Nightlife in Munich

زندگی شبانه در مونیخ؛ زمانی که ستارگان می‌رقصند!

مونیخ شهری است که به جز روزهای پر هیاهو و شلوغ خود شب‌های متفاوت و پر جنب و جوشی دارد به همین دلیل است که زندگی شبانه در مونیخ شهرت زیادی دارد محال است به مونیخ سفر کنید و برای یک بار هم که شده زندگی شبانه را تجربه نکنید در واقع این شهر مناسب کسانی است که عاشق شب بیرون رفتن رقصیدن و دیدن نورهای رنگارنگ بناهای تاریخی هستند پس از غروب خورشید مونیخ به بهشتی از زندگی شبانه تبدیل می‌شود به این خاطر که کلوب‌ها و رستوران‌ها درهای خود را برای پذیرایی از مهمانان باز می‌کنند. بنابراین، برای کسانی که قصد دارند در ساعات پس از تاریکی به منحصر به فردترین شکل لذت ببرند، لیست کاملی از مکان‌هایی وجود دارد که می‌توانید در آنها استراحت کنید و از شور و نشاط غذا، موسیقی، نوشیدنی و هنر لذت ببرید. پس با ما همراه باشید تا بیشتر درباره زندگی شبانه در مونیخ صحبت کنیم.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به مقصد مونیخ را دارید، می‌توانید همین حالا از سایت سه کلیک اقدام کنید و بعد از بررسی بلیط خود را خریداری کنید. 

بهترین بارهای نوشیدنی در مونیخ

در اینجا لیستی از بهترین بارها آمده است که عمدتاً بخشی از هر راهنمای زندگی شبانه مونیخ هستند تا به هر نوع مسافری اجازه دهند تجربه هیجان انگیزی از زندگی شبانه در مونیخ داشته باشد:

Flushing Meadows

Flushing Meadows

این فضای دنج که بر فراز یک هتل بوتیک قرار دارد، یک محیط جذاب را برای لذت بردن در طول تابستان ایجاد می‌کند. فضای داخلی شیک آن اتاقی عالی برای یک شام رمانتیک ایجاد می‌کند. همچنین شما می‌توانید در تراس نشسته و در حین لذت بردن از منظره پانوراما و زندگی شبانه در مونیخ نوشیدنی خود را بنوشید.

Boilerman

این بار فانتزی در هتل 25hours رویال باواریا واقع شده است. فضای داخلی این مکان با چراغ‌های طلایی، رنگ‌های درخشان و صندلی مخملی آراسته شده است. وقتی در Boilerman هستید، نوشابه یک نوشیدنی ضروری است.

Barroom

Barroom

در حین کاوش در زندگی شبانه در شهر مونیخ، باروم به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف غذا و لذت بردن از فضایی دنج در کنار نوشیدنی است. این بار در یک خانه قدیمی دنج در مونیخ واقع شده است، فضای داخلی این بار بسیار زیبا و دنج است و نوشیدنی‌های آن‌ها چیزی است که نمی‌توانید از دست بدهید.

بهترین بارهای غذا در مونیخ

اگر می‌خواهید مانند مردم محلی نوشیدنی و شام بخورید، این مکان‌ها، مکان‌های مناسبی برای بازدید هستند:

Couch Club

Couch Club

برای کسانی که به دنبال کاوش در تفریحات شبانه هیجان‌انگیز مونیخ هستند، این کلوپ فضای مناسبی برای ساعت‌های تاریک شب خواهد بود. این یکی از بهترین بارها برای یک شب دنج با دوستان، همراه با چشیدن غذاهای خوش طعم است. همچنین این مکان با صندلی‌های کاناپه‌ای شکل، حال و هوای آرامش بخشی می‌دهد.

