باغ های ژاپنی در توکیو

باغ های ژاپنی در توکیو؛ رازورمز هایی سرسبز میان آسمان‌خراش‌ها!

شاید همه شما زمانی که نام شهر توکیو را می‌شنوید ساختمان‌های لوکس و بزرگی را به یاد آورید که تا آسمان کشیده شده‌ است؛ اما جالب است بدانید باغ‌های بسیار زیبا و دیدنی در این شهر وجود دارد که بازدیدکنندگان زیادی برای بازدید از آن‌ها به این شهر زیبا سفر می‌کنند. زمانی که هوا گرم می‌شود باغ های ژاپنی توکیو یک انتخاب عالی برای گذراندن یک روز جذاب در کنار خانواده و دوستان‌تان است. طراحی باغ‌ها یکی از هنرهای مهم ژاپنی است که تا حدی ریشه در بودیسم ذن دارد. با گذشت زمان، باغ‌های ژاپنی برای رسیدن به اهداف متفاوتی تکامل یافته‌اند، اما مفهوم سنتی ترکیب عناصر سنگ، آب، شاخ و برگ و ویژگی‌های دست‌ساخته انسان، بخشی جدایی‌ناپذیر از این مکان‌های منحصربه‌فرد است. به خواندن ادامه دهید تا با بهترین پارک های ملی توکیو آشنا شوید. 

رزرو تور ژاپن

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

Hamarikyu Gardens

باغ های ژاپنی در توکیو؛ Hamarikyu Gardens

یکی از زیباترین باغ های ژاپنی در توکیو Hamarikyu Gardens نام دارد. این باغ زیبا به‌خاطر درختان آلوی صورتی‌رنگ و روشنش که در اواخر زمستان شکوفا می‌شود، مشهور است. جذابیت اصلی این باغ به‌دلیل فراوانی آبی است که در آن جاری بوده و زیبایی آن را دوچندان می‌کند. همچنین محوطه این مکان بسیار زیاد بوده و در جزیره‌ای قرار دارد که توسط یک خندق دیواری باستانی با تنها یک ورودی، از روی پل مینامیمون احاطه شده است.

یک حوض بزرگ در مرکز این باغ قرار دارد که دارای دو جزیره کوچک است و توسط یک پل‌چوبی به یکدیگر متصل شده‌اند. جالب است بدانید یک درخت کاج 300 ساله در این باغ وجود دارد که بسیار زیبا بوده و جزو جاذبه‌های کشور ژاپن به شمار می‌آید. به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به ژاپن از این باغ زیبا که یکی از بهترین باغ های ملی توکیو است دیدن کنید و لذت ببرید. 

سفر به ژاپن با رزرو بلیط هواپیما توکیو تنها با سه کلیک!

پاسپورت دومینیکا

آدرس:

Hamarikyuteien, Chuo City, Tokyo 104-0046, Japan

شماره تماس:

0200 3541 81+

Shinjuku Gyoen National Garden

یکی دیگر از بهترین پارک های ملی توکیو Shinjuku Gyoen National Garden است. این باغ جذاب و دیدنی به‌خاطر حضورش در انیمیشن پرطرفدار ماکوتو شینکای «باغ کلمات» شهرت دارد. این مکان دارای مساحتی حدود 58 هکتار است و در ابتدا یک ملک خصوصی بود که در سال 1946 به روی عموم باز شد. Shinjuku Gyoen National Garden برخی از زیباترین باغ های شهر در خود جای داده و به‌طرز فوق‌العاده‌ای جذاب و دیدنی است.

بلیط هوا

هر بخش از پارک موضوع متفاوتی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از باغ فرانسوی، باغ منظره انگلیسی و گلخانه گیاه شناسی که با تغییر فصل دچار تغییر می‌شود. ناگفته نماند این پارک یکی از مکان‌های برگزاری هانامی شکوفه‌های گیلاس است که افراد زیادی این باغ را برای شرکت در این جشن هیجان‌انگیز انتخاب می‌کنند. در سفر به توکیو به این پارک زیبا که یکی از باغ های ژاپنی در توکیو است بروید و از نزدیک شاهد صحنه‌های انیمیشن باغ کلمات باشید.

آدرس:

 11 Naitomachi, Shinjuku City, Tokyo 160-0014, Japan

شماره تماس:

0151 3350 81+

Rikugien

باغ های ژاپنی در توکیو؛ Rikugien

یکی دیگر از بهترین باغ های ملی توکیو که به معرفی آن می‌پردازیم Rikugien نام دارد. درحالی‌که Rikugien در منطقه شهری Bunkyo واقع شده، کیلومترها از شهر دور بوده و پشت دیوارهای بلندی پنهان شده است. این باغ زیبا در فصل بهار به‌دلیل شکوفه‌های صورت‌رنگ درختان گیلاس طرفداران زیادی دارد و در فصل پاییز نیز به‌دلیل وفور درختان افرا سرخ‌‌رنگ و جذاب به همان اندازه خوش‌منظره است. یکی دیگر از جاذبه‌های این پارک که می‌توانید در تمام طول سال از آن لذت ببرید فوکیاژ چایا است؛ شما می‌توانید در این مکان یک فنجان ماچا همراه با شیرینی‌های سنتی ژاپن نوش جان کنید و لذت ببرید. سفر خود به توکیو را با بازدید از این باغ زیبا که یکی از بهترین پارک های ملی توکیو است لذت‌بخش کنید.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

آدرس:

 6 Chome-16-3 Honkomagome, Bunkyo City, Tokyo 113-0021, Japan

شماره تماس:

