رستوران های عربی تهران

رستوران های عربی تهران؛ سمفونی ادویه جات عربی!

غذاهای عربی سرشار از ادویه‌های تند و مزه‌های خلاقانه است. مزه‌هایی که نظیرش را در غذاهای دیگر کشورها کم پیدا می‌کنید. متخصصان می‌گویند کسانی که به ادویه‌جات علاقه دارند، ادویه حرف اول را در غذاهای عربی می‌زند، احتمالا ژن خاصی دارند که باعث شده تا طعم‌ها را بهتر از دیگران تشخیص بدهند. افرادی که عاشق ادویه‌های عربی هستند معمولا دقیق‌تر هستند. اگر شما هم از طرفداران غذاهای عربی هستید؛ در این مقاله همراه باشید چون قرار است بهترین رستوران های عربی تهران را معرفی کنیم که انتظار شما از غذای عربی را برآورده می‌کنند. در ادامه با مجله گردشگری سه کلیک همراه باشید تا بهترین رستوران های عربی تهران آشنا شویم. 

رزرو بلیط هواپیما تهران با سه کلیک خوبه!

چرا باید غذاهای عربی را امتحان کنیم؟

سفر و گردش تنها به تماشای جاهای دیدنی خلاصه نمی‌شود. گاهی گروه‌هایی از افراد علاقه‌مند به آشپزی دور هم جمع می‌شوند تا سفر کنند و غذاهای کشورهای دیگر را امتحان کنند. این بین یکی از کشورهای پرطرفدار برای چشیدن طعم متفاوتی از غذا، کشورهای عربی است. اما شاید ما فرصت و بودجه پیوستن به چنین گروه‌های هیجان‌انگیزی را نداشته باشیم. پس چه بهتر که سراغ رستوران های عربی برویم. 

از آنجایی که چشیدن طعم‌های متفاوت می‌تواند جنبه‌هایی از شخصیت شما را نشان دهد شاید خوب باشد بدانید کسانی که به طعم‌های تند و عربی علاقه دارند از ماجراجویی لذت می‌برند. اگر شما هم از طعم تند غذاهای عربی خوشتان می‌آید باید بدانید که شما ماجراجوهای سرزمین مزه‌ها هستید. آیا می‌دانستید تندی غذاهای عربی سطح آدرنالین بدنتان را بالا می‌برد و هیجان را بیشتر می‌کند؟ پس اگر طرفدار غذاهای عربی هستید به بخش بعدی مقاله بروید و با بهترین رستوران های عربی تهران آشنا شوید. 

رستوران عربی هرمز 

رستوران عربی هرمز 

یکی از معروف ترین رستوران های عربی تهران رستوران هرمز است. این رستوران در کنار دکوراسیون داخلی خاص و روش متفاوتش برای سرو قلیان، غذاهای عربی خوشمزه‌ای سرو می‌کند که طرفداران خاص خودش را دارد. اگر شما هم طرفدار ادویه‌های عربی باشید این رستوران انتظارتان را برآورده خواهد کرد. 

برعکس بیشتر رستوران های عربی تهران که فضای رنگی تیره‌ای دارند این رستوران با تم رنگی سفید و صدفی و آیتم‌های عربی فضایی متفاوت در سالن غذاخوری ایجاد کرده است و به همین دلیل به یکی از لوکس ترین رستوران های عربی تهران تبدیل شده است.

به یاد داشته باشید که در رستوران هرمز اکثر شب‌ها موزیک زنده اجرا می‌شود و در لیست رستوران های عربی تهران با موسیقی زنده قرار می‌گیرد. نکته خاصی که درباره رستوران هرمز وجود دارد این است که در این رستوران برای قلیان کشیدن اتاق‌های مخصوص دورتادور سالن غذاخوری تعبیه شده است تا سالن غذاخوری غرق دود قلیان نشود و شما موقع خوردن غذا اذیت نشوید. در کنار منوی عربی و غذاهای عربی می‌توانید از کافه‌ هرمز هم لذت ببرید. 

آدرس: هفت تیر، کریمخان، خیابان خردمند جنوبی، پلاک ۶٣، رستوران عربی هرمز.

ساعت کاری: 12 تا 23:59

تلفن سفارش: 02188322581

اینستاگرام: hormoz.restaurant@

 رستوران عربی کیسان | غذای عربی مجلل و شاهانه

کیسان یک رستوران شاهانه برای امتحان کردن غذاهای عربی است، درست مثل سفره‌های عربی، مجلل و پر زرق و برق. کیسان به معنی شاهانه و مجلل است. می‌توانید غذای مجلل عربی را که آرزو دارید بخورید در رستوران کیسان سفارش بدهید. 

دکوراسیون رستوران عربی با فضایی ترکیبی از رنگ سفید و مشکی و بنفش و تزئینات عربی بسیار دلنشین و دوست‌داستنی است و به همین دلیل رستوران کیسان در فهرست لوکس ترین رستوران های عربی تهران جای دارد. خیلی از مشتریان رستوران های عربی تهران از سرد بودن غذا شکایت دارند. نکته قابل توجه در رستوران کیسان سرو گرم غذا روی میز است. رستوران کیسان با سرو متفاوت کباب‌ها و گرم نگه‌داشتن غذا روی میز به روش استند گریل لذت چشیدن طعم تند عربی را چند برابر کرده است. پس اگر غذای گرم عربی می‌خواهید به کیسان سر بزنید و استند میکس گریل را سفارش بدهید. این استند ترکیبی از بهترین کباب‌های عربی است که با ادویه‌های مخصوص مزه‌دار شده است. 

سرویس قلیان رستوران کیسان کمی متفاوت است. در رستوران کیسان قلیان‌های آکواریومی سرو می‌شود که رنگ آبی روشن قلیان‌ها شما را به وجد می‌آورد و تجربه کشیدن قلیان عربی را زیباتر می‌کند.  

همچنین کافه کیسان مجری جشن‌های تولد و سالگرد ازدواج است. برای برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه می‌توانید به رستوران کیسان سر بزنید. البته با یک رزرو تلفنی هم می‌توانید هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و مهمانی عربی مجللتان را در کیسان برگزار کنید.

از امکانات رستوران عربی کیسان از بهترین رستوران های عربی تهران می‌توانیم به اینترنت رایگان و موسیقی زنده اشاره کرد. بنابراین کیسان در فهرست رستوران های عربی تهران با موسیقی زنده قرار دارد. 

آدرس: میدان نیاوران، خیابان پورابتهاج (کاشانک)، پلاک 344، رستوران عربی کیسان.

ساعت کاری: 12 تا 23:59

تلفن سفارش: 02126121104

اینستاگرام: keysan.restaurant.cafe@

رستوران عربی مدائن 

رستوران عربی مدائن 

رستوران مدائن یکی دیگر از رستوران های عربی تهران است که توانسته نظر طرفداران غذاهای عربی را جلب کند تا جایی که برای آخر هفته‌ها باید از قبل میز رزرو کنید در غیر این‌صورت باید دقایقی طولانی منتظر بمانید. این رستوران با پرسنل خوش برخورد، غذاهای عربی خوش‌طعم و لذیذ و دکوراسیون خاصش طرفداران خاص خودش را دارد. رستوران مدائن در محله جردن تهران واقع شده است و دسترسی خوبی دارد. البته پارکینگ اختصاصی مدائن را هم باید به ویژگی‌های مثبتش اضافه کنیم. برای رفتن به رستوران مدائن نگران پیدا کردن جای پارک نخوواهید بود زیرا این رستوران پارکینگ اختصاصی دارد. قلیان عربی در مدائن سرو می‌شود و کشیدن سیگار هم آزاد است. 

پیشنهاد ما این است که بعد از صرف غذا، کنافه عربی خوشمزه رستوران مدائن را سفارش بدهید. کنافه‌های رستوران مدائن زیادی شیرین نیست و دلتان را نخواهد زد. در کنار کنافه بهتر است چای مراکشی هم سفارش بدهید. این یک ترکیبب لذیذ عرب است که باید امتحان کنید.

منوی رستوران مدائن شامل غذاهای عربی زیر است:

کباب‌ها؛ کباب کفتا، خیشخاش، لحم تکا، ریش مشوی، لف اللحم، شریحه اللحم الجمل و بیتی کباب، کباب شیش طاووق، شالتو، سوماکیا، موسخان، فروج مشوی، کباب دجاج و طاجین الدجاج

پلوها؛ مقبوله، مکبوس دجاج، روبیان بالزبده، رقبه الغنم، سمک مسقوف، دجاج مقرش، مکبوس باللحم، روبیان مشوی، سمک مشوی، باذنجان محشی، لسان العجل، ضلوع خروف کامل، الارزالمطبوخ و مکبوس

مندی اللحم بالفرن، شاورما لحم، شاورما دجاج، شاورما میکس

فلافل

مزه‌های عربی؛ سالاد تبوله و فتوش، حمص، باباغنوش و لبنه بالزعتر و میکس مزه سرد

شوربه، کبه و فطایر پیده

آدرس: جردن، بلوار آرش شرقی، بعد از تونل، پلاک 44، رستوران عربی مدائن.

ساعت کاری: 10 تا 23:30

تلفن تماس: 02122226819-02122252420

اینستاگرام: madaenhookah@

رستوران الریعان | غذاهای عربی از کشور لبنان

الریعان در واقع یک رستوان عربی با غذاهای تخصصی کشور لبنان است. اگر دنبال یک رستوران عربی-لبنانی خوب در تهران باشید الریعان انتخاب خوبی خواهد بود. کیفیت خوب غذاها در کنار قیمت مناسب باعث شده تا مشتریان الریعان طرفدار آن شوند. رستوران الریعان در خیابان باهنر واقع شده است. این رستوران در طبقه دوم ساختمانی نبش خیابان یاسر قرار دارد. فضای شیشه‌ای رستوران این امکان را به شما می‌دهد که خیابان و آدم‌ها را هنگام غذا خوردن تماشا کنید. اگر از غذا خوردن در کنار پنجره‌های شیشه‌ای خوشتان می‌آید و دوست دارید موقع غذا خوردن مردمی که از خیابان می‌گذرند را تماشا کنید الریعان را انتخاب کنید.

فضای رستوران به کمک آیتم‌های عربی و رنگ‌های سرمه‌ای و سفید به شکل جذابی طراحی شده است. حواستان باشد احتمال اینکه ظهرها در نزدیکی رستوران جای پارک پیدا کنید بسیار کم است. پس بهتر است با تاکسی اینترنتی بروید. غذا در رستوران الریعان به موقع حاضر می‌شود. موسیقی هم پخش می‌شود اما موسیقی زنده اجرا نمی‌شود. سرویس چای و قلیان هم دارند. 

در منوی رستوران الریعان پیش غذاها، غذاها و سالادهای عربی زیر موجود است: 

شاورما 

قوزی لحم

بابا غنوچ

کبه برغل

حمص

تبوله

سالاد عربی فتوش

متیل

آدرس: خیابان نیاوران، سه راه یاسر، نبش خیابان تبریزی (گل سنگ)، رستوران عربی الریعان

ساعت کاری: 12 تا 23:59

تلفن تماس: 02122714141

اینستاگرام: alrayaangroup@

رستوران عربی مامونیا | برای خوردن سیب‌زمینی تند عربی

رستوران عربی مامونیا تهران

این رستوران برای اینکه مشتری ثابتش شوید گزینه مناسبی است. به عقیده مشتریان مامونیا این رستوران غذاهای عربی خوب دارد از شاورمای مخصوص مامونیا که ترکیبی از شاورما مرغ و گوشت است و هر دو نوع شاورما را یک‌جا دارد تا شاورمای مرغ و گوشت جداگانه و مشاوی کباب و شش طاووک که محبوب دل کباب‌دوستان است. شاورما مرغ فیله سوخاری که با سس تارتار فرانسوی سرو می‌شود نیز یکی از خلاقانه‌های منوی مامونیاست. در ضمن در رستوران مامونیا انواع سوخاری، پاستا، برگر، غذاهای ایرانی، خبز مراکشی و غذاهای فرنگی نیز سرو می‌شود.رستوران مامونیا یکی از بهترین رستوران عربی تهران است که غذاهای باکیفیتی عربی را در کنار سرویس چای و قلیان ارائه می‌دهد. طبق نظر مشتریان کیفیت غذا و قیمت تطابق دارد و می‌توان گفت رستوران خوبی است. 

 دکوراسیون داخلی رستوران به رنگ مشکی و تیره است فضایی دنج و دوست داشتنی ایجاد کرده تا از تندی غذاهای عربی لذت کافی ببرید. مامونیا در فهرست لوکس ترین رستوران های عربی تهران نیز قرار دارد. سبک‌های مختلف میز و صندلی‌ها و ترکیب رنگ آن‌ها زیبایی سالن را بیشتر کرده است. نکته جالب درباره رستوران مامونیا سرو قلیان و سیگار در فضایی جداگانه از سالن غذاخوری است تا دود قلیان باعث آزار دیگر مشتریان نشود. در ضمن کارکنان مامونیا با احترام با شما برخورد خواهند کرد تا از بودن در این رستوران برای چند ساعت لذت ببرید.

منوی عربی رستوران مامونیا شامل گزینه‌های زیر است:

کباب‌ها؛ مشاوی کباب و شش طاووک

شاورما؛ شاورما مامونیا، شاورما لحم (گوشت) و شاورما دجاج (مرغ)

میکس مزه، حمص، حمص باللحلم، محمره، بابا غنوش

سیب‌زمینی سرخ شده با سس تند عربی (بطاطا حرا)

سالادهای عربی؛ سالاد فتوش و سالاد تبوله

آدرس: ولنجک، خیابان امیر ابادی (بوستان)، بین خیابان شانزدهم و هجدهم، جنب بانک آینده، ساختمان ارغوان، پلاک ۲۰.

ساعت کاری: 8 تا 23:59

تلفن تماس: 02126707074

اینستاگرام: mamounia_tehran@

رستوران عربی هترا | تجربه خوردن ماهیچه مجلسی عربی

رستوران هترا یکی دیگر از لوکس ترین رستوران های عربی تهران است که سابقه طولانی در میان رستوران های عربی تهران دارد. اگر قرار باشد یک رستوران عربی زیبا با غذاهای تند  عربی واقعی انتخاب کنید این رستوران گزینه خوبی است. فضای سالن غذاخوری رستوران بسیار شیک و دوست داشتنی است و حس خوبی به شما دست می‌دهد. در رستوران هترا بعد از غذاهای تند عربی می‌توانید قلیان و دمنوش سفارش بدهید. دمنوش‌های هترا می‌تواند از حرارت ناشی از خورد غذاهای تند عربی کم کند.

منوی رستوران هترا:

پیش غذای عربی؛ علی نازیک، باباغنوش، کبه و حمص

غذاهای عربی؛ کباب خشخاش، شیش طاووق، کباب عنتلبی، طبق عربی هترا و لمب شنک یا ماهیچه مجلسی عربی

سالاد عربی فتوش

قلیان عربی

آدرس: اتوبان رسالت، خیابان بنی هاشم، پلاک 23، روبروی متروی خواجه عبدالله، رستوران عربی هترا.

ساعت کاری: 12 تا 23:59

تلفن سفارش: 02126301436

اینستاگرام: hatra_restaurant@

رستوران عربی لبینا | معروف ترین رستوران عربی تهران

رستوران عربی لبینا

یکی از رستوران‌های عربی تهران، لبینا است. لبنیا را در بلوار اندرزگو پیدا خواهید کرد. برای خوردن غذاهای عربی تند می‌توانید به لبینا سر بزنید. غذاهای لبینا که یکی از معروف ترین رستوران های عربی تهران است کیفیت خوبی دارد. نقطه قوت لبینا منوی متنوع آن است که پیش غذاها و غذاهای متنوعی را در خود جای داده است. اگر به غذاهای عربی علاقه داشته باشید از دستپخت سرآشپز لبینا خوشتان خواهد آمد. 

عرب‌ها بعد از صرف غذاهای چرب‌وچیل قلیان می‌کشند، اگر شما هم دوست دارید مثل عرب‌ها بعد از غذا قلیان بکشید رستوران لبینا انتخاب خوبی است. در رستوران لبینا قلیان باکیفیت با طعم‌های متنوع در منو وجود دارد. علاوه بر قلیان، شما اجازه خواهید داشت داخل رستوران سیگار بکشید. 

درباره رستوران عربی لبینا یادتان باشد که آخر هفته‌ها به دلیل شلوغی رستوران معمولا سفارش‌ها کمی دیر تحویل داده می‌شود. معمولا تحویل سفارش در آخر هفته در رستوران لبینا حدود 30 دقیقه طول می‌کشد. 

دکوراسیون لبینا مانند بسیاری از رستوران های عربی تهران برگرفته از فرهنگ عربی است، تزئینات عربی را دارد. از نظر مشتریان لبینا، فضای داخلی رستوران شیک و زیباست. همچنین طرفداران لبینا معتقدند سرویس چای و شیرینی‌های عربی و قلیان جز بهترین‌ها میان رستوران های عربی تهران است و طعم خوبی دارد. 

درباره رستوران لبینا یادتان باشد که دو طبقه است و فضای باز و یا بالکن ندارد. 

در ضمن امکان سفارش غیرحضوری در رستوران لبینا وجود دارد.

منوی عربی رستوران لبینا شامل موارد زیر است: 

شاورما مرغ و شاورما گوشت

رزبلخروف

کبسه

معجوقه یا کباب پسته و کباب شیشی طاووق

شغف 

میکش مشاوی شاورما

چلو رز عربی

صحن فلافل

حمص باللحم و حمص التکه

میکس مزه‌های سرد لبینا، حمص، محمره، یالنجی، کبه بلغور، کشکه، بابا غنوچ، متبّل بادمجان و ام‌علی

کنافه و کنافه بستنی

آدرس: بلوار اندرزگو، رو به ‌روی سه راه قیطریه، نبش خیابان شریفی منش، رستوران عربی لبینا.

ساعت کاری: 12 تا 23:59

تلفن تماس: 02122248039

اینستاگرام: lebiina@

رستوران عربی مضیف | یک ضیافت عربی

مضیف به معنای محل ضیافت است. اگر به دنبال رستورانی زیبا و با غذاهای عربی خوشمزه هستید مضیف محل مناسبی هم برای دورهمی و هم تجربه طعم غذاهای عربی خواهد بود. رستوران مضیف را در خیابان استاد نجات‌الهی پیدا خواهید کرد. غذاهای عربی رستوران مضیف خوشمزه است و مکان رستوران هم دنج و زیباست. اگر به غذاهای عربی و تندی آن‌ها علاقه دارید این رستوران را پیشنهاد می‌کنیم. 

غذاهای عربی این رستوران در ظروف مسی زیبا سرو می‌شود تا از خوردن غذاهای عربی لذت بیشتری ببرید. کباب‌ شیش طاووق را تصور کنید که روی نان تازه پخته شده توی سینی بزرگ مسی در کنار مخلفات خوشمزه مثل ترشی، فلفل و گوجه کبابی قرار گرفته و با پلوی عربی مخصوصی که با کشمش و خلال پسته تزئین شده است روی میز جلوی شما قرار دارد.

در کنار غذاهای خوب در ایامی مثل شب یلدا این رستوران موسیقی زنده اجرا می‌کند. علاوه بر این می‌توانید به کافه مضیف بروید و نوشیدنی‌های خنک تابستانی سفارش بدهید. البته امکان برگزاری جشن تولد در کافه رستوران مضیف وجود دارد. پس تولد بعدی را در مضیف برگزار کنید.  در ضمن این رستوران هم مانند سایر رستوران های عربی تهران سرویس قلیان خوبی دارد که باید امتاحن کنید. 

یادتان باشد طی روز پیدا کردن جای پارک برای وعده ناهار سخت است زیرا خیابان انقلاب شلوغ است. 

منوی عربی رستوران مضیف شامل غذاهای زیر است:

کباب مصری

کباب خیشخاش

کباب شیش طاووق

میکس مزه عربی

سالاد فتوش

آدرس: خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات‌الهی، نبش کوچه مراغه پلاک۱۲، رستوران عربی مضیف.

ساعت کاری: 11 تا 24

تلفن تماس: 02188943147

اینستاگرام: mozifrestaurant@

رستوران زاهد العراقی 

رستوران زاهد العراقی 

اگر می‌خواهید در رستورانی عربی غذا بخورید که از نظر طعم و تنوع غذا و دکوراسیون مانند رستوران‌های کشورهای عربی باشد به رستوران زاهد العراقی بروید. یک رستوران باکلاس که وقتی وارد سالن آن می‌شوید احساس می‌کنید در کشور عربستان به رستوران رفته‌اید. وقتی هم منتظر غذا هستید می‌توانید از تماشای دریاچه چیتگر لذت ببرید. دکوراسیون شیک و خوشرنگ عربی در کنار طعم غذاها شما را به وجد خواهد آورد. 

