هتل جانگل بی دومینیکا

هتل جانگل بی دومینیکا؛ اقامتی منحصر به فرد در آغوش جنگل

در قلب جزیره‌ی کارائیب و در دامنه‌های جنوب‌غربی دومینیکا، هتل جانگل بی به‌عنوان یک هتل لوکس فعالیت می­کند. این هتل زیبا به لطف فضای آرام‌بخش جزیره، با ارائه خدمات شگفت‌انگیز و فعالیت‌های متنوع، اقامت لذت­بخشی را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. در این گزارش همراه ما باشید تا با سفر به قلب دومینیکای زیبا، در هتل جانگل بی دومینیکا اقامت کنیم:

اگر قصد دریافت پاسپورت دومینیکا را هم دارید، با کارشناسان ما در سه کلیک تماس بگیرید و مابقی کارها را به تیم متخصص ما بسپارید.

موقعیت مکانی

هتل جانگل بی دومینیکا در منطقه‌ی جنوب‌غربی جزیره قرار گرفته و تا فرودگاه دومینیکا (DOM) حدود یک ساعت و ۲۰ دقیقه فاصله دارد. حتی می­توانید به فرودگاه‌های مارتینیک یا گوادلوپ در جزایر همسایه سفر کنید و از آنجا با کشتی به دومینیکا بروید؛ زیرا ترمینال کشتی دومینیکا در شهر روسو واقع شده و تا هتل جانگل بی فاصله­ای کمتر از ۲۰ دقیقه دارد.

معماری و امکانات

هتل جانگل بی دومینیکا با معماری لوکس در دل طبیعت جزیره‌ ساخته شده‌است. هماهنگی طراحی هتل با طبیعت اطراف­ و جنگل‌های معتدل، فرصتی فراهم آورده تا میهمانان با تمام جاذبه‌های طبیعی در ارتباط باشند. از بهترین امکانات هتل می‌توان به استخر، رستوران با منظره‌ی دریا، سالن یوگا، و سالن آب­گرم و… اشاره کرد.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها

اتاق‌ها و سوئیت‌ها

در هتل جانگل بی دومینیکا ، اتاق‌ها و سوئیت‌ها از تلفیق طبیعت و فضای لوکس طراحی شده­اند. بد نیست بدانید که اتاق‌ها و سوئیت‌ها در میان جنگل جا گرفته‌اند و مهمتر از همه دارای امکاناتی نظیر حمام‌های بزرگ و دستشویی‌های زیست‌محیطی هستند که به کاهش پلاستیک و تاثیرات محیط زیستی توجه دارند.

رستوران و خوراکی‌های هتل

رستوران این هتل با منظره‌ی زیبای دریا و استخر، تجهیزات فراوانی دارد و تنوع غذایی جذابی را به میهمانان ارائه می‌دهد. در رستوران هتل جانگل بی دومینیکا از مواد ارگانیک و محلی برای تهیه غذاها استفاده می‌شود و فهرستی از غذاهای سالم، گیاهی و دریایی برای گردشگران فراهم شده است.

فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی

اگر به دنبال فعالیت‌های تفریحی متنوع در دل طبیعت هستید، هتل جانگل بی دومینیکا اقامتی مناسب برای شما فراهم می‌کند. اطمینان داشته باشید که ورزش در قلب طبیعتی شگفت­انگیز، برای‌تان تجربه‌ای به­یادماندگی همراه با شور و نشاط به ارمغان می‌آورد.

خدمات رایگان در هتل جانگل بی دومینیکا

خدمات رایگان در هتل جانگل بی دومینیکا

اتصال به اینترنت بی‌سیم

همه‌ی مهمانان هتل از اتصال به اینترنت بی‌سیم رایگان در تمام نقاط هتل بهره‌مند می‌شوند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا با دیگران در ارتباط باشید، عکس‌ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و در مسائل کاری یا تفریحی آنلاین فعالیت کنید.

پارکینگ رایگان

هتل جانگل بی دومینیکا به مهمانان خود پارکینگ رایگان ارائه می‌دهد. اگر با ماشین شخصی به هتل می‌آیید، نگران محل پارک ماشین خود نباشید.

خدمات ترانسفر فرودگاهی

شما با اقامت حداقل سه شب در هتل جانگل بی دومینیکا ، از خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان بهره‌مند خواهید شد. این خدمات به شما اجازه می‌دهد که به راحتی از فرودگاه به هتل و بالعکس تردد کنید.

میوه‌های تازه در اتاق

هتل به مهمانان خود میوه‌های تازه در اتاق ارائه می‌دهد تا از میوه‌های تازه و محلی لذت ببرید.

امکان دریافت پول نقد

هتل جانگل بی دومینیکا امکانات دریافت پول نقد را برای مهمانان خود فراهم کرده­ است. این امکان به شما اجازه می‌دهد که به راحتی در هر زمان، پول نقد را از طریق این هتل دریافت کنید.

کلام آخر

با ترکیب مناظر زیبا و امکانات برجسته، هتل جانگل بی دومینیکا به مهمانان خود تجربه‌ متفاوتی از اقامت هدیه می‌دهد. از طراحی‌ لوکس تا انتخاب منوی غذاها، همه‌چیز در این هتل برای حفظ محیط زیست و آرامش مهمانان طراحی شده است.

 اگر شما هم به دنبال فرار از شلوغی شهر، ارتباط مستقیم با طبیعت و اقامتی لوکس و لذت­بخش هستید، هتل جانگل بی دومینیکا بهترین مقصد برای شماست.

 اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌هایی در دل طبیعت، تجربه‌ی یوگا در فضای آرامش‌بخش، لذت بردن از خوراکی‌های سالم و فعالیت‌های تفریحی متنوع، همه­چیز به گونه­ای طراحی شده تا اقامتی لوکس و لذت­بخش داشته باشید. هتل جانگل بی آماده است که شما را به دنیایی از آرامش و شگفتی‌های طبیعی دومینیکا دعوت کند.

نظرات کاربران