Amusement parks in Paris

شهربازی های پاریس؛ ترکیب بی نظیر طبیعت و بازی

سفر به پاریس فقط گشت و گذار در خیابان‌های سنگ فرش شده و رفتن به بالای برج ایفل نیست. در حوالی همین شهر هنر، مد و عشق، ماجراجویی‌هایی وجود دارد که لذت و هیجان را به همراه دارند و چه جایی بهتر از شهربازی!شهربازی های پاریس هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند، یکی موضوعی و دیگری هم با آدرنالین همراه است. بیایید با انتخاب یکی از این شهربازی‌ها به کمی سرگرمی و هیجان در سفر را تجربه کنیم. به خصوص اگر با خانواده و فرزندانتان تور پاریس را رزرو کرده‌اید.

Tour europe

5 تا از شهربازی‌های خفن پاریس در طبیعت و فضای باز

در کل فرانسه، شهربازی‌های زیادی وجود دارد، اما در پاریس می‌توان مهمترین آنها را دیزنی لند و آستریکس معرفی کرد. ما در اینجا 5 مورد از پارک‌های جذاب پاریس را که شهربازی‌های باحال و مهیج را در خودشان جای دادن به شما معرفی می‌کنیم. بله، برخی از شهربازی های پاریس عبارتند از:

1. 6 دنیای مختلف را در پارک آستریکس کشف کنید!

پاریس

پارک آستریکس براساس مجموعه کتاب‌های مصور آلبرت اودرزو و رنه گوسینی، به خاطر تجربه‌های مختلف ترن هوایی‌اش شنخاه می‌شود و طرفداران خیلی زیادی هم دارد. آستریکس یکی از شهربازی های پاریس است که می‌تواند روزی پر از خنده و ماجراجویی را برای شما به ارمغان آورد. اگر به این شهربازی می‌روید، خودتان را برای تجربه باحال و خفن ترن بازی آماده کنید!

صندلی‌های پرنده که شما را به هوا پرتاب می‌کنند؛ سواری در آب با سرعت و البته کمی خیس شدن، سرسره‌های آبی و غول بازی‌های آستریکس یعنی سریع‌ترین ترن هوایی از جمله بازی‌های این پارک هستند. دل و جرات خود را جمع کنید و حالا که به شهر پاریس سفر کرده‌اید؛ ترن هوایی آن را امتحان کنید. نگران نباشید غش کردن از اتفا‌ق‌های معمول این ترن هوایی است.

2.  ترکیبی عالی از طبیعت و ماجراجویی در  Jardin d’Acclimatation

Jardin d’Acclimatation از زیباترین پارک‌ها و شهربازی های پاریس است که در قسمت شمالی پارک بولویْن در پاریس قرار دارد. اینجا شما را به دنیایی می‌برد که تصور نمی‌کنید در شهر پاریس وجود داشته باشد.

Jardin d’Acclimatation با بیش از 18 هکتار وسعت، فضایی بی نظیر برای استراحت است. مسیرهای پر پیچ و خم طولانی، بلوط‌های باستانی، چمن‌زارهای غلتان و سواحل پوشیده از درختان گیلاس گرد هم می‌آیند تا دنیایی طبیعی بسازند برای کسانی که در جستجوی آرامش و همچنین انواع بازی‌های سرگرم کننده هستند.

نکته جالب این شهربازی این است که می‌تواند شما را به گذشته‌های دور ببرد یا در همین دوران طعم هیجان و ترس را به شما بچشاند. مثلا، قطار کوچک افسانه‌ای که تاریخ آن مربوط به سال 1878 است و هنوز هم پاربرجاست یا قایق سواری در رودخانه. اگر هم به این چیزها علاقه ندارید به سراغ بازی‌های خفن این شهربازی بروید: «اسطرلاب»، «قورباغه‌های دیوانه»، «راکت‌های سرعتی» که یک ترن هوایی سرعتی است، اتومبیل‌های برقی، قایق‌های پرنده و 44 فعالیت هیجان‌انگیز دیگر. 

البته اگر روحیه لطیفی دارید به باغ گیاه شناسی، اسب سواری و باغ پرندگان با 40 گونه مختلف را امتحان کنید.

