رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون

رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون؛ طعم ماسکارپونه اصل ایتالیایی را بچشید!

شهر زیبای کیپ‌تاون علاوه‌بر کوه‌های زیبا، سواحل رویایی و تفریحات جذابی که به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌کند رستوران‌ها و کافه‌های بی‌نظیری دارد. جای تعجب نیست که کیپ‌تاون با آب‌و‌هوای مدیترانه‌ای و جامعه ایتالیایی پرجنب‌وجوش خود، میزبان مجموعه‌ای از رستوران‌های ایتالیایی باشد. فرقی ندارد دنبال یک غذاخوری قدیمی و زیرزمینی باشید و یا یک رستوران شیک و مدرن، غذاخوری های ایتالیایی در کیپ تاون انواع مختلفی دارند و با منوهایی جذاب و متنوع آماده پذیرایی از شما هستند. اکثر رستوران‌های این شهر مواد اولیه خود را به‌صورت روزانه تهیه کرده و غذایی با کیفیت بالا به مشتریان خود عرضه می‌کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا سفری میان برخی از بهترین رستوران‌ های ایتالیایی در کیپ تاون داشته باشیم. 

پاسپورت دومینیکا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

Time Out Market Cape Town

رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون؛ Time Out Market Cape Town

یکی از جذاب‌ترین رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون Time Out Market Cape Town نام دارد. این رستوران انواع غذاهای گوشتی ایتالیایی را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند. مواد اولیه رستوران  Time Out Market Cape Town به‌صورت روزانه تهیه می‌شود و نحوه سرو غذاهای آن بسیار جذاب است. اگر به خوردن غذاهای گوشتی علاقه‌مندید، یکی از غذاهای ایتالیایی این رستوران را امتحان کنید و از طعم لذیذ گوشت لذت ببرید. 

آدرس: 

Victoria & Albert Waterfront, The Old Power Station, Dock Rd, Cape Town, 7806, South Africa

بلیط هواپیما

شماره تماس:

7688 408 21 27+

Scala

یکی دیگر از بهترین غذاخوری های ایتالیایی در کیپ تاون Scala نام دارد. این رستوران زیرزمینی دارای سرآشپزی ماهر به نام لوچیانو مونوسیلیو است که از جوانترین سرآشپزهای ایتالیایی بوده و در سن 27 سالگی موفق به کسب ستاره میشلن شد. پاستا یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران است که روی آن انواع غذاهای دریایی لذیذ، مرغ، گوشت و سس پنیر قرار می‌گیرد و طعم بی‌نظیری دارد. همچنین کوکتل، اسپریتز و سیکتی سه میان‌وعده خوش‌مزه در این رستوران است که از ساعت 4 بعدازظهر به بعد می‌توانید نوش جان کنید؛ لازم است بدانید ماکارانی بدون گلوتن نیز در این رستوران وجود دارد. در سفر به کیپ تاون امتحان کردن پاستاهای این رستوران که یکی از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی است را فراموش نکنید.

آدرس:

81 Church St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8000, South Africa

شماره تماس:

7204 424 21 27+

Scarpetta

رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون؛ Scarpetta

یکی دیگر از کافه رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون که به معرفی آن می‌پردازیم Scarpetta است. این رستوران خانوادگی جذاب در جاده رودبلوم قرار دارد و هنگام خوردن غذا می‌توانید از منظره اطراف نهایت لذت را ببرید. این مجموعه غذاهای ویژه روزانه خود را در کنار منوی اصلی که شامل غذاهای کلاسیک ایتالیایی است به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فضای داخلی این کافه‌رستوران بسیار ساده بوده و در ساخت آن از غذاخوری‌های روستایی که در خارج از رم قرار دارند الهام گرفته شده است. اسپاگتی ونگول در این رستوران که یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون است مشهور بوده و طعم‌ و مزه بی‌نظیری دارد. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

آدرس:

 85 Roodebloem Rd, Woodstock, Cape Town, 7915, South Africa

شماره تماس:

0730 251 83 27+

A Tavola

یکی دیگر از مشهورترین کافه رستوران های کیپ تاون A Tavola نام دارد. این رستوران از زمانی که در سال 2008 افتتاح شد، غذاهای ایتالیایی بی‌نظیر و خوش‌طعمی را به مشتریان ارائه می‌کند. دیوارهای این رستوران شیشه‌ای بوده و زمانی که مشغول خوردن غذای خود هستید می‌توانید از تماشای میدان کتابخانه در کلرمونت لذت ببرید. مالک این رستوران دیوید هاپت بوده که متعهد به استفاده از گیاهان و سبزیجات ارگانیک، گوشت گاو پرورش‌یافته در مراتع، ماهی تازه و سالم و ماکارانی دست‌ساز است. پاستای تازه با قارچ و ترافل، پاستا با میگوی ملکه و دنده برش‌خورده با گوجه‌فرنگی و کلم بروکلی برشته‌شده، غذاهای مشهور این رستوران است. به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به این شهر حتما یک غذای ایتالیایی در این رستوران که یکی از جذاب‌ترین رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون است نوش جان کنید.

آدرس:

Library Square, Wilderness Rd, Claremont, Cape Town, 7735, South Africa

شماره تماس:

1763 671 21 27+

Locanda at Villa 47

رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون؛ Locanda at Villa 47

یکی دیگر از غذاخوری های ایتالیایی در کیپ تاون Locanda at Villa 47 است. این رستوران دارای فضایی زیبا و روشن است و میزهای آن نزدیک‌به‌هم چیده شده‌ تا فضایی شاد و پرهیاهو را به مخاطبان خود عرضه کند. از معروف‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به پیتزای بره، ماکارونی خانگی، راویولی قارچ و کنگر فرنگی با ماسکارپونه و سس گردو اشاره کرد؛ در منوی این رستوران، بشقاب‌های اشتراکی آنتی پاستو بهترین انتخاب است. همچنین خوراکی‌های ایتالیایی وارداتی، فلفل برشته‌شده خانگی و کنگر کبابی از دیگر موارد موجود در منوی این رستوران است که عطر و بوی بی‌نظیری دارد. شک نکنید که از خوردن غذاهای این رستوران که یکی از بهترین غذاخوری های ایتالیایی در کیپ تاون است سیر نمی‌شوید.

شماره تماس:

2740 418 21 27+

Osteria Tarantino

یکی دیگر از بهترین کافه رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون Osteria Tarantino نام دارد. مواد اولیه این رستوران ساده و جذاب به‌صورت تازه و روزانه تهیه می‌شود و به همین دلیل غذاهای آن طعم بی‌نظیری دارد. در روزهای گرم تابستانی می‌توانید روی میزهای چوبی و ساده در فضای آزاد بنشینید و از خوردن یک غذای ایتالیایی همراه با موسیقی لذت ببرید. همچنین در فصل زمستان می‌توانید در فضای داخلی این مجموعه کنار شومینه قدیمی غذای خود را نوش جان کنید. در سفر به آفریقای جنوبی یک غذای جذاب همراه با عزیزانتان در این رستوران که یکی از بهترین کافه رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون است نوش جان کنید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای خود رقم بزنید.

آدرس:

125A Waterkant St, De Waterkant, Cape Town, 8001, South Africa

شماره تماس:

1771 505 76 27+

95 at Parks

رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون؛ 95 at Parks

یکی دیگر از کافه رستوران های کیپ تاون 95 at Parks است. این رستوران که به‌سبک قدیمی ساخته شده  در Parks Nava قرار دارد و غذاهای خوش‌طعم و بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه می‌کند. راویولی کره‌ای با سس کره از مشهور ترین غذاهای این رستوران است که چنین غذایی را در هیچ‌کجای جهان نمی‌توانید پیدا کنید. همچنین پیتزاها و غذاهای دریایی این رستوران بسیار معروف است و می‌توانید همراه ‌با سالاد یا نوشیدنی دل‌خواه خود سفارش دهید. بهترین تجربه غذا خوردن را در این رستوران که یکی از بهترین غذاخوری های ایتالیایی در کیپ تاون است داشته باشید.

آدرس:

114 Constantia Main Rd, Constantia, Cape Town, 7800, South Africa

شماره تماس:

0247 761 21 27+

Limoncello

یکی دیگر از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی Limoncello نام دارد. در نواحی جنوبی شبه‌جزیره کیپ‌تاون تعدادی رستوران وجود دارد که به جواهر معروف بوده و Limoncello یکی از آن‌ها است. این رستوران در زیر سایه درختان باستانی چوب شیر و چشم‌اندازهای اقیانوس و کوه، لحظات خوشی را برای بازدیدکنندگان خود رقم می‌زند. ملانزان آلا پارمیگیانا، ریزوتو با فلفل کبابی و پنیر استراچیاتلا از غذاهای مشهور این رستوران است که طعم‌ومزه بی‌نظیری دارد. اگر به این رستوران رفتید، بدون لذت بردن از یک لیوان لیمونچلو خانگی لوکا آنجا را ترک نکنید!

آدرس:

Crn Beach Rd and, Pine St, Noordhoek, Cape Town, 7979, South Africa

شماره تماس:

8947 114 71 27+

The Cousins Trattoria

رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون؛ The Cousins Trattoria

یکی دیگر از رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون The Cousins Trattoria است. این رستوران توسط سه پسرعموی ایتالیایی به نام‌های سیمونه، لوکا و آندره ساخته شد و در آن زمان اولین رستوران ایتالیایی شهر بود. The Cousins Trattoria در شرق شهر کیپ‌تاون قرار دارد و هر روز می‌توانید ماکارانی‌های خوش‌مزه آن را که به‌صورت تازه تهیه می‌شود نوش جان کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. لازانیا به روش سنتی زادگاه آن‌ها درست می‌شود و تالیاتله با سس بولونیز و gnocchi سیب‌زمینی با گورگونزولا از غذاهای خوش‎‌طعم و معروف این مجموعه است. در سفر به کیپ تاون خوردن یک ماکارانی جذاب در این رستوران که یکی از غذاخوری های ایتالیایی در کیپ تاون است را فراموش نکنید. نوش جانتان.

آدرس:

3b Barrack St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8000, South Africa

شماره تماس:

6904 273 83 27+

Carne

یکی دیگر از کافه رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون Carne نام دارد. شما می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی قدیمی را در این رستوران نوش جان کنید و از طعم آن لذت ببرید. بیشتر غذاهای این رستوران بر پایه گوشت تهیه می‌شود و گوشت‌های شکار آن معروف است. همچنین نان‌های این کافه بسیار پرطرفدار است که طعم‌ شیرینی دارد و با کره محلی در ماهیتابه سرخ می‌شود. سفر به آفریقای جنوبی با خوردن غذاهای این رستوران که یکی از بهترین کافه رستوران های کیپ تاون است معنا پیدا می‌کند.

Riva Fish Restaurant

رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون؛ Riva Fish Restaurant

یکی دیگر از غذاخوری های ایتالیایی در کیپ تاون Riva Fish Restaurant است. این مکان در جولای ۲۰۱۸ توسط سرآشپزها و دوستان ایتالیایی، نیکو رووارینی و فدریکو روکا افتتاح شد. اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، بی‌شک این رستوران بهشتی برای شما است. منوی این رستوران به‌صورت هفتگی با توجه به صید موجود و مواد اولیه تازه تغییر می‌کند و ریزوتو چغندر با میگو تارتار، کارپاچیو ماهی‌ تن و اسکولیو پاستا از غذاهای معروف این رستوران است. فضای این رستوران دنج و دلنشین است و در محله تفریحات شبانه De Waterkant قرار دارد. آشپزخانه این مکان اوپن بوده که به مهمانان این اجازه را می‌دهد تا از تماشای طرز تهیه غذا لذت ببرند. حتما در این رستوران رویایی یک غذای دریایی نوش جان کنید و از تازگی و کیفیت غذا لذت ببرید.

آدرس:

24/4 Napier St, De Waterkant, Cape Town, 8001, South Africa

شماره تماس:

0657 418 21 27+

Mamma Roma

یکی دیگر از کافه رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون که به معرفی آن می‌پردازیم Mamma Roma نام دارد. این رستوران در Dean Street Arcade قرار دارد و یکی از بهترین امکاناتی که به مشتریان خود ارائه‌ می‌دهد، پارکینگ وسیع و زیرزمینی است که باعث می‌شود مشتریان نگران جای پارک برای خودروی خود نباشند. این مجموعه در تهیه غذاهای اصیل ایتالیایی تخصص دارد و ریزوتو پورچینی، لینگوئین پسکاتور که نوعی غذای دریایی است و ملانزان آلا پارمیگیانا از غذاهای مشهور این رستوران است. همچنین در منوی این رستوران می‌توانید مارچوبه و کنگر فرنگی، گوشت کبابی و انواع ماهی‌های کبابی را مشاهده کنید. در سفر به کیپ تاون سری به این رستوران بزنید و از تنوع بالای غذایی در آن لذت ببرید. 

آدرس:

Dean street Arcade, Dean street, Newlands, Cape Town, 7700, South Africa

شماره تماس:

2051 685 21 27+

Magica Roma

رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون؛ Magica Roma

یکی دیگر از رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون Magica Roma است. منوی این رستوران ریشه در غذاهای کلاسیک ایتالیایی دارد و Ezio De Biaggi و Franco Zezia مالکان آن هستند. سالیان سال است که مواد اولیه این مکان به‌صورت روزانه تهیه می‌شود و تازه است. پیشخدمت‌های این رستوران بسیار خون‌گرم و صمیمی هستند و به بهترین شکل با مشتریان برخورد می‌کنند. آنتی پاستا و پنه آرابیاتا دو غذای معروف این رستوران است که طرفداران زیادی دارد. اگر به آفریقای جنوبی سفر کردید، خوردن غذا در این رستوران که یکی از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی است را از یاد نبرید. 

آدرس:

Central Building, 8 Central Square, Pinelands, Cape Town, 7405, South Africa

شماره تماس:

1489 531 21 27+

کلام آخر سه کلیک در مورد رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون

در این مقاله کوشیدیم تعدادی از بهترین رستوران های ایتالیایی در کیپ تاون را به شما معرفی کنیم که غذاهایی باکیفیت و تازه را به مشتریان خود عرضه می‌کند. انواع رستوران‌های قدیمی و مدرن به سبک ایتالیایی در این شهر وجود دارد که دارای منو جذاب و متنوعی است. آیا پس از خواندن این مقاله دوست دارید یک غذای اصیل ایتالیایی در رستوران شهر کیپ‌تاون امتحان کنید؟ اگر تجربه خوردن غذا در این رستوران‌ها را دارید با ما در میان بگذارید. منتظر دریافت نظرات شما عزیزان هستیم.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران