پارک های آبی برزیل

لذت هیجان و تفریح در پارک ‌های آبی برزیل را از دست ندهید!

پارک‌های‌ آبی هیجان و آرامش را با هم دارند. آب،‌ آرامشی برای انسان به ارمغان‌ می‌آورد که از نظر روانشناسان تایید شده است و بازی‌ها هم عامل ایجاد هیجان‌ می‌شوند. حال اگر هر دو با هم همراه باشند چقدر جذاب و لذت‌بخش خواهد بود و هر فردی ترغیب می‌شود تا برای یک‌بار هم که شده این بازی‌ها را امتحان ‌کند. پارک‌های‌ آبی بسیاری در دنیا وجود دارند که علاوه‌بر اینکه شهروندان آن منطقه از آن‌ها استفاده‌ می‌کنند، عامل جذب گردشگر و توریست هم هستند. سالانه افراد زیادی هزینه‌ می‌کنند تا در این مکان‌های مهیج تفریح کنند.‌ بنابراین با ما در این مقاله همراه باشید تا لیست پارک ‌های آبی برزیل را مرور کنیم. 

رزرو تور برزیل

رزرو بهترین تور خارجی با سه کلیک!

Beach Park

 پارک‌ های‌ آبی برزیل

یکی از پارک ‌های آبی برزیل  Beach Parkاست که در ساحل Porto das Dunas در Aquiraz قرار دارد. بلندترین و طولانی‌ترین سرسره‌های‌ آبی جهان را در این پارک ساحلی تجربه خواهید کرد. جت‌های‌ آبی و بخشی که ویژه کودکان است؛ طراحی بسیار جذابی دارد. در فضای پارک، سازه سرسره غول‌پیکری توجه‌تان را به خود جلب خواهد کرد. باید بدانید که یکی از برتری‌های این پارک، وجود همین سرسره‌ با ارتفاعی تقریبا برابر با 14 طبقه ساختمان است. وقتی روی اولین پله ایستادید، درست در بالاترین نقطه یکی از پارک‌ های تفریحی برزیل هستید که بهترین فرصت برای دیدن منظره شگفت‌انگیز‌ پارک‌ است. سرسره‌ای با 41 متر طول که استفاده‌کنندگانش در چشم‌برهم‌زدنی‌ این مسیر‌ را با سرعت‌ زیادی طی‌ می‌کنند. همچنین شما‌ می‌توانید بزرگ‌ترین استخر موج در آمریکای لاتین را در بیچ پارک تجربه کنید. دو آبشار بزرگ با ارتفاع 7 متر هم در این پارک وجود دارد که‌ آب با سرعت زیادی در آن جریان دارد. در کنار همه این امکانات، 8 سرسره ویژه کودکان هم در این پارک تعبیه شده است. همه این ویژگی‌ها باعث شده که این پارک ساحلی در لیست ده پارک‌ آبی برتر دنیا در سومین جایگاه قرار بگیرد و‌ همچنین مسئولان پارک مدعی باشند که از بهترین پارک ‌های‌ آبی آمریکای جنوبی است. 

آدرس:

 Rua Porto das Dunas, 2734–Porto das Dunas, Aquiraz – CE, 61700-000, Brazil

تلفن :

3000 4012 85 55+

ورودی:

 همراه با پاسپورت معتبر یا کارت شناسایی.

هزینه بلیط پارک: 

 از 28 تا 150 دلار.

Thermas dos Laranjais

Thermas dos Laranjais

 در المپیا در شمال ایالت سائوپائولو، پارک Thermas dos Laranjais قرار دارد که با بیشتر از 55 جاذبه در فضایش از زیباترین و پربازدیدترین پارک ‌های‌ آبی برزیل به‌شمار می‌رود. این جاذبه‌ها از این قرار است: سرسره‌های‌ آبی ضد جاذبه، ترن هوایی، استخر موج‌سواری 180 درجه، سونا و استخر چشمه‌های آب گرم، استخرهای آب‌درمانی آرامش‌بخش و رودخانه بزرگ و آرام، زمین تنیس، زمین والیبال ساحلی و زمین بسکتبال. همچنین با قدم زدن در فضای این پارک به‌عنوان یکی از پارک ‌های موضوعی برزیل، باغ‌وحش کوچکی از حیوانات بومی برزیل را خواهید دید که می‌توانید در کنار بعضی از آن‌ها بایستید و به یادگار عکسی بگیرید.

 علاوه‌بر این‌ها سرسبزی پارک توجه‌تان را جلب‌ می‌کند؛ سرسبزی‌ای که حاصل وجود درختان و گل‌های بومی برزیل است. می‌توانید شجاعت خود را در پرشیب‌ترین سرسره‌های‌ آبی برزیل بیازمایید، موج‌سواری در نیم‌پایپ را بیاموزید یا در ساحل موج  یکی از تم پارک ‌های برزیل تفریح کنید. بچه‌ها هم می‌توانند از زمین‌های بازی‌ آبی و مناطق شنا استفاده کنند و لذت ببرند. اگر بعد از تفریح و بازی، نیاز به نوشیدنی یا غذا داشتید، می‌توانید از امکانات ‌بارها و رستوران‌های پارک استفاده کنید. نگران وسایلتان نباشید و آن‌ها را در کمد و انبار چمدان‌های پارک بگذارید. تخت‌ و چترهای آفتاب‌گیر نیز برای افرادی که نیاز به استراحت در کنار ساحل دارند، در آنجا وجود دارد.

 اگر قصد استفاده از این خدمات پارک را داشتید زودتر خودتان را به آنجا برسانید؛ چرا که این پارک در تعطیلات آخرهفته و تعطیلات تابستان شلوغ است. با اینکه این پارک آبی برزیل برای همه سنین مناسب است؛ اما بعضی از سرسره‌ها و بازی‌ها محدودیت قد یا وزن دارند. توجه داشته باشید برای رفتن به پارک، وسایل حمل‌ونقل عمومی مستقیم وجود ندارد؛ اما تاکسی‌ها از مرکز شهر المپیا با صرف 5 دقیقه از طریق Avenida Auror Forti Neves شما را به یکی از پارک ‌های تفریحی برزیل می‌رسانند. 

آدرس: 

Av. do Folclore, 1543 – Jardim Santa Efigênia, Olímpia – SP, 15400-000, Brazil

تلفن:

3500 3279 17 55+

ساعت کاری:

 یکشنبه‌ها از 9 صبح تا 9 شب و دوشنبه تا شنبه از 8 صبح تا 8 شب.

هزینه بلیط:

بلیط تمام‌وقت 33 دلار، نیمه‌وقت 17 دلار و برای کودکان 1 تا 6 سال 6 دلار.

این پارک برای افرادی که از ویلچر و کالسکه استفاده می‌کنند هم مناسب است.

 Parque Aguas Claras

 پارک‌ های‌ آبی برزیل

یکی دیگر از پارک ‌های‌ آبی برزیل Aguas Claras است که در دامنه‌ کوه‌های Serra do Mar  قرار گرفته و از شهر Curitiba فاصله زیادی ندارد. این پارک آبی در سال 1994 تاسیس شده و همچنان مسیر پیشرفت خود را طی می‌کند و امروزه از رضایت زیادی در نزد گردشگرانش برخوردار است. این پارک آبی مقصد مناسبی برای خانواده‌هاست. زیرا در این پارک در کنار تفریح می‌توانید، استراحت یا شنا کنید و هم به تماشای طبیعت و ماهی‌ها بایستید و منظره‌های کم‌نظیری را تحسین کنید.

علاوه‌بر این‌ها سرسره‌های‌ آبی پرسرعت، استخرهای موج، قایق‌سواری در دریاچه و مسیر زیپ‌لاین، سرسره‌‌ آبی کامیکاز با 15 متر ارتفاع، رودخانه بزرگ، استخر آب‌درمانی، زمین‌های فوتبال، استخرهای والیبال آبی، درخت‌نوردی با زیپ‌لاین، قایق‌های پارویی، کایاک، قطار کوچک و دریاچه ماهیگیری هم در پارک وجود دارد. اگر بخواهید بیشتر از ساعت فعالیت پارک در این مکان بمانید، می‌توانید از کلبه‌ها و آپارتمان‌های اجاره‌ای موجود در آنجا، استفاده کنید. این پارک هم مثل دیگر  تم پارک ‌های برزیل در تابستان بسیار شلوغ است. 

