رستوران های ارزان در کیپ تاون

رستوران های ارزان در کیپ تاون؛ از ساندویچ پنیر کبابی تا پاستا!

کیپ‌تاون، جواهری در آفریقای جنوبی و شهری پرجنب‌وجوش است که ترکیبی خیره‌کننده از زیبایی‌های طبیعی و تجربیات فرهنگی غنی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. با این حال، کاوش در این شهر خارق‌العاده با بودجه کم می‌تواند چالش برانگیز باشد، به‌خصوص زمانی که صحبت از صرف غذا در رستوران و بیرون می‌شود. خوشبختانه، کیپ‌تاون خانه بی‌شماری از رستوران‌های ارزان‌قیمت است که غذاهای لذیذ و با کیفیتی را سرو می‌کنند. رستوران های کم هزینه در کیپ تاون محدود نیستند و به‌دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن‌شان طرفداران زیادی دارد. بیایید یک سفر آشپزی میان برخی از رستوران های ارزان در کیپ تاون داشته باشیم، جایی که هم محلی‌ها و هم گردشگران می‌توانند بدون صرف هزینه زیاد و خالی کردن کیف پول خود از خوردن غذاهای لذیذ لذت ببرند.

پاسپورت دومینیکا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

clarke’s bar & dining room

رستوران های ارزان در کیپ تاون؛ clarke’s bar & dining room

یکی از رستوران های ارزان کیپ تاون clarke’s bar & dining room نام دارد. این رستوران سنتی و شیک یکی از اصلی‌ترین رستوران‌های خیابان Bree است و در طول روز مشتریان زیادی دارد. یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران همبرگرهای گوشت گاو است که روی نان‌های بریوش کره‌ای که یک نان شیرین و محلی در آفریقای جنوبی است سرو می‌شود و طعم‌ و مزه بی‌نظیری دارد. بی‌شک ساندویچ پنیر کبابی آن برای ناهار یکی از بهترین و خوش‌مزه‌ترین لقمه‌های مقرون‌به‌صرفه در این شهر است. همچنین این رستوران قبل از ساعت 9 صبح انواع صبحانه‌های مدرن و سنتی جذابی دارد که با قیمت‌های مناسبی می‌توانید طعم آن‌ را امتحان کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به کیپ‌تاون یک غذای عالی با قیمت مناسب در این غذاخوری که یکی از رستوران های ارزان قیمت کیپ تاون است نوش جان کنید.

آدرس:

133 Bree St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8001, South Africa

بلیط هواپیما

شماره تماس:

0165 470 87 27+

Maria’s Greek Café

یکی دیگر از کافه رستوران های ارزان در کیپ تاون Maria’s Greek Café است. این کافه زیبا با میزهایی که روی سنگفرش‌های میدان سرسبز دانکلی قرار داده، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین کافه‌های شهر به شمار می‌آید. این رستوران با منوی غذاهای مدیترانه‌ای و قیمت مناسب مشتریان زیادی دارد و یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن یک عصر زیبا همراه با عزیزانتان است. سوولاکی مرغ یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران است که به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به این رستوران زیبا رفتید، حتما آن را امتحان کنید و از طعم‌ و مزه بی‌نظیر آن لذت ببرید.

آدرس:

31 Barnet St, Gardens, Cape Town, 8001, South Africa

شماره تماس:

3333 461 21 27+

Mariam’s Kitchen

رستوران های ارزان در کیپ تاون؛ Mariam’s Kitchen

یکی دیگر از بهترین رستوران های ارزان کیپ تاون Mariam’s Kitchen نام دارد. این رستوران ساده در منطقه‌ای تجاری و شلوغ واقع شده و برخی از خوش‌طعم‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین غذاهای کیپ مالایی را در شهر سرو می‌کند. در منوی این رستوران ساندویچ‌های برشته‌شده و سالومی را مشاهده می‌کنید که یکی از معروف‌ترین آن‌ها گتسبی است. این ساندویچ جذاب که یکی از دلایل شهرت این رستوران است با استیک، چیپس و سالاد در حجم زیادی پر شده و طعم بی‌نظیری دارد. همچنین گزینه‌های زیادی برای گیاه‌خواران در این مجموعه وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از  اسفناج خوشمزه، سمبوسه فتا و بریانی سبزیجات خوش‌طعم. در سفر به کیپ‌تاون خوردن یک وعده غذا همراه با عزیزانتان در این رستوران که یکی از رستوران های کم هزینه در کیپ تاون است را از یاد نبرید. نوش جانتان.

آدرس:

 31 Heerengracht St, Foreshore, Cape Town, 8001

شماره تماس:

3636 421 21 27+

The Cousins

یکی دیگر از مشهورترین رستوران های آفریقای جنوبی The Cousins است. این رستوران ایتالیایی توسط سه پسرعمو از امیلیا، رومانیا و ایتالیا اداره می‌شود و پاستاهای معروفی دارد. مواد اولیه تازه و کیفیت بالای غذاهای این رستوران باعث شده که یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی شهر باشد. منوی این رستوران بسیار گسترده و متنوع است، اما بیشتر مردم یک بشقاب پاستا سفارش می‌دهند که از گیاه تاگلیولینی تهیه می‌شود. شاید قیمت‌های این رستوران خیلی پایین نباشد، ولی طعم‌ بی‌نظیر غذاهایش وسوسه‌انگیز است. 