3.  یک قرار جادویی در دیزنی لند در انتظار شماست!

پاریس

آماده شوید تا به دنیایی از جادو و تخیل سفر کنید. نمایش‌های دیدنی، مکان‌های افسانه‌ای، جاذبه‌ها و موارد دیگر در دیزنی‌لند پاریس و پارک استودیویی والت دیزنی منتظر شما هستند. در مقابل قلعه نمادین زیبای خفته، ملاقات و احوالپرسی با شخصیت‌های دیزنی، سلفی‌های با شخصیت‌های کارتونی وکلی تفریح باحال دیگر در انتظار شماست.

دیزنی لند به عنوان دوست داشتنی‌ترین شهربازی های پاریس که در جهان شناخته شده و محبوب است، از بزرگ و کوچک را سرگرم نگه می‌دارد. اینجا از آن شهربازی‌هایی است که کودک درونتان زنده می‌شود و اهمیتی به سنتان داده نمی‌شود.

برج وحشت، دزدان دریایی کارائیب، این یک تور جهانی کوچک با قایق، کوه فضایی تماشایی، کوه تندر بزرگ، هزارتوی کنجکاو آلیس را در برنامه بازی‌ها و سرگرمی‌های خود در دیزنی لند قرار دهید. راستی، ماجراجویی Ratatouille را در استودیوی Toon و Indiana Jones™ و معبد خطرات از دست ندهید. رژه‌های شخصیت‌های دیزنی تمام کننده خیلی خوبی خواهند بود.

قیمت بلیط هواپیما پاریس را چک کنید!

4.      فرانسه را در پارک مینیاتوری ببینید.

می‌دانیم که به دنبال هیجان و بازی هستید؛ اما اگر برای مدت زمان کوتاهی بلیط هواپیما پاریس را رزرو کرده‌اید، حتما سری به پارک مینیاتوری آن بزنید. در النکور، غرب ورسای یک قطعه زمین بزرگ به شکل فرانسه درست کرده‌اند که دیدن آن خیلی جالب و هیجان‌انگیز است. مسلما شما هم همانند گردشگران دیگری که به فرانسه سفر می‌کنند؛ نمی‌توانید از همه مکان‌های دیدنی و اصلی این کشور دیدن کنید ولی با رفتن به پارک مینیاتوری با همه آنها آشنا خواهید شد.

117 بنای تاریخی در ابعاد کوچک قرار داده شده تا یک سفر تفریحی آموزشی داشته بشید. این پارک همچنین دارای 9 جاذبه، رستوران و بوتیک است. راستی، یکی از شهربازی های پاریس یا بهتر است بگوییم سیرک در این پارک قرار گرفته که حرکات آکروباتیک باحالی انجام می‌دهند.

5.      هیجان در میان طبیعت ترا بوتانیکا

پاریس

یک پارک موضوعی درخت نوردی در چهار مکان مختلف در منطقه پاریس ایل دو فرانس راه اندازی شده است. در وسط جنگل، می‌توانید با خیال راحت از درختی به درخت دیگر بپرید و در عین حال مناظری نفس گیر را تماشا کنید. پرش به هوا، عبور از پل‌های هیمالیا، بالا رفتن از دیوارها، تاب و زیپ لاین در این مکان که یکی از شهربازی های پاریس است؛ مهیج و گاها ترسناک خواهد بود.

حواستان باشد که مسیرهایی که با رنگ‌ها و سطوح دشواری مختلف قرار گرفته‌اند؛ مشخص کننده گروه‌های سنی مختلف هستند. فرقی نمی‌کند چه سنی دارید ترامپولین‌های غول پیکر مخصوص شما وجود دارد تا هیجان بالا و پایین پریدن را تجربه کنید.

کلام آخر

سفر به پاریس به خودی خود جذاب و باورنکردنی است؛ اما اگر بخت و اقبال با شما یار بود و راهی این شهر شدید؛ کمی هیجان را نیز بهب رنامه‌های سفرتان اضافه کنید. بعضی از شهربازی های پاریس را انتخاب کنید و روزی فراموش نشدنی در سفر برای خودتان و عزیزانتان رقم بزنید.

همین حالا برای خرید بلیط هواپیما تهران پاریس، دست به کار شوید!

نظرات کاربران