Robinsons Bar

این مکان تضمین می‌کند که به هر نوع بازدید کننده‌ای با طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. فضای داخلی مکان ممکن است شیک به نظر نرسد، اما این مکان می‌تواند اولین جایی باشد که می‌توانید در ساعات اولیه صبح وارد آن شوید و از نوشیدنی خود لذت ببرید. همچنین این بار برخلاف بارهای سنتی، یک غذای آماده نیز ارائه می‌دهد.

Dive Bar

Dive Bar

این مکان می‌تواند پله ای برای افرادی باشد که به دنبال کشف زندگی شبانه در مونیخ هستند. این بار دارای فضای بسیار دلپذیری است که در آن می‌توانید از نوشیدنی‌های ارزان قیمت و نوشیدنی‌های درجه یک لذت ببرید. Dive Bar مکانی جالب برای گذراندن اوقات خوشی با دوستانتان است.

بهترین کلوپ‌های شبانه در مونیخ

این شهر دارای برخی از بهترین کلوپ شبانه در کل کشور است. آنها را بررسی کنید و مطمئن شوید تا آنجا که می‌توانید از آنها بازدید کنید:

MMA

-MMA

در این کلوپ شبانه زیرزمینی مونیخ شاهد هنرهای ترکیبی مونیخ باشید. این فضا در روزهای جمعه و شنبه به عنوان یک کلوپ شبانه مورد استفاده قرار می‌گیرد که بیشتر به مکانی برای رویدادهای هنری و فصلی تبدیل می‌شود. از آنجایی که این کلوپ شبانه زیرزمینی یک انبار بزرگ است، حال و هوای صنعتی به آن می‌دهد، اما کاملاً با آهنگ‌هایی که دی‌جی‌های برتر آلمان اجرا می‌کنند ترکیب می‌شود.

Harry Klein

یکی از برترین کلوب‌های شبانه برای لذت بردن از زندگی شبانه در مونیخ، هری کلین است که دارای یک منطقه جداگانه در طبقه بالا و پایین به همراه یک زمین رقص بزرگ برای مهمانی است. این مکان همچنین میزبان تنها دی جی های زن در ماه آوریل است و آن را Marry Klein می‌نامند که تجربه بسیار جذابی است.

Blitz

Blitz

این کلوپ یک تازه کار در لیست کلوپ های شبانه مونیخ است. ویژگی منحصر به فرد این مکان این است که در داخل موزه Deutsches قرار دارد که بزرگترین موزه علم و فناوری جهان است. این مکان که به بلندگوهای پیشرفته مجهز شده و محیطی پر جنب و جوش دارد و فضای داخلی آن با دیوارهای بامبو تزئین شده است.

نکاتی برای لذت بردن از بهترین زندگی شبانه در مونیخ

برای لذت بردن از زندگی شبانه در مونیخ نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • با وجود اینکه مونیخ شهری امن است، باز هم مهم است که مراقب اشیاء با ارزش خود باشید.
  • بهتر است از کافه‌ها و کلوپ‌های نزدیک Hauptbahnhof خودداری کنید زیرا احتمال قمار بیشتر است.
  • عبارات اولیه زبان آلمانی را بیاموزید زیرا در مونیخ به طور محدود انگلیسی صحبت می‌شود.
  • همراه داشتن کارت شناسایی قبل از ورود به باشگاه یا بار ضروری است.
  • بارها و کلوب‌ها یکشنبه یا دوشنبه تعطیل هستند، بنابراین ساعت‌ها قبل از برنامه ‌ریزی برای گشت و گذار در زندگی شبانه در مونیخ، بررسی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره زندگی شبانه در مونیخ صحبت کردیم. تجربه زندگی شبانه مونیخ چیزی کمتر از یک رویای جذاب نیست که در آن شما این شانس را دارید که بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها را بچشید، مکان‌های شیک را کشف کنید و بدون نگرانی در اطراف پرسه بزنید. بنابراین اگر تعطیلات در آلمان در ذهن شماست، از زندگی شبانه در این شهر پر جنب و جوش غافل نشوید.

نظرات کاربران