کیوتو در تابستان

کیوتو در تابستان ؛ 10 کاری که باید در این شهر انجام دهید!

اگر عاشق قدم‌زدن در طبیعت هستید و می‌خواهید در کنار رودخانه به پیک‌نیک بروید و دوچرخه‌سواری کنید، پیشنهاد ما به شما سفر به کیوتو در تابستان است. در این فصل می‌توانید در جشنواره‌های متنوع تابستانی کیوتو شرکت کرده و با فرهنگ و سنت کیوتو آشنا شوید و همچنین در باغ‌های سرسبز کیوتو قدم زده و کنار رودخانه کامو بستنی خورده و از نسیم خنک لذت ببرید. در این مقاله از سه کلیک 10 کاری که در تابستان می‌توانید انجام دهید را لیست کرده‌ایم، امیدواریم از تابستان کیوتو لذت برید.

رزرو تور ژاپن

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

آب و هوای تابستان در کیوتو

تابستان در کیوتو از اواخر ژوئن (خرداد) شروع می‌شود و تا اواخر جولای (مرداد) ادامه می‌یابد و در اواخر آگوست (شهریور) به پایان می‌رسد. هوای کیوتو در تابستان گرم و مرطوب است و شاهد باران‌های گاه‌وبی‌گاه خواهید بود. در اواسط تابستان گرما به اوج خود می‌رسد، بااین‌حال زیبایی‌ها، درخشش نور خورشید بر برگ‌ها و جشن‌های آیینی دلیل مناسبی برای سفر گردشگران به کیوتو در تابستان است.

تابستان در کیوتو چه‌کارهایی می‌توان انجام داد؟ 

کیوتو در تابستان

اگر به توکیو در تابستان سفر کرده‌اید، احتمالاً این هم پرسش شما خواهد بود. این فصل گرم در کیوتو باز هم زیبایی‌ها و تفریحات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد و شما با درنظرگرفتن و انجام‌دادن هر کدام می‌توانید سفر خود را به کیوتو خاطره‌انگیز کنید. در ادامه 10 کاری که می‌توانید در تابستان توکیو انجام دهید را آورده‌ایم، پس تا انتها همراه ما باشید.

شرکت در یک جشنواره معروف تابستانی کیوتو

Gion Matsuri یک جشنواره تابستانی در کیوتو است که در ماه جولای (تیر تا مرداد) در خیابان‌های کیوتو برگزار می‌شود. در این جشن رژه‌های تماشایی به همراه موسیقی سنتی را تماشا خواهید کرد. ریشه این جشن به زمانی که کیوتو تلاش می‌کرد تا طاعون را از بین ببرد باز می‌گردد و کم‌کم به یک جشن حماسی در این شهر تبدیل شد. این جشن بیش از 1100 سال قدمت دارد. شما می‌توانید در این جشن مانند مردم محلی یک یوکاتای زیبا بپوشید و از غذاهای خیابانی خوشمزه نوش جان کنید. یوکاتای لباسی نخی و خنک است که مردم کیوتو آن را در فصل تابستان می‌پوشند. چیزی که این جشن را متمایز می‌کند، حضور خانواده‌های محلی کیوتو است که برای تماشای این جشن به خیابان‌ها می‌آیند. شرکت در این جشن به شما این امکان را می‌دهد تا با فرهنگ و مردم محلی کیوتو آَشنا شوید و بیشتر درباره سنت آنها بدانید.

پاسپورت دومینیکا

استراحت در کنار رودخانه Kamo، کیوتو در تابستان

رودخانه کامو در امتداد کیوتو واقع شده است. این رودخانه زیبا محلی آرامش‌بخش در میان تمام شلوغی‌های شهر شناخته می‌شود. این رودخانه در تابستان محلی مناسب برای وقت گذراندن گردشگران و مردم محلی کیوتو خواهد بود. همچنین در ساحل رودخانه کامو می‌توانید پیک‌نیک کرده و به تماشای پرندگان بنشینید، اگر کمی هم حوصله داشتید قدم‌زدن در ساحل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رودخانه کامو از سحر تا شب‌هنگام پر از فعالیت‌های متنوع است. می‌توانید طلوع و غروب خورشید که زیبایی مسحورکننده‌ای دارد را تماشا کرده و کمی هم دوچرخه‌سواری کنید. در کیوتو در تابستان شما می‌توانید درحالی‌که نسیم خنکی که از رودخانه بلند می‌شود را حس می‌کنید روی سکوهای بزرگ کنار رودخانه بنشینید، چای بنوشید و روشنایی فانوس‌ها، چراغ‌های خیابان را ببینید. فضای این رودخانه در شب از نظر گردشگران بسیار رمانتیک خواهد بود. شما به‌راحتی برای رسیدن به کامو می‌توانید از ایستگاه توکیو با اتوبوس، مترو یا تاکسی به رودخانه کامو بروید.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