2222 3941 81+

Kiyosumi Garden

یکی دیگر از معروف‌ترین باغ های ژاپنی در توکیو Kiyosumi Garden است. این باغ زیبا و دیدنی حوض بسیار بزرگی دارد که از اصلی‌ترین جاذبه‌های این مکان است. مسیرهای پیاده‌روی بسیار زیبایی در این مکان وجود دارد و در حین پیاده‌روی می‌توانید از تماشای ماهی‌های درخشان، لاک‌پشت‌ها و پرندگان رنگارنگ لذت ببرید. تخته‌سنگ‌های کیوسومی تین که بسیار زیبا هستند در اطراف این پارک وجود دارند و جالب است بدانید ایوازاکی یاتارو، سرمایه‌گذار کشتیرانی و بنیانگذار میتسوبیشی، از کشتی‌های بخار خود برای جمع‌آوری سنگ‌های زیبا از سراسر ژاپن استفاده کرد و باغ را با آنها تزئین کرد.

سنگ‌های پله‌ای بزرگ به نام ایزوواتاری در قسمت‌های کم‌عمق‌تر حوض قرار دارند، جایی که می‌توانید تصویری زیبا از انعکاس درختان را روی آب مشاهده کنید و لذت ببرید. قطعا بازدید از این باغ که یکی از بهترین باغ های ملی توکیو است یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که می‌توانید در سفر به توکیو انجام دهید.

آدرس:

3 Chome-3-9 Kiyosumi, Koto City, Tokyo 135-0024, Japan

شماره تماس:

5892 3641 81+

Koishikawa Korakuen

باغ های ژاپنی در توکیو؛ Koishikawa Korakuen

یکی دیگر از بهترین پارک های ملی توکیو که به معرفی آن می‌پردازیم Koishikawa Korakuen نام دارد. این باغ زیبا در کنار پارک تفریحی شهر توکیو Dome City قرار دارد. این پارک جذاب برای اولین بار در سال 1629 ساخته شد و اکنون فقط یک چهارم اندازه اصلی آن است. این باغ بااینکه طی سالیان مختلف تخریب شده اما هنوز هم زیبا است و طیف وسیعی از تفریحات نظیر مسیر پیاده‌روی‌، پل‌ها، تپه‌ها و مناظر مینیاتوری را به مخاطبان خود ارائه می‌کند. با رفتن به این پارک زیبا ساعاتی به‌دور از هر مشغله‌ای آرامش را تجربه کنید. 

آدرس:

1 Chome-6-6 Koraku, Bunkyo City, Tokyo 112-0004, Japan

شماره تماس:

3015 3811 81+

Tonogayato Garden

یکی دیگر از بهترین باغ های ملی توکیو Tonogayato Garden است. این باغ در کوکوبونجی دارای تاریخچه‌ای جذاب است؛ گفته شده بین سال‌های 1913 و 1915 این باغ در زمین ویلای ساخته شده برای معاون رئیس راه‌آهن منچوری، اگوچی تیجو، تأسیس شد و بعداً توسط بنیانگذار میتسوبیشی، ایوازاکی یاتارو در سال 1929 خریداری شد که یک چای‌خانه به آن اضافه کرد. آبشارهای این باغ از جاذبه‌های اصلی آن به شمار می‌آید که آب آن از چشمه‌ای طبیعی تامین می‌شود. جنگل بامبو این پارک که یکی از بهترین پارک های ملی توکیو است یکی از دارایی‌های فرهنگی و باارزش شهر توکیو است.

آدرس:

2 Chome-16 Minamicho, Kokubunji, Tokyo 185-0021, Japan

شماره تماس:

7991 2324 81+

Houkokuji

باغ های ژاپنی در توکیو؛ Houkokuji

یکی دیگر از باغ های ژاپنی در توکیو Houkokuji نام دارد که بسیار جذاب و دیدنی است. کاماکورا درحالی‌که کمی دورتر از شهر است، ارزش سفر یک ساعته قطار از توکیو را به‌خاطر زیارتگاه‌ها و معابد تاریخی‌اش را دارد. معبد هوکوکوجی یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های شهر توکیو است که در این باغ قرار دارد و گردشگران زیادی برای بازدید از آن به توکیو سفر می‌کنند. با ورود به جنگل، سه غار کم‌عمق را می‌بینید که گفته می‌شود محل استراحت کشیشان و سامورایی‌های کاماکورا از جمله ایتوکی و یوشیهیسا آشیکاگا است. مسیر منتهی به معبد، شما را از میان باغ سنگی ذن می‌برد که به داشتن چشم‌اندازی خشک و سنگ‌ریزه‌ای معروف است. 

آدرس:

2 Chome-7-4 Jomyoji, Kamakura, Kanagawa 248-0003, Japan

شماره تماس:

0762 6722 81+

کلام آخر سه کلیک در مورد باغ های ژاپنی در توکیو 

در این مقاله شما را با تعدادی از جذاب‌ترین باغ‌ های ژاپنی در توکیو آشنا کردیم که بسیار زیبا هستند و ارزش دیدن دارند. بازدیدکنندگان زیادی برای مشاهده این باغ‌های زیبا به توکیو سفر می‌کنند. در فصل‌های گرم سال این پارک‌ها طرفدارن زیادی پیدا می‌کند و افراد زیادی همراه با خانواده و دوستان برای گذراندن یک روز به‌یادماندنی به این باغ‌ها می‌روند. طراحی این باغ‌ها از هنر اصیل ژاپنی سرچشمه می‌گیرد و به همین دلیل با نام باغ‌های ژاپنی شناخته شده‌اند. آیا پس از خواندن این مقاله دوست دارید که به توکیو سفر کنید و از نزدیک از باغ‌های آن دیدن کنید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران