شهربازی ‌های تهران
30 فروردین 1402
تهران

شهربازی ‌های تهران؛ از دریاچه چیتگر تا سرزمین عجایب!

یکی از جذاب‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای تفریح در تهران و گذراندن اوقات خوش در کنار خانواده و دوستان، رفتن به شهربازی‌ها است.
در گذشته تعداد شهربازی‌ها در شهر تهران بسیار کمتر از اکنون بود و امروزه شهربازی ‌های تهران از تعداد و همینطور متنوع زیادی در انواع دستگاه‌های بازی برخوردار هستند. بسیاری از کودکان، نوجوانان، جوانان و همینطور بزرگسالان بسیار مشتاق استفاده از دستگاه‌های بازی در شهربازی ‌های تهران هستند تا تفریح و هیجان را توأمان با یکدیگر تجربه کنند.
ما در این مقاله به معرفی برترین شهربازی ‌های تهران، چه روباز و چه سرپوشیده و بررسی ابعاد مختلف آنها خواهیم پرداخت.

رزرو بلیط هواپیما تهران با سه کلیک خوبه!

سرزمین عجایب

سرزمین عجایب

بدون شک اگر به دنبال بهترین شهربازی سرپوشیده در تهران باشید، به اسم سرزمین عجایب برخواهید خورد.
از جمله معروف‌ترین برندهای شهربازی در تمام تهران می‌توان به سرزمین عجایب اشاره کرد. این شهر بازی در سراسر پایتخت دارای شعب بسیاری است. معروف‌ترین شعبه سرزمین عجایب در تهران را می‌توان شعبه واقع در طبقه آخر پاساژ تیراژه دانست.

حدود ۳۰۰ بازی مختلف برای کودکان و بزرگسالان در این شهربازی سرپوشیده، تعبیه شده است. سرزمین عجایب از آن دست شهربازی ‌های تهران است که اگر با فرزندتان به آنجا بروید، هم خودتان و هم فرزندتان ساعات خوشی را تجربه خواهید کرد و از سرگرمی در آنجا نهایت لذت را خواهید برد.

همچنین شما می‌توانید از اتاق تولد، سینما ۶ بعدی باشگاه بولینگ، مینی بولینگ، رستوران و همینطور‌کافی شاپ آن استفاده کنید.

سرزمین عجایب در تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، قبل از پل شهید همت، مرکز خرید تیراژه واقع شده است.

شهربازی فان تایم

یکی از برندهای بین‌المللی که در حیطه احداث و راه‌اندازی شهربازی شهرت فراوان دارد، فان تایم است. اگر سفری به کشور ترکیه و شهر استانبول یا ازمیر کرده باشید، احتمالا نام فان تایم را شنیده‌اید.
فان تایم پس از کشور ترکیه، به تهران و بعد از نیز به شهر تبریز آمد و هم‌اکنون این شهربازی جزو بهترین شهربازی ‌های تهران و همینطور از جذاب‌ترین اماکن دیدنی و بهترین گزینه برای تفریح در تهران، به خصوص در شب، به حساب می‌آید. گردشگران و ساکنان تهران در تمامی گروه‌های سنی برای تفریح و سرگرمی و همینطور لذت بردن از منظره جذاب آن، در شهربازی فان تایم گردهم جمع می‌شوند.

بدون تردید شهربازی فان تایم، جزو بهترین و پرطرفدارترین شهربازی ‌های تهران است. در این شهربازی سرپوشیده شما می‌توانید از شبیه ساز فرمول ۱ تا شبیه‌ساز ترن هوایی و هواپیمایی جنگی نهایت لذت را ببرید یا با دوستان خود به استفاده از ماشین‌های کوبنده بپردازید و به یکدیگر ضربه بزنید! در شهربازی فان تایم در کنار تمام این موارد، امکان برگزاری انواع مراسم، مثل مراسم تولد برای کودکان‌تان را خواهید داشت.

شهربازی فان تایم در داخل تهران دو شعبه دارد؛ یکی در پالادیوم و شعبه دیگر در مرکز خرید ارگ تجریش. لازم به ذکر است که هر دو این شعب بسیار خوب و مهیج بوده و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

شعبه فان تایم ارگ تجریش در تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد یا همان ملکی، مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه سوم واقع شده است.

