26 مرداد 1400
راهنمای سفر

بهترین هتل آپارتمانهای تهران

تهران مهم­ترین شهر و پایتخت کشورمان ایران است که به طور دائم مسافران و افراد زیادی از شهر­ها و کشور­های مختلفی به دلایل مانند تجارت، سیاست، کسب­و­کار، نشست، همایش و … به این شهر می­آیند. البته شایان ذکر است که جاذبه­ های توریستی متعددی در این شهر وجود دارد که برخی افراد برای دیدن آن­ها راهی پایتخت می­شوند. یکی از مهم­ترین مواردی که در بحث مسافرت به هر شهری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، استراحت و خوابیدن در یک مکان مناسب با امکانات رفاهی ایده­آل است. پیرو همین امر می­توانید از میان انواع اقامتگاه­ها و هتل آپارتمانهای تهران یک گزینه را انتخاب و رزرو کنید.

هتل آپارتمان وزرا از بهترین هتل آپارتمانهای تهران

وزرا نمونه­ای از انواع هتل آپارتمانهای تهران است که به دلیل خدمان و امکانات رفاهی درجه 1 توانسته جایگاه ویژه­ای را در میان انواع اقامتگاه­ها به خود اختصاص دهد. این ملک در قلب تهران قرار دارد که مهمانان می­توانند به راحتی به همه جای شهر دسترسی دسترسی یابند. این هتل با در نظر گرفتن تمامی امکانات رفاهی در واقع تمهیدات لازم را در نظر گرفته تا بدین شکل مسافران و مهمانان بهترین لحظات را در این مکان تجربه کنند.

افراد می­توانند انواع آپارتمان یک خوابه و آپارتمان دو خوابه که در حدود 60 متر مربع است، اقامت کنند. هر یک از این آپارتمان­ها دارای آشپزخانه کامل، مایکروویو، دستگاه چای و قهوه، یخچال، مینی بار، ماشین لباسشویی، سشوار، تلویزیون هوشمند و ماهواره ای LED، تخت‌خواب ملکه، بخاری مرکزی و AC ، Wi-Fi رایگان است که تنهایت آسایس و رفاه را برای مهمانان به ارمغان آورده است. توجه کنید که در این هتل آپارتمان تهران امکانات ویژه­ای مانند پارکینگ رایگان، استخر شنا، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی، صبحانه بوفه آزاد وجود دارد که افراد می­توانند از آن­ها بهره‌گیری کنند. سایر امکانات هتل شامل کافی شاپ، رستوران با بالکن، رستوران کره‌ای و اتاق بازی است که نهایت تنوع و کیفیت را در ارائه خدمات به وجود آورده است. وزرا یکی از معروف­ترین مجموعه­ ها و هتل آپارتمان تهران به شمار می­رود که در آن­جا بهترین خدمات و اقامتی در اختیار مهمانان قرار داده می­شود. شایان ذکر است که این هتل با ارائه برخی خدمات خاص مانند تور پیاده­روی، اتاق­های مجهز به عایق صدا، صبحانه رایگان و انواع بازی­ها و سرگرمی مخصوص کودک گامی بلند در راستای ارائه خدمات و جلب توجه مشتریان و مسافران برداشته است.

تهران نیلو از هتل آپارتمانهای تهران

نیلو یکی از معروف­ترین هتل آپارتمانهای تهران در نظر گرفته می­شود که در با بالاترین استاندارد مبله شده است. شما عزیزان می­توانید در اتاق­های بزرگ و آرام آن­ها با آرامش و بدور از استرس به استراحت بپردازید. هر آپارتمان یک سوئیت است که در برخی یک اتاق و در برخی دیگر دو اتاق خواب در نظر گرفته شده است. تمامی سوئیت­ها دارای حمام و دوش است. مهمانان در هر آپارتمان به مجموعه­ای از خدمات اضافی از جمله ماهواره و تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و مینی‌بار و همچنین سایر امکانات مانند سیستم تهویه هوای مطبوع دسترسی خواهند داشت. برای کسانی که به مکان­ها بزرگ، مجلل و لوکس علاقه دارند، این هتل آپارتمان تهران (نیلو) بهترین گزینه در نظر گرفته می­شود.

شایان ذکر است که در این هتل به منظور برداشتن گامی در راستای جلب رضایت مشتری، صبحانه رایگان، حمل به فرودگاه، خدمات دربانی و همچنین سالن فیتنس و بدن­سازی برای مهمانان ارائه می­گردد. علاوه‌بر این کسانی که با خودروی شخصی به تهران مسافرت می­کنند می­توانند از پارکینگ رایگان این هتل استفاده کنند.

یکی از بهترین هتل آپارتمانهای تهران به اسم ملل

از دیگر هتل آپارتمانهای تهران میتوان به ملل در اختصاصی­ترین منطقه تجاری مرکزی تهران اشاره کرد. هر آپارتمان به صورت کاملاً مجزا و جداگانه طراحی و مبله شده است تا سلیقه و نظر شما را برای تجمل­گرایی و لاکچری بودن جلب کند. شما در این هتل آپارتمان تهران حس خواهید کرد که در یک خانه با امکانات رفاهی درجه 1 و دکوراسیون خارق­العاده قرار دارید.

شایان ذکر است که هتل آپارتمان ملل دارای ناهارخوری بوده .هتل آپارتمان تهران (ملل) با داشتن موقعیت مناسب باعث دسترسی به سایر جاذبه ها میشود. و به همین دلیل افراد میتوانند در زمان کوتاه و با صرف کردن حداقل هزینه به مکان­های مختلفی سر بزنند.

باید به این نکته توجه داشت که در هتل آپارتمان ملل فقط آپارتمان­های بزرگ 2 و 3 خوابه وجود دارد. این هتل در هفت طبقه طراحی شده که در حالت کلی دارای 28 آپارتمان، 2 رستوران (سالن سبز و رستوران تراس)، کافی شاپ، سالن بدن‌سازی و فیتنس، استخر روباز، سونا، اتاق جلسات و یک مرکز تجاری است. مهمانان در همه­جای هتل به Wi-Fi رایگان دسترسی دارند.

برای جلب رضایت و تامین آسایش مهمانان در این هتل آپارتمان تهران، صبحانه به صورت رایگان ارائه می­گردد. همه آپارتمان­ها از جدیدترین امکانات از جمله ال سی دی پلاسما با کانال های خبری ماهواره‌ای و دستگاه پخش DVD برخوردار است.

کیمیا از دیگرهتل آپارتمانهای تهران

هتل آپارتمانهای تهران تعدادی خاص از هتل ها هستند مثل کیمیا (که در گذشته پارسی شناخته می‌شد) نمونه­ای دیگر از هتل آپارتمان تهران است که در مرکز شهر قرار دارد. این ملک محل اقامت ایده­آل برای کسانی است که قصد اقامت در مکانی در مجاورت بازار بزرگ و جاذبه­ های گردشگری زیبا مانند کاخ گلستان و انواع موزه­ ها را دارند. از ویژگی­های برجسته این هتل می‌توان به آپارتمان­های مجلل با امکانات رفاهی و خدمات مناسب به همراه سالن مبله و آشپزخانه مجزا اشاره کرد که نهایت آرامش و رفاه را برای مهمانان فراهم کرده است.

 همچنین در داخل هتل یک رستوران عالی قرار دارد که افراد می­توانند در آن انواع غذاهای ایرانی و خارجی سفارش دهند. شایان ذکر است خدماته دیگری مانند مجموعه ورزشی، سونا، جکوزی و همچنین وای­فای رایگان وجود دارد و مهمانان می­توانند در طول اقامت خود از آن­ها استفاده کنند.

تهران به عنوان پایتخت و پراهمیت­ترین شهر در ایران بدون وقفه پذیرای مسافران از شهر­های و حتی اقلیم­های خارجی است. برخی از افراد به دلایل مختلفی مانند سیاسی، تجاری، فرهنگی، جلسه، کسب­و­کار و … فرقی ندارد که دلیل مسافرت شما چیست، اما برای راحتی، آسایش و همچنین لذت بردن از طول اقامت خود در این شهر، توصیه می­شود که حتماً یک اقامت در هتل آپارتمان تهران را با امکانات رفاهی ایده­آل را انتخاب کنید. آیا تا کنون در هتل آپارتمان تهران اقامت داشته‌اید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران