شهر آنتالیا از نظر غذایی بسیار متنوع بوده و هرگونه غذایی در آن سرو میشود برای همین بهتر است قبل از سفر اطلاعاتی در مورد رستوران‌های آن و نوع غذایی که در منوی آن است داشته باشید. قطعا خواندن این مقاله می‌تواند برای شما در انتخاب بهرین رستوران آنتالیا برای غذا خوردن خوب مفید باشد و نیز شما را در انتخاب رستوران‌هایی با منو غذای حلال راهنمایی کند.

بهترین رستوران‌های آنتالیا؛ بیش از 40 رستوران عالی

شهر آنتالیا از نظر غذایی بسیار متنوع بوده و هرگونه غذایی در آن سرو میشود برای همین بهتر است قبل از سفر اطلاعاتی در مورد رستوران‌های آن و نوع غذایی که در منوی آن است داشته باشید. قطعا خواندن این مقاله می‌تواند برای شما در انتخاب بهرین رستوران آنتالیا برای غذا خوردن خوب مفید باشد و نیز شما را در انتخاب رستوران‌هایی با منو غذای حلال راهنمایی کند.

شاید شما جزو افرادی هستید که شهر زیبای آنتالیا را برای مسافرت انتخاب کرده‌اید، باید بگوییم انتخاب شما بسیار فوق العاده است چون این شهر در کنار مکان‌های دیدنی زیبا، غذاهای بسیار خاص و خوشمزه‌ای دارد. تنوع غذا در این شهر بسیار زیاد بوده و شما می‌توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. از آنجایی که سلیقه‌های غذایی کاملا متفاوت بوده، داشتن لیستی از بهترین رستوران‌های آنتالیا برای غذا خوردن قطعا به داشتن سفری راحت‌تر به شما کمک خواهد کرد.

برای تجربه این رستوران ها؛ بلیط هواپیما آنتالیا را در سه کلیک رزرو کن!

SERASER RESTAURANT

برخی از افراد ترجیح می‌دهند رستورانی را انتخاب کنند که علاوه بر غذای باکیفیت، فضای زیبایی نیز داشته باشد. حال اگر شما جزو این دسته افراد هستید و می‌خواهید برای سرو غذا با کسی که دوسش دارید به یک فضای رمانتیک بروید، پیشنهاد ما به شما رستوران سراسر است. این رستوران علاوه بر فضای بی نظیری که دارد، از لحاظ غذایی نیز بسیار متنوع و باکیفیت است و شما هر نوع غذایی که بخواهید را در آن میتوانید سفارش دهید. در این رستوران انواع غذاها مثل: ترکی، دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی و…سرو میشود.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید با افراد مسن و یا دارای بیماری هایی مثل فشارخون، دیابت و… به رستوران بروید اما به خاطر سلامتی آنها از این کار اجتناب کرده باشید. حال خبر خوشی که وجود دارد این است که این رستوران به فکر تمامی افراد بوده و برای هریک غذای مخصوصی در نظر گرفته است. پس بدون نگرانی می‌توانید دست مادربزرگ وپدربزرگ‌های خود را بگیرید و به این رستوران بروید تا یک روز به یاد ماندنی در فضای زیبای این رستوران با غذاهای خوشمزه و خاص را رقم بزنید.

در واقع با توجه به پوئن‌های مثبت این رستوران مثل: فضای داخلی و بیرونی، اینترنت رایگان، صندلی های ویلچری، پارکینگ، غذا برای افراد گیاه‌خوار و…این رستوران جزو بهترین رستوران‌های آنتالیا برای غذا خوردن بوده و قطعا ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. شما میتوانید در ساعت‌های 12 ظهر تا 1 بامداد از خدمات این رستوران استفاده کنید اما به این نکته هم توجه داشته باشید که قیمت‌های این رستوران کمی بالا است.

تاریخی بودن این رستوران!

رستوران سراسر که در مرکز تاریخی آنتالیا، در خانه ای 300 ساله قرار دارد، یکی از نفیس ترین رستوران های این شهر است. این رستوران، متعهد به ارائه یک تجربه به یاد ماندنی برای هر پنج حواس به مهمانان خود است، از دکوراسیون چشمگیر خود که شامل مجسمه ها، مبلمان دست ساز و زیور آلات معتبر است تا موسیقی زنده پیانو و یک باغ مدیترانه‌ای باشکوه.

پاستاهای خانگی، استیک فیله با سس گورگونزولا و دسرهای وسوسه انگیز پیشنهاد ما به شما است!

7 MEHMET RESTAURANT

رستوران سون مهمت

اگر قصد دارید  یکی از رستوران‌های آنتالیا را انتخاب کنید که در فضایی سرسبز و دور از هیاهو باشد پیشنهاد ما به شما رستوران سون مهمت بوده که برروی یک تپه قرار دارد ودر مرکز شهر آنتالیا است. این رستوران تبحر خاصی در درست کردن خوراک‌های ترکی دارد و در واقع جزو بهترین رستوران‌های آنتالیا برای غذا خوردن است. این رستوران علاوه بر غذاهای گوشتی، غذاهای گیاهی را نیز در منوی خود دارد پس اگر شما جزو افراد گیاه‌خوار هستید این رستوران میتواند جزو گزینه‌های انتخابی شما باشد.

در منوی غذایی این رستوران انواع غذاها مثل: سنتی، محلی، مدیترانه‌ای و…وجود دارد که به شما توصیه میکنیم حتما خوراک بره آن را امتحان کنید. برای استفاده از خدمات این رستوران میتوانید از ساعت 10 صبح تا 12  شب به آنجا بروید. فضای این رستوران دارای هفت سالن بوده که فضای داخلی و خارجی دارد که غذاهای آن به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود.

اسم عجیب این رستوران

موضوع جالبی که در مورد این رستوران وجود دارد نحوه نام گزاری آن است که شنیدن آن خالی از لطف نمی‌باشد. ماجرا از این قرار بوده است که در یکی از روزهای سال که این رستوران مشغول خدمات دهی به مشتریان خود بوده، یکی از مشتریان در غذای خود، مو پیدا می‌کند و صاحب رستوران برای اینکه این کار دیگر تکرار نشود دستور میدهد همه کارکنان موهای خود را بتراشند.صاحب رستوران بعد از تراشیدن موهای خود زخمی را برروی سرش میبیند که عدد هفت را نشان میدهد و بعد از این ماجرا این رستوران با نام سون مهمت شهرت پیدا میکند.

غذاهای اصلی رستوران

  • شیش کباب ترکی
  • بورک اسفناج
  • استیک برشی
  • کباب کوکرتم
  • راویلی با سیب زمینی

دسرهای رستوران

  • هوموس ترکی
  • کادایف
  • کدو حلوایی
  • محلبی ترکیه

پیش غذاهای رستوران

  • مانتی ترکیه
  • دسر سوتلاچ
  • سوپ عدس
  • دلمه ترکی

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • فضای رو باز
  • وایفای رایگان
  • مستر کارت
  • امکان رزو
  • امکانات مخصوص افراد ناتوان و معلول

از نظر کیفیت این رستوران جز بهترین رستوران‌های انتالیا  بوده و از نظر رنج قیمت، متوسط به بالا است. اما تنها عیب این رستوران نداشتن آبمیوه‌ های تازه است.

ARMA RESTAURANT

رستوران آرما

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های آنتالیا برای غذا خوردن رستوران آرما است. این رستوران منظره فوق العاده ای دارد و روبه دریا می‌باشد و صندلی‌های یک دست سفید آن در زیبایی‌اش نیز تاثیرگذار است. این رستوران علاوه بر فضای بیرونی، فضای داخلی نیز دارد اما اگر شما قصد دارید رو به دریا بنشینید و از منظره آن لذت ببرید بهتر است میز رزرو کنید.

منوی این رستوران دارای غذاهای متنوعی مثل: دریایی، اروپایی، مدیترانه‌ای و….است و شما نیز می‌توانید غذاهای بین‌المللی را در این رستوران سرو کنید. حتی اگر گیاه‌خوار هستید و مشکل دیابت، فشارخون و… را دارید، این رستوران برای شما غذاهای مخصوص را در منوی خود دارد و نیز می‌توانید برای کودکان خود غذاهای مخصوص سفارش دهید. ساعت خدمات رسانی این رستوران از 11 صبح تا 11 شب است.

