28 مهر 1400
جهانگردی

بهترین سواحل ابوظبی

از پاییز تا بهار، سواحل ابوظبی به یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌‌های گردشگری این شهر تبدیل می‌‌شوند. برای تفریح در آفتاب زمستانی در منطقه‌‌ای که دسترسی شهری وجود دارد، ابوظبی یکی از بهترین مکان‌‌ها است که به خانواده‌‌ها و زوج‌‌ها امکانات زیادی ارائه می‌‌دهد. انتخاب شما در سواحل ابوظبی، به محل اقامت‌تان بستگی دارد. بیشتر اقامتگاه‌‌های ساحلی، ساحل اختصاصی خود را دارند، بنابراین به راحتی می‌توانید از امکانات تفریحی آن‌‌ها استفاده کنید.برای شروع میتوانید با رزرو بلیط هواپیما تهران دبی شروع کنید

Tour europe

اگر هتل محل اقامت شما ساحل اختصاصی ندارد و فقط می‌‌خواهید رای گشت و گذار به دریا و ساحل بروید، ابوظبی، گزینه‌‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌‌دهد. برخی از آن‌‌ها رایگان هستند و برخی دیگر مبلغی را به عنوان ورودی دریافت می‌‌کنند. مزایای سواحلی که به صورت خصوصی اداره می‌‌شوند معمولاً شامل استفاده از استخر و مجموعه‌‌ای از امکانات مانند رستوران‌‌ها و کافه‌‌ها است. در ادامه همراه ما باشید تا با یازده تا از بهترین سواحل ابوظبی آشنا شوید.

ساحل عمومی سعدیات

ساحل عمومی سعدیات

این مورد، یکی از بهترین سواحل ابوظبی است. مسیرهای ساحلی عمومی سعدیات در امتداد ساحل شمالی جزیره سعدیات واقع شده‌‌اند. هزینه دسترسی به این ساحل گران‌‌تر از سایرین است، اما توریست‌‌ها معتقدند این هزینه ارزش امکاناتی که در این ساحل ارائه می‌‌شود را دارد. در این ساحل به همراه آوردن خوراکی از بیرون مجاز است، بنابراین می‌‌توانید به چشم یک پیک نیک به آن نگاه کنید.

جزیره نورای

جزیره نورای

نهایت زرق و برق را می‌‌توانید در جزیره نورای، اختصاصی‌‌ترین ساحل ابوظبی تجربه کنید. برای افراد فعال، ورزش‌‌های آبی مانند کایاک سواری و غواصی در دسترس است. البته بیشتر افرادی که به این جزیره می‌روند، قصد دارند از امکانات VIP نهایت استفاده را ببرند و بیشتر استراحت کنند.

ساحل یاس

ساحل یاس

در بین کلوب‌‌های سواحل ابوظبی، ساحل یاس در اول لیست بهترین‌‌ها قرار دارد. درست در انتهای جنوبی ساحل غربی جزیره یاس، وجود شن و ماسه فشرده و سفید، صحنه ساحلی پر جنب و جوش و جوانی را ارائه می‌‌دهد که می‌‌تواند برای خانواده‌‌ها نیز بسیار عالی باشد. اگر به دنبال بهترین انتخاب ممکن هستید، باید سری به این ساحل بزنید. امکاناتی نظیر استخر برای بچه‌ها، کافه و رستوران و غیره، آن را به مقصدی محبوب تبدیل کرده است. اگر در هتلی از هتل‌‌های جزیره یاس اقامت دارید، ورود رایگان است و کودکان زیر 12 سال نیز هیچ هزینه‌‌ای برای پذیرش ندارند و این گزینه‌‌ای ارزان قیمت برای خانواده‌‌ها است.

کلوب ساحل سعدیات

کلوب ساحل سعدیات

اگر از ساحل عمومی سعدیات به سمت شرق بروید، وارد منطقه اختصاصی کلوب ساحلی سعدیات می‌‌شوید. این گزینه نیز یکی از سواحل ابوظبی است، که در بین توریست‌‌ها محبوب است. در این مجموعه یک رستوران خوب برای تمام نیازهای شما در وعده‌‌های غذایی و ناهارخوری و یک منطقه اسپا با سونا، جکوزی، انواع درمان‌‌های دلپذیر و سالن ورزشی که کلاس‌‌های ورزشی در آن برگزار می‌‌شود، وجود دارد. در تمام آخر هفته‌‌ها نیز، کنسرت موسیقی زنده با حضور دی‌‌جی برگزار می‌‌شود.

باشگاه ساحل آبی رادیسون

بسیاری از استراحتگاه‌‌ها و هتل‌‌های بزرگ ابوظبی به عنوان کلوپ‌‌های ساحلی فعالیت می‌‌کنند و دسترسی روزانه به امکانات ساحلی خود را ارائه می‌‌دهند. باشگاه ساحل آبی رادیسون واقع در انتهای غربی شهر، یکی از سواحل ابوظبی است که چنین امکانی را ارائه می‌‌دهد. بخشی از این ساحل با نخل‌‌های خرما احاطه شده است و تعدادی رستوران و کافه در آن وجود دارند. برای خانواده‌‌هایی که می‌‌خواهند یک روز را در ساحل و با تفریحات آبی بگذرانند، این مجموعه همچنین امکانات خوبی برای کودکان و نوجوانان ارائه می‌‌دهد.

ساحل البتین

ساحل البتین

سال البتین یکی از سواحل ابوظبی که بسیار پرجنب و جوش و خانوادگی است. این مجموعه ارائه‌دهنده امکانات بسیار عالی، با حمام و دوش تمیز، اتاق نشیمن با آفتابگیر برای اجاره و چند کافه برای سرو نوشیدنی‌‌های سرد و تنقلات است. این ساحل هزینه ورودی ندارد، بنابراین یکی از گزینه‌‌های اقتصادی در بین سواحل ابوظبی است.

کلوپ ساحلی Nation Riviera

کلوپ ساحلی Nation Riviera

احتمالاً یکی از بهترین کلوب‌‌ها در سواحل ابوظبی، کلوپ ساحلی Nation Riviera است. این کلوب به دلیل اعطای عضویت یکساله در بین مردم محلی بسیار محبوب است. با این حال اجازه دسترسی روزانه نیز ارائه می‌‌کند. ساحل این کلوب، دارای 200 متر شن مسافت از شن و ماسه سفید است و امکاناتی نظیر استخر را درمیان باغ‌‌های خود ارائه می‌‌دهد. برای خانواده‌‌هایی که کودک به همراه دارند، استخر کودکان در نظر گرفته شده است.

کلوب ساحلی Rotana

کلوب ساحلی Rotana

در بین سواحل ابوظبی، ممکن است کلوب ساحلی Rotana، کمترین سطح ساحلی را داشته باشد، با این حال در مجموعه باغ‌‌های خود استخر بسیار بزرگی دارد و در محوطه چمن اطراف آن سالن‌‌های آفتابگیر زیادی وجود دارند. همچنین در این باغ‌‌ها رستوران‌‌هایی برای تمام سلایق قرار گرفته است. برای علاقه‌مندان به ورزش‌‌های آبی، یک اپراتور غواصی عالی و همچنین کایاک‌‌هایی وجود دارد که می‌‌توانند اجاره کنند.

ساحل کورنیش

ساحل کورنیش

در بین سواحل ابوظبی، این منطقه اصلی‌‌ترین ساحل عمومی است، که برای گشت‌وگذار به همراه خانواده بسیار مناسب است. شن و ماسه موجود در ساحل کورنیش نسبت به برخی دیگر از سواحل شهر متراکم‌‌تر است اما به همان اندازه تمیز نگهداری می‌‌شود. قسمت اصلی ساحل هیچ هزینه‌‌ای برای پذیرش ندارد. بخش‌‌های جداگانه‌‌ای نیز با حداقل هزینه ورودی به خانواده‌‌ها و بانوان اختصاص داده شده است. غریق نجات‌‌ها در این منطقه تا غروب مشغول خدمت هستند و به دلیل وجود آب‌‌های کم عمق، کودکان نیز می­توانند از امکانات آن استفاده کنند.

ساحل باب البحر Fairmont

ساحل باب البحر Fairmont

ساحل بکر و ماسه سفید هتل باب البحر Fairmont، یکی از سواحل ابوظبی است که برای گذراندن یک روز آرام به همراه شنا و آفتاب گرفتن مناسب است. در امتداد این ساحل، مسجد شیخ زاید قرار دارد. منطقه شنا با استخر و فضای بازی مجزا برای کودکان، جایگزینی برای آب دریا است. اگر دوست دارید فعالیت‌های بیشتری انجام دهید، می­توانید از امکانات کایاک سواری استفاده کنید.

ساحل Sheraton

ساحل Sheraton

هتل Sheraton، یکی از قدیمی‌‌ترین هتل‌‌هایی است که در سواحل ابوظبی واقع شده است. اگرچه اتاق‌های آن نمی‌‌توانند با هتل‌‌های پنج ستاره رقابت کنند، اما روزی بسیار خوب را در ساحل برای شما رقم می‌‌زنند. ساحل نرم و ماسه سفید این هتل با نخل‌‌های خرما احاطه شده است و یک زمین چمن نیز در این ناحیه وجود دارد. به دلیل داشتن موج‌‌های آرام و امنیت دریای این ساحل برای بازی کودکان و همه افرادی که آرامش را به جنب و جوش ترجیح می‌‌دهند مناسب است.

در صورتی که به این سواحل زیبا سفر کرده‌اید می‌توانید تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران