‌ها، به Peninsula Valdés بروید. این مکان جزو میراث جهانی یونسکو است. برای تماشای نهنگ‌ها بین ماه‌های ژوئن و دسامبر به این مکان سر بزنید. ماه‌های اوت تا اکتبر بهترین زمان برای دیدن نهنگ‌ها است. دیدن این موجودات باشکوه که به سطح آب نفوذ می‌کنند واقعاً حیرت‌انگیز است.

شبه جزیره والدز محل زندگی چندین گونه پنگوئن، شیرهای‌ دریایی، فوک‌ها و دیگر موجودات است. تالاب اپآیبرا گوهر پنهان آرژانتین نامیده می‌شود. این مرداب وسیع خانه بیش از 350 گونه پرنده از جمله حواصیل (مرغ ماهی‌خوار)، لک‌لک و شاهین است. 

آب‌های آرام و پوشش گیاهی سرسبز این مرداب، بهشتی بکر برای تماشاگران علاقه‌مند به پرنده‌ها و عکاسان است. تالاب آیبرا همچنین محل زندگی جگوار، یکی از بزرگ‌ترین و در معرض خطرترین گربه‌های بزرگ جهان است.

 Estancias؛ مزرعه‌ای زیبا برای اقامت

اگر به دنبال فرار از شلوغی بوینس‌آیرس هستید، به مزارع بزرگ estancias بروید. estancias مزارع زیبا و بزرگ در آرژانتین است که تجربه منحصر‌به‌فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد. استشمام هوای تازه و تجربه زندگی گائوچوی آرژانتین در این مزارع بسیار دلچسب و آرامش‌بخش است. 

یکی از دلایل سفر به آرژانتین، اقامت در مزارع estancias است. این املاک در سراسر کشور پراکنده شده است، از جمله چندین منطقه نزدیک بوینس‌آیرس. فعالیت‌های مختلفی مانند اسب‌سواری، پیاده‌روی و حتی کلاس‌های آشپزی در این مکان قابل انجام است.

یکی از دلایل سفر به آرژانتین؛ مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌ها

دلایل سفر به آرژانتین

یکی از دلایل سفر به آرژانتین مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌ها در این کشور است. این مسئله آرژانتین را به مقصدی جذاب برای مسافران تبدیل می‌کند. هزینه غذا، اقامت و فعالیت‌ها معمولاً نسبت به بسیاری از کشورها ارزان‌تر است. ارزان بودن به شما این امکان را می‌دهد تا با قیمتی کمتر تجربه بهتری از سفر خود داشته باشید؛ به خصوص اگر به بازار آبی در آرژانتین بروید. قیمت‌ غذاها در بوینس‌آیرس نصف قیمت غذا در شهری در ایالات‌متحده یا اروپا است.

ماجراجویی

اگر عاشق گشت‌وگذار در فضای باز هستید، آرژانتین انتخاب مناسبی برای شما است. ماجراجویی یکی از دلایلی است که گردشگران را به سفر وادار می‌کند. از کوه‌های بلند آند گرفته تا پاتاگونیا، این کشور آمریکای جنوبی یک زمین بازی برای ماجراجویان است. 

یکی از دلایل سفر به آرژانتین، ماجراجویی در دل ناشناخته‌ها و طبیعت زیبا است. کشور آرژانتین با جاهای دیدنی و طبیعت متنوع خود، کشور بسیار مناسبی برای ماجراجویی و کشف مناظر دیدنی بکر است. علاقه‌مندان به پیاده‌روی می‌توانند در مسیرهای پرپیچ‌و‌خم در سراسر کشور از مناظر زیبا لذت ببرند. مسیر پیاده‌روی FitzRoy در El Chaltén برای هر کوهنوردی که از دیدن مناظر باشکوه لذت می‌برد، انتخابی مناسب است.

 آتشفشان لانین، در مرز آرژانتین و شیلی، یک صعود چالش‌برانگیز و در عین حال ارزشمند برای کوهنوردان با تجربه است. یخچال Perito Moreno به شما این فرصت را می‌دهد تا روی یخچال‌های طبیعی قدم بزنید. 

این تجربه‌، تجربه‌ای نفس‌گیر در زندگی است و فقط یک‌بار اتفاق می‌افتد. پیست‌های اسکی آرژانتین مانند Cerro Catedral در Bariloche، جزو آن دسته از پیست‌هایی است که به اسکی‌سواران مبتدی تا حرفه‌ای خدمات می‌دهد. از دیگر ماجراجویی‌هایی که می‌توان در آرژانتین نام برد، کایاک سواری، ماهیگیری، صخره‌نوردی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و اسب‌سواری است. 

خرید؛ یکی از دلایل سفر به آرژنتین

اولین چیزی که هنگام ورود به بوینس‌آیرس متوجه می‌شوید، این است که آرژانتینی‌ها بسیار شیک هستند و خرید بخش بزرگی از فرهنگ آرژانتین است. در اصل یکی از دلایل سفر به آرژانتین که آن را لذت بخش می‌کند، خرید است. 

پایتخت آرژانتین از مغازه‌ها و بازارهای بسیار زیادی پر شده است؛ از بوتیک‌های طراحان گرفته تا بازارهای کوچک. گردشگران می‌توانند کالاهای چرمی باکیفیت را با قیمت‌های ارزان بخرند. جدا از لباس‌ها و لوازم جانبی، می‌توانید مقدار بسیار زیاد شیرینی برای سوغاتی بخرید.

زندگی دور از اینترنت؛ شانسی برای رهایی از شلوغی فضای مجازی

زندگی دور از اینترنت

بعضی وقت‌ها بدون این که متوجه باشیم، در فضاهای مجازی غرق می‌شویم و از لحظات خود غافل می‌مانیم و حال را از دست می‌دهیم. شاید برای خیلی از ما رفتن به منطقه‌ای که اینترنت ندارد، موهبتی الهی باشد. یکی از دلایل سفر به آرژانتین زندگی بدون اینترنت است. در بعضی مناطق طبیعی این کشور آنتن‌دهی اینترنت ضعیف است. گردشگران می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و از لحظات خود لذت ببرند. این سفر فرصتی برای استراحت و دوری از صفحه نمایش و لذت بردن از خاموشی اینترنت است. علاوه‌بر مکان‌هایی که آنتن‌دهی ضعیفی دارد، مناظر طبیعی این کشور آنقدر شما را درگیر خود می‌کند که فضای مجازی را فراموش می‌کنید. زندگی و فرهنگ مردمان این کشور کاملا فارغ از فضای مجازی است و این مسئله به شما نیز سرایت می‌کند.

در شهرهای بزرگ، مردم وقت خود را صرف برقراری ارتباط با یکدیگر می‌کنند. برای خوردن غذا عجله ندارند؛ چون اعتقاد دارند باید از غذا خوردن لذت برد. سوبرمسا، مکالمه بعد از غذا، بخشی ضروری از فرهنگ آرژانتین است و ممکن است ساعت‌ها پس از پایان غذا ادامه یابد. زمانی که با فرهنگ آرژانتینی‌ها آشنا می‌شوید، شما نیز مثل آن‌ها رفتار می‌کنید. دوری از فضای مجازی بهترین راه برای لذت بردن از سفر است.

یکی از دلایل سفر به آرژانتین؛ زبان

آرژانتینی‌ها به شکل دیگری از اسپانیایی صحبت می‌کنند که به کاستلانو معروف است. عادت کردن به زبان آرژآنتینی‌ها کمی سخت است، اما با گوش دادن به آوازها و ریتم موسیقی عاشق این زبان می‌شوید. 

این ریتم تحت‌تأثیر میراث ایتالیایی آرژانتین قرار گرفته است که همچنین به حرکات دست و مکالمات پر سروصدا ترجمه می‌شود. گوش‌دادن به زبان اسپانیایی آرژانتینی‌ها مانند گوش دادن به موسیقی است. زبان عامیانه این کشور نیز سرگرم‌کننده است. اگر نمی‌توانید به زبان اسپانیایی صحبت کنید، نگران نباشید. آرژانتینی‌ها مردمان بسیار صبوری هستند و تمام تلاش خود را برای کمک به شما در برقراری ارتباط انجام خواهند داد. البته اکثر آرژانتینی‌ها به زبان انگلیسی نیز صحبت می‌کنند.