امکانات رستوران

  • وای فای رایگان
  • صندلی چرخ دار
  • پارکینگ
  • تلویزیون
  • صندلی‌های بلند
  • مستر کارت
  • غذای حلال

LARA BALIKEVI

رستوران لارا بالیکوی

شاید شما جزو دسته افرادی هستید که به غذاهای دریایی علاقه دارید و دنبال یک رستوران خوب در آنتالیا برای سرو این نوع غذا هستید. پیشنهاد ما به شما رستوران لارا بالیوی بوده که به سرو غذاهای دریایی شهرت دارد. این رستوران دارای دو شعبه در این شهر بوده که شما می‌توانید غذاهای مختلفی را در آن سفارش دهید اما یادتان نرود حتما یک بار غذاهای دریایی خوشمزه آن را امتحان کنید. یکی از کارهای جالبی که این رستوران انجام داده است، نشان دادن عکس واقعی غذاها در یک نمایشگر بزرگ بوده که شما به راحتی می‌توانید غذای مورد علاقه خود را انتخاب و سفارش دهید.

این رستوران جز بهترین رستوران‌های آنتالیا برای غذا خوردن است که خود صاحب رستوران ادعا دارد با یک بار سرو غذا، مشتری دائمی خواهید شد. این رستوران به افراد مسلمان و کسانی که غذاهای حلال را می‌خورند نیز اهمیت داده و قسمتی را برای آنها در نظر گرفته است. برای خوردن غذا شما می‌توانید در ساعت‌های 9 صبح تا 1 بامداد به این رستوران که در محله کنیالتی و در کنار ساحل دریا قرار دارد بروید

Castle Cafe Restoran

رستوران کافه کسل

چشم‌های خود را چند لحظه ببندید و تصور کنید در رستوراتی هستید که در حال سرو غذا، صدای آب به گوش‌تان می‌خورد و نمای زیبایی از آب جلوی چشمان‌تان است، قطعا چنین تصوری روح انسان را نوازش میدهد. حال اگر می‌خواهید این تصور زیبا را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما، کافه رستوران کسل در بندر قلعه چی، محله کلیچ ارسلان، هیدیرلیک 48 است. شما می‌توانید در این رستوران غذاهای بی‌نظیری مثل: پاستا، اسنک، غذاهای مدیترانه‌ای و… را سفارش دهید و از منظره زیبای خلیج آنتالیا نیز لذت ببرید.

رستوران کسل با ارائه چشم‌اندازی فوق‌العاده از خلیج آنتالیا، مکانی عالی برای کسانی است که می‌خواهند در فضای باز و در عین حال از غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای لذت ببرند. این رستوران که در شهر قدیمی آنتالیا، در لبه صخره های مشرف به دریا قرار دارد، مکانی شیک است که به خاطر محیط و خدمات خوبش مشهور بوده و در روزهای گرم تابستان بهترین پیشنهاد برای مسافران!

منوی غذا در رستوران کافه کسل:

  • منوی خوراکی‌های محلی
  • منوی غذاهای محبوب برای مشتریان خارجی: ماهی کباب، جوجه کباب و کباب بره و..
  • نوشیدنی‌های خنک مختلف و استوایی
  • نوشیدنی‌های گرم، شامل انواع قهوه، چایی و…

Vanilla Restaurant

در نزدیکی جاذبه گردشگری دروازه هادرریان، رستوران وانیلا لانژ قرار دارد که شما می‌توانید در هر فصل سال غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای را امتحان کنید. منوی این رستوران شامل غذاهایی مثل: سوپ شیر نارگیل، خوراک بره، مرغ تایلندی و…است. پوئن مثبتی که این رستوران دارد سرو بعضی غذاهای حلال بوده که باعث شده جزو بهترین رستوران‌های آنتالیا برای غذا خوردن باشد و مسلمانان زیادی به آنجا بروند. این رستوران مانند خیلی از رستوران‌های دیگر این شهر به فکر افراد گیاه‌خوار بوده و غذاهایی برای آنها نیز دارد.

این رستوران که توسط یک سرآشپز بریتانیایی و همسر ترکیش اداره می شود، مکانی عالی برای چشیدن مجموعه ای غنی از غذاهای بین المللی است. این منو از مواد تازه تشکیل شده و ترکیبی از تکنیک های سنتی و مدرن پخت و پز را با مواد دلپذیری مانند کدو تنبل، نارگیل و لیمو، تالیاتله قارچ وحشی و ادویه های خوشبو نشان می دهد.

Club Arma

یکی از شناخته شده ترین و بهترین رستوران‌های آنتالیا، کلاب آرما است. این رستوران چشم اندازی فوق العاده از شهر قدیمی و اسکله تفریحی را به مهمانان نشان می دهد! ساختمان این رستوران که در اواخر قرن نوزدهم توسط ایتالیایی ها ساخته شد، تلفیقی واقعی از تأثیرات فرهنگی است؛ زیرا سنگ ستون ها نمونه ای از آنتالیای باستان هستند، در حالی که آجرها و طاق ها یادآور ساخت و ساز ایتالیایی ساختمان!

Bigchefs cafes and restaurants


Big Chefs یا همان سرآشپزهای بزرگ، یک برند شناخته شده است؛ با 18 شعبه در شش شهر در سراسر ترکیه از جمله آنتالیا. این مکان برای اولین بار در سال 2007 در آنکارا افتتاح شد و از آن زمان به یک مرکز آشپزی مورد علاقه هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران تبدیل شده است. منو رستوران آشپزهای بزرگ با انتخاب متنوعی از غذاهای ترکی و بین المللی غنی و غافلگیرکننده است. بازدیدکنندگان گزینه‌های وسوسه‌انگیز زیادی از میان مجموعه‌ای از دستور العمل‌های خوشمزه، محلی و صبحانه‌های سخاوتمندانه به سبک بوفه دارند.

Il Vicino Pizzeria

رستورانی عالی برای کسانی که در هنگام قدم زدن در خیابان های رنگارنگ آنتالیا، هوس غذاهای ترد ایتالیایی می کنند. اما چیزی که باعث می شود اینجا جزو یکی از بهترین رستوران های آنتالیا باشد؛ قیمت مناسب و منوی خوشمزه اش است!

از پیش‌غذایی‌هایی مانند بروسکتا با گوجه‌فرنگی یا سالاد کاپرز گرفته تا پیتزاهای ایتالیایی و البته پاناکوتا؛ همه چیز برای یک شب به یاد ماندنی فراهم است!

Alp Paşa Boutique Hotel

آلپ پاسا، بخشی از هتل بوتیک با همین نام، مکانی برای بازدیدکنندگانی است که از تجربه کافه-رستوران همراه با موسیقی زنده پیانو لذت می‌برند. این رستوران در مرکز تاریخی آنتالیا، در یک ساختمان سنتی عثمانی، تنها چند قدم دورتر از دروازه خیره کننده هادریان واقع شده است. آلپ پاسا با یک حیاط بزرگ و رمانتیک و فضای گرم و دنج، انتخابی بینظیر برای کسانی است که هوس غذاهای ترکی، مدیترانه ای، فرانسوی کرده اند.

PARLAK RESTAURANT

از سال 1954، پارلاک یک رستوران ترکی اصیل با غذاهای خاص بسیاری است، به خصوص مرغ کبابی معروف آن. اینجا برای ناهار توصیه می شود!

Orhan Ocabasi

تجربه یک وعده شیشیلیک خوشمزه را در این رستوران هیزمی فراموش نکنید!

ASMANI RESTAURANT

رستوران آسمانی که در تراس هتل آکرا واقع شده است، علاوه بر غذاهای خوشمزه، منظره جذابی را پیش روی چشمانتان می گذارد. از غذاهای خوشمزه و عالی اینجا لذت ببرید!

KAISON SUSHI

دنبال بهترین رستوران آسیایی در آنتالیا هستید؟ KAISON SUSHI یک تجربه سوشی فراموش نشدنی را با طیف گسترده ای از شراب ها ارائه می دهد؛ درست در کنار دریا !

SIRALI KEBAP

اگر می خواهید کباب ترکی با کیفیت محلی را امتحان کنید، سیرالی باید انتخاب شما باشد. آماده شوید تا از منظره جذاب و خدمات استثنایی این رستوران، شگفت زده شوید.

Paçacı Şemsi

در حالی که پیدا کردن منوی انگلیسی در این رستوران سخت است، اما این یکی از بهترین مکان‌های شهر برای سوپ‌های محلی است. شما می توانید همه چیز را از سبزیجات مختلف گرفته تا سوپ شیر بز امتحان کنید.

The Grill House

یکی از بهترین رستوران های آنتالیا اینجاست! این رستوران به زیبایی طراحی و تزیین شده، خدمات بی عیب و نقص است و مالک رستوران شما را به میز خود خوشامد می گوید. خیالتان راحت باشد که طعم گریل را از همیشه بهتر حس خواهید کرد!

Gazetta Brasserie Restaurant Café Bistro Bar

تجربه یک شب عالی در کنار محبوبتان و موسیقی زنده، غذای خوشمزه و کوکتل های منحصر به فرد

Nasreddin Et ve Tandır

به دنبال یک جو دوستانه و مهمان نوازی زیبای ترکی هستید؟ ما به شما این رستوران را معرفی می کنیم. نگران قیمت ها نباشید؛ همه چیز ارزان است!

Du Bastion Fine Dining Restaurant

رستورانی دوست داشتنی در محیطی عالی. استیک هایی که در اینجا خواهید خورد را در هیچ جای دیگری پیدا نمی کنید!

Arap Nazmi Köfte Piyaz Kırcami

این رستوران را قطعا به شما توصیه می کنیم؛ آن هم بخاطر خدمات دوستانه و کوفته های خوشمزه اش!

Hacı Saad Kebap

همه چیز بسیار تازه است! کارکنان بسیار حرفه ای بوده و بدون اینکه مزاحمتان باشند؛ حواسشان به نیازهایتان است. بیشتر مهمانان اینجا، بیش از 10 بار است که به اینجا آمده اند! برای یک عصر زیبا و سالادهای خوشمزه و سالم آماده باشید!

Kaison

طعم آووکادو با پنیر خامه ای را در رول سوشی خود بچشید! این جا برای کسانی که عاشق سوشی هستند، بسیار چشمگیر است!

Stella’s Manzara

یک تراس وسیع در فضای باز مشرف به دریای مدیترانه با گیاهان مجلل و چترهای سایه دار؛ تا اینجای کار که همه چیز رویایی است. Stella’s Manzara منوی متنوعی را با تعادل مناسبی از ماهی، مرغ و گوشت ارائه می‌دهد. بنابراین همه اینجا را دوست خواهند داشت!

Otantik cafe fasfood

اینجا هتل کوچکی است که در مرکز تاریخی آنتالیا واقع شده است. Otantik با رستوران و بار شراب اختصاصی خود، یکی از محبوب‌ترین غذاخوری‌های شهر است. رنگ‌های چوب تیره و سبز لیمویی تالار داخلی که به حیاط دلباز ختم می شود، حالتان را عوض می کند.

Roberts Coffee Riviera

قدم زدن در این مکان و بوی قهوه، سورپرایز بی نظیری برایتان خواهد بود. (تنوع زیادی از قهوه برای دوست داران کافیئین!) قهوه اتیوپی را در کنار شیرینی و کیک روز سفارش دهید!

ÇaY-Tea’s

چای، قهوه، میلک شیک و آبمیوه را در این کافه کلاسیک نوش جان کنید.

Tiritcizade Restoran – Konya Mutfağı

راستش را بخواهیم بگوییم، یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا اینحاست! گوشت بره به همراه خامه را نوش جان کنید و از لطافتش لذت ببرید! غذاهای اینجا، ارزش پولتان را دارد.

Anis Restoran

این رستوران هم از بهترین رستوران‌های آنتالیا است اما قیمت ها نسبت به بقیه، دو برابر است! اما اگر اصرار دارید تا به اینجا بروید؛ پیتزا به سبک ترکی را سفارش بدهید.

Börekçi Tevfik

بهترین بورکی که در کل زندگیتان خواهید خورد!! البته این فقط یک تعریف نیست؛ شهرت سرآشپز این رستوران زبانزد است (اما هنوز یک جواهر پنهان برای گردشگران است.) با معرفی ما، شما خوش شانس خواهید بود!

Sultanyar Kebap

بهترین رستوران‌های آنتالیا

این مکان جزو برترین رستوران های کبابی دنیاست! من کباب های زیادی خورده ام اما هیچ چیز با تجربه ما در سلطانیار قابل مقایسه نیست! گوشت کبابی این رستوران، هر روز صبح تحویل داده می شود و بعد از ظهر به سیخ کشیده می شود. تازگی کباب ها غیر قابل وصف است.

Rokka Pizza Falafel

بهترین رستوران‌های آنتالیا

هوس فلافل کرده اید؟ خب پس راه دور نروید! اینجا از منطقه توریستی آنتالیا دورتر است و در مرکز شهر منتظر شماست تا بهترین فلافل را ارائه بدهد. قیمت های فلافل این رستوران بسیار مناسب است!

Balıkçı Meyhanesi Kaleiçi

بهترین رستوران‌های آنتالیا

در شب های گرم تابستانی آنتالیا، میزهای کنار خیابان این رستوران بسیار شلوغه. اما اگر حاضرید در صف بایستید؛ به شما ماهی قزل آلا و پوره فاوا را توصیه می کنیم!

Paşa Bey Kebap – Lahmacun – Antalya

بهترین رستوران‌های آنتالیا

اینجا هیچ چیز از بهترین رستوران‌های آنتالیا کم ندارد. خدمات سریع، غذای فوق العاده و با کیفیت و قیمت مناسب! اگر خودتان رانندگی می کنید، پارکینگ خیابانی در دسترس است و مشکلی نخواهید داشت!

KOKOYAKİ SUSHİ LARA

بهترین رستوران‌های آنتالیا

تازگی ها علاقه مردم به سوشی زیاد شده است؛ به خاطر همین یکی از رستوران های باکلاس آنتالیا را برای شما آورده ایم که سوشی هایش حرف اول را می زند! ( بستنی های اینجا با سس شکلات را از دست ندهید.)

Pio Gastro Bar & Bistro

بهترین رستوران‌های آنتالیا

طعم‌های وحشیانه و دیوانه‌کننده خیابان‌های آمریکای لاتین، همبرگرهای تنوری با زغال و نوشیدنی‌های آنچنانی؛ برای همه عاشقان غذا و سرگرمی.

Nar Beach&Bistro

بهترین رستوران‌های آنتالیا

یک دونر جانانه در یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا به همراه لیموناد خانگی، ادویه های خوش بو و کارکنان خوش برخورد و منظره شگفت انگیز!

Balıkçı İrfan

بهترین رستوران‌های آنتالیا

این رستوران با طعم بی نظیر، منوی سیری ناپذیر و منظره باشکوه دریا به ماهی های بشقاب جان می بخشد. به شما توصیه می کنیم که سری به Balıkçı İrfan بزنید و پیش غذای خوشمزه آنها را بچشید.

B12 Steak & Kasap

بهترین رستوران‌های آنتالیا

قیمت های چیزبرگر اینجا عالی است! ( البته که طعم بی نظیری هم دارد) “سیب زمینی سرخ شده” را هم با خیال راحت سفارش بدین؛ چون به اندازه کافی برای خوردن گرم است. (از ابمیوه های تازه هم غافل نشوید.)

Ship Inn Marina Restaurant&Bar

بهترین رستوران‌های آنتالیا

به دنبال جایی آرام و به دور از هیاهوی توریستی آنتالیا هستید؟ در این رستوران غذایتان را با ویو سه دریاچه زیبا در یک تراس وسیع نوش جان کنید و نگران کیفیت غذا نباشید.

Leman Kultur

بهترین رستوران‌های آنتالیا

این رستوران با تنوع گسترده ای از غذاهای بین المللی در منوی خود، مکانی محبوب در میان جوانان است. همچنین جو Leman Kultur دوستانه است و در طول زمانی که اینجایید؛ موسیقی پخش می شود.

Yemenli Meyhanesi Restaurant

بهترین رستوران‌های آنتالیا

اگر عاشق غذاهای اصیل ترکیه ای هستید؛ صندلی این رستوران برای شما خالیست. غذا در اینجا بیش از حد تازه است و شما دوباره به اینجا برمیگردید!

Vahap Usta Et Restaurant

بهترین رستوران‌های آنتالیا

اگر می خواهید انتخاب کنید که در روز ولنتاین به کدام رستوران بروید؛ Vahap Usta Et Restaurant را رزرو کنید. تزئین ظروف غذا همیشه فوق العاده است و طعم آن بسیار وسوسه انگیز. ( گریل مخلوط و هوموس از محبوب ترین غذاهای اینجا هستند. )

در آخر باید گفت که امیدواریم تجربه بسیار خوبی را داشته باشید و 100 کاری که باید در آنتالیا انجام بدین را فراموش نکنید! (لینک مقاله)

نظرات کاربران