بهترین رستوران های پوزیتانو

تجربه طعم بی‌نظیر غذاهای ایتالیایی؛ بهترین رستوران های پوزیتانو

بهترین رستورا‌ن های پوزیتانو کدام‌اند؟ اگر این سوال شما هم هست، جای درستی آمده‌اید. در این مقاله بهترین رستوران‌های این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد. قبل از آن باید بدانید که پوزیتانو یک شهر ساحلی و البته ایتالیایی است؛ در نتیجه در این شهر می‌توانید غذاهای متنوع ایتالیایی و دریایی را امتحان کنید. با ما تا انتهای این مقاله بمانید تا بتوانید بهترین رستوران پوزیتانو را که برای سلیقه‌تان مناسب‌ترین است، انتخاب کنید. 

رزرو بلیط هوایپما اینترنتی به راحتی !

بهترین رستوران های پوزیتانو کدام‌اند؟

پوزیتانو، این شهر ساحلی که در ایتالیا واقع شده است، رستوران‌های مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‎فردی را به شما ارائه خواهند داد. در ادامه لیستی از بهترین رستوران های پوزیتانو را به شما معرفی خواهیم کرد تا خاطرات فراموش‌نشدنی را در پوزیتانو برای خود ثبت کنید.

رستوران IL TRIDENTE

بهترین رستوران های پوزیتانو

یکی از بهترین رستوران‌های پوزیتانو El Tridente  نام دارد که در هتل Poseidon واقع شده است. این رستوران گزینه‌ای مناسب برای وقت گذراندن و چشیدن غذا‌های خوشمزه ایتالیایی خواهد بود. در رستوران این هتل می‌توانید از تراس به منظره زیبا و خانه‌های رنگارنگ پوزیتانو نگاه کنید. رستوران El Tridente برای صبحانه، نهار و شام باز است؛ اما توصیه ما به شما خوردن شام در هنگام غروب آفتاب است؛ چرا که در این زمان می‌توانید غروب چشم‌نواز آفتاب را تماشا کنید. غذاهای این رستوران شامل انواع پاستا، غذا‌های دریایی و غذا‌های گوشتی و غذاهایی مخصوص افراد گیاه‌خوار است. این رستوران به‌خاطر غذا‌های خوشمزه و منظره‌هایی که در اطرافش دیده می‌شود نسبت به سایر رستوران‌ها کمی گران‌تر خواهد بود.

ساعات کاری:  7:30 تا 10:30 صبح،  12:15 تا 14:30 ظهر و 18:30 شب تا 1 بامداد 

آدرس: خیابان Pasitea140، هتل Poseidon

SARACENo D’ORO؛ بهترین رستوران های پوزیتانو

اگر دنبال خوردن پیتزا در پوزیتانو هستید، Saraceno d’Oro بهترین رستوران برای شما در پوزیتانو خواهد بود. این رستوران در قسمت شمالی بزرگ‌ترین ساحل پوزیتانو به نام Marina Grande  واقع شده که یکی از محبوب‌ترین مناطق توریستی در این شهر است. این رستوران در سال 1964 میلادی توسط یک خانواده محلی افتتاح شد. تا جایی که امکان دارد سعی کنید بیرون از رستوران بنشینید تا از موسیقی زنده و تماشای منطقه‌ Pasitea لذت ببرید. 

ساعات کاری: همه روز‌ها از  12 تا 16 و  6:30 تا 11 بعد از ظهر

آدرس: خیابان Pasitea 254، قسمت شمالی ساحل Marina Grande

رستوران LA SPONDA

رستوران LA SPONDA

La Sponda در پوزیتانو بدون شک یکی از زیبا‌ترین و بهترین رستوران‌های شهر برای شما خواهد بود. La Sponda یک رستوران پنج‌ستاره بوده و دارای غذا‌های خوشمزه و مناظری استثنایی است. این رستوران در خیابان  San قرار دارد که به شلوغ‌ترین خیابان پوزیتانو شهرت دارد. غذا‌های این رستوران کاملاً مدیترانه‌ای است و با مواد تازه و محلی تهیه می‌شود. باتوجه‌به این ویژگی‌ها، اگر بودجه شما محدود است، این رستوران برای شما کمی گران خواهد بود. 

ساعات کاری: 13:30 تا 14:30 ظهر و  19:30 تا  22:30 شب

آدرس: خیابان San Sebastiano 2

از جمله بهترین رستوران های پوزیتانو ؛ LA TAGLIATA

La Tagliata یک رستوران قدیمی است که در بالای تپه‌های Montepertuso قرار دارد. این رستوران درون یک باغ زیبا واقع شده و این موضوع باعث می‌شود که منوی رستوران هر روز تغییر کند و این نشان‌دهنده تازه بودن مواد غذایی است. علاوه بر غذاهای خوشمزه، این رستوران به‌خاطر باغ، مناظری خیره‌کننده‌ای نیز دارد. اگر ماشین ندارید نگران نباشید؛ چرا که با تاکسی مخصوص رستوران می‌توانید به تپه‌های Montepertuso بروید و در این رستوران غذاهای متنوعی را نوش جان کنید. 

ساعات کاری: از 12 تا 3 بعد از ظهر و 5 بعد از ظهر تا 11 شب

آدرس: تپه‌های Montepertuso ، خیابان Tagliata 32b

رستوران Il Ritrovo

بهترین رستوران های پوزیتانو

این رستوران نیز مشابه رستوران La Tagliata  در تپه‌های Montepertuso واقع شده است. این رستوران هم غذاهای خوش‌طعم ایتالیایی و هم غذاهای دریایی متنوع را برای شما سرو می‌کند. همچنین این رستوران مانند La Tagliata سرویس رفت‌و‌برگشت رایگان به شما ارائه می‌دهند.

ساعات کاری: ظهر تا 10 شب

آدرس: خیابان Piazza Cappella 3

رزرو بهترین تور خارجی به راحتی!

DA VINCENZO؛ بهترین رستوران های پوزیتانو

رستوران Da Vincenzo یکی از قدیمی‌ترین رستوران ‌های پوزیتانو است که قدمت آن به سال 1958 برمی‌گردد و هم‌اکنون توسط برادرزاده بنیان‌گذار اصلی آن اداره می‌شود. این رستوران در کنار صخره‌ها ساخته شده است. پیشنهاد ما به شما این است که در داخل رستوران غذای خود را میل کنید؛ چرا که احساس خواهید کرد درون یک غار هستید. این رستوران در بین گردشگران بسیار محبوب است، پس قبل از رفتن به Da Vincenzo حتماً میز خود را رزرو کنید.

ساعات کاری: هفت روز هفته به جزء سه‌شنبه‌ها از ساعت  12:15 تا 14:30 بعد از ظهر،  18:15 تا 22:30 شب

آدرس: خیابان Pasitea 172/178

بهترین زمان سفر به پوزیتانو پیشنهاد 3 کلیک
بهترین زمان سفر به پوزیتانو؛ از آب‌وهوا تا جشن‌ها و فستیوالها

رستوران MAESTRO

رستوران MAESTRO

یکی دیگر از بهترین رستوران های پوزیتانو Maestro نام دارد که در هتل Villa TreVille  واقع شده‌ است. این رستوران منظره‌های بی‌نظیری از پوزیتانو را به نمایش می‌گذارد؛ چراکه در نزدیکی ساحل آمالفی واقع شده است. یکی از دلایل محبوبیت Maestro غذا‌های ساده و سالم آن است و شما می‌توانید از طعم بی‌نظیر این غذاها لذت ببرید.

ساعات کاری: شبانه‌روزی

 آدرس: خیابان Arienzo 30

رستوران ZASS

Zass یک رستوران جذاب در هتل پنج‌ستاره Il San Pietro di Positano است. این رستوران در یک تراس رو به دریا قرار دارد و مکانی مناسب برای لذت‌بردن از غذاهای ایتالیایی است. یکی از تفاوت‌های Zass با دیگر رستوران‌ها این خواهد بود که می‌توانید از آن شهر زیبا و دیدنی Praiano را تماشا کنید. در این رستوران بیشتر غذا‌های ایتالیایی سرو می‌شود که مواد آن ارگانیک بوده و طعمی بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. 

ساعات کاری: از ساعت 8 تا 10 شب

آدرس: خیابان Laurito 2

تورهای اروپایی را میتوان در سه کلیک با قیمت مناسب رزرو کنید.

D’AIELLO؛ بهترین رستوران های پوزیتانو

بهترین رستوران های پوزیتانو

d’Aiello یکی از رستوران‌های پیشنهادی مردم محلی پوزیتانو است و در هتل Savoia قرار دارد. این رستوران توسط یک خانواده مهمان‌نواز ایتالیایی تأسیس شده است و تابه‌حال چهار نسل این خانواده مسئولیت اداره d’Aiello را به عهده گرفته‌اند. شما در این رستوران می‌توانید از طعم غذاهای محلی پوزیتانو لذت ببرید.

ساعات کاری: هر روز هفته از ساعت 6 بعد از ظهر تا 10 شب

آدرس: خیابان Cristoforo Colombo 75

رستوران DA ADOLFO

آیا دوست دارید طعم غذاهای دریایی را در کناردریا امتحان کنید؟ پس به رستوران Da Adolfo بروید. این یک رستوران دریایی مشهور در ساحل Laurito است که می‌توانید از طریق قایق‌های رایگان در اسکله اصلی پوزیتانو به این منطقه بروید. در این ساحل نه‌تنها می‌توانید غذا‌های خوشمزه را امتحان کنید؛ بلکه می‌توانید از تفریحات Laurito نیز لذت ببرید. اگر دنبال یک تجربه منحصربه‌فرد هستید حتماً سری به این رستوران Da Adolfo بزنید.

ساعات کاری: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر

آدرس: ساحل Laurito  

Da Ferdinando؛ بهترین رستوران های پوزیتانو

Da Ferdinando

Da Ferdinando یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های پوزیتانو است که در ساحل Fornillo قرار دارد. Fornillo یکی از ساحل‌هایی است که می‌توان از یک مسیر پیاده‌روی به آن رسید. رستوران‌های زیادی در اطراف این ساحل قرار دارد؛ اما محبوب‌ترین آن‌ها Da Ferdinando است. این رستوران فضای آرام و صمیمی دارد و برای یک وعده‌غذایی زیر نور آفتاب مکانی مناسب است.

ساعات کاری: هر روز هفته از ساعت 9 صبح تا 6:30 بعد از ظهر

آدرس: ساحل Fornillo ، Spaggia

رستوران RADA BEACH BISTROT

اگر به دنبال یک رستوران مجلل هستید، Rada Beach Bistrot  را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران ایتالیایی یکی از گران‌قیمت‌ترین رستوران در انتهای ساحل اصلی پوزیتانو است. Rada Beach Bistrot  بهترین منظره را از ساحل Marina Grande را به شما نشان خواهد داد. 

ساعات کاری: هر روز هفته از ساعت 12:30 بعد از ظهر تا 11 شب

آدرس: خیابان Grotte Dell’incanto 51

کافه و رستوران CASA E BOTTEGA

بهترین رستوران های پوزیتانو
The best cafes in Naples پیشنهاد 3 کلیک
بهترین کافه‌های ناپل؛ مزه واقعی ایتالیا را بچشید!

Casa e Bottega یک کافه‌رستوران با غذا‌های سالم و متنوع است. در این رستوران می‌توانید انواع مختلف سالاد، ماهی‌ها، اسموتی میوه‌ای و آب‌میوه‌های تازه سفارش بدید. این رستوران مکانی مناسب برای صرف صبحانه و ناهار خواهد بود؛ چرا که تنها تا بعدازظهر باز است. 

ساعات کاری: هر روز هفته به‌غیراز دوشنبه‌ها از 9 صبح تا 3:30 بعدازظهر

آدرس: خیابان Pasitea100

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین رستوران های پوزیتانو 

یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران در لحظه ورود به پوزیتانو این است که در کدام رستوران‌ها می‌توانند بهترین غذاها را امتحان کنند. در این مقاله 13 تا از بهترین رستوران‌ های پوزیتانو را به شما معرفی کردیم. این رستوران‌ها در پوزیتانو توانسته‌اند با تنوع غذا‌ها، طعم‌های منحصر‌به‌فرد و فضای دلپذیر، تجربه شگفت‌انگیزی را برای گردشگران و مسافران فراهم کند. در این رستوران‌ها می‌توانید غذاهای متنوع محلی و ایتالیایی را نوش جان کنید. کدام یک از رستوران را در سفر به پوزیتانو انتخاب خواهید کرد؟

رزرو هتل لحظه آخری به راحتی!

نظرات کاربران