شرکت در جشنواره Gozan Okuribi (جشنواره آتش Daimonji)

کیوتو در تابستان

یک جشنواره متفاوت دیگر در تابستان در کیوتو، جشنواره گوزان اوکوریبی است که به جشنواره آتش دایمونجی نیز شناخته می‌شود. جشنواره دایمونجی داغ‌ترین رویداد تابستانی است در کیوتو در تابستان برگزار می‌شود. این یک جشن برای اوبون است، جشنواره‌‌ای که در آن ارواح اجدادی در 16 آگوست به قلمرو خود، جهان دیگر باز می‌گردند. در طول این جشنواره پنج آتش‌سوزی بزرگ، کوه‌های کیوتو را فرامی‌گیرد. شعله‌های آتش به‌قدری بزرگ است که شما آنها را از فاصله دور نیز می‌توانید ببینید. در کنار آتش‌سوزی مردم در شهر، جشنی برپا می‌کنند، می‌رقصند و از موسیقی لذت می‌برند. اگر در تابستان به کیوتو سفر می‌کنید، شرکت در این مراسم سنتی کیوتو را از دست ندهید. 

قایق‌سواری در رودخانه Hozugawa؛ کیوتو در تابستان

ممکن است کیوتو بیشتر به‌خاطر معابد و زیارتگاه‌های زیبایش شناخته شود، اما در کناری فضاهای تاریخی بی‌نظیر، طبیعتی منحصربه‌فرد را به شما نمایش خواهد داد. قایق‌سوار در یکی از رودخانه‌های زیبای کیوتو به نام هوزوگاوا می‌تواند تجربه‌ای متفاوت در خاطرات شما ثبت کند. قایق‌سواری در این رودخانه را می‌توانید از ابتدای شهر هم‌جوار کامئوکا شروع کنید و توسط قایق‌ران‌های ماهر کیوتو از میان تپه‌ها و از زیر پل‌های باستانی گذر کرده و به آراشیما برسید. از سفر دوساعته خود در رودخانه هوزوگاوا و از تماشای طبیعت بکر و دست‌نخورده، کوه‌ها و گل‌های درخشان آزالیا درحالی‌که سوار بر قایق هستید، لذت ببرید. 

از راه‌آهن منظره Scenic سوار قطار شوید

اگر عاشق ماجراجویی هستید سفر با راه‌آهن منظره Sagano را از دست ندهید. این یک ماجراجویی عالی در تابستان در کیوتو است. سوار قطار شوید و سفر خود را به طبیعت کیوتو آغاز کنید. تماشای طبیعت خیره‌کننده، منظره کوهستانی و رودخانه هوزوگاوا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. هوای تابستان زمان مناسبی برای این تفریح است. این سواری جذاب که از نظر گردشگران به‌قطار سواری رمانتیک ساگانو معروف است، چند منطقه زیبا را به شما نمایش می‌دهد. شما با این قطار از منطقه بامبو آراشیاما به کامئوکا می‌روید و بعد آن را به منطقه قایق‌سواری هوزوگاوا می‌رساند. این یک سفر فراموش‌نشدنی در تابستان خواهد بود.

شرکت در تور دوچرخه‌سواری؛ کیوتو در تابستان

کیوتو در تابستان

در کنار تمام دیدنی‌های کیوتو، شرکت در یک تور دوچرخه‌سواری می‌تواند تجربه سفر به کیوتو در تابستان را برای شما متفاوت‌تر کند. دوچرخه‌سواری در تابستان با یک گروه و راهنمای حرفه‌ای، تفریحی مناسب برای لذت‌بردن از تابستان در کیوتو خواهد بود. درحالی‌که نسیم خنک تابستانی صورت شما را لمس می‌کند، در کیوتو با دوچرخه گشت بزنید و طبیعت سرسبز آن را تماشا کنید. همچنین شما با دوچرخه می‌توانید از معبد باشکوه Kinkakuji دیدن کرده و در کاخ سلطنتی کیوتو، دوچرخه‌سواری کنید و در جنگل افسونگر بامبو آراشیاما، نفس بکشید.

به Amanohashidate بروید

قدم‌زدن در دریای ژاپن، می‌تواند برای شما غیرقابل‌تصور باشد. آمانوهاشیدیت به‌عنوان یکی از خیره‌کننده‌ترین مناظر ژاپن در کیوتو است که به شما در کسب این تجربه کمک می‌کند. این شاهکار طبیعی به پل بهشتی نیز شهرت دارد. در تابستان، Amanohashidate یک منظره مسحورکننده برای گردشگران است. شما می‌توانید در آمانوهاشیدیت درحالی‌که زیر نور درخشان خورشید هستید، قدم بزنید یا دوچرخه‌سواری کنید و به آب‌های شفاف دریایی ژاپن خیره شوید و از مناظر سرسبز آن لذت ببرید. در اطراف نیز می‌توانید به معبد Hashidate Myojin رفته و پس از آن در رستوران‌ها غذاهای لذیذ ژاپنی را نوش جان کنید. 

پیاده‌روی فراتر از شهر کیوتو در تابستان

به مسیر پیاده‌روی شهرهای کوراما و کیبونه که در کوه‌های شمالی کیوتو واقع شده‌اند، بروید و یک پیاده‌روی منحصربه‌فرد را تجربه کنید. قطار شهری از مرکز شهر، در یک مسیر 30 دقیقه‌ای شما را به دهکده‌های شگفت‌آوری می‌رساند. Kurama، دهکده‌ای آرام است و دارای یک معبد زیبا، معروف به Kurama-dera در بالای کوه است. معماری پیچیده، باغ‌های زیبا و معابد تاریخی این دهکده شما را شیفته خود می‌کند. در مسیر جادویی بین دو دهکده Kurama-Kibune که در دل جنگل واقع شده، پیاده‌روی کنید و دور از شلوغی‌های شهر آرامش بگیرید. پس از کمی پیاده‌روی به روستای Kibune می‌رسید. یک روستای دیدنی که به‌خاطر رستوران کاوادوکواش معروف است. کاوادوکو رستورانی است که یا روی آب یا در کنار رودخانه ساخته شده و به شما کمک می‌کند علاوه بر تماشای جریان رودخانه و حس نسیم خنک، از غذاهای خوشمزه ژاپنی کمی بچشید. 

Rickshaw سواری

کیوتو در تابستان

ریشکا یک وسیله نقلیه کوچک در کیوتو که به شما اجازه می‌دهد در خیابان‌های زیبای کیوتو حرکت کرده و به دل تاریخ سفر کنید. این کالسکه‌های زیبا شما را به محله‌های تاریخی، معبد باستانی و بازارهای پرجنب‌وجوش می‌رسانند. در آراشیما سوار یک ریشکا شوید و در میان درختان بلند بامبو حرکت کنید. ریشکاسواری یک تفریح محبوب برای گردشگران در تابستان کیوتو است.

کیوتو در تابستان ، خلیج Ine

در شمال کیوتو خلیج اینه قرار دارد که یک دهکده ماهیگیری جذاب و منحصربه‌فرد است. این دهکده زیبا با فعالیت‌هایش در تابستان مقصدی عالی برای گردشگران کیوتو است. خانه‌های چوبی این دهکده در لبه آب ساخته شده‌اند که همین اتفاق این دهکده را برای گردشگران خاص می‌کند. از این خانه‌های چوبی به‌عنوان انبار و گاراژ قایق‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانند در خیابان‌های باریک فونایا قدم بزنید و ماهیگیرانی از کیوتو را تماشا کرده و می‌توانید قایق‌سواری کنید. Ine no Funaya یک فضای دیدنی و تاریخی در کیوتو است، دیدن خلیج و دهکده را در سفر به کیوتو در تابستان را از دست ندهید. 

کلام آخر سه کلیک درباره تابستان در کیوتو

کیوتو شهری شگفت‌انگیز برای گردشگران سراسر دنیا است. در هر فصل که به این شهر سفر کنید، برای شما سورپرایزی از طبیعت و آثار تاریخی دارد. در این مقاله به 10 کاری که می‌توانید در سفر به کیوتو در تابستان انجام دهید اشاره کردیم. قایق‌سواری، پیاده‌روی و تماشای جنگ‌های بامبو می‌تواند سفر شما به کیوتو را خاطره‌انگیز کند. شما از این 10 مورد کدام را انتخاب می‌کنید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران