هتل اسپیناس پالاس تهران

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران؛ اقامت در بهشت پایتخت!

هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از ممتازترین هتل های تهران است که به معنای واقعی اقامتی لوکس و مجلل را به مهمانان هدیه می دهد.. طراحی و معماری هتل برگرفته از معماری معاصر در ارتفاعات منطقه شمالی تهران با منظره رشته کوه البرز شبیه به یک کاخ سلطنتی می درخشد. این هتل در کنار اتاق هایی که تزئینات مجلل و امکانات لوکس دارند، دارای سالن های بزرگ برای برگزاری همایش، مراسم عروسی و سالن کنسرت است. جواهری در شمال تهران برای علاقمندان به اقامتی شبیه به سلبریتی ها.

با ما همراه باشید تا اقامت خوبی را در بهترین هتل تهران تجربه کنید!

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران در 21 طبقه دارای 400 اتاق با چشم انداز شهر زیبای تهران است. مهمانان در زمان رزرو یا هنگام پذیرش در هتل می توانند بنا به سلیقه خود و اتاق های موجود، محل اقامتشان را انتخاب کنند.

اتاق دبل استاندارد

این اتاق ها با متراژ 35 متر، دارای یک تخت دو نفره و با نمای کوه های شمال تهران و یا شهر قابل رزرو هستند.

اتاق تویین استاندارد

اتاق های توئین هتل اسپیناس پالاس تهران نیز 35 متر هستند با این تفاوت که دو تخت تکنفره در آنها قرار دارد.

اتاق خانوادگی رویال

اتاق های خانوادگی در فضایی 45 متری برای یک خانواده سه نفره با یک تخت دو نفره و یک تخت تکنفره رو به رشته کوه البرز طراحی شده اند.

اتاق بالکن دار رویال خانوادگی

یک اتاق 45 متری با تراس 5 متری برای اقامتی دو نفره و رویایی در هتل اسپیناس پالاس.

سوئیت جونیور

سوئیت جونیور 60 متری با نمای شهر تهران یا کوه، یک اتاق خواب و سالن نشیمن مجزا دارد. در این اتاق یک تخت دو نفره و یک تخت تکنفره برای اقامت سه نفر تعبیه شده است.

سوئیت سیگنچر

تجربه اقامتی مجلل در سوئیتی 120 متری با کفپوش سنگ های گرانبها و فرش های دستباف ایرانی در هتل اسپیناس پالاس تهران. در سوئیت سیگنچر فضای اتاق از سالن نشیمن مجزا بوده و دارای دو سرویس بهداشتی جداگانه در اتاق خواب و نشیمن است، همچنین وان حمام این سوئیت مجهز به جکوزی می باشد.

سوئیت رویال

سوئیت رویال برای علاقمندان به اقامتی شیک است. فضای 125 متری سوئیت با فرش های دستباف ایرانی تزئین شده است و یک اتاق نشیمن با دو اتاق در اختیار مهمانان قرار می گیرد. فضای حمام نیز مجهز به دوش و وان با جکوزی می باشد.

سوئیت سیگنچر پالاس

امضای خاص هتل اسپیناس پالاس، سوئیت اختصاصی سیگنچر پالاس است. تجربه اقامت در یک خانه برای مهمانان، در 200 متر مربع فضای سکونتی داخل هتل با دو اتاق خواب و یک سالن نشیمن مستقل که دارای یک میز غذاخوری شش نفره است. چیدمان سوئیت با پرده های لوکس و فرش دستباف مجلل و لاکچری است.

سوئیت اسکای

مرتفع ترین سوئیت تهران شما را وسوسه می کند تا اقامت در سوئیتی 250 متری در طبقه آخر هتل اسپیناس را تجربه کنید. در این سوئین اتاق کار، اتاق خواب و سالن نشیمن با میز غذاخوری 12 نفره قرار دارد. بالکن و جکوزی بزرگ این سوئیت چشم انداز رشته کوه البرز را دارند.

رستوران و کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران، دارای سه رستوران و یک کافی شاپ در فضای مجموعه هتل با طراحی و معماری معاصر است. آنچه در دید اول همگان را مجذوب می کند، معماری و سبک ساخت حیرت آور هتل است که سبب شده آن را “کاخ” بنامند.

رستوران لاتون

رستوران لاتون

رستوران لاتون هتل اسپیناس، در وعده های صبحانه از 7 تا 10:30 صبح، ناهار 12 الی 16 و شام 19 الی 23 با انواع غذاهای بین المللی و ایرانی که توسط سرآشپزهای حرفه ای و بین المللی طبخ شده اند، از مهمانان خود در فضایی مجلل و دلنشین پذیرایی می کند.

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک از دست ندین!

رستوران دیبا

رستوران دیبا هتل اسپیناس، یک رستوران سنتی ایرانی است. چیدمان و طراحی سنتی در کنار غذاهای اصیل ایرانی، جلوه نمایی اصالت و سنت ایرانی را بیشتر در دیبا به رخ می کشند. در میان غذاهای خوش طعم دیبا، قهوه و دمنوش پالاس در منو محبوب مهمانان است.

اسکای لانژ

اسکای لانژ

اوج تجمل و لوکس بودن در سرو غذا را می توانید در اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس تهران تجربه کنید. این رستوران روزانه از 7 عصر تا 2 صبح با منوی متنوعی از صبحانه ها، غذاهای ایرانی و فرنگی و سوشی و سالادبار پذیرای مهمانان می باشد و روزهای جمعه از 11 تا 16 بهترین برانچ های تهران را در اسکای می توانید مزه کنید.

کافه سان ست

کافه سان ست، دارای دو فضای باز و فضای داخلی و لانژ مخصوص سیگاری ها است. بدون شک طعم لاته های کافه سانت ست با آرت های هنرمندانه باریستای آن از دهنتان پاک نخواهد شد. این کافه در کنار لاته های معروفش، بهترین میان وعده ها و شیرینی و کیک ها را دارد.

تفریح در هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران نهایت تجربه لوکس و مجلل اقامت در میان هتل های تهران است. در مجموعه هتل سالن زیبایی مجزا برای بانوان و آقایان وجود دارد که کلیه خدمات آرایشی و زیبایی را برای بهترین ها ارائه می دهد. همچنین مجموعه ورزشی هتل، دارای استخر و سونا و سالن بدنسازی است تا ورزش و شنا را در طول اقامتتان در کنار هم داشته باشید. در نهایت سالن ماساژ هتل، برای رفع خستگی از جلسات کاری طولانی، ترافیک تهران و گشت و گذارهای روزانه، بهترین گزینه است تا خوابی آسوده داشته باشید.

گشت و گذار اطراف هتل اسپیناس پالاس تهران

در کنار تفریحات مجموعه ورزشی هتل 5 ستاره اسپیناس، شما مسافر پایتخت هستید و بد نیست تا زمان بگذارید و در اطراف هتل قدم بزنید و کند و کاو کنید.

اگر شما هم دوست دارید که یک سفر فوق العاده داشته باشید، با رزرو تور از سه کلیک اقدام کنید.

بوستان پرواز

بوستان پرواز

یکی از جذاب ترین پارک های تهران در تپه های ارتفاعات شمال شهر، که چون در ابتدا برای تمرینات پروازهای پاراگلایدر کاربری داشت نامش را پاک پرواز گذاشتند. این پارک تا هتل اسپیناس پالاس تهران فاصله کمی دارد و برای پیاده روی های شبانه می توانید از آن استفاده کنید.

پارک ژوراسیک

در نزدیکی هتل به بازدید دنیای دایناسورهای متحرک بروید. یکی از جاذبه های دیدنی تهران که شما را به زیست گاه دایناسورهای متحرک با اندازه واقعی می برد. این پارک برای کودکان و حتی بزرگسالان بسیار جذاب خواهد بود. سعی کنید حتما از تخم دایناسوری که نحوه به دنیا آمدن بچه دایناسورها را نشان می دهد، بازدید کنید.

فرحزاد

به تهران بیایید و فرحزاد نروید؟! بهترین آب و هوا در مان رستوران های سنتی و آلاچیق های چوبی برای استراحت و فرار از شلوغی شهر. یا چرخیدن بین سینی های لواشک و آلوچه در تابستان و بلال و لبو و باقالی در سرمای زمستان. فرحزاد از همان پاتوق های قدیمی است که پیر و جوان هنوز هم آن را دوست دارند.

رستوران ها

رستوران های فلای لند

رستوران های فلای لند، هیرو، پانیک، اچ اف سی، ریون، ولو پارک، رستوران آذربایجانی مهرگان، موروکو مراکشی، بالاچ و کافه های ریکز، شیم، کافه میوه پرواز در نزدیکی هتل هستند.

از دیگر جاذبه های دیدنی تهران در فاصله کمی دورتر نسبت به هتل اسپیناس پالاس تهران، موزه تنوع زیستی، بوستان نهج البلاغه، موزه سینمای ایران، باغ خزندگان زیما، بوستان آب و آتش، کاخ سعدآباد، پل طبیعت و بازار تجریش هستند.

چند خط تجربه

یکی از واقعی ترین ملاک ها برای تصمیم گیری در خصوص خرید کالا یا حتی اقامت در سفر، نظرات کسانی است که در گذشته آنچه مد نظر شما است را تجربه کرده اند. پس در ادامه چند خطی از نظرات گردشگرانی که مهمان هتل اسپیناس پالاس تهران بوده اند را خواهید خواند.

  • برای من هتل اسپیناس جواهری در بهشت است، هتلی 5 ستاره با بهترین موقعیت در تهران.
  • موقعیت عالی در شمال تهران با ویوی کوه و اینکه برخورد پرسنل واقعا عالی بود.
  • غذای رستوران خوشمزه و باکیفیت بود و حجم خوبی هم داشت.
  • هتلی شیک و مجلل که فضای رستوران ها برای قرارهای کاری و دوستانه بی نظیر است.
  • ما تجربه مراسم عقد و اقامت رو در این هتل داشتیم، می تونم بگم همه چیز عالی و رویایی بود و برخورد پرسنل خیلی خوب بود. غذای رستوران دیبا هم بهترین بود.
  • اتاق ها بزرگ و تمیز و به معنای واقعی مجلل بودن.
  • با توجه به لوکس بودن قیمت های مناسبی داره این هتل.

همین حالا برای رزرو بلیط هواپیما تهران و اقامت در اسپیناس پالاس قدام کنید!

سوالات متداول

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران کجاست؟

این هتل در تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳ واقع شده است.

هزینه اقامت کودکان چقدر است؟

هزینه اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان و کودکان بالای 3 سال نرخ بزرگسال است.

هتل ترانسفر فرودگاهی دارد؟

ترانسفر فرودگاهی هتل اسپیناس پالاس تهران فقط برای فرودگاه بین المللی امام خمینی امکان پذیر است.

ساعت ورود و خروج برای تحویل اتاق به چه صورت است؟

ساعت ورود برای تحویل گرفتن اتاق ساعت 15 و ساعت خروج ساعت 11 ظهر است.

نظرات کاربران