بهترین فستیوال های آرژانتین

بهترین فستیوال های آرژانتین که شما را با فرهنگ این کشور آشنا می‌کند

آرژانتین به داشتن مردمانی هنرمند و فرهنگ هیجان‌انگیز و مناظر زیبا معروف است. این کشور، دومین کشور بزرگ در آمریکای جنوبی است که شگفتی‌های فراوانی دارد. کشور آرژانتین نه تنها غذاهای عالی و تفریحات ماجراجویانه‌ای ارائه می‌دهد، بلکه میزبان تعدادی جشنواره نیز است. سفر شما به آرژانتین بدون اینکه شاهد فرهنگ آن باشید، کامل نخواهد شد. شما در بهترین فستیوال های آرژانتین  می‌توانید با دیگران تعامل ایجاد کنید و از آداب‌و‌رسوم آن‌ها لذت ببرید؛ همچنین می‌توانید شاهد موسیقی خوب، هنر فوق‌العاده و میهمان‌داری آرژانتینی‌ها شوید. ما برخی از معروف‌ترین جشنواره‌های آرژانتین را برایتان فهرست کرده‌ایم تا با اطلاعات بیشتری در این فستیوال‌ها شرکت کنید.

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما ارزان به راحتی !

جشنواره تانگو بوینس آیرس؛ یکی از بهترین فستیوال‌های کشور آرژانتین

بهترین فستیوال های آرژانتین

بوینس آیرس به‌عنوان بهترین مکان برای تانگو در سراسر جهان در نظر گرفته می‎شود. جشنواره تانگو هر سال در ماه آگوست برگزار می‌شود و یکی از بهترین فستیوال‌ های آرژانتین است. دو رقصنده از سراسر جهان برای شرکت در جشنواره تانگو به این کشور می‌آیند و صحنه از رقصندگان حرفه‌ای و آماتور پر می‌شود تا شما را با حرکات رقص مجذوب خود کنند. اگر به این رقص زیبا علاقه‌مندید، می‌توانید در کلاس‌های تانگو که توسط تولیدکنندگان جشنواره برگزار می‌شود، شرکت کنید و یا در این جشن دوهفته‌ای رایگان به رقص و شادی بپردازید. بزرگ‌ترین مسابقات تانگو با حضور زوج‌های رقصنده و اجرای رقص‌های بی‌نظیر در اقصی نقاط شهر شما را به وجد خواهد آورد.

کارناوال گوالگوایچو karnaval Gualeguaych

کارناوال گوالگوایچو جشنی با ریشه کاتولیگ است که تقریبا در تمام نقاط آرژانتین برگزار می‌شود. این جشن یکی از معروف‌ترین فستیوال‌های آرژانتین است که طرفداران زیادی دارد. این کارناوال که در استان آنتره ریوس برگزار می‌شود، تنها چند ساعت از بوینس آیرس فاصله دارد. در این جشن با شکوه می‌توان به نمایش‌ها، کنسرت‌ها، رقص‌ها، موسیقی محلی و رژه‌های زیبا با لباس‌های محلی اشاره کرد. اگرچه این جشنواره با کارناوال ریودوژانیرو در برزیل قابل مقایسه نیست، اما می‌توانید جمعیت زیادی را در تعطیلات آخر هفته، زمانی که رژه‌های کارناوال برگزار می‌شود ببینید. فضای این جشن همراه با موسیقی، غذاهای متنوع، نوشیدنی و رقص است. می‌توانید در فوریه و مارس به همراه خانواده در این فستیوال شرکت کنید و با آداب‌و‌رسوم مردم آرژانتین آشنا شوید.  