آدرس:

3b Barrack St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8000, South Africa

شماره تماس:

9604 273 83 27+

Borruso’s

رستوران های ارزان در کیپ تاون؛ Borruso’s

یکی دیگر از رستوران های ارزان قیمت کیپ تاون Borruso’s نام دارد. این رستوران یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های شهر است و از ساعت 7 شب به بعد برای پیدا کردن میز خالی در آن با مشکل مواجه می‌شوید؛ بنابراین از قبل میز خود را رزرو کنید. انواع پاستا، سالاد، غذاهای دریایی و برگرها در این رستوران وجود دارد ولی انتخاب اکثر مردم پیتزا است. پیتزاهای این مجموعه روی هیزم درست می‌شود و نان نازک آن بسیار خوش‌مزه و خاص است. همچنین انواع نوشیدنی در این رستوران که یکی از رستوران های کم هزینه کیپ تاون است وجود دارد که می‌توانید همراه با غذای خود سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید.

آدرس:

2 Mains Ave, Kenilworth, Cape Town, 7708, South Africa

شماره تماس:

5822 761 21 27+

Dunes Beach Restaurant

یکی از بهترین رستوران های ارزان کیپ تاون Dunes Beach Restaurant است. اگر دوست دارید یک غذای مقرون‌به‌صرفه کنار ساحل نوش جان کنید Dunes Beach بهترین انتخاب است. این رستوران زیبا در خلیج هاوت قرار دارد و مناظر خیره‌کننده‌ای از اقیانوس و قله نمادین چپمن را به مشتریان خود ارائه می‌کند. منوی Dunes شامل طیف وسیعی از غذاهای مقرون‌به‌صرفه، ازجمله غذاهای دریایی، برگر و انواع غذاهای کلاسیک آفریقای جنوبی است. یکی از جذاب‌ترین غذاهای این رستوران بشقاب غذاهای دریایی به شمار می‌آید؛ این بشقاب شامل انواع میگو، کالاماری، ماهی و صدف است که همگی به‌صورت کامل پخته‌شده‌اند و طعم بی‌نظیری دارد. برگر بره و ساندویچ گوشت خوک نیز از دیگر غذاهای مشهور این رستوران به حساب می‌آید که با مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شود. قطعا رستوران Dunes Beach که یکی از رستوران های آفریقای جنوبی است، مکانی عالی برای استراحت و غوطه‌ور شدن در فضای ساحلی است.

آدرس:

1 Beach Cres, Scott Estate, Cape Town, 7806, South Africa

شماره تماس:

1876 790 21 27+

Kalky’s

رستوران های ارزان در کیپ تاون؛ Kalky’s

یکی دیگر از بهترین رستوران های کم هزینه کیپ تاون Kalky’s نام دارد. اگر هوس خوردن غذاهای دریایی عجیب‌و‌غریب کردید، به Kalky’s بروید که بهترین و باکیفیت ترین غذاها را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این رستوران دارای محیطی آرام است؛ جایی که میهمانان می‌توانند از خوردن وعده‌های غذایی خود همراه با چشم‌اندازی خیره‌کننده از بندر کاری لذت ببرند. ماهی و میگوهای این رستوران صید روز است و افراد زیادی تنها برای خوردن غذاهای دریایی این رستوران به شهر کیپ‌تاون سفر می‌کنند. ماهی‌های این رستوران در یک خمیر سبک و ترد پوشانده شده و پس از سرخ‌شدن در روغن داغ، همراه با سیب‌زمینی به مشتریان عرضه می‌شود. غذاهای این رستوران که یکی از بهترین رستوران های ارزان کیپ تاون است بی‌نظیر است. حتما آن‌ها را امتحان کنید!

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

آدرس:

Harbour, Cape Town, 7990, South Africa

شماره تماس:

1726 788 21 27+

The Poké Co

یکی دیگر از جذاب‌ترین کافه رستوران های ارزان کیپ تاون The Poké Co است. این رستوران برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند و در عین‌ حال دنبال غذاهای ارزان‌قیمت هستند بسیار مناسب است. این غذاخوری کاسه‌های برنج و سبزیجات مختلفی را ارائه می‌کند که با ماهی، گوشت یا گزینه‌های گیاهی براساس سلیقه‌تان پر می‌شود؛ شما می‌توانید انتخاب کنید که کاسه‌تان با چه پروتئین‌ها یا گیاهانی پر شود. همچنین ماهی‌ تن تازه، ماهی قزل‌آلا، توفو و میگو از جمله گزینه‌های پروتئینی هستند که روی آن‌ها آووکادو، ادامام، سالاد جلبک دریایی و موسیر قرار می‌گیرد و طعم بی‌نظیری دارد. ناگفته نماند صبحانه‌های این مجموعه بسیار متنوع است و در سبک‌های مختلفی تهیه می‌شود که طرفداران زیادی دارد. در سفر به آفریقای جنوبی امتحان کردن غذاهای این رستوران که یکی از رستوران های ارزان قیمت کیپ تاون است را از یاد نبرید.

آدرس:

12 Dreyer St, Claremont, Cape Town, 7700

شماره تماس:

 0583 470 82 27+

Arnold’s

رستوران های ارزان در کیپ تاون؛ Arnold’s

یکی دیگر از رستوران های ارزان کیپ تاون Arnold’s نام دارد. بیش از 25 سال است که Arnold’s در خیابان کلوف قرار دارد و به‌‌ صبحانه‌های بی‌نظیر و مقرون‌به‌صرفه‌اش شهرت دارد. صبحانه جذاب و دو تخم‌مرغی که با بیکن، سوسیس و نان تست سرو می‌شود، یکی از غذاهای مشهور و کاملا ‌به‌صرفه است که طرفداران زیادی دارد. صبحانه در این رستوران در تمام طول روز سرو می‌شود و یک منو برای ناهار و شام نیز در این مجموعه وجود دارد. در سفر به کیپ‌تاون به این رستوران بروید و از خوردن یک قهوه جذاب در کنار صبحانه لذت ببرید. نوش جان!

آدرس:

60 Kloof St, Gardens, Cape Town, 8001, South Africa

شماره تماس:

4344 424 21 27+

Café Extrablatt

یکی دیگر از رستوران های کم هزینه کیپ تاون Café Extrablatt است. این کافه بی‌نظیر در نوار پرهیاهوی گرین پوینت قرار دارد و منویی جذاب و پرطرفدار را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌کند. از سیب‌زمینی پخته گرفته تا آیسبین گوشت خوک و بشقاب‌های غذاهای دریایی، همه‌چیز با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت در این کافه وجود دارد. این کافه‌رستوران در طول هفته با صبحانه‌های جذاب و انواع برگر، ‌ساندویچ و پیتزا از مشتریان خود استقبال می‌کند. در سفر به کیپ‌تاون از امتحان کردن غذاهای این رستوران که یکی از کافه رستوران های ارزان کیپ تاون است غافل نشوید.

آدرس:

Exhibition Building, Green Point, Cape Town, 8005, South Africa

شماره تماس:

3756 434 21 27+

active sushi

رستوران های ارزان در کیپ تاون؛ active sushi

اگر هوس سوشی کرده‌اید اما موجودی حساب‌تان کم است، active sushi بهترین انتخاب است. این رستوران که یکی از رستوران های ارزان کیپ تاون است، تمامی غذاهایش را همراه‌ با سالاد و سوپ سرو می‌کند. سوشی‌های این رستوران از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه شده و با ادویه‌های مخصوص آفریقایی مزه‌دار می‌شود. با خوردن سوشی‌های این رستوران طعم واقعی سوشی‌های آفریقای جنوبی را بچشید.

Eastern Food Bazaar

یکی دیگر از بهترین رستوران های ارزان کیپ تاون Eastern Food Bazaar نام دارد. این غذاخوری به سبک یک سفره‌خانه سنتی در مرکز شهر قرار دارد. از کیپ بریانیس گرفته تا کباب ترکی، همه‌چیز در این رستوران سنتی و زیبا سرو می‌شود و طعم غذاهایش بی‌نظیر است. از آنجایی که این رستوران تعداد کمی میز دارد و مشتریانش زیاد است، به شما پیشنهاد می‌شود غذای خود را به‌صورت بیرون‌بر دریافت کنید و در یک پارک زیبا که نزدیک این مکان قرار دارد نوش جان کنید. 

آدرس:

96 Longmarket St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8001, South Africa

شماره تماس:

2458 461 21 27+

کلام آخر سه کلیک در مورد رستوران های ارزان کیپ تاون

در این مقاله کوشیدیم تعدادی از رستوران های ارزان کیپ تاون را به شما معرفی کنیم. آشپزی در کیپ‌تاون ترکیبی از طعم‌ها و فرهنگ‌ها است که با هر بودجه‌ای تناسب دارد. از آنجایی که کیپ‌تاون جزو مقاصد مقرون‌به‌‌صرفه مسافرت در جهان شناخته‌شده، نگران هزینه‌های خود نباشید. شما می‌توانید در این شهر زیبا وعده‌های غذایی خود را در رستوران‌ها و غذاخوری‌های شهر نوش جان کنید؛ بدون اینکه هزینه زیادی بپردازید. آیا دوست دارید به کیپ‌تاون سفر کنید و خوردن غذا در رستوران‌های معرفی‌شده را امتحان کنید؟ اگر تاکنون تجربه خوردن غذا در این شهر را دارید، تجربیات خود را با در میان بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران