Serebryany Bor

زیباترین سواحل مسکو؛ بهشت گمشده روسیه

تصور کنید که برای بازی و تفریح به یکی از سواحل مسکو رفته‌اید. به‌محض ورود به ساحل، چشمان خود را می‌بندید و به صدای امواج گوش می‌سپارید. باد، با موهای‌تان بازی کرده و آرام‌آرام آنان را درهم‌وبرهم می‌کند. چشمان‌تان را باز می‌کنید و به این‌طرف و آن‌طرف نگاه می‌کنید. بچه‌ها در زمین‌های مخصوص مشغول درست کردن قلعه شنی هستند، برخی از جوانان شنا می‌کنند و عده‌ای دیگر مشغول گشودن نخ بادبادک خود هستند. سواحل جذاب و دیدنی مسکو، چشم‌اندازی زیبا دارند. این سواحل، سهم بیشتری از کوه‌های مرتفع و بناهای مهم در شهرت مسکو داشته‌اند. کافی‌ست به آن‌جا روید، برگشت‌تان با خداست! چرا که دل‌تان نمی‌خواهد از آن‌جا دل بکنید. در این مقاله، سواحل مسکو را برحسب امکانات آنان مرتب کرده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با 9تا از بهترین سواحل مسکو همراه ما باشید.

رزرو تور روسیه با سه کلیک خوبه !

Troparyovo

Troparyovo

یکی از سواحل مسکو Troparyovo است. این ساحل کوچک، در محوطه بزرگ پارک جنگلی Troparyovsky قرار دارد. ساحل Troparyovo، یکی از سواحل موردعلاقه مردم محلی به شمار می‌آید؛ چرا که دارای امکانات ویژه‌ایست. افراد و گردشگران برای کسب تجربه در این محل شنا می‌کنند، برخی دیگر نیز سراغ جاذبه‌ های تفریحی دیگری مانند دوچرخه‌سواری، اسکیت و قایق‌سواری می‌روند. ساحل Troparyovo، دارای امکانات دیگری از جمله زمین ورزشی بزرگ، وای‌فای رایگان و یک منطقه بازی وسیع برای کودکان است.

 این ساحل آرام، هیچ استراحتگاه ساحلی ندارد؛ بنابراین برای گذراندن یک یک روز لذت‌بخش و خودمانی در کنار خانواده مناسب خواهد بود. یک پارکینگ بزرگ نیز در کنار جاده Ulitsa Akademika Vinogradova قرار دارد؛ بنابراین مردم محلی می‌توانند با ماشین به این‌جا بیایند و بری پارک ماشین خود نگرانی نداشته باشند. این ساحل زیبا، فاصله کمی با مترو دارد؛ می‌توانید بعد از تفریح سوار مترو شوید و از دیگر مکان ‌های دیدنی مسکو بازدید کنید؛ بدون این‌که زمان را از دست بدهید!

آدرس:

12 Akademika Vinogradova St, Moscow, Russia

Serebryany Bor

یکی دیگر از بهترین سواحل مسکو Serebryany Bor است. Serebryany Bor دارای 3 ساحل بوده که در فصل تابستان پرآب می‌شوند. این جزیره، به‌دلیل زیبایی‌های طبیعی و فعالیت‌های سرگرم‌کننده، موردتوجه افراد زیادی قرار گرفته است. برای مثال، شما می‌توانید قایق‌سواری کنید، در استخرهای شنا آب‌تنی کرده و والیبال بازی کنید. بعد از آن نیز به رستوران‌ها و کافه‌های اطراف بروید و غذا بخورید. هم‌چنین می‌توانید برای ساعت‌هایی غرفه‌های پیک‌نیک آن‌ها را اجاره کنید. هم‌چنین، فضاهایی برای کودکان طراحی شده تا تاب‌بازی، ترامپولین و بسیاری از بازی‌های دیگر را انجام دهند. در فصل تابستان نیز، برنامه شب‌های کمدی و کنسرت‌های شبانه زیادی در ساحل Serebryany Bor برگزار می‌شود. ورودی ساحل Serebryany Bor مسکو رایگان است.