همچنین شعبه شهربازی فان تایم در پالادیوم نیز در تهران، زعفرانیه (مقدس اردبیلی)، بعد میدان الف، جنب کوچه عروضی، مرکز تجاری پالادیوم، طبقه سوم میانی قرار دارد.

شهربازی فان‌لند

شهربازی فان‌لند نیز در میان بهترین شهربازی ‌های تهران قرار می‌گیرد. این شهربازی در محدوده شمال شرق تهران قرار دارد.
اگر از ساکنان شرق تهران هستید، بدون تردید به سراغ این شهربازی مهیج و دوست‌داشتنی بروید. همانند سرزمین عجایب، که بالاتر در متن به آن اشاره کردیم، فان لند نیز از جمله بهترین شهربازی ‌های سرپوشیده تهران به حساب می‌آید.
این شهربازی را با نام شهربازی الماس نیز می‌شناسد؛ دلیل آن نیز این است که این شهربازی در یک مرکز خرید ۳ طبقه بزرگ به نام مرکز خرید الماس هروی قرار واقع شده است.
در این شهربازی جذاب ۲۵۰ بازی مختلف پیش روی شما قرار دارد که می‌توانید از بین آنها بازی مدنظر خود را انتخاب کنید و برای ساعت‌ها به تفریح و سرگرمی بپردازید. شهربازی فان لند از جمله بهترین شهربازی ‌های تهران، هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان است که می‌توانید میزبان لحظات شاد شما باشد.

شهربازی فان لند در تهران، میدان هروی، مجموعه تفریحی، ورزشی و تجاری الماس هروی، طبقه سوم و چهارم و پنجم واقع شده است.

شهربازی ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر نیز از جمله مهیج‌ترین و پرطرفدارترین شهربازی ‌های تهران است که حتما نام آن را شنیده‌اید. این شهربازی مورد استقبال کودکان و همینطور بزرگسالان قرار گرفته است. شهربازی ژوپیتر در مجتمع چندمنظوره کوروش مال در غرب تهران واقع شده است. کوروش مال یک مجموعه تفریحی و سرگرمی است که علاوه ‌بر شهربازی از پردیس سینمایی، فودکورت، مغازه‌های لوکس، شکیل و امروزی نیز برخوردار است.

شهربازی ژوپیتر برای کودکان همانند یک سرزمین رؤیایی تلقی می‌شود. در این شهر بازی بیش از ۱۱۰ بازی مهیج پیش روی کودکان وجود دارد که می‌تواند به خوبی آنها را سرگرم کند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به بازی‌های واقعیت مجازی، شبیه‌ساز موتورسواری و فرمول ۱، ماشین‌های کوبنده و مینی بولینگ اشاره کرد.

شهربازی ژوپیتر در تهران، بزرگراه ستاری شمال، بعد از خروجی شهید حکیم، مجتمع تجاری فرهنگی کوروش، طبقه دوم واقع شده است.

شهربازی چمران

شهربازی چمران همان بولینگ عبدو است! بولینگ عبدو که به یکی از اماکن تفریحی و دیدنی معروف پایتخت تبدیل شده است، در حقیقت قسمتی از شهربازی قدیمی چمران یا همان دنیای بازی چمران است. این شهربازی که از قدمت طولانی برخوردار است در سال ۱۳۴۲ به بهره‌برداری رسیده است و از مساحتی در حدود ۱۵۰۰ مترمربع برخوردار است.

دنیای بازی چمران گزینه بسیار مناسبی برای کودکان و نوجوانان است و با وجود بولینگ عبدو، بزرگسالان نیز می‌توانند برای تفریح در تهران به این دنیای بازی و سرگرمی مراجعه کنند. این مجموعه از انواع امکانات تفریحی دیگر از جمله ترن هوایی، فایربال، هاکی روی میز، فریزبی، ماشین‌های کوبنده، شبیه ساز هواپیمای جنگی و سینما ۷بعدی نیز برخوردار است. در دنیای بازی چمران پارکینگ اختصاصی نیز برای مراجعه‌کنندگان تعبیه شده است. البته شما کمک متروی صدر نیز می‌توانید به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

دنیای بازی چمران در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجموعه ورزشی چمران واقع شده است.

شهربازی صبامال

برای دسترسی به شهربازی در محدوده جنوب تهران و خیابان نواب، فقط کافیست خود را به نزدیکی میدان حر و مجتمع تجاری صبامال برسانید. یکی از بهترین شهربازی ‌های تهران در این مرکز خرید حضور دارد و می‌تواند میزبان اوقات تفریح و شادی شما باشد.

شهربازی صبامال شاید همانند شهربازی ‌های بزرگ پایتخت همانند ژوپیتر و سرزمین عجایب، وسایل تفریحی و بازی متنوعی نداشته باشد؛ اما یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای تفریح و سرگرمی کودکان است. در این شهربازی بیش از ۴۰ بازی تفریحی و سرگرم‌کننده از قبیل ماشین‌های کوبنده، چرخ‌وفلک فانتری، کاروسل و… تعبیه شده است.

شهربازی صبامال در تهران، خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از میدان حر، مجتمع تجاری صبامال واقع شده است.

شهربازی مگامال

شهربازی مگامال

شهربازی مگامال در منطقه غرب تهران بسیار زبان‌زد است و اگر در این منطقه از پایتخت سکونت دارید، حتما نام آن را شنیده‌اید. این شهربازی در مرکز خرید مگامال که یکی از بهترین مراکز خرید شهر تهران است، واقع شده است. شهربازی مگامال ارتفاعی معادل ۱۳ متر دارد و این ارتفاع بلند باعث شده است تجربه هیجان‌انگیزی در سوار شدن ترن‌هوایی کسب کنید و از تفریح و هیجان درآن مانند یک شهربازی روباز نهایت لذت را ببرید.

زمانی که هیجان و لذت بزرگسالان را در استفاده از ماشین‌های کوبنده می‌بینید، قطعا به این باور خواهید رسید که این شهربازی را نمی‌توان صرفا برای کودکان و نوجوانان دانست و با این تفاسیر زرق‌وبرق و هیجان حاکم در این شهربازی می‌تواند برای تمام گروه‌های سنی مفرح و مهیج باشد.

سند لند یا سرزمین شن

لازم به ذکر است که زمانی که به شهربازی مگامال رفتید، باید بدانید که یک مجموعه تفریحی دیگر با نام سندلند یا همان سرزمین شن در طبقه اول مگامال، وجود دارد که برای کودکانی در بازه سنی ۳ تا ۹ سال تعبیه شده است. شن بازی در این بخش برای کودکان تداعی کننده شن بازی‌هایی است که در ساحل و کنار دریا انجام می‌دهند و تجربه لذت‌بخشی برای آنان در یکی از متفاوت‌ترین شهربازی ‌های تهران خواهد بود.

شهربازی مگامال در تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی واقع شده است.

سرزمین رؤیایی آناهید

اگر ساکن منقطه شرق تهران هستید، حتماً برج نیمه ‌ساخته سه راه تهران‌پارس را به‌خوبی می‌شناسید. برجی که بیش از ۳۰ سال است به شکل نیمه کاره رها شده بود و شخصی هم از سرگیری پروژه را بر عهده نمی‌گرفت. در نهایت مدتی پیش این پروژه به پایان رسید و در حال حاضر هم قسمتی از طبقه همکف برج آناهید به یک شهربازی بزرگ تبدیل شده است. شهربازی سرزمین رؤیایی آناهید وسعتی معدل ۴،۵۰۰ متر میزبان شما برای داشتن اوقاتی خوش و تفریح در تهران است.

بیش از ۸۰ نوع وسیله بازی و سرگرمی در این شهربازی تعبیه شده است که برای گروه‌های سنی ۴ تا ۹۹ سال قابل استفاده است.
از انواع بازی‌های مختلفی از قبیل دستگاه جایزه‌ای، دستگاه رالی، واقعیت مجازی، ترن هوایی و … می‌توانید در این شهربازی استفاده کرده و لذت ببرید. همچنین لازم به ذکر است که سرزمین رؤیایی آناهید دارای باشگاه بولینگ، بیلیارد، اسنوکر، کافی‌شاپ و همچنین بخش مخصوص برگزاری مراسم تولد نیز است.

سرزمین رویایی ناهید در تهران، سه راه تهران‌پارس، ابتدای خیابان دماوند (به‌سمت شرق)، برج آناهید واقع شده است.

شهربازی هپی سیتی

شهربازی هپی سیتی

شهربازی هپی سیتی را می‌توان جزو آن دسته از شهربازی ‌های تهران دانست که نزد کمتر کسی شناخته شده است. به همین دلیل بیشتر مراجعه‌کنندگان محلی به این شهربازی می‌آیند و فضایی دنج و خلوت نسبت به دیگر شهربازی‌ها دارد. این شهربازی در مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر و در طبقه C2 این مجتمع قرار دارد.
مساحت شهربازی هپی سیتی چیزی در حدود ۱۴۰۰ مترمربع است و ۸۱ بازی سرگرم‌کننده و مهیج را در دل خود گنجانده است. این شهربازی برای تمامی گروه‌های سنی اعم از کودکان و بزرگسالان مفرح است. با توجه به این موارد می‌توان شهربازی هپی سنتر را در زمره بهترین شهربازی ‌های تهران قرار داد. لازم به ذکر است که تفریح و سرگرمی در این مجتمع صرفا محدود به شهربازی آن نمی‌شود؛ بلکه شما می‌توانید از فودکورت، کافی‌شاپ، رستوران و سینما که در این مجتمع تعبیه شده است نیز استفاده کنید.

شهربازی هپی سیتی در تهران، اقدسیه، بلوار ارتش، مجتمع تجاری – اداری شمیران سنتر واقع شده است.

شهربازی تیراژه ۲

اگر در پایتخت زندگی می‌کنید، بدون تردید نام مرکز خرید تیراژه به گوش‌تان آشناست. مرکز خرید تیراژه یکی از معروف‌ترین مراکز خرید است. این مجتمع تجاری در منطقه غرب تهران واقع شده است. لازم به ذکر است که سرزمین عجایب (واندرلند) نیز در همین مجتمع تجاری قرار دارد. پس از گذشت چند سال از افتتاح مجتمع تیراژه در غرب تهران، شعبه دوم این مرکز خرید نیز در شرق شهر تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

یک شهربازی سرپوشیده بسیار مهیج و سرگرم‌کننده نیز در تیراژه ۲ نیز قرار دارد. تیراژه ۲ یک مجموعه چند منظوره است و جدای از شهربازی از امکانات تفریحی نظیر سینما و فودکورت نیز برخوردار است. در شهربازی تیراژه ۲ می‌توانید از وسایلی همچون چرخ‌وفلک، موتور کوروس، ایرهالی، قطار کودک، ماشین کوبینده، سه گارالی و… استفاده کنید. این شهربازی با توجه به امکانات و وسایل بازی که در اختیار دارد برای کودکان، نوجوانان و همینطور بزرگسالان می‌تواند گزینه سرگرم‌کننده و مناسبی باشد.

شهربازی تیراژه ۲ در تهران، بزرگراه امام علی (ع)، خروجی مدنی، جنب مترو مدنی واقع شده است.

شهربازی امیر

از بزرگترین شهربازی ‌های تهران در منطقه شرق شهر، می‌توان به شهربازی سرپوشیده امیر اشاره کرد. این شهربازی در مجتمع تجاری امیر واقع شده است. در شهربازی امیر بیش از ۲۰۰ دستگاه متنوع و مهیج برای استفاده مراجعه‌کنندگان وجود دارد.
لازم به ذکر است که این شهربازی سن زیادی دارد و به طبع قدیمی بودن آن برخی از دستگاه‌های آن فرسوده شده است. اگر مقصد شما یک شهربازی فانتزی و مدرن است، در همان نزدیکی، می‌توانید به شهربازی تیراژه ۲ رفته و از فضا و امکانات آن استفاده کنید.
با تمام این تفاسیر، شهربازی امیر همیشه شلوغ و پر از مراجعه‌کننده است و یک گزینه بسیار عالی برای نوجوانان محسوب می‌شود.

شهربازی امیر در تهران، نظام‌آباد، خیابان شهید مدنی، بالاتر از تقاطع سبلان واقع شده است.

شهربازی هورا پارک

شهربازی هورا پارک

شهربازی هورا پارک در غرب تهران قرار دارد. با توجه به تعداد زیاد شهربازی ‌های غرب تهران، نام این شهربازی کمتر از بقیه بر سر زبان‌ها افتاده است و به همین دلیل از جمله شهربازی ‌های تهران است که بیشتر اوقات نسبت به شهربازی ‌های دیگر خلوت‌تر است. البته این مورد می‌توانید یک جنبه مثبت برای مراجعه‌کنندگان باشد که با آسودگی خاطر بیشتری و بدون معطلی از هر وسیله بازی که دوست دارند، استفاده کنند.
شهربازی هورا پارک وسعتی معادل ۱۵۰۰ مترمربع دارد و در آن بیش از ۵۰ وسیله بازی متفاوت در آن برای استفاده تمامی گروه سنی گنجانده شده است. با این تفاسیر می‌توانید برای یک تفریح دست جمعی، چه خانوادگی و چه دوستانه، روی شهربازی هورا پارک نیز حساب ویژه‌ای باز کنید.

شهربازی هوراپارک در تهران، جنت آباد جنوبی، تقاطع کبیرزاده، نبش لاله، پاساژ سمرقند واقع شده است.

کاربازیای برج میلاد

بازی صرفا برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی نیست؛ بلکه کودکان با بازی کردن، می‌توانند آموزش هم ببینند. کاربازیای برج میلاد از جمله بهترین شهربازی ‌های تهران برای کودکان به حساب می‌آید که جزو شهربازی ‌های مشاغل است. در این شهربازی کودکان می‌توانند ضمن بازی کردن، همزمان با مشاغل مختلف نیز آشنا شوند و از همین امروز، آینده شغلی خود را پیدا کنند.

کاربازیای برج میلاد در تهران، بزرگراه شهید حکیم غرب، برج میلاد، طبقه منفی یک قرار دارد.

کیدزگاردن بام لند

از جمله بهترین جاهای تفریح در تهران می‌توان به بام لند اشاره کرد که در کنار دریاچه چیتگر قرار دارد. این مجموعه امکاناتی از قبیل رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید را در دل خود گنجانده است. در کنار این موارد، بخشی نیز برای تفریح کودکان تعبیه شده است که کیدزگاردن یا همان باغ کودکان نام دارد.
از جمله مناسب‌ترین شهربازی ‌های تهران برای کودکان، این مجموعه است که می‌توانند ساعت‌ها در آن مشغول سرگرمی و تفریح باشند. در این مجموعه امکان استفاده از انواع سرسره، ایرهای، ترامپولین، پل معلق، فوتبال دستی مخصوص کودکان، اتاق موانع و… برای کودکان وجود دارد.

کیدرگاردن بام لند در تهران، بخش انتهایی اتوبان همت غرب، ضلع شرقی دریاچه چیتگر، مجتمع تجاری بام لند، ورودی Aواقع شده است.

باغ علم نوجوان باغ کتاب؛ علمی‌ترین مجتمع تفریح در تهران

شهربازی صرفا به مثابه‌ی بازی و سرگرمی نیست. همان‌طور بالاتر نیز در متن به آن اشاره شد، بازی می‌تواند بهترین موقعیت برای آموزش کودکان باشد. با توجه به این امر، شهربازی علم نوجوان در باغ کتاب تهران یکی از بهترین مکان‌ها برای این انجام این امر به حساب می‌آید.
این شهربازی بزرگترین و در عین حال اولین شهربازی علمی در ایران تلقی می‌شود. کودکان در این شهربازی، می‌تواند از مجموعه‌های تفریحی و علمی متنوعی که در دسترس است، لذت ببرند. شهربازی علم نوجوان می‌تواند برای بزرگسالان نیز جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد.