مهمان‌نوازی مردم محلی آرژانتین

دلایل سفر به آرژانتین

یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به آرژانتین، مهمان نوازی گرمی است که از مردم محلی دریافت خواهید کرد. آرژانتینی‌ها بسیار دوستانه و خوش‌برخورد هستند. آن‌ها همیشه مایلند فرهنگ و سنت‌های خود را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارند. آن‌ها عاشق صحبت‌کردن، گپ‌زدن و خندیدن هستند و به طور کلی از زندگی لذت می‌برند. آرژانتینی‌ها خجالتی نیستند؛ بنابراین اگر متوجه شدید که به‌سرعت دوستان جدیدی پیدا می‌کنید، تعجب نکنید.

نکاتی که برای برنامه‌ریزی سفر به آرژانتین باید بدانید

پرواز خود به آرژانتین را به صورت آنلاین رزرو کنید. یک هتل عالی در آرژانتین پیدا کنید. قیمت‌ها را در Booking.com و Expedia به صورت آنلاین بررسی کنید. طیف عظیمی از تورهای روزانه در سراسر آرژانتین را در GetYourGuide یا Viator بررسی کنید. یک کپی از راهنمای Lonely Planet به آرژانتین به شما کمک می‌کند. همچنین کتاب راهنمای زبان اسپانیایی برای برقراری ارتباط در سفر مورد نیاز است. یکی از چیزی‌هایی که خرید آن را به شدت پیشنهاد می‌کنیم، بیمه مسافرتی است.

رزرو هتل خارجی به راحتی !

کلام آخر درباره دلایل سفر به آرژانتین

آرژانتین کشوری است که به‌سرعت گردشگران را شیفته خود می‌کند. از مناظر خیره‌کننده گرفته تا تجربیات فرهنگی غنی، چیزی برای همه در این کشور متنوع و جذاب وجود دارد. اگر به‌دنبال یکی از دلایل سفر به آرژانتین هستید، باید بگویم که آرژانتین کشوری تمام و کمال است. چه عاشق طبیعت باشید، چه عاشق غذا چه عاشق فضاهای آرام آرژانتین پاسخی برای تمام نیاز‌های شماست. این کشور با خون‌گرمی مردمان محلی خود و مناظر دیدنی مکان مناسبی برای سفر است. ما در این مقاله سعی کردیم بیشتر دلایل سفر به آرژانتین را برای شما شرح دهیم. دلایل شما برای سفر به آرژانتین چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره دلایل سفر به آرژانتین

بهترین زمان برای سفر به آرژانتین چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به آرژانتین بستگی به مقصد شما دارد. برای بوینس‌آیرس، بهار (سپتامبر تا نوامبر) و پاییز (مارس تا می) ایده‌آل است. برای پاتاگونیا و جنوب، فصل تابستان (دسامبر تا فوریه) گرم‌ترین ماه‌ها است.

شرایط ویزای آرژانتین چیست؟

بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده، کانادا، استرالیا و اکثر کشورهای اتحادیه اروپا، برای مقاصد گردشگری و اقامت تا 90 روز نیازی به ویزا نیست. با این حال، همیشه آخرین مقررات را با سفارت یا کنسولگری آرژانتین در کشور خود بررسی کنید. 

آیا سفر به آرژانتین بی‌خطر است؟

بله، آرژانتین به‌طور کلی برای گردشگران امن است. این کشور مانند هر کشوری مناطق کم‌خطر و پرخطر دارد. احتیاط عمومی را رعایت کنید، به‌ویژه در شهرهای بزرگ که ممکن است سرقت‌های کوچک رخ دهد. از به همراه‌‌داشتن وسایل گران‌قیمت خودداری کنید و همیشه وسایل شخصی خود را در جای امن نگه دارید. برای سفری امن‌تر همیشه بیمه مسافرتی بخرید.

نظرات کاربران