طعم غذاهای رستوران زاهد العربی به دلتان خواهد نشست. همه غذاهای منوی زاهد العراقی با ادویه‌های مخصوص عربی طعم‌دار می‌شود و سرآشپز رستوران، آقای اسامه، هم عرب هستند. کیفیت غذاها خوب است و حجم مناسبی هم دارد. در روزهای آخر هفته معمولا این رستوران شلوغ است و ممکن است کمی معطل شوید. اما نگران نباشید چون مثل بعضی از رستوران‌ها شما مجبور نیستید زود میزتان را ترک کنید و می‌توانید با خیال راحت غذای عربی موردعلاقه‌تان را نوش جان کنید، در سالن به تعداد کافی میز و صندلی وجود دارد. می‌توانید بعد از غذا، سرویس چای و قلیان سفارش بدهید. تهویه هوای رستوران مناسب است و مثل بعضی از رستوران های عربی تهران در دود قلیان نفستان بند نخواهد آمد.

وقتی به رستوران زاهد العراقی بروید دغدغه پیدا کردن جای پارک نخواهید داشت چون این رستوران در بام‌لند واقع شده است و می‌توانید به پارکینگ بام‌لند بروید و با خیال راحت به غذاهای عربی فکر کنید. 

منوی عربی رستوران زاهد العراقی شامل غذاهای زیر است: 

کباب‌ها؛ ریش ضلوع الغنم (کباب دنده گوسفندی به روش عراقی)، دجاج مسحب، کباب عراقی، کباب دجاج (کباب مرغ با ادویه مخصوص عراقی)

قوزی زاهد العراقی

خاروف مشوی

مندی لحم

مقلوبه بادمجان

بریانی دجاج

مندی دجاج

تبسی بادمجان

سمک مسکوف

میکس پیش غذا شامل حمص، متبل، غنوچ، بیروتی 

پیش غذاها؛ حمص باللحمه، باباغنوچ، متبل، حمص ساده

سالادهای عربی؛ سالاد فتوش، سالاد تبوله، سالاد فول و سالاد بیروتی

آدرس: انتهای اتوبان همت، اتوبان خرازی به سمت دریاچه چیتگر، خیابان ارغوان، میدان موج، ورودی مرکز بام‌لند، رستوران زاهد العراقی.

ساعت کاری: 12 تا 23

تلفن تماس: 02140447138

اینستاگرام: zahed_al_iraqi@

رستوران عربی ماهد | غذاهای دریایی عربی

برای کسانی که در منطقه دو تهران و شهرک غرب زندگی می‌کنند رستوران عربی ماهد انتخاب خوبی از نظر دسترسی خواهد بود. فضای رستوران ماهد به سبک عربی و بسیار شیک است. دقیقا چیزی که انتظار دارید. ترکیبی از رنگ‌های شاد و طلایی. رنگ آبی فیروزه‌ای دیوارهای رستوران در ترکیب با حاشیه‌های طلایی شیک و دوست داشتنی است. این رستوران در خیابان حافظی واقع شده است و دسترسی مناسبی دارد. 

رستوران ماهد یکی از رستوران های عربی تهران است که منوی متفاوتی از غذاهای عربی ارائه کرده است. در منوی رستوران ماهد می‌توانید غذاهایی چون ریش کباب، شاورما خلیجی، اربیل کباب و کلاسیک برجر یا برگر کلاسیک و تند عربی را امتحان کنید. در ضمن این رستوران غذاهای دریایی عربی هم سرو می‌کند. ماهی‌ کبابی‌های ماهد با ادویه‌های مخصوص تهیه می‌شود. 

در منوی رستوران ماهد می‌توانید از غذاهای خوشمزه‌ای که در ادامه معرفی می‌کنیم انتخاب کنید: 

پیش‌غذا؛ آلطبق المزاق، بطاطاهره، شاورما خلیجی، عرایس مع اللحم و توشکا اللحم

خوراک عربی؛ شش طاووق ران یا سینه، ریش کباب، تکه اللحم، اربیل کباب، خشخاش الشوا و تکه دجاج

غذای عربی؛ لحم البریانی، کاری دجاج، مجبوس اللحم، ریش ارز، بریانی ارز و دجاج مندی

غذای دریایی عربی؛ عیش الروبیان، روبیان المقلیه، روبیان مع البصل، عیش السمک و سمک اللبن