جشنواره کاسکوین

جشنواره کاسکوین

شهر کاسکوین محل برگزاری یکی از بهترین جشنوره‌های آرژانتین است که اولین بار در سال 1961 برگزار شد. این جشنواره سرشار از تاریخ و داستان‌های عامیانه غنی است. در جشنواره‌ کاسکوین که 9 روز طول می‌کشد، انواع موسیقی فولکور آرژانتینی از آهنگ‌های محلی چاکاررا(chacarera)  در شهر سانتیاگو گرفته تا چامامه(chamame)  در منطقه لیتورال به اجرا در می‌آید.  با این حال در سال‌های بعد این جشنواره فعالیت‌هایی مانند غرفه‌های غذا، مسابقات و خواندن فولکور را به جشن اضافه کرد. اگر در این جشنواره شرکت کنید، با فرهنگ محلی آرژانتین آشنایی پیدا می‌کنید و می‌توانید یک روز فوق‌العاده را برای خود بسازید. این جشنواره در ماه‌های ژانویه و فوریه برگزار می‌شود و بدون شک یکی از بهترین فستیوال‌های کشور آرژانتین است.

کارناوال بوینس آیرس؛ یکی از بهترین فستیوال های آرژانتین

بوینس آیرس، پایتخت پرجنب‌و‌جوش آرژانتین به دلیل فرهنگ غنی، موسیقی پر شور و عشق به جشن معروف است. یکی از رنگارنگ‌ترین رویدادهای سال، برگزاری کارناوال است؛ جشنواره‌ای پر از شادی، موسیقی و رقص که گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. 

کارناوال بوینس آیرس یکی از بهترین فستیوال‌ های آرژانتین است که هر ساله در ماه فوریه برگزار می‌شود. این کارناوال دارای جاذبه‌هایی مانند بمب‌های آبی، آداب‌و‌رسوم سنتی و رژه مورگا و بسیاری از فعالیت‌های جشن است. رژه مورگا یکی از محبوب‌ترین رویدادها در این جشنواره محسوب می‌شود؛ مورگا یک گام موسیقی است که در کارناوال‌های آرژانتین برگزار شده و  در کنار حرکات آکروباتیک توسط رقصندگان و ضربات ریتمیک، این سازهای کوبه‌ای اجرا می‌شود. کارناوال در بوینس آیرس فراتر از یک جشن است؛ این جشن، یک تجربه حسی است که شما را در فرهنگ غنی و میهمان‌نوازی آرژانتین غرق می‌کند. اگر در این جشنواره شرکت می‌کنید، برای لذت بردن در قلب بوینس آیرس آماده شوید؛ با ریتم موسیقی برقصید، از رژه‌ها شگفت‌زده شوید و شادی مسری را در که در خیابان‌های این شهر پر شده‌است، دریافت کنید.

سپتامبر موزیکال؛ از بهترین جشنواره‌های آرژانتین

بهترین فستیوال های آرژانتین

موزیکال سپتامبر برخلاف نامش، در ماه اکتبر و در استان توکومان برگزار می‌شود. این جشنواره فرهنگی اجتماعی، یکی از معروف‌ترین فستیوال‌های آرژانتین بوده و موردتوجه مردم محلی قرار گرفته‌است. این جشنواره سالانه به سمفونی موسیقی آکادمیک، موسیقی مجلسی و موسیقی کلاسیک اختصاص دارد. با این حال در طول سال‌ها این رویداد شامل رشته‌های مختلف دیگری از جمله بلوز، اپرا، پاپ راک، تانگو و رسیتال‌های فولکور محلی بوده‌است. در این جشنواره شرکت کنید تا طعم میراث واقعی را بچشید.  

جشنواره موسیقی پپسی

این جشنواره نسبتا جدید، در لیست بهترین فستیوال های ‌آرژانتین قرار گرفته‌است. جشنواره موسیقی پپسی در آغاز هزاره‌های جدید افتتاح شد، اما این مانع از تبدیل شدن به یکی از معروف‌ترین جشنواره‌های موسیقی در آرژانتین نشده‌است. 

حامی اصلی این جشنواره شرکت پپسی بوده که از سال 2003 همه رویدادها را سازمان‌دهی کرده‌است. این جشنواره در چندین مکان بوینس آیرس از جمله استادیوم فرو و استادیوم ریور پلاته برگزار می‌شود. فستیوال موسیقی پپسی، بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین جشنواره موسیقی در کشور است که بیش از 200000 نفر در طی ده روز، در آن شرکت می‌کنند. اگر در این جشنواره شرکت کنید، بزرگ‌ترین نمادهای موسیقی بین‌المللی، بهترین خوانندگان و گروه‌های راک ملی را به همراه برخی از برجسته‌ترین ستاره‌های راک خواهید دید. زمان برگزاری این جشنواره در ماه سپتامبر تا اکتبر است و در بوینس آیرس برگزار می‌شود. 

خرید تور خارجی به راحتی !

جشنواره بین‌المللی جاز بوینس آیرس؛ از بهترین فستیوال های آرژانیتن است

جشنواره بین‌المللی جاز بوینس آیرس

جشنواره بین‌المللی جاز بوینس آیرس، رویداری سالانه است که در آن نوازندگان جاز، صحنه‌های سراسر شهر را با استعدادی استثنایی برافروخته می‌کنند. جاز، جایگاهی برای خود در قلب آرژانتینی‌ها ایجاد کرده‌است. دولت محلی این جشنواره را برای بزرگداشت این موسیقی آغاز کرد و تعدادی خواننده جاز از جمله لئاندرو باربیری، اسکار آلمان  و نورا سارموریا در این فستیوال هنرنمایی می‌کنند. 

این رویداد به مکان‌های مختلف در سراسر شهر منتقل شده‌است و سالانه بیش از 50000 نفر در آن شرکت می‌کنند. در این فستیوال، به هنرمندان بین‌المللی جاز و همچنین استعدادهای آماتور به همان اندازه احترام می‌گذارند. اگر به موسیقی جاز علاقه‌مندید، در این جشنواره زیبا شرکت کنید که یکی از بهترین فستیوال های آرژانتین است.

جشنواره بین‌المللی فیلم بوینس آیرس؛ یکی از معروف‌ترین فستیوال‌های آرژانتین

جشنواره بین‌المللی فیلم که در آپریل برگزار می‌شود، یکی از معروف‌ترین فستیوال‌های آرژانتین است. این فستیوال یک جشنواره بین‌المللی فیلم است که بهترین سینمای مستقل را تبلیغ و تجلیل می‌کند و توسط وزارت فرهنگ دولت بوینس آیرس اداره می‌شود. 

این فستیوال به دنبال ایجاد یک تجربه سمعی و بصری است و می‌خواهد این را در قالب جشن به مخاطب ارائه کند. همچنین هدف آن‌ها تشویق فیلمسازان مستقل و حرفه‌ای از همه ملیت‌ها در سراسر جهان از طریق جشنواره است. این مکان بهشتی برای داستان‌نویسان نیز فوق‌العاده است تا آثار خود را به مردم جهان نشان دهند. اگر ایده‌های جدید، مفاهیم جسورانه و داستان‌سرایی جذابی دارید، پس این جشنواره بین‌المللی برای شما مناسب است. 

رزرو بهترین هتل خارجی به راحتی !

جمع‌بندی

ما در این مقاله به شما کمک کرده‌ایم تا بهترین فستیوال های آرژانتین را بشناسید و با فرهنگ این کشور آشنا شوید. هنگام برنامه‌ریزی برای سفر خود در آرژانتین، زمان و مکان جشنواره‌ها را در نظر بگیرید و با توجه به علایقتان این فستیوال‌ها را انتخاب کنید. امیدوارم از غذاها، معاشرت با مردم آرژانتین و شرکت در جشنواره‌ها لذت ببرید. اگر شما هم تجربه‌ای در سفر به آرژانتین و شرکت در فستیوال‌های جذاب آن دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران