Ossiano Restaurant, Dubai
6 اسفند 1401
دبی

رستوران Ossiano دبی؛ لذت غذاخوردن با کوسه‌ها

رستوران Ossiano دبی، یک ماجراجویی طعم‌ها و دیدارها، در قلب یکی از رویایی‌ترین شهرهای جهان است. در این رستوران خیره‌کننده، که در زیر آب‌های زلال خلیج فارس قرار دارد، میهمانان فرصت دارند تا در کنار غذاهای فاخر و دست‌پخت استادانه‌ی سرآشپزهای جهانی، تجربه‌ای بی‌مانند از دیدن زندگی دریایی را نیز داشته باشند. اوسیانو نه فقط یک رستوران، بلکه یک اثر هنری زنده است که در آن هر لقمه، هر نگاه به اطراف و هر لحظه، خاطره‌ای جاودان در ذهن بازدیدکنندگان به جای می‌گذارد. اینجا، غذا خوردن فراتر از یک نیاز اولیه است؛ یک جشن برای حواس و روح، در محیطی ساحرانه و بی‌همتا.

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را همین حالا رزرو کنید!

رستوران Ossiano دبی کجاست؟

رستوران Ossiano دبی

دبی بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های دنیا را در خود جای داده‌است. به هر کدام که پا می‌گذارید، در نگاه اول متحیر شکوه و شیک بودن آن هتل می‌شوید. هتل آتلانتیس دبی نیز یکی از آن‌هاست. مجلل، مدرن، شیک، زیبا و… در توصیف این هتل واژه کم می‌آورید. موقعیت قرارگیری آتلانتیس در جزیره پالم جمیرا و در کنار دریای زیبای خلیج‌ فارس سبب شده تا اقامتی شاهانه به مهمانان خود هدیه دهد. خیلی نمی‌خواهیم درباره هتل صحبت کنیم، چون رستوران اوسیانو در این هتل قرار گرفته است به آن پرداختیم. 

قدم در رستوران Ossiano دبی می‌گذاریم! 

از لحظه‌ای که از پلکان مارپیچ مرمری به سمت این رستوران بی‌نظیر پایین می‌آیید، شگفت‌زده خواهید شد. این رستوران در زیرزمین هتل آتلانتیس قرار دارد و اطراف آن را آکواریوم‌های بزرگ از کف تا سقف پوشانده، پس خودتان را برای دیدن کوسه، سفره‌ماهی و چند هزار نوع مختلف ماهی (65000 موجود دریایی) آماده کنید. برای همه‌چیز این رستوران فکر شده و همه عناصر تم دریایی دارد. از پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای آکواریوم که بگذریم، ستون‌های بلند، سنگ مرمر، نوار منحنی روی ستون‌ها، نور پس‌زمینه، آبی لاجوردی، مبلمان، میزها، ظروف از صدف‌های دریایی الهام گرفته و لوسترهایی که شبیه قطرات آب هستند. حتی پوشش کف زمین هم نمایی از امواج دریا دارد. خلاصه که رستوران Ossiano دبی شما را به عمق دریا می‌برد و لذتی رویایی و تکرارنشدنی از غذا خوردن را برایتان فراهم می‌کند. 

میزها در فاصله مناسبی از یکدیگر قرار دارند و شما به اندازه کافی فضا دارید. اغلب افراد ترجیح می‌دهند تا میزهای کنار شیشه آکواریوم را رزرو کنند. اما از ما می‌شنوید میزهای دورتر را انخاب کنید تا نمایی پانورما و بزرگ از آکواریوم در جلوی چشمانتان باشد. هر چند که حرکت‌کردن ماهی‌ها در کنارتان، وقتی غذا می‌خورید، حس‌وحال عجیب و بهتری دارد.

با تور دبی سفرتان را خاطره انگیز کنید.

غذای رستوران Ossiano

رستوران Ossiano دبی

رقابت غذا با چنین پس زمینه‌ و فضایی خارق‌العاده می‌تواند دشوار باشد. با‌این‌حال، تیم آشپزخانه با تجربه سرآشپز نیز در کار خود قدرتمند هستند. مسلما یکی از بهترین رستوران های دبی باید از ویژگی‌های منحصربفردی برخوردار باشد. 

احتمالا تابه‌اینجا متوجه شده‌اید که اساس منو رستوران اوسیانو دبی، ماهی و غذاهای دریایی است. سرآشپز برگر تمامی مواد اولیه تازه دریایی را به شیوه‌ای که از خاطرات کودکی خود الهام می‌گیرد با مهارت تمام طبخ و سرو می‌کند. 

تیم خدمات Ossiano یکی از بهترین های دبی است

خدمات رستوران‌های دبی به ندرت میهمانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما Ossiano ثابت می‌کند که واقعا استثنایی است. تیم این رستوران به شکلی حرفه‌ای و صمیمانه و البته با نهایت ادب، خدمات‌رسانی می‌کنند. آن‌ها اغلب به زبان انگلیسی تسلط دارند و با گفتگوهای کوتاه سعی در جذب و سرگرم نگه داشتن شما خواهند کرد. اغلب افرادی که به این رستوران می‌روند، رضایت خودشان را از این موضوع به خوبی عنوان می‌کنند.

