Das Bett 
27 اردیبهشت 1402
آلمان

جاهای دیدنی فرانکفورت در شب؛ از اپرا تا رستوران های فرانسوی!

فرانکفورت، به‌عنوان زادگاه موسیقی شناخته می‌شود. از همین رو، طی سال‌ها شاهد ظهور بسیاری از کلوپ‌ها، کنسرت‌ها و رویدادهای موسیقی بوده است. این شهر، اهمیت خود را در صنعت موسیقی تکنو حفظ کرده و برخی از بهترین کلوپ‌های شبانه و کنسرت‌های موسیقی را در خود جای داده است. علاوه بر همه این‌ها، فرانکفورت جمعیت دانشجویی بسیاری دارد؛ از همین رو، دانشجویان پس از صرف ساعات روز در کلاس، مایلند که به سرگرمی ‌های شبانه بپردازند. در حال حاضر این شهر با سالن تئاتر، رستوران و بار شبانه، سالن اپرا، سالن بولینگ و دیگر جاهای دیدنی فرانکفورت در شب، افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

همراه ما باشید با شب گردی در فرانکفورت !

آماده خرید بلیط هواپیما تهران فرانکفورت هستید؟

سالن تئاتر Schauspiel

oper Frankfurt

یکی دیگر از جاهای دیدنی فرانکفورت برای تفریح در شب، سالن تئاتر Schauspiel است. Schauspiel، بزرگ‌ترین سالن تئاتر منطقه Rhine-Main به شمار می‌رود. این سالن، در طول سال‌ها و پیش از تبدیل شدن به سالن تئاتر Schauspiel ، شاهد تغییرات مکانی، هنری و تحولات تاریخی بزرگ بوده است. امروزه در این سالن تئاتر، نمایش‌هایی مدرن و تفکربرانگیز برگزار می‌شود که مخاطبان را به تامل درباره مسائل اجتماعی و پیش‌بینی‌های احتمالی آینده وا می‌دارد. اگر به‌دنبال تماشای یک نمایش هنری-اجتماعی در فرانکفورت هستید، این سرگرمی شبانه را از دست ندهید.

آدرس:

Neue Mainzer Str. 17, 60311 Frankfurt am Main

ساعت فعالیت:

شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها: 10 صبح تا 2 بامداد

سایر روزها: 9 صبح تا 7 بعدازظهر

شماره تلفن:

21249494 69 49+

وب‌سایت:

 Schauspiel Frankfurt

Mercedes Reyes – Zigarrenmanufaktur & Bar

یکی دیگر از جاهای دیدنی فرانکفورت برای تفریح در شب، Mercedes Reyes – Zigarrenmanufaktur & Bar است. Mercedes Reyes یک برند صاحب نام در زمینه تولید سیگار است که توسط خانواده Reyes از سال 1910 اداره می‌شود. Reyes این تجارت را به‌دلیل عشق‌ و ‌علاقه خود به سیگار برگ شروع کرد و با تولید محصولات با کیفیت بالا، آن را ارتقا داد. Mercedes Reyes، انواع محصولات نوآورانه با تنباکو را تولید می‌کند. آن‌ها یک سالن مخصوص کشیدن سیگار و هم‌چنین یک سالن بار برای صرف نوشیدنی دارند. می‌توانید به آن‌جا بروید تا با تاریخچه Mercedes Reyes آشنا شوید، اگر مایل بودید در سالن بار، نوشیدنی بنوشید و یا در سالن دیگر، سیگار بکشید.

آدرس:

Ring The Bell!, Kaiserstraße 60, 60329 Frankfurt am Main

ساعت فعالیت:

چهارشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها: 7 بعدازظهر تا 12 شب

جمعه‌ها و شنبه‌ها: 8 صبح تا 2 بعدازظهر

یک‌شنبه تا سه‌شنبه: تعطیل

شماره تلفن:

36707600 69 49+

وب‌سایت:

 Mercedes Reyes – Zigarrenmanufaktur & Bar

oper Frankfurt

Schauspiel

یکی دیگر از جاهای دیدنی فرانکفورت برای تفریح در شب، oper Frankfurt است. این سالن اپرا، در طول سال‌ها شاهد تغییر و تحولات سیاسی بوده است. حتی زمانی که صنعت اپرا، در حال پشت‌‌سرگذاشتن تغییرات شدید اقتصادی و فرهنگی در آلمان بود، برای سرپاماندن تلاش کرد. سالن oper Frankfurt، از بسیاری از اتفاقات سخت جان سالم به در برده و هم‌اکنون پرافتخارترین اجراها در آن برگزار می‌شود. این سالن اپرا، بسیاری از اجراهای آهنگ‌سازان مشهور، از جمله ولفگانگ آمادئوس موتزارت را به خود دیده است. پیشنهاد می‌کنیم برای لذت بردن از این تفریح شبانه، یک بلیط رزرو کنید و شاهد بهترین اجراها در فرانکفورت باشید.

آدرس:

Untermainanlage 11, 60311 Frankfurt am Main

وب‌سایت:

https://oper-frankfurt.de/en/

Das Bett 

یکی دیگر از جاهای دیدنی فرانکفورت برای تفریح در شب، Das Bett است. Das Bett، به‌عنوان یک باشگاه غیررسمی موسیقی زنده شروع به کار و در میان مردم محلی محبوبیت پیدا کرد. این سالن، در ابتدا 80 نفر ظرفیت داشت و پس از جابه‌جایی و بازسازی، ظرفیت آن به 500 نفر افزایش یافت. در سالن Das Bett، طیف گسترده‌ای از ژانرها، نمایش‌ و کنسرت برگزار می‌شود. برای لذت بردن از این سرگرمی شبانه در فرانکفورت و رزرو بلیط، به وب‌سایت آنان مراجعه کنید.

آدرس:

Schmidtstraße 12, 60326 Frankfurt am Main

شماره تلفن:

75089973 69 49+

وب‌سایت:

https://bett-club.de/

Restaurant Français

Restaurant Français

یکی دیگر از مکان‌ های فرانکفورت برای تفریح در شب، Restaurant Français است. این رستوران فرانسوی، که یک ستاره میشلین –معیاری برای ارزیابی کیفیت رستوران‌ها- دارد، در Steigenberger Frankfurter Hof واقع شده است. سرآشپز Patrick Bittner’s، با تمرکز بر طعم‌ها و غذاهای اصیل و با الهام از غذاهای فرانسوی، موردتحسین سرآشپزان بین‌المللی قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و یک وعده غذای فرانسوی را در دل فرانکفورت بخورید!

آدرس:

Am Kaiserplatz, GPS: Bethmannstraße 33, 60311 Frankfurt am Main

ساعت فعالیت:

سه‌شنبه‌ها: 12 ظهر تا 2 بعدازظهر و 6:30 بعدازظهر تا 10:30 شب

چهارشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها: 12 ظهر تا 2 بعدازظهر و 6:30 بعدازظهر تا 9:30 شب

جمعه‌ها و شنبه‌ها: 6:30 بعدازظهر تا 9:30 شب

شنبه‌ها و دوشنبه‌ها: تعطیل

bowling world Frankfurt 

یکی دیگر از جاهای دیدنی فرانکفورت برای تفریح در شب، bowling world Frankfurt است. این سالن بولینگ، مکانی مناسب برای انجام یک بازی خانوادگی در فرانکفورت به شمار می‌آید. سالن بولینگ فرانکفورت، یک مکان سرپوشیده و مجهز به یخچال‌های مملو از نوشیدنی و خوراکی‌ست؛ بنابراین تجربه یک تفریح شبانه درست‌وحسابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. فراموش نکنید که اگر سیگاری هستید، حق ندارید با سیگار روشن وارد سالن شوید.

آدرس:

Berkersheimer Weg 104, 60433 Frankfurt am Main

ساعت فعالیت:

سه‌شنبه‌ها: 3 بعدازظهر تا 11 شب

چهارشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها: 11 ظهر تا 11 شب

جمعه‌ها و شنبه‌ها: 11 ظهر تا 12 شب

یکشنبه‌ها: 11 ظهر تا 9 شب

دوشنبه‌ها: تعطیل

وب‌سایت:

https://frankfurt.bowlingworld.de/

Boulevard Bistro Die Komodie 

Boulevard Bistro Die Komodie 

یکی دیگر از جاهای دیدنی فرانکفورت برای تفریح در شب، Boulevard Bistro Die Komodie است. Boulevard Bistro Die Komodie، از سال 1972 تحت مدیریت Claus Helmer –بازیگر و کارگردان اتریشی- بود و در سال 1999 به یک تئاتر مدرن، مجهز به یک سالن بار و اغذیه‌فروشی تبدیل شد. از همان زمان به بعد، کمدین‌های بااستعداد به آن‌جا شتافتند و نمایش‌های کمدی را در آن‌‌جا برگزار کردند. اگر زبان‌تان خوب است، پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن یک نمایش خنده‌دار و سرگرم‌کننده، به این مکان بیایید، سپس شام خود را نیز همان‌جا میل کنید.

آدرس:

Neue Mainzer Str., 60311 Frankfurt am Main

ساعت فعالیت:

سه‌شنبه تا شنبه: 6 بعدازظهر تا 12 شب

یک‌شنبه‌ها: 4 بعدازظهر تا 11 شب

دوشنبه‌ها: تعطیل

وب‌سایت:

https://www.boulevard-bistro.de/

Bahnhofsviertel 

یکی دیگر از جاهای دیدنی فرانکفورت برای تفریح در شب، محله Bahnhofsviertel است. این محله پرجنب‌وجوش، در چند قدمی ورودی Hauptbahnhof، یعنی ایستگاه اصلی قطار فرانکفورت، قرار دارد. این محله شگفت‌انگیز و شیک، مملو از مکان‌های غذاخوری با غذاهای متنوع اتیوپیایی، پاکستانی و ترکی‌ست. هم‌چنین، بسیاری از بارهای سرو نوشیدنی و کلوب‌های تفریحی شبانه مانند My Way Bar & Bistro و Orange Peel در این مکان دیدنی در فرانکفورت قرار دارد.

River Main 

River Main 

یکی دیگر از سرگرمی‌ های شبانه فرانکفورت، گشت‌وگذار با یک کشتی تفریحی‌ست. برای این کار، کافی‌ست سوار یک کشتی کروز شوید و در رودخانه Main، روی آب حرکت کنید. Main، طولانی‌ترین رودخانه آلمان است که شهر فرانکفورت را به دو بخش تقسیم می‌کند. شما با رزرو کردن یک تور و سوار شدن بر کشتی کروز می‌توانید از تجربه همزمان حرکت کردن روی آب، تماشای ساختمان‌ها و جاذبه ‌های دیدنی و هم‌چنین خوردن غذا بهره‌مند شوید. لذت این سرگرمی شبانه در فرانکفورت را از خودتان نگیرید.

Cinestar Metropolis

یکی دیگر از جاهای دیدنی فرانکفورت برای تفریح در شب، سینما Cinestar Metropolis است. این سینما، داخل یک ساختمان تاریخی قرار دارد. Cinestar Metropolis، دارای 12 صفحه نمایش بوده و حدود 3500 نفر ظرفیت تماشاچی دارد. این سینما، انواع فیلم‌ها را به دو زبان آلمانی و انگلیسی ارائه می دهد؛ بنابراین اگر به انگلیسی مسلطید، از این نظر مشکلی نخواهید داشت. اگر قصد دارید به Cinestar Metropolis بروید، یک بلیط رزرو کنید. فراموش نکنید به‌هنگام رزرو بلیط، به عبارت «زبان اصلی» روی آن توجه کنید.

آدرس:

Eschenheimer Anlage 40, 60318 Frankfurt am Main

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 1:30 بعدازظهر تا 11 شب

شماره تلفن:

+49 (0)351 7030200

در آخر

فرانکفورت مملو از فرهنگ، هنر، تاریخ و همه چیزهایی‌ست که آن را به مقصد تفریحات شبانه تبدیل کرده است. این سرگرمی ‌های شگفت‌انگیز، توجه گردشگران را برای سفر به این شهر جلب، و کار را برای سفر به دیگر شهرها و کشورها دشوار کرده است. پیشنهاد می‌کنیم این سرگرمی ‌های شبانه را از دست ندهید؛ لباس بپوشید و خودتان را برای بیرون‌رفتن آماده کنید.

نظرات کاربران