آدرس:

 Av. das Castanheiras – Águas Claras, 72025-065

تلفن:

877 894 999 65 55+

ساعت کار:

 پارک Aguas Claras، در ماه‌های مختلف سال ساعت کاری متفاوتی دارد. در بعضی از ماه‌های سال هر روز و در بعضی ماه‌ها فقط آخرهفته فعال است بنابراین قبل از رفتن به پارک حتما تماس بگیرید و ساعت کاری را بپرسید. 

این پارک برای افرادی که از ویلچر و کالسکه استفاده می‌کنند هم مناسب است.

Wet And Wild

Wet And Wild

از بهترین پارک ‌های‌ موضوعی برزیل، پارک Wet And Wild است که از‌ سال 1998 بازگشایی شده. دسترسی به این پارک بسیار آسان است. این پارک تفریحی در مساحت 40 هکتار، روزانه ظرفیت پذیرش 12هزار نفر را دارد. پارک Wet And Wild به‌عنوان محبوب‌ترین پارک‌ آبی در سال 2018 انتخاب شده است. زیرا در این پارک در کنار بیش از 25 نوع سرسره‌ و استخرهای مختلف، چاله فضایی، Crazy Drop، دریاچه‌های مصنوعی و منطقه بازی با سقف جمع‌شونده برای روزهای بارانی، زمین بازی، درخت‌نوردی، زیپ‌لاین، قایق‌سواری و کایاک‌سواری وجود دارد. شما با خانواده‌تان بدون هیچ محدودیتی می‌توانید از امکانات تفریحی و ورزشی یکی از پارک ‌های تفریحی برزیل استفاده کنید. فقط برخی از سرسره‌ها و فعالیت‌ها محدودیت ارتفاع دارند و کودکان کمتر از 13 سال باید یک بزرگسال همراه داشته باشند. مانند بیشتر پارک‌ های آبی برزیل در Wet And Wild هم؛ کمد، تخت آفتابگیر، چتر آفتابی، فروشگاه و مجموعه‌‌ای از کافه‌ها و رستوران‌ها وجود دارد. با اتوبوس‌هایی که به Vinhedo می‌روند،‌ می‌توانید به این شهر بروید و از آنجا تاکسی بگیرید و خود را به این پارک برسانید. 

آدرس:

 Rodovia dos Bandeirantes Km 72, Itupeva, State of Sao Paulo 13295-000 Brazil

ساعت کاری: 

11 ظهر تا 8 شب. 

قابلیت استفاده از پارک برای افراد با ویلچر هم وجود دارد. 

Aqua Show Park

 پارک‌ های‌ آبی برزیل

 یکی دیگر از پارک ‌های تفریحی برزیل؛ پارک‌ آبیAqua Show  است که طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی آن را‌ می‌شناسند. این پارک تفریحی در جزیره Santa Catarina، درست خارج از شهر Florianópolis و در فضایی به مساحت 4.7 هکتار بنا شده است. پارک Aqua Show  دارای 10 استخر برای بزرگسالان و کودکان و 30 سرسره‌ آبی با ارتفاعات و سرعت‌های مختلف است که همگی با مجسمه‌های بزرگ و رنگارنگ از شخصیت‌های کارتونی، خزندگان، پرندگان و حشرات تزئین شده‌اند. وجود این مجسمه‌ها به شادی و هیجان فضای این پارک آبی افزوده است. همچنین می‌توانید در این پارک به‌عنوان یکی از پارک ‌های موضوعی برزیل هیجان را در انواع سرسره‌های آبی چرخان و پیچان تجربه کنید، در رودخانه‌های مصنوعی تعبیه‌شده در پارک، تنی به آب بزنید و خنک شوید یا در استخرهای ویژه کودک با بچه‌ها بچگی کنید. اگر بعد از تجربه یک روز پرهیجان‌ خواستید از مزه غذاهای محلی برای خود و خانواده‌تان خاطره شیرینی بسازید، حتما به فودکورت مجموعه بروید و از منوی آن غذایی سفارش بدهید. بعد از گذراندن روزتان در یکی از معروف‌ ترین پارک ‌های آبی برزیل اگر دوست داشته باشید،‌ می‌توانید با 10 دقیقه رانندگی به Praia dos Ingleses از محبوب‌ترین سواحل در منطقه  Florianópolisبرسید. 

آدرس:

Rodovia Armando Calil Bullos, SC-403, 3868 – Ingleses Norte

تلفن:

2354 3369 48 55+

‌ هزینه بلیط برای بزرگسالان: 27 تا 23 دلار. 

 هزینه بلیط برای کودکان یک سال به بالا با قد 1 متر: 6 دلار. 

هزینه بلیط برای کودکان کمتر از 1 سال: رایگان.

 ساعت کاری: 

هر روز از صبح تا ابتدای شب. 

Hot Park

Hot Park

یکی از پارک ‌های تفریحی برزیل که بسیار محبوب و شناخته شده است Hot Park نام دارد. این پارک بخشی از استراحتگاه‌های Rio Quente Resort است و در شمال مرکز شهر ریو کوئنته قرار دارد. Hot Park علاه‌بر اینکه‌ از بزرگ‌ترین پارک ‌های‌ آبی برزیل است، عنوان تنها پارک‌ آبی گرمابی جهان را هم‌ دارد. این پارک تفریحی در زمینی به مساحت 3.8 هکتار ساخته شده و امکاناتی چون استخرهای شگفت‌انگیز و تاب و سرسره‌های‌ آبی کوچک و بزرگی دارد که برای یک تفریح خانوادگی مناسب است. در کنار همه سرسره‌ها، سرسره‌ آبی به طول 110 متر هم در این پارک آبی برزیل وجود دارد که اگر از ارتفاع و سرعت نترسید عاشقش خواهید شد.‌ 

آدرس:

 Rua Particular, sem número Esplanada, Rio Quente – GO 75667-000

 تلفن:

1449 4000 55+

ساعت کاری:

هر روز از 9:30 صبح تا 5 عصر. 

هزینه بلیط:

از 22 دلار برای بزرگسالان و 18 دلار برای کودکان شروع‌ می‌شود. 

Rio Water Planet

 پارک‌ های‌ آبی برزیل

یکی از پارک ‌های آبی‌‌‌ آمریکای جنوبی که در برزیل قرار دارد پارک Rio Water Planet  است. وجود سواحل کوچکی در اطراف این پارک بر جذابیتش افزوده. Rio Water Planet در محله Vargem Grande در Zona Oeste ریودوژانیرو قرار دارد. این محله از سرسبزترین محله‌های شهر به حساب‌ می‌آید و سرسبزی منطقه بر پارک هم تاثیر گذاشته است. در این پارک که یکی از معروف ‌ترین پارک ‌های آبی برزیل است 40 جاذبه از انواع سرسره، استخر و دیگر امکانات تفریحات آبی موجود است که برای بزرگسالان و کودکان طراحی شده تا خانواده و دوستان در کنار هم روز پرهیجانی را تجربه کنند. بعد از یک روز پرنشاط وقتی از این پارک آبی بیرون می‌آیید و قصد بازگشت به محل اقامتتان را دارید و احتمالا به‌دنبال تاکسی می‌گردید، بدانید کاری بسیار سخت پیش‌رو دارید، بهتر است‌ 600 متر تا جاده اصلی پیاده‌روی کنید و بعد از آن با مینی‌ون، اتوبوس یا اگر خوش‌شانس باشید با تاکسی به اقامتگاهتان برگردید.

آدرس:
 Estr. dos Bandeirantes, 24000 – Vargem Grande, Rio de Janeiro – RJ, 22785-092

Naga Cable Park

Naga Cable Park

از بهترین پارک ‌های آبی برزیل Naga Cable Park است که به‌عنوان اولین پارک کابلی در آمریکای جنوبی، بزرگ ‌ترین پارک‌ آبی شناور در برزیل و یک پیست اسکیت روی آب شناخته می‌شود. پارک آبی Naga Cable 15 دقیقه با Campinas و 1.5ساعت از سائوپائولو فاصله دارد. در این پارک آبی که از معروف ‌ترین پارک ‌های آبی برزیل است، برای افراد بیشتر از 8 سال در سطوح مبتدی تا حرفه‌ای انواع موج‌سواری مثل Wakeskate و انواع اسکی روی آب را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این‌ها، شناورهای رنگارنگ و بسیار سرگرم‌کننده ناگا را داراست که افراد در هر سنی را به خود جذب می‌کند.

 به همراه داشتن حیوانات خانگی در پارک آبی  Naga Cable  مجاز نیست. خوردن و نوشیدن هم در پارک ممنوع است. استفاده کودکان 5 و 6ساله از امکانات این پارک تفریحی برزیل هم مشروط به همراهی یک بزرگسال است؛ اما کودکان بیشتر از 7 سال می‌توانند به تنهایی از امکانات این پارک آبی برزیل استفاده کنند. مسئولان پارک ادعا دارند محیط پارک در کشور برزیل منحصربه‌فرد است. فضایی زیبا و آرام در میان آب و سرسبزی درختان بلند که با چیدمان و نورپردازی مناسب چه در روز و چه در شب، زیبایی ویژه‌ای دارد و آنقدر خاص است که بعضی‌ها ترجیح می‌دهند مراسم عروسی، جشن‌ها، تولدها و جلساتشان را در محیط زیبای یکی از تم پارک ‌های برزیل برگزار می‌کنند.

آدرس:

Avenida Pacífico Moneda, 349 Guedes, Av. Pacífico Moneda, 121 – Jardim Imperial, Jaguariúna – SP, 13820-000. 

تلفن: 

0555 98387 55+

ساعت کاری: 

هر روز از 12 ظهر تا 6:30 عصر. 

هزینه ورودی: 

برای همه شرکت‌کنندگان، همراهان و بازدیدکنندگان 2.5 دلار.

ورود کودکان 4 سال و کمتر، رایگان.

هزینه بلیط:

باتوجه‌به تفریحی که قرار است در پارک انجام بدهید از 8 تا 61 دلار‌.

Water park Acquamania Foz

 پارک‌ های‌ آبی برزیل

از بهترین پارک‌ های‌ آبی برزیل، پارکی با نامAcquamania Foz وجود دارد که در بین پارک‌ های موضوعی برزیل، انتخاب خوبی برای گذراندن یک روز شاد در کنار خانواده است. سرسره‌های بلند و مرتفع آبی، استخرهای متفاوت و متنوع، فضای مهیج و جذاب برای کودکان، زمین تنیس و همه این امکانات در فضای سرسبز پارک Acquamania Foz  فراهم آمده. علاوه‌بر امکانات بازی می‌توانید از اقامتگاه و رستوران‌های آنجا هم استفاده کنید. از آن‌جایی‌که این پارک با آبشار ایگواسو 30 دقیقه فاصله دارد؛‌ می‌توانید با استفاده از امکانات حمل‌ونقل پارک، خود را به این جاذبه طبیعی بی‌نظیر برسانید و این آبشار را تماشا کنید. امکان برگزاری گردهمایی، دورهمی، تولد یا مهمانی‌های خصوصی هم در یکی دیگر از بهترین پارک ‌های آبی برزیل؛ پارکAcquamania Foz  فراهم است.

آدرس: 

Avenida das Cataratas, Km 12, 7120 – Vila Yolanda, Foz do Iguaçu – PR, Brazil

شماره تلفن:

0557 99989 45 55+

ساعت کار:

هر روز از 10 صبح تا 6 عصر. 

 هزینه بلیط: 

28 دلار. با خرید از سایت از تخفیف‌ها استفاده کنید و تا 6 قسط از روی پاسپورت سالانه خود پرداخت کنید. با خرید هر بلیط بزرگسال، یک کودک 6ساله‌ می‌تواند به رایگان وارد پارک شود. 

Eco Parque Arraial d’Ajuda

Eco Parque Arraial d’Ajuda

یکی از پارک‌ های آبی برزیل که در سال 1997 افتتاح شده، پارک آبی Eco Parque Arraial d’Ajuda است. این پارک در شمال شرقی برزیل در ساحل جنوبی Bahia در شهر Porto Seguro  قرار دارد. بخش ساحلی این پارک در ساحل Mucugê از زیباترین سواحل در Arraial d’Ajuda واقع شده است. سرسره‌های آبی بلند و مرتفع، دریاچه‌ای بزرگ و آرام، درخت‌نوردی، زیپ‌لاین، زمین والیبال ساحلی و قایق‌سواری در دریا، استخری با شیب ملایم و عمق 2.4 متر و امواجی مصنوعی که تا 1 متر ارتفاع دارند در پارک وجود دارد. تجهیزات این پارک به‌عنوان یکی از تم پارک ‌های برزیل از شرکت کانادایی Proslyde (تامین‌کننده دیزنی) وارد می‌شود که بزرگ‌ترین تامین‌کننده تجهیزات پارک‌های آبی در جهان محسوب می‌شود.

 وقتی به بلندترین نقطه سرسره آبی می‌رسید تا این مسیر پرسرعت را به پایین بیایید با صحنه‌ای روبه‌رو می‌شوید که در بین پارک ‌های موضوعی برزیل بسیار زیبا و البته کم‌نظیر است. ساحل و دریای زیبا و تمیز روبه‌رو که با آبی آسمان ترکیب شده و تشخیص دادن خط افق در آنجا بسیار سخت است. محال است با دیدن این منظره به فکر قدم زدن در ساحل نیفتید. همچنین گردشگران این پارک می‌توانند به ساحل Mucujê بروند و از کایاک دونفره و انفرادی برای تجربه ماجراجویی در زیباترین سواحل جهان استفاده کنند. در پارک Eco Parque Arraial d’Ajuda، رستوران‌ها و بوفه‌هایی قرار دارد که خوراکی‌هایی مثل بستنی‌، شیرینی‌، پاپ‌کورن، باربیکیو، ساندویچ‌های دستساز، نارگیل و ماکارونی کبابی، ذرت بو داده و پشمک می‌فروشند.

 اکو پارک که یکی از چندین پارک ‌های تفریحی برزیل است، یک ایستگاه پزشکی مجهز به آمبولانس و تیمی از پزشکان متخصص و آماده پاسخگویی در شرایط اضطراری دارد. بهترین لباس‌های ساحلی را هم می‌توانید در بوتیک‌های این پارک ساحلی بخرید. این پارک مهدکودک ندارد؛ اما فضای شاد و امنی را برای بچه‌ها تدارک دیده که همیشه مورد استقبال بوده است در این فضا علاوه‌بر وسایل بازی و سرگرمی، حمام، مایکروویو و مینی‌بار هم وجود دارد. ورود خوراکی و نوشیدنی، حیوانات خانگی، شیشه، اسپیکر و هواپیماهای بدون سرنشین به پارک ممنوع است. افرادی که مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند هم، نمی‌توانند از امکانات مرتبط با ورزش‌های سنگین استفاده کنند.

Parque Aquatico Cascaneia

 پارک‌ های‌ آبی برزیل

پارک‌ آبی Cascaneia در شمال Blumenau در شهر Santa Catarina  و در حدود 150 کیلومتری شمال غربی Florianopolis قرار دارد. این پارک از بزرگ‌ترین پارک ‌های آبی برزیل است که بیش از 20 جاذبه دارد و‌ علاوه‌بر سرسره‌های پرشیب، بلندترین تاب برزیل و تعدادی استخر و جکوزی، اتاق بازی، چند مسیر پیاده‌روی خوش‌منظره و یک زمین فوتبال هم در خود جای داده است.‌ چه بخواهید هیجان را با یک سرسره‌ آبی پرسرعت تجربه کنید، چه با خنک شدن زیر آبشاری مصنوعی یا با تابی غول‌پیکر در هوا پرواز کنید، پارک‌ آبی Cascaneia بهترین پیشنهاد در بین تم پارک ‌های برزیل برای شماست تا یک روز پر از هیجان و نشاط را به همراه خانواده یا دوستانتان داشته باشید. در این پارک‌ آبی کمد، تخت آفتابگیر و چترهای آفتابی رایگان در اختیارتان قرار‌ می‌گیرد و از فروشگاه‌ها و مجموعه‌‌ کافه‌ها و رستوران‌های موجود در پارک هم‌ می‌توانید خدمات مد نظرتان را دریافت کنید.

آدرس:

 Rua José Patrocínio Santos , 2355 – Belchior Central, Gaspar – SC, South Brazil, 89117-620

تلفن:

1600 3308 47 55+

ساعت کاری:

از نوامبر تا فوریه: هر روز

 اکتبر و مارس: آخر هفته‌ها از صبح تا اوایل عصر. 

Hopi Hari Park

Hopi Hari Park

از دیگر پارک ‌های آبی برزیل  Hopi Hari Park است که در زمینی به مساحت‌ 6.7 هکتار برپا شده؛ مساحتی دو برابر مساحت ایالت واتیکان. هوپی‌ هاری در امتداد بزرگراه Bandeirantes، بین شهرهای Itupeva و Vineyard، در حدود 70 کیلومتری شمال غربی سائوپائولو قرار دارد. علت نامگذاری Hopi Hari Park این است: بعضی‌ می‌گویند که ‌Hopi Hari هدیه‌‌ای از طرف Hopi، خدای شادی، به‌ Hari، الهه ماجراجویی، است. بعضی دیگر معتقدند که Hopi Hari مستعمره تعطیلات فرازمینی‌های برتر است که در کهکشان راه‌شیری ساکن هستند. اما داستان‌ها، داستان هستند و فرضیه‌ها، فرضیه. حقیقت این است که Hopi Hari یکی از پارک ‌های موضوعی برزیل، کشوری است با همه آنچه که سایر کشورها دارند: پایتخت، حاکم، پرچم، سرود، پاسپورت، کنسولگری و زبان خود؛ یعنی امید و شادی یا همان Hopes.

 مسئولان Hopi Hari Park به‌علت گستردگی و تنوع در اینجا معتقدند این پارک تفریحی برزیل، سرگرم‌کننده‌ترین کشور جهان است. پارک Hopi Hari به 5 منطقه تقسیم شده: Kaminda Mundi، Mistieri، غرب وحشی، Infantasia و Aribabiba. که هر قسمت از فرهنگ و داستان خاصی الهام گرفته است و تم‌های متناسب دارد. یکی از این 5 بخش این تم پارک برزیل، غرب وحشی نام دارد با تم گاوچران که امکاناتی مانند ترن هوایی، رودخانه مصنوعی مواج، استخرهای متفاوت، بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک برزیل و نمایش‌های زنده و تئاتر را دارد. بعضی از بازی‌ها محدودیت دارند که در صورت استفاده کودکان، نیاز به نظارت بزرگسالان است.

 قسمت‌هایی از این پارک که یکی از پارک ‌های تفریحی برزیل است برای ویلچرها و کالسکه‌ها قابل دسترسی است. Hopi Hari Park  از تم پارک ‌های برزیل است که هرساله فستیوال خاص و ویژه‌ای برگزار می‌کند. این پارک با بیش از 35 وسیله بازی از محبوبیت خاصی برخوردار است. با تهیه بلیط به هر پنج منطقه دسترسی خواهی داشت. اگر بعد از بازی و تفریح قصد داشتید انرژی ازدست‌رفته خود را جبران کنید، می‌توانید به رستوران، کافه و کیوسک‌های غذای موجود در این پارک آبی برزیل بروید و از منوهای متنوعشان غذای دلخواهتان را سفارش بدهید.

 آدرس:

 Rod. Dos Bandeirantes, km 72 – s/n – Moinho, Sao Paulo , 13288-130

تلفن: 

4000 4210 11 55+

ساعت کاری:

پنجشنبه تا یکشنبه از اواخر صبح تا عصر.

در آخر

در سفر خود به برزیل فرصت طلایی رفتن به پارک ‌های آبی  را از دست ندهید؛ زیرا تعداد این پارک‌ها در برزیل آنقدر زیاد است که برزیل را خانه شهربازی‌ها و پارک‌های موضوعی می‌دانند که در آن‌ فرصت سرگرمی برای همه فراهم است. از بهترین پارک‌ های آبی‌ برزیل بیچ پارک، هات پارک و هوپی هاری است. اگر شما تجربه سفر به برزیل و تفریح در این نوع پارک‌ها را داشته‌اید با ما در میان بذارید. سفری شاد و خاطره‌انگیز را برای‌تان آرزومندیم.

نظرات کاربران