منو رستوران اوسیانو دبی

منوی رستوران اوسیانو دبی با ادای احترام به ثروت‌های اقیانوس بر روی طعم‌های طبیعی و مواد اولیه تازه هر فصل تمرکز دارد. این غذاها با روش‌های فرانسوی و نروژی، شکل و طعمی بی‌نظیر به خود می‌گیرند. 

غذاهای این رستوران شامل صدف، خرچنگ شاه آلاسکا، لنگوستین، خرچنگ آبی سرخ شده و ماهی کاد سیاه است. از طرفی، منوی خاویار لذیذ آن نیز بهترین گزینه‌های خاویار با کیفیت در جهان را به شما ارائه می‌دهد. غذاها در این رستوران با لذیذترین شیرین‌ها و دسرها به پایان می‌رسند. 

رستوران های دریایی دبی با منوهای خارق العاده‌شان شما را شگفت زده می کنند.

درباره سرآشپز رستوران Ossiano دبی

Gregoire Berger سرآشپز معروف رستوران اوسیانو است که در شغل خود یکی از بهترین‌های جهان است و توانسته افتخارات زیادی را کسب کند. او قبلاً با غذاهای پیشرفته و غیر‌متعارف خود که با تکنیک سنتی فرانسوی که به امضای او تبدیل شده است، موجی در صحنه آشپزی جهانی ایجاد کرده‌است. هر بشقابی که بر روی میز می‌آید، دقیقا یک اثر هنری و یک تابلو نقاشی الهام گرفته از دریاست. 

جوان‌ترین و تنها سرآشپز کشور که برای پنج سال متوالی در بین 100 جایزه برتر بهترین سرآشپز قرار گرفته است، اکنون دارای رتبه 3 توک در راهنمای Gault & Millau و یک ستاره در راهنمای MICHELIN دبی است.

از قیمت هتل های دبی خبر دارید!؟

جوایز رستوران اوسیانو دبی

رستوران Ossiano دبی
  • 2023 : کسب جایگاه 4 در بین 50 بهترین رستوران‌های MENA
  • 2022 : 3 Toques at Gault & Millau
  • 2022 : یک ستاره MICHELIN
  • سرآشپز برگر امتیاز 77 از 100 بهترین سرآشپزهای دنیا داراست.

اطلاعات ضروری در رستوران Ossiano دبی

  • ساعات کاری: همه روزه، از ساعت 18:00 تا 1:00 صبح
  • نوع لباس پوشیدن: رسمی
  • رده سنی: 10 سال به بالا
  • افتخارات: یک ستاره MICHELIN 
  • سرآشپز: Gregoire Berger یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان

در آخر باید بگوییم که مقاله لوکس ترین رستوران های دبی شما را با بی‌نظیرترین رستوران‌های این شهر و حتی جهان آشنا می‌کند. رستوران‌هایی که هر کدام لوکس و عالی بودن را به نهایت رسانده‌اند. 

حرف آخر

رستوران Ossiano در دبی، بیش از یک مکان برای صرف غذا است؛ اینجا محیطی است که در آن زیبایی‌های طبیعت و هنر آشپزی با هم آمیخته می‌شوند تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را خلق کنند. با غذاهای فاخر و دیدگاه‌های خیره‌کننده زیر آب، اوسیانو تنها یک رستوران نیست، بلکه یک تجربه حسی کامل است که در آن هر جزئیات، از طعم‌ها گرفته تا مناظر، به دقت طراحی شده‌اند. این رستوران نمادی از نوآوری و تجمل در دبی است، جایی که میهمانان می‌توانند لذت بردن از غذاهای خلاقانه و منظره‌های باورنکردنی را در کنار هم تجربه کنند.

سوالات متداول

هزینه غذا در رستوران اوسیانو دبی چقدر است؟

با توجه به اینکه این رستوران یکی از بهترین رستوران های دبی است، باید آن در را در رنج قیمتی گران در نظر بگیرید. برای مثال، منوی Metanoia Ossiano   به ازای هر نفر 1095درهم است.

آیا غذاخوردن در رستوران اوسیانو ارزشش را دارد؟

فضای داخلی حیرت‌انگیز، کیفیت سرویس دهی بالا و منو خوشمزه و عالی این رستوران ارزش رزرو میز را خواهد داشت. 

مالک اوسیانو کیست؟

مالک ا گرگوار برگر (سرآشپز) در 36 سالگی خود را به عنوان یکی از بهترین سرآشپزهای امارات متحده عربی و فراتر از آن تثبیت کرده‌است.

آیا اوسیانو دبی ستاره میشلن دارد؟

بله، Ossiano Dubai دارای یک ستاره MICHELIN است.

نظرات کاربران