برگر عربی؛ کلاسیک برجر

سالاد عربی؛ السبانخ مع اللحم، سیزر دجاج، سیزر الاصلیه، الحدیق الطبیعی و فتوش

آدرس: شهرک غرب، بلوار درختی، خیابان حافظی، نرسیده به یادگار امام، پلاک ١۴۵، رستوران عربی ماهد

ساعت کاری: 12 تا 23:59

تلفن سفارش: 02122383766

اینستاگرام: mahedrestaurant@

رستوران عربی الضاحیه | رستوران های عربی تهران با قیمت مناسب

رستوران عربی الضاحیه

رستوران عربی الضاحیه یکی از رستوران های عربی تهران با قیمت مناسب است. این رستوران در خیابان ولایتِ شهرک محلاتی قرار دارد. رستوران عربی الضاحیه غذاهای اصیل عربی مثل شاورما مرغ و گوشت را به صورت لقمه‌ای و ساندویچ تهیه می‌کند. ماهی کبابی یا سمک مشوی و مرغ کبابی یا فروج مشویه، حمص، متبل و باقلوا عربی را هم می‌توانید در الضاحیه امتحان کنید. 

سرآشپز این رستوران لبنانی است. منوی رستوران تنوع بالایی ندارد. رستوران سالن غذاخوری هم ندارد. اگر اهل تجمل نیستید الضاحیه می‌تواند تجربه رستوران‌گردی جدیدی باشد. برای خوردن شاورما و ماهی کبابی لذیذ عربی می‌توانید به الضاحیه بروید و از دستپخت سرآشپز لبنانی لذت ببرید. 

آدرس: مینی سیتی، شهرک محلاتی، خیابان ولایت، رستوران عربی الضاحیه.

ساعت کاری: 12 تا 23:30

تلفن تماس: 02122471601

اینستاگرام: zahiehfood@

محله دولت‌آباد | غذاهای عربی خیابانی

رفتن به لوکس ترین رستوران های عربی تهران که معرفی کردیم لذت خاص خودش را دارد. اما اگر به غذاهای خیابانی علاقه دارید به محله دولت آباد تهران و بلوار قدوس بروید. نکته جالب درباره بلوار قدوسی، سرآشپزهای عربی هستند که همه مهاجران عراقی‌اند. خوردن فلافلی که یک مهاجر عراقی به شیوه غذاهای خانگی خودشان تهیه کرده است یا شاورمای گوشت و مرغی که از پشت شیشه می‌بینید و آب دهانتان را راه‌می‌اندازد تجربه جدیدی خواهد بود. 

محله دولت آباد در جنوب شرقی تهران واقع شده است، پس اگر گذرتان به جنوب شرقی تهران رسید و گرسنه بودید سری هم به بلوار قدوسی بزنید. در بلوار قدوسی از رستوران های عربی ساده و خودمانی می‌توانید شاورما، فلافل داغ و دونر تهیه کنید. اگر هم می‌خواهید با بعضی از بهترین رستوران های عربی تهران و دولت آباد آشنا شوید به فهرست زیر مراجعه کنید، رستوران‌ها به همراه آدرس آورده شده است: 

رستوران موسوی (مطعم موسوی): دولت آباد، بین فلکه دوم و سوم، خیابان شهید مرادی، بازارچه هجرت، پلاک ۵۴

برکات لیالی لبنان: فلکه دوم دولت آباد، خیابان مرادی، خیابان اشتری، روبروی پارک هجرت.

رستوران بعلبک لبنان: بلوار بروجردی، کنار‌گذر بروجردی، بلوار قدس.

رستوران عربی ویکولند: بعد از بازار روز دولت آباد، خیابان دهخدا، تقاطع خیابان اربابی و قدس.

شما طرفدار کدام رستوران هستید؟ 

اگر تا این‌جای مقاله آمده‌اید باید به شما تبریک بگوییم چون شما یک طرفدار پروپاقرص غذاهای عربی هستید. احتمالا تا الان به چند تا از رستوران های عربی تهران را که در این مقاله معرفی کردیم رفته باشید. شما طرفدار کدام رستوران هستید؟ کدام رستوران را دوباره امتحان خواهید کرد؟ برای ما بنویسید. 

نظرات کاربران