بررسزندگی در اروپا با پاسپورت دومینیکای لیست کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا

آیا زندگی در اروپا با پاسپورت دومینیکا ممکن است؟

دومینیکا یک کشور جزیره‌ای است که در نزدیکی در دریای کارائیب قرار دارد و زبان رسمی آن انگلیسی است. معمولا ایرانیان برای استفاده از شرایط و امکانات پاسپورت دومینیکا از این کشور تابعیت دریافت می‌کنند. این کشور به دلیل داشتن جنگل‌های بارانی، کوه‌های آتش‌فشانی، دریاچه‌های زیبا و چشمه‌های آب‌گرم بسیار شهرت یافته است. همه این دلایل دست به دست هم داده تا گروهی از افراد برای زندگی در اروپا با پاسپورت دومینیکا اقدام کنند. در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک قرار است سراغ مراحل و شرایط زندگی در اروپا با پاسپورت دومینیکا برویم. 

پاسپورت دومینیکا

اگر قصد دریافت پاسپورت دومینیکا را هم دارید، با کارشناسان ما در سه کلیک تماس بگیرید و مابقی کارها را به تیم متخصص ما بسپارید.

چرا زندگی در اروپا با پاسپورت دومینیکا پرطرفدار است؟

زندگی در اروپا با پاسپورت دومینیکا

معمولا ایرانیان برای سفر و گردش از پاسپورت دومینیکا به جای پاسپورت ایرانی استفاده می‌کنند تا بتوانند راحت‌تر سفر کنند. اما اگر قرار باشد به کمک پاسپورت دومینیکا در اروپا زندگی کنیم چه؟ آیا زندگی در اروپا با پاسپورت دومینیکا ممکن است؟ اولین و مهم‌ترین نکته که قبل از اقدام برای زندگی در اروپا با پاسپورت دومینیکا باید بدانید این است که دارندگان پاسپورت دومینیکا برای سفر به کشورهای اروپایی حوزه شنگن تا شش ماه نیاز به ویزا ندارند. 

کشورهای حوزه شینگن عبارت است از: آلمان، اتریش، یونان، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، لوکزامبورگ، ایسلند، مجارستان، ایتالیا، لتویا، لهستان، لیخشتاین، بلژیک، لیتوانی، مالتا، هلند، نروژ، پرتغال، جمهوری چک، اسلواکی، اسلوانی، کرواسی، سوئد، اسپانیا و سوئیس. بنابراین اگر قصد سفر به این کشورهای اروپایی را دارید و پاسپورت دومینیکا را هم دارید نیازی به اخذ ویزا نخواهید داشت.

فهرست کشورهای اروپایی برای زندگی با پاسپورت دومینیکا

یادتان باشد با وجود داشتن تابعیت و پاسپورت دومینیکا قادر خواهید بود برای زندگی به کشورهای اروپایی از جمله انگلیس، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هلند، فنلاند، نروژ، سوئد، اتریش، صربستان، ارمنستان، مجارستان، روسیه، بلاروس، پرتغال، قبرس، یونان، اوکراین و سوئیس بروید. 

چگونه پاسپورت دومینیکا بگیریم؟

زندگی در اروپا با پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و بهترین پاسپورت‌های دنیا برای ایرانیان است که می‌خواهند به کشورهای مختلف دنیا سفر کنند. برای دریافت پاسپورت دومینیکا لازم است مدارک زیر را تهیه کنید و به شرکت مهاجرتی مورد نظرتان تحویل دهید تا کارهای دریافت پاسپورت انجام شود.

  1. پاسپورت
  2. مدارک شغلی
  3. گواهی عدم سوء پیشینه
  4. عکس4 * 6 رنگی با پشت‌زمینه سفید
  5. کارت ملی 
  6. شناسنامه
  7. تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کامل
  8. آخرین مدرک تحصیلی
  9. آزمایش عمومی خون
  10. سند ازدواج (در صورت تأهل)
  11. مدارک مالی (تمکن  و گردش 13 ماه حساب)
  12. قبض تلفن ثابت جهت تایید آدرس
  13. اسناد ملکی یا اجاره‌نامه مطابق آدرس محل سکونت
  14. کارت پایان خدمت سرپرست خانواده
  15. گواهینامه رانندگی سرپرست خانواده
زندگی در اروپا با پاسپورت دومینیکا

همچنین برای دریافت پاسپورت کشور دومینیکا به چند روش می‌توانید اقدام کنید؛ اول؛ کمک به صندوق مالی EDF مربوط به دومینیکا به ارزش حداقل 100 هزار دلار و دوم؛ خرید سهام از پروژه‌های دولتی. حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دولتی دومینیکا 220 هزار دلار است. 

سخن پایانی

در این مقاله شرایط زندگی در اروپا با پاسپورت دومینیکا را بررسی کردیم. اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارید و یا می‌خواهید برای مدت کوتاهی در این کشورها زندگی کنید بهترین گزینه استفاده از پاسپورت کشور دومینیکا است. اگر برای دریافت پاسپورت کشور دومینیکا نیاز به مشاوره دارید با مجموعه سه کلیک در تماس باشید.

نظرات کاربران