خرید بلیط هواپیما ارزان از سه کلیک.

آدرس:

Бездонное оз, Moscow, Russia, 123103

ساعت فعالیت: 

همه‌روزه شبانه‌روزی

وب‌سایت:

http://www.mospriroda.ru/

Beach Club

Beach Club

یکی دیگر از سواحل مسکو Beach Club است. این باشگاه ساحلی، امکانات درجه‌یکی دارد. برای مثال، شما می‌توانید صبح را به شناکردن در ساحل بگذرانید، در استخرهای VIP شنا کنید و روی شن‌های سفیدی که از ساحل مالدیو آورده شده است، آفتاب بگیرید. هم‌چنین برای این‌که لذت‌تان تکمیل شود می‌توانید یک اتاق مشرف به ساحل اجاره و یک شب اقامت کنید. علاوه‌بر آن می‌توانید ورزش‌های آبی کنید و ناهار و شام‌تان را لب ساحل نوش جان کنید. اگر هم می‌خواهید ازدواج کنید و به‌جای گرفتن جشن عروسی به مسافرت بروید، می‌توانید لباس‌های عروسی‌تان را بیاورید و کنار ساحل عکس بگیرید؛ بسیاری از عروس و دامادها همین کار را می‌کنند.

آدرس:

39 Leningranskoye Highway, Moscow, Russia

Rublyovo Beach

یکی دیگر از بهترین سواحل مسکو Rublyovo Beach است. این ساحل، تجربه‌ای آرامش‌بخش را با محیطی غنی و زیبا ارائه می‌دهد. در ساحل Rublyovo Beach، از بازی‌های ساحلی گرفته تا استراحتگاه‌های ساحلی و ویک‌بُردینگ، همه‌چیز برای لذت‌بردن فراهم است. یک محوطه بزرگ نیز ویژه کودکان طراحی شده که در آن آبشاری شگفت‌انگیز قرار دارد. آب ساحل بسیار تمیز بوده و شن‌های آن نیز ابریشمی‌ست؛ بنابراین به بدن شما نمی‌چسبند. در بیشتر شنبه‌های فصل تابستان نیز، باشگاه‌های ساحلی شبانه همراه با رقص و پایکوبی برپا می‌شود. هزینه ورودی ساحل Rublyovo مسکو، 3 دلار است.

آدرس:

Leningrad Oblast, Russia, 187031

Chyornoye Ozero

Chyornoye Ozero

با رزرو هتل خارجی با سه کلیک، راحتی و آسایش سفر خود را تضمین کنید.

بایکی دیگر از بهترین سواحل مسکو Chyornoye Ozero است. این ساحل زیبا و جذاب، در کناره جنگل و در شرق مسکو قرار دارد. اگر نام این دریاچه را به انگلیسی ترجمه کنیم، معنای آن «دریاچه سیاه» خواهد بود. این نام، شبیه به نام یک فیلم ترسناک است، تا یک استراحتگاه ساحلی. اما علی‌رغم ظاهر مه‌آلود Chyornoye Ozero که عموما ناشی از زغال‌سنگ نارس کف دریاچه بوده، آب آن بسیار تمیز است. این جاذبه برای آب‌تنی در فصل تابستان مناسب خواهد بود. هم‌چنین امکانات دیگری هم‌چون قایق‌سواری، کلوپ‌های ساحلی، کافه و رستوران، زمین بازی بزرگ و نجات‌غریق در آن وجود دارد. بازدید از ساحل Chyornoye Ozero برای عموم رایگان است.

آدرس:

Zelinograd, Microdistrict 6, Moscow, Russia

Bolshoi Gorodskoi Prud

یکی دیگر از سواحل مسکو Bolshoi Gorodskoi Prud است. Bolshoi Gorodskoi Prud در غرب مسکو قرار دارد. این ساحل، به‌دلیل موقعیت مکانی، بکربودن و وسعت، بیشترین محبوبیت را در بین مسکویی‌ها دارد. در فصل تابستان، امکان انجام فعالیت‌هایی مانند آفتاب‌گرفتن وجود دارد. در فصل تابستان، عده‌ای از مردم برای آب‌تنی به ساحل Bolshoi Gorodskoi Prud می‌روند، سپس چترهای خود را می‌گشایند و روی شن‌ها و ماسه‌ها آفتاب می‌گیرند. علاوه‌بر آن می‌توانند یک قایق اجاره کنند و یا والیبال ساحلی، ایرهاکی و پینگ‌پنگ ساحلی انجام دهند. یک منطقه ویژه نیز برای کودکان طراحی شده تا بازی کنند. این مکان، سرسره‌های آبی، تاب و دیگر وسایل بازی را دارد. ورودی ساحل Bolshoi Gorodskoi Prud مسکو نیز رایگان است.

Levoberezhny Beach

Levoberezhny Beach

یکی دیگر از سواحل مسکو Levoberezhny Beach است. این ساحل، شن و ماسه ندارد، بلکه دور و اطراف آن علفزارها روییده‌اند. در این ساحل، تفریحات زیادی برای انجام دادن وجود دارد. شما می‌توانید در تور قایق‌سواری رودخانه شرکت کنید و سراسر رودخانه را بگیردید. هم‌چنین می‌توانید در زمین‌های فوتبال و والیبال، بازی کنید، در نهایت به کافه و رستوران بروید و غذا و نوشیدنی بخورید. 

آدرس:

5 Pribrezhny Lane, Moscow, Russia

Meshcherskaya Recreation Area

یکی دیگر از سواحل مسکو Meshcherskaya Recreation Area است. این ساحل تفریحی کوچک، خلوتگاهی مناسب برای آفتاب‌گرفتن و پیاده‌روی در جنگل به شمار می‌آید. بخش کوچکی از ساحل Meshcherskaya Recreation Area ماسه‌ای بوده و یک ناحیه کوچک چمنزار نیز در آن‌جا وجود دارد. این ساحل، برای انجام فعالیت‌های دیگری هم‌چون قایق‌سواری و دوچرخه‌سواری نیز مناسب خواهد بود.

آدرس:

 5 Voskresensky St, Moscow, Russia

Beloye Lake

Beloye Lake

یکی دیگر از سواحل مسکو Beloye Lake است. اگر بخواهیم این ساحل را در یک کلمه خلاصه کنیم، باید کلمه «آینه» را به کار ببریم. آب ساحل به‌قدری شفاف بوده که نمی‌توان هیچ مرزی میان آب و آسمان قائل شد. انعکاس ابرها و پرواز پرندگان در آب نیز، زیبایی Beloye Lake را دوچندان می‌کند. در وسط آب نیز، یک مکان دیدنی، یعنی کلیسای عروج مریم مقدس قرار دارد. بسیاری از مردم محلی برای ماهی‌گیری و شنا به این‌جا می‌آیند. در واقع، Beloye Lake، تنها ساحل مسکو بوده که به طور رسمی، مجوز شناکردن در آن وجود دارد. 

آدرس:

2/6 Zaozernaya St., Moscow, Russia

در آخر

مسکو به‌دلیل بیابان‌های عظیم، کوه‌های مرتفع، میراث‌های زیبا و هنر و معماری شگفت‌انگیز خود در سطح جهانی شناخته می‌شود. اما آن‌چه بیشتر از همه سبب شهرت مسکو شده، سواحل آن است. سواحل مسکو امکاناتی هم‌چون پارکینگ، قایق‌سواری، کایاک‌سواری، کلو‌پ‌ها و کنسرت‌های شبانه و رستوران و کافه دارد. آن‌ها بهترین مکان برای تفریح و سرگرمی به حساب می‌آیند. این‌طور نیست؟

نظرات کاربران