بهترین رستوران های کیپ تاون

بهترین رستوران های کیپ تاون؛ کجا برویم و چه بخوریم؟

کیپ تاون یکی از هیجان‌انگیزترین مقاصد جهان برای خوردن غذا است؛ چه به دنبال غذای خیابانی باشید و چه برای صرف شام یا ناهار هوس رفتن به رستوران به سرتان بزند، این شهر همیشه شما را شگفت‌زده می‌کند. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های کیپ تاون می‌پردازیم. منوهای خوش‌طعم چندغذایی و ماهی‌ و چیپس‌های ساده‌ای که در کنار اسکله بندرگاه آفتابی ارائه می‌شود، تا همیشه در ذهنتان می‌ماند. احتمالا در پایان این مقاله گرسنه خواهیدشد و دلتان می‌خواهد همان لحظه چمدانتان را ببندید و بلیطی به سمت کیپ‌تاون رزرو کنید!

رزرو تور آفریقا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

معرفی بهترین رستوران های کیپ تاون

بهترین رستوران های کیپ تاون

1. FYN

FYN  با کسب مجموعه‌ای از جوایز برای غذاهای نوآورانه، یک تجربه غذاخوری کاملاً معاصر را در فضایی زیبا و چشم‌نواز به سبک خانه شیروانی با ارائه منظره شهر و کوه به شما می‌بخشد. البته باید بگوییم که چشمان شما بیشتر به به بشقابتان خیره خواهدشد تا منظره؛ چراکه با منویی الهام‌گرفته از ترکیب بی‌نظیر مواد محلی آفریقای جنوبی و طعم‌ها و تکنیک‌های ژاپنی روبه‌رو می‌شوید. ماهی قزل‌آلا به سبک کیپ‌مالایی، میگوهای پخته‌شده و ونتون مرغ هندی از جمله خلاقیت‌هایی است که می‌توانید انتظار داشته باشید در منوهای ست کایسکی پیدا کنید. گیاهخواران نگران نباشند؛ این رستوران که یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است، منویی برای آن‌ها نیز دارد.

آدرس: خیابان پارلمان 37، CBD، کیپ تاون، 8001

2. PIER

PIER  یک وعده غذای خوشمزه را در کنار آب‌نمای محبوب V&A به مهمانان ارائه می‌دهد و یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون به‌شمار می‌رود. سرآشپز، جان نوریس-راجرز، سفری به‌یادماندنی از طعم‌های مختلف را برایتان به ارمغان می‌آورد. انتظار تجربه خوردن غذایی را داشته باشید که تکنیک کلاسیک فرانسوی، محصولات محلی عالی و لمس ظریفی از تئاترهای آشپزی را با هم ترکیب می‌کند. بهتر است از قبل، یک صندلی در کنار پنجره برای خود رزرو کنید؛ جایی که تابلویی از مناظر دریا را مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد.

پاسپورت دومینیکا

آدرس: ساختمان Pierhead، V&A Waterfront

3. Emazulwini؛ یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون

بهترین رستوران های کیپ تاون

سرآشپز Mmabatho Molefe در فضایی پر از نور و باشکوه در بازار Makers Landing ، جشنی از طعم‌های بومی Nguni  که تأثیرپذیرفته از دوران کودکی و فرهنگش است، راه انداخته‌ و از مواد، طعم‌ها و بافت‌های سنتی و محلی حمایت می‌کند. به گوشت گوسفندی با دوفینوس ارزن یا ساردین و فلفل سرخ شده، پوره گوجه‌فرنگی و سالاد ارزن/اسفناج فکر کنید.

در حالی که مواد تشکیل‌دهنده غذاهای این رستوران که یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است ممکن است ساده به نظر برسد، اما آماده‌سازی و ارائه درEmazulwini  در حد سطح جهانی است؛ با بشقاب‌های کاملاً ظریف که یک سفر آشپزی منحصر‌به‌فرد را ارائه می‌دهد. این رستوران در هر روز از هفته لذت‌بخش است، اما Makers Landing در آخر هفته‌ها که غرفه‌هایی از غذاهای سرپوشیده در آن تشکیل می‌شود، واقعا دلنشین‌تر به نظر می‌رسد.

آدرس: طبقه دوم ترمینال کروز کیپ‌تاون، ویکتوریا و اسکله آلفرد.

 4. La Colombe

La Colombe که که در جنگل‌های بالادست زمین‌های کنستانتیا پنهان شده‌است، به‌طور گسترده به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون و همچنین جهان شناخته می‌شود. آنجا یک مقصد گردشگری است؛ نه صرفاً جایی برای صرف غذا. منوی این رستوران گسترده است و طعم  و بافت‌های آسیایی، آمریکای لاتین، اروپا و آفریقا را به یک تجربه باشکوه تبدیل می‌کند.

این رستوران دارای یک فضای تعاملی است و بسیار خلاقانه عمل می‌کند. ساعت‌ها می‌گذرد و سرآشپزهای با استعداد، سرزمین شگفت‌انگیزی از غذاها را روی میز مهمانان می‌فرستند.

آدرس: Silvermist Estate کنستانتیا نک، کیپ تاون

 Salsify.5؛ از بهترین رستوران های کیپ تاون

بهترین رستوران های کیپ تاون

میزهای Salsify که در طبقه بالایی یک اقامتگاه شکار قرن هجدهم در میان جنگل‌های بالادست خلیج کمپ قرار دارند، منظره‌ای از اقیانوس اطلس را به مهمانان ارائه می‌دهد. این منظره، بشقاب‌های سرآشپز رایان شل را بیش از پیش فریبنده می‌کند. منوی فصلی این رستوران که یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است، از طبیعت زیبای اطراف شهر الهام گرفته‌است؛ گنوکی لنگوستین با ترافل بهاری، لاین ماهی در کرم علف لیمو و اسپرینگ باک دودی برخی از موارد ابداعی برای زیبایی منو است. اگر هنگام غروب به این رستوران بروید، نور طلایی خورشید که در فضای مملو از هنر رستوران پهن می‌شود، شما را جادو می‌کند.

آدرس: Roundhouse، Round House Rd، Camps Bay

6. Clarke’s

Clarke’s  که در امتداد بلوار خیابان بری قرار دارد، به‌خاطر همبرگرهای خانگی‌اش که روی نان‌های بریوش پخته می‌شود و سوپ گوجه‌فرنگی دودی عالی که با نان تست پنیری سرو می‌شود، معروف است. آنجا یک پاتوق موردعلاقه هیپسترها است و در فهرست بهترین رستوران های کیپ تاون قرار می‌گیرد.

آدرس: خیابان بری 133، کیپ تاون

7. Galjoen؛ از بهترین رستوران های دریایی کیپ تاون

گالجوئن که به‌خاطر ماهی ملی آفریقای جنوبی نام‌گذاری شده، غذاهای دریایی فصلی را به مهمانان ارائه می‌دهد. هر روز یک منوی تنظیمی سرو می‌شود که سرآشپزها از شما می‌خواهند که اعتماد (و اشتهای) خود را با مجموعه‌ای از بشقاب‌ها که احتمالاً از صدف‌های تازه خردشده تا ماهی‌های تازه را شامل می‌شود، در دستانشان قرار دهید. البته، همه چیز به آنچه صیادان در آن روز صید می‌کنند، بستگی دارد؛ بنابراین تسلیم غافلگیری شوید و از طعم موجودات دریاهای آفریقای جنوبی لذت ببرید. انتخاب عالی از نوشیدنی، آشپزخانه اوپن و دکوراسیون معاصر ساخته‌شده توسط هنرمندان برجسته، آنجا را برای هرکسی که علاقه‌مند به غذاهای دریایی است، به یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون تبدیل می‌کند.

آدرس: خیابان هرینگتون، کیپ تاون

8. The Pot Luck Club

بهترین رستوران های کیپ تاون

The Pot Luck Club  که در طبقه بالایی سیلوهای اصلی در کارخانه بیسکویت قدیمی قرار دارد، دارای پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف است که مشرف به محله وودستاک قرار گرفته. فضای این رستوران که یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون به‌شمار می‌رود، کاملاً مدرن و با ظرافت صنعتی است که منویی از بشقاب‌های کوچک بر اساس طعم‌های آسیایی و محصولات محلی عالی ارائه می‌دهد.

در این رستوران به‌دنبال دستورالعمل‌های خلاقانه در غذاهای کلاسیک محبوب مانند تاکو ماهی باشید و فیله دودی با سس au lait  را از دست ندهید. منوی برانچ یکشنبه در بین مردم محلی بسیار محبوب است.

آدرس: سیلو، کارخانه بیسکویت قدیمی، خیابان آلبرت 373-375، ووداستاک، کیپ تاون، 7915

9. Biesmiellah؛ از بهترین رستوران های دوست‌داشتنی کیپ تاون

از طعم غذاهای محلی کیپ مالایی در Biesmiellah لذت ببرید. یک رستوران بسیار دوست‌داشتنی که  در آن اثاثیه ساده و قیمت‌های مناسب پیدا خواهیدکرد. با مجموعه‌ای از ساموساهای محلی یا پیش‌غذای گیاهی خانگی شروع کنید. کاری‌های معروف کیپ مالایی، بره و بوبوتی را از دست ندهید.

آدرس: Cnr Wale St & Pentz Street، Bo-Kaap، Schotsche Kloof

10. Belly of the Beast

بهترین رستوران های کیپ تاون

رزرو در Belly of the Beast که یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است، یک نقطه صمیمی در قلب شهر، با تنها یک ناهار و یک وعده شام در روز است. هیچ منویی در این رستوران وجود ندارد، اما در عوض منوی روزانه‌ای آماده می‌شود که از مواد اولیه محلی گرفته شده‌است. انتظار یک تجربه غذاخوری خلاقانه و همه‌جانبه را در رستوران Belly of the Beast داشته باشید که یافتن آن در جای دیگری در شهر سخت است.

 آدرس: 110 خیابان هرینگتون، مرکز شهر کیپ تاون

11. Foxcroft

این رستوران که یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است، منویی با بشقاب‌های کوچک در فضایی آرام با دکوراسیونی بسیار زیبا ارائه می‌دهد. منو روی فصلی بودن تمرکز دارد. فضای گرم Foxcroft می‌تواند محیط مناسبی برای قرارهای دوستانه و عاشقانه شما باشد.

آدرس: فروشگاه 8، مرکز High Constantia، خیابان Groot Constantia، Constantia

12. Thali؛ از بهترین رستوران های هندی کیپ تاون

فضای داخلی کم‌نور که با یادگارهایی از شبه‌قاره هند تزئین شده است، شما را به یاد بمبئی می‌اندازد.  Thali  یک منوی چرخشی از غذاهای معاصر هندی ارائه می‌دهد که بر اساس مفهوم تالیس شکل گرفته است؛ یک وعده غذایی محبوب در هند که از غذاهای کوچک متعدد تشکیل شده است. در این رستوران که یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است، منو همیشه در حال تغییر است و در سه وعده سرو می‌شود که از طعم‌های ملایم‌تر تا غذاهای تند با تأکید بر گرما ادامه می‌یابد. Thali  گزینه‌هایی ارائه می‌دهد که مناسب همه افراد گروه شما باشد؛ از گوشت‌خواران گرفته تا وگان‌ها و گیاهخواران.

آدرس: 3 Park Rd، Gardens، کیپ تاون، 8001

13. Chef’s Warehouse at Beau Constantia

بهترین رستوران های کیپ تاون

سرآشپز آیور جونز در این فضای زیبا که بر فراز تاکستان‌های دره کنستانتیا قرار دارد، برخی از بهترین غذاها را در یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون سرو می‌کند. جونز یکی از پیشگامان صحنه آشپزی کیپ است و در این رستوران انتخاب خلاقانه او از منوهای چهارغذایی موردتوجه قرار گرفته است. فراتر از بشقاب ها، مناظر هیجان‌انگیز رستوران است. شما می‌توانید مناظر خیر‌کننده‌ای از کنستانتیا را مشاهده کنید.

14. Ramenhead

این رستوران که یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است، در قلب شهر قرار دارد. این رستوران که فضایی دنج دارد، بسیار موردعلاقه کسانی قرار گرفته‌است که طرفدار غذاهای خیابانی ژاپنی‌ها هستند. اگر به آنجا رفتید، کوفته جیوزا را از دست ندهید.

آدرس: 37 خیابان پارلمان، مرکز شهر کیپ تاون

15. The Test Kitchen Fledgelings

در The Test Kitchen Fledgelings، سرآشپز تحسین شده، لوک دیل رابرتز، انرژی خود را به سمت ارائه فرصت‌هایی برای نسل جدیدی از استعدادها معطوف می‌کند. سرآشپزهای مشتاق، اغلب تحت آموزش‌های رسمی توسط سرآشپزهای حرفه‌ای قرار می‌گیرند و اصول اولیه را یاد می‌گیرند. این یک پروژه قابل‌توجه است که اشتغال، آموزش و امید را به نسل جدید ارائه می‌دهد.

این رستوران که یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است، با منوی آلاکارته از غذاهایی همچون مرغ سرخ‌شده کره‌ای و تاکوهای ماهی آتشین گرفته تا غذاهای اصلی مانند اسپرینگ‌بوک با نوشیدنی قهوه‌ای پرمخاطب و غذاهای گیاهی خلاقانه تشکیل شده است.

16. Seabreeze Fish & Shell

بهترین رستوران های کیپ تاون

نمای بیرونی رستوران که یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است، حتما توجه شما را جلب خواهد کرد. SeaBreeze  مکان مناسبی برای امتحان کردن بهترین غذاهای ساحلی در محیطی بی تکلف است. تالیاتله و ماهی تن را در این رستوران تست کنید.

آدرس: خیابان بری 213، مرکز شهر کیپ تاون، کیپ تاون، 8000

17. Kloof Street House؛ از بهترین رستوران های کیپ تاون

Kloof Street House یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است . برای برانچ آخر هفته، شام‌های تابستانی، یا نوشیدنی‌های آخر شب به اینجا برویدن. اسن رستوران در هر ساعتی فوق‌العاده است. چه در باغی سرسبز که با چراغ‌های چشمک‌زن روشن می‌شود، روی میزی بنشینید یا در یکی از اتاق‌های متنوع خانه بزرگ ویکتوریایی که با لوستر و شومینه تزئین شده است روی صندلی بم دهید، مطمئناً تجربه‌ای مسحورکننده خواهیدداشت.

منو به اندازه دکور دلپذیر است و شامل بشقاب‌های غذاهای دریایی، استیک، گنوکی خامه‌ای و سالادهای گیاهی و مجموعه‌ای چشمگیر از نوشیدنی‌های آفریقای جنوبی است.

آدرس: خیابان 30 کلوف، باغ، کیپ تاون، 8005

18. South China Dim Sum Bar

این رستوران که به‌خاطر اصالتش به اندازه فضای شلوغش شناخته می‌شود، منویی دائماً در حال تغییر از غذاهای خیابانی آسیایی از وانتون‌ها گرفته تا pillowy bao را در کنار چند غذای خوشمزه مانند لاکسا میگوی تند سرو می‌کند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است که تجربه‌ای لذت‌بخش برایتان فراهم می‌آورد.

آدرس: خیابان لانگ 289، مرکز شهر کیپ تاون، کیپ تاون، 8000

19. Pizza Shed

بهترین رستوران های کیپ تاون

Pizza Shed مکانی عالی برای ارضای هوس پیتزا است. این رستوران که یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است، در امتداد بخش غذاخوری‌های خوشمزه در خیابان بری قرار دارد. منویی باریک از پیتزاهای چوبی به سبک ناپلی را سرو می‌کند؛ خمیر بیرونی ترد با فضای داخلی بالشی و نرم. گاهی اوقات پیتزای ساده بهترین انتخاب است. البته به‌دنبال پیتزای ادویه‌دار هستید، دیاوولا را با سوسیس تند و زیتون کالاماتا امتحان کنید.

20. Marco’s African Place

نقطه عطفی در صحنه غذاخوری کیپ تاون، Marco’s African Place  است که اواخر دهه 90 ترکیبی از غذاهای پان آفریقایی و مدیترانه‌ای را سرو می‌کند و در فهرست بهترین رستوران های کیپ تاون قرار گرفته است. این رستوران غذاهای خوشمزه‌ای مانند سوپ کدو تنبل، پاستا سبزیجات و غذاهای محلی تهیه‌شده از ماهی و غذاهای خوشمزه دیگر سرو می‌کند. البته فقط غذاهای خوشمزه آفریقایی ارائه نمی‌دهد؛ بلکه می‌توانید برای تماشای موسیقی زنده و گروه‌های ماریمبا نیز به آنجا بروید.

آدرس: 15 Rose St, Schotsche Kloof, Cape Town, 8001

21. Addis in Cape

سنت‌های باستانی اتیوپی را در Addis in Cape تجربه کنید. بهترین نقطه شهر برای خوردن شیرو آفریقای شرقی (نوعی خورشت) و دیگر غذاهای تند در کنار اینجرای سنتی (یک نان ترش). طرفداران قهوه از مراسم سنتی قهوه اتیوپی در آنجا لذت خواهند برد؛ جایی که قهوه در مراسم سنتی جبنا با سوزاندن کندر سرو می‌شود. این رستوران که یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون است، میزبان رویدادهای موسیقی زنده نیز است؛ بنابراین می‌توانید از وعده‌های غذایی خود در کنار نوای روح‌آمیز افرو-جاز لذت ببرید.

آدرس: خیابان حلقه 168، CBD، کیپ تاون، 8001

کلام پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های کیپ تاون پرداختیم. این رستوران‌ها علاوه بر منوهای غذایی متعدد و خلاقانه و البته در بعضی جاها فصلی و روزانه، دارای محیط‌هایی زیبا با چشم‌اندازهایی خیره‌کننده است که باعث می‌شود سفری رویایی با طعم‌های خوشمزه را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

نظرات کاربران