باغ علم نوجوانان در تهران، بزرگراه شهید همت، مسیر شرق – غرب، بعد از خروجی بزرگراه حقانی، خروجی باغ کتاب تهران، طبقه اول قرار دارد.

روبوکیدز

کودکان علاقه‌ی بسیار خاصی به ربات‌ها دراند. به همین خاطر شهربازی روبوکیدز در باغ کتاب تهران در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد.
این شهربازی جزو بهترین شهربازی ‌های تهران تلقی می‌شود که توأمان با تفریح و سرگرمی به آموزش مباحث علمی نیز می‌پردازد. در این شهربازی، کودکان با ماهیت ربات‌ها و فرایند برنامه‌ریزی و ساخت آنها بیشتر آشنا می‌شوند. تمامی این فرآیندها و آموزش‌ها در قالب داستان‌های مهیج و مفرح و همینطور تجربه‌های فراموش‌نشدنی برای کودکان عنوان می‌شود. کودکان در این شهربازی در ایستگاه‌های متفاوت از بازی‌های متنوع لذت می‌برند و در طی این بازی‌ها آموزش‌های بسیار سودمندی نیز می‌بینند.

شهربازی روبوکیدز در تهران، برگزار شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزرگراه حقانی، خروجی باغ کتاب تهران، بلوک A طبقه همکف واقع شده است.

شهربازی ارم؛ از قدیمی‌ترین شهربازی ‌های تهران

شهربازی ارم

بدون تردید وقتی از شما می‌خواهند از شهربازی ‌های تهران چند مورد را نام ببرید، یکی از آنها شهربازی ارم است. شهربازی ارم تهران جزو قدیمی‌ترین‌ اماکن و بناهای پایتخت است و قدمت آن به سال ۱۳۵۰ باز می‌گردد. این شهربازی قدیمی و زیبا توسط فردی به نام رحیم علی خرم ساخته شد؛ به همین دلیل هنوز هم در بین ساکنان شهر تهران، این شهربازی را با نام پارک خرم شناخته می‌شناسند.
این پارک یک مجموعه تفریحی بسیار بزرگ و سرباز است و ۳ شهر بازی لونا پارک‌های ۱ تا ۳ را در خود جای داده است. در مجموع در این سه پارک ۷۳ دستگاه مهیج و سرگرم‌کننده تعبیه شده است که برای استفاده تمامی گروه‌های سنی مناسب است.

می‌توان لونا پارک ۱ را بیشتر از جمله بهترین شهربازی ‌های تهران برای کودکان به حساب آورد. در این شهربازی کودکانی کمتر ۱۴ سال، سن دارند، بیشتر لذت می‌برند. لونا پارک ۲ و ۳ که تقریباً از نظر نوع دستگاه‌ها به یکدیگر شباهت زیادی دارند، برای بزرگسالان نیز مناسب هستند و جزو شهربازی ‌های تهران برای بزرگسالان تلقی می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که در کنار شهربازی پارک خرم، شما می‌توانید از امکاناتی از قبیل باغ وحش، ماهگیری و دریاچه قایق‌رانی نیز استفاده کنید. همچنین سالن سرپوشیده قلعه سحرآمیز نیز است که جزو برترین شهربازی ‌های سرپوشیده تهران به شمار می‌رود. در کنار تمام اینها شما می‌توانید از استخر روباز شنای بانوان، فضای سبز، تالار پذیرایی کشتی و … پارک ارم نیز استفاده کنید. پس با این تفاسیر شهربازی ارم یک مجموعه بسیار بزرگ و عالی برای تفریح و سرگرمی تمامی گروه‌های سنی به شمار می‌آید.

شهربازی ارم در کیلومتر ۴ اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر (کندرو) راست پل اتوبان شهید باکری واقع شده است.

شهربازی دریاچه چیتگر

از جمله بهترین شهربازی ‌های تهران برای بزرگسالان می‌توان به شهربازی دریاچه چیتگر که با نام سرزمین شگفت‌انگیز نیز شناخته می‌شود، اشاره کرد. لازم به ذکر است که در این شهربازی، آیتم‌هایی نیز برای استفاده تمامی گروه‌های سنی طراحی شده است. در این شهر بازی شما می‌توانید از سینما پرواز، ماشین کوبنده، سوله ‌بازی، کارتینگ، سافاری وحشت و ماژول وی آر نیز بهره ببرید و نهایت لذت را ببرید.

شهربازی دریاچه چیتگر در تهران، بزرگراه شهید خرازی، دریاچه چیتگر واقع شده است.

سرزمین شگفت‌انگیز پارک نهج البلاغه

از جمله محبوب‌ترین پارک‌های تهران می‌توان به بوستان نهج البلاغه اشاره کرد. در این پارک امکانات تفریحی بسیاری وجود دارد اما لذت حضور در شهربازی سرزمین شگفت‌انگیز نهج البلاغه قابل قیاس با پارک آن نیست. این شهربازی را می‌توان جزو هیجان‌انگیزترین شهربازی ‌های تهران برای کودکان و بزرگسالان دانست. تونل وحشت یا همان سافاری وحشت این پارک بسیار معروف و پرطرفدار است و بهترین گزینه برای افزایش میزان آدرنالین خونتان است!

سرزمین شگفت‌انگیز نهج البلاغه در تهران، جنب اتوبان همت، بین اتوبان یادگار و اشرفی اصفهانی، بوستان نهج البلاغه قرار دارد.

شهربازی بیلینو؛ از محنصر به فردترین شهربازی ‌های تهران

شهربازی بیلینو

بیلینو نام یک شهربازی بسیار جالب و مفرح مخصوص کودکان در بوستان نهج‌البلاغه است که کودکان در آن با وسایل راه‌سازی و ساختمان‌سازی و نحوه کار آنها بیشتر آشنا می‌شوند. در این شهربازی، کودکان می‌توانند سوار بر ماکت متحرک و بسیار واقعی که نسخه شبیه‌سازی شده‌ی دستگاه‌های راه‌سازی مثل بیل مکانیکی است، شوند و طی استفاده از آن و سرگرم شدن‌شان، بیشتر با این وسایل و این رشته آشنا شوند.

شهربازی بیلینو در تهران، جنب اتوبان همت، بین اتوبان یادگار و اشرفی اصفهانی، بوستان نهج البلاغه واقع شده است.

شهربازی برج میلاد

یکی از مهم‌ترین مراکز تفریح در تهران، بدون شک، برج میلاد است که همه ساله گردشگران و توریست‌های ایرانی و خارجی به بازدید از آن می‌پردازند و طبیعتا گزینه های زیادی برای سرگرمی آنها در نظر گرفته شده است. یکی از این گزینه‌ها، شهربازی آن است که در محوطه برج میلاد واقع شده است و فعلا ۶ دستگاه بازی در آن تعبیه شده است که از جمله آنها می‌توان به یک چرخ‌وفلک، ماشین برقی، فریزبی، ترن هوایی، تاب اسکای و مری گراند ماداگاسکار اشاره کرد که از بازی‌های شهربازی برج میلاد هستند.

اگر به بازدید برج میلاد رفتید، به هیچ وجه شهربازی آن را فراموش نکنید؛ زیرا این شهربازی یکی از خاطره‌انگیزترین شهربازی ‌های تهران است.

شهربازی برج میلاد در تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، کنارگذر اختصاصی برج میلاد واقع شده است.

کلام آخر

شهربازی ‌های تهران از متنوع بسیار زیادی، چه از نظر تعداد و چه از نظر تنوع در دستگاه‌های بازی برخوردار است و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سپری کردن اوقات فراغت و تفریح در تهران باشد. پس اگر ساکن پایتخت هستید و یا به عنوان مسافر و گردشگر به تهران سفر کرده‌اید، در هر سنی که هستید حتما بازدید از شهربازی ‌های تهران را در برنامه‌های خود بگنجانید تا یک تجربه خاطره‌انگیز و شاد را در کنار یکدیگر برای خود رقم بزنید.

نظرات کاربران