رستوران شاندیز جردن
23 اردیبهشت 1402
تهران

لوکس ترین رستوران های تهران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

مناسبت‌های زیادی هستند که شما را مجبور به رزرو میز در برترین رستوران های شهر می‌کنند. فرقی ندارد که در تلاش برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج‌تان هستید یا تصمیم دارید از مشتریان خارجی شرکت خود پذیرایی کنید، در هر صورت باید بهترین رستوران های تهران را پیدا کنید. در ادامه این مطلب شما را لوکس ترین رستوران های تهران آشنا می‌کنیم.

شما می‌توانید با توجه به سلایق و نیازهای خود، بهترین گزینه را از بین لوکس ترین رستوران های تهران انتخاب و مراسم خود را در این مکان برگزار کنید.

رزرو بلیط هواپیما تهران با سه کلیک خوبه!

لوکس ترین رستوران های تهران با غذای ایرانی

رستوران‌های خوب و معروف زیادی در تهران وجود دارند. بعضی از این رستوران‌ها، غذای ایرانی و بعضی دیگر انواع غذاهای غربی، شرقی، هندی، پاکستانی، عربی و… را سرو می‌کنند. در این بخش لوکس ترین رستوران های تهران که انواع غذاهای ایرانی را در منوی خود قرار داده‌اند، به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران عالی قاپو

رستوران عالی قاپو

رستوران عالی قاپو یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شوند. رستوران عالی قاپو نزدیک به 40 سال است که فعالیت می‌کند و تعداد زیادی از مردم تهران آن را می‌شناسند.

دکوراسیون رستوران عالی قاپو کاملا سنتی است. در این رستوران تمام اصول معماری ایران قدیم مانند شیشه‌های رنگی، درب‌های چوبی و… دیده می‌شود و مشتریان هم باید برای صرف غذا به جای میز و صندلی، از تخت‌های سنتی استفاده کنند. 

کیفیت بالای غذاهای این رستوران در کنار موسیقی زنده باعث شده تا این رستوران یکی از رستوران‌های مورد علاقه مردم در تهران باشد.

آدرس: میدان ونک، ابتدای خیابان گاندی، پلاک 55

رستوران دیوان

رستوران دیوان یکی از شیک‌ترین رستوران‌های تهران است. فضای داخلی این رستوران به نحوی طراحی شده که ترکیبی از معماری سنتی و مدرن است. محیط این رستوران شبیه به کاخ‌های قاجار است و تمام دیوارها آینه کاری شده‌اند.

طعم غذاهای این رستوران فوق‌العاده است اما چیزی که این رستوران را معروف کرده، هنر و خلاقیت آشپزهای آن در تزئین غذاها است. مسئولین این رستوران به تزئین غذاها اهمیت زیادی می‌دهند و به همین دلیل هم نام رستوران دیوان بین لوکس ترین رستوران های تهران قرار گرفته است.

اگر قصد دارید یک وعده غذای ایرانی زیبا و خوش‌طعم در این رستوران بخورید حتما از قبل برای رزرو میز اقدام کنید. در غیر این صورت باید پشت صف‌های طولانی منتظر بمانید.

آدرس: فرشته، خیابان شهید فیاضی، مجتمع سام سنتر، طبقه 8

رستوران شاندیز جردن، یکی از لوکس ترین رستوران های تهران

محیط لوکس، دکور زیبا، میز و صندلی‌های تجملاتی، لوسترهای بزرگ، دیوارهای پتینه کاری شده، نورپردازی حرفه‌ای تنها بخشی از دلایلی هستند که رستوران شاندیز جردن را بین لوکس ترین رستوران های تهران قرار داده‌اند.

کباب‌های ویژه و خوش طعم، غذاهای لذیذ، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، آشپزهای حرفه‌ای و… از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران هستند. اگر عاشق طعم گوشت قرمز هستید، حتما سری به این رستوران بزنید. غذاهای این رستوران، تجربه‌ای جدید و فراموش نشدنی را برای شما خواهند ساخت.

آدرس: خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک 27

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد

لذت بردن از طعم غذا در ارتفاع 276 متری از سطح زمین، حسی است که تنها در رستوران گردان برج میلاد می‌توان آن را تجربه کرد. رستوران گردان برج میلاد یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

این رستوران در طبقه ششم برج میلاد واقع شده است و نمایی جذاب و دیدنی از شهر تهران را به چشمان مشتریان خود هدیه می‌کند. غذاهای این رستوران به شکل سرو سرویس به مشتریان ارائه می‌شوند. در صورتی که قصد برگزاری مهمانی یا مراسم رسمی در این رستوران را دارید تنها مبلغ ورودی رستوران را به ازای تعداد نفرات مورد نظرتان می‌پردازید. با این کار مهمانان شما می‌توانند از تمام غذاهای این رستوران استفاده کنند.

منوی متنوع و گسترده یکی دیگر از ویژگی‌های این رستوران است. کیفیت و طعم غذاهای رستوران گردان برج میلاد تمام مهمانان شما را راضی می‌کند.

آدرس: اتوبان حکیم، بعد از اتوبان چمران، تونل اختصاصی برج میلاد، برج میلاد، طبقه ششم

رستوران البرز، یکی از قدیمی ترین رستوران های تهران

رستوران البرز با بیش از 60 سال سابقه فعالیت یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال لوکس ترین رستوران های تهران است. این رستوران در سال 1346 ساخته شده و دارای 2 سالن پذیرایی و یک سالن VIP است.

برخی از مردم تصور می‌کنند که قیمت غذاهای این رستوران کمی بالا است اما پس از دیدن حجم غذاها، نظر خود را تغییر می‌دهند. بیشتر مشتریان رستوران البرز برای چشیدن طعم کباب‌های 50 سانتی متری این رستوران به آن مراجعه می‌کنند. بیشتر غذاهای رستوران البرز، غذاهای ایرانی هستند اما مدیریت این رستوران برای جلب رضایت همه مشتریان، تعدادی غذای فرنگی مانند استیک و غذاهای دریایی را هم در منوی خود جای داده است.

با مراجعه به این رستوران می‌توانید از طعم غذاهای اصیل ایرانی لذت ببرید.

آدرس: خیابان سهروردی شمالی، نبش کوچه نیکو قدم

رستوران نایب

رستوران نایب

اولین شعبه رستوران نایب در حدود 150 سال پیش در تهران ساخته شد. شخصی به نام «حاج علی» (آشپز مخصوص دربار ناصرالدین شاه قاجار) اولین نفری بود که کباب را به شکل امروزی‌اش ابداع کرد. چندین سال بعد فرزند او به نام «نایب غلام حسین» اولین شعبه رستوران نایب را تاسیس کرد. 

در حل حاضر این رستوران در مناطق مختلفی از تهران شعبه دارد و تمام شعب آن هم بین لوکس ترین رستوران های تهران قرار گرفته‌اند. این رستوران زنجیره‌ای از ایران فراتر رفته و تعدادی از شعب خود را در خارج از ایران تاسیس کرده است.

باید بدانید که رستوران نایب یکی از گران قیمت‌ترین رستوران‌های تهران است. منوی این رستوران تمام غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را شامل می‌شود اما بیشتر به خاطر کباب‌هایش شهرت دارد.

آدرس شعبه ساعی: ولیعصر، پایین تر از ونک، شماره 2220

لوکس ترین رستوران های تهران با غذای فرنگی

افراد زیادی هستند که به غذاهای غیر ایرانی علاقه دارند یا تمایل دارند تا از مهمان‌های خارجی خود با غذاهای غیر ایرانی پذیرایی کنند. در این بخش تعدادی از لوکس ترین رستوران های تهران با غذاهای فرنگی رابه شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید از طعم بهترین غذاهای خارجی در این رستوران‌ها لذت ببرید.

رستوران تاج محل، لوکس ترین رستوران تهران با غذای هندی

رستوران تاج محل

رستوران تاج محل یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است که انواع غذاهای هندی را سرو می‌کند. این رستوران مورد علاقه افرادی است که به غذاهای تند و پر ادویه علاقه دارند.

طراحی داخلی این رستوران با رستوران‌های ایرانی تفاوت زیادی دارد. این رستوران شبیه به تاج محل واقعی طراحی شده و سبکی هندی دارد. هنگام ورود به این رستوران با شیرینی معطر هندی پذیرایی می‌شوید و از طعم شیرینی اصیل هندی لذت می‌برید.

فراموش نکنید که تمام غذاهای این رستوران تند هستند پس در صورتی که طاقت چشیدن طعم غذاهای تند را ندراید به این رستوران نروید.

آدرس: میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، شماره 29

رستوران مانسون لانژ

رستوران مانسون لانژ یکی از لوکس ترین و البته خاص‌ترین رستوران های تهران است. اگر به دنبال چشیدن طعم غذاهای جنوب شرق آسیا هستید، مانسون لانژ بهترین گزینه است. 

در منوی این رستوران انواع غذاهای شرقی مانند سوشی، کیمچی، اسپرینگ رول، میگوی ترش و شیرین و… وجود دارد. باید بدانید که این غذاها بیشتر به سبک تایلندی طبخ می‌شوند. 

فضای داخلی این رستوران کاملا مدرن است و صدای پیانویی که در سالن رستوران پخش می‌شود، احساس آرامش را به شما القا می‌کند. با مراجعه به این رستوران می‌توانید از طعم جدید غذاهای شرقی لذت ببرید.

آدرس: خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، پلاک 2، طبقه اول

رستوران لوشاتو

رستوران لوشاتو

رستوران لوشاتو بهترین مکان برای چشین طعم غذاهای فرانسوی است. در این رستوران که یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سفارش دهید اما مشتریان قدیمی این رستوران همگی طرفدار منوی فرانسوی آن هستند.

منوی فرانسوی این رستوران شامل غذاهایی مانند خاویار بلوگا، لابستر کاردینال با سس خامه و فیله مینیون است. باید بدانید که صرف این غذاها هزینه نسبتا زیادی برای شما خواهد داشت اما طعم ویژه آن‌ها ثابت می‌کند که ارزش هرینه کردن را دارند.

طراحی داخلی این رستوران شبیه به قصرهای قرن 15 و 16 فرانسه است. داخل این رستوران از لوسترهای بزرگ، میزهای سلطنتی و دیوارهای پتینه کاری شده استفاده شده است.

آدرس: خیابان دربند، رو به روی کاخ سعدآباد

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا بعضی از لوکس ترین رستوران های تهران را به شما معرفی کنیم. با مراجعه به این رستوران‌ها می‌توانید طعم غذاهای اصیل ایرانی و انواع غذاهای خارجی را بچشید. برگزاری مهمانی‌های خانوادگی و مراسم‌های رسمی در این رستوران‌ها هم پیشنهادی وسوسه‌انگیز برای علاقه‌مندان به غذاهای خوش طعم و لذیذ است.

نظرات کاربران