ولنتاین در برزیل

ولنتاین در برزیل؛ رمانتیک‌ترین مکان‌ها و تفریحات

برزیل بزرگترین کشور آمریکای‌ جنوبی و تنها کشور پرتغالی‌زبان در کل آمریکای لاتین است. جنگل‌های بارانی، سواحل شنی سفید، جزایر گرمسیری و دره‌های صخره‌ای قرمزرنگ از جمله زیبایی‌های رویایی این کشور هستند. برخلاف سایر نقاط جهان، روز ولنتاین در برزیل 12 ژوئن جشن گرفته می‌شود و مردم بومی برزیل آن را Dia dos Namorados می‌نامند. شاید بپرسید چرا 12 ژوئن؟ دلیل قرار گرفتن روز عشق در برزیل در 12 ژوئن این است که در برزیل، فوریه هر سال یک هفته کارناوال برگزار می‌شود و روز ولنتاین را در 12 ژوئن جشن می‌گیرند تا این دو مراسم با یکدیگر تداخل نداشته باشند. در ادامه برخی از کارها و فعالیت‌های عاشقانه روز ولنتاین در کشور برزیل را به شما معرفی می‌کنیم تا یک روز به‌یادماندنی را در خاطرات خود ثبت کنید.

رزرو تور برزیل

رزرو بهترین تور خارجی با سه کلیک!

Statue of Christ the Redeemer

ولنتاین در برزیل

یکی از رمانتیک ‌ترین مکان‌ های برزیل در ولنتاین، تندیس مسیح است. این مجسمه یکی از عجایب هفتگانه جهان به‌شمار می‌آید و مکانی عالی برای شروع یک تعطیلات رویایی و عاشقانه است. می‌توانید برای بازدید از این مجسمه در ارتفاع 700 متری با قطار به کوه Corcovado بروید. جالب است بدانید این مجسمه حدود 40 متر ارتفاع دارد و مناظر بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ای از  شهر ریودوژانیرو، ساحل کوپاکابانا و خلیج گوانابارا را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. Statue of Christ the Redeemer در واقع یک نماد مذهبی به‌معنای رستگاری است. قطار هر نیم‌ساعت یک‌بار در رفت‌وآمد است و مسیر آن از پارک ملی Tijuca  شروع می‌شود و از کوه Corcovado بالا می‌رود تا به مقصد برسد. اگر همراه معشوقتان به برزیل سفر کردید، حتما به این مکان زیبا بروید و با دیدن منظره‌های رویایی و چشم‌نواز، لحظات عاشقانه‌ای را در کنار یکدیگر سپری کنید.

مکان: ایستگاه Cosme Velho.

مدت زمان سفر: 20 دقیقه

زمان بازدید: 8:00 الی 19:00

هزینه ورودی: 18 دلار برای هر نفر

Iguazu Falls

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین جاذبه ‌های برزیل در ولنتاین آبشار Iguazu است. این آبشار زیبا و رویایی در واقع مجموعه‌ای از 275 آبشار است و یک مکان بسیار عالی برای سپری کردن روز عشق در برزیل به‌همراه معشوق‌تان است. آبشار Iguazu مرز بین برزیل و آرژانتین را مشخص می‌کند و شکلی شبیه به نعل اسب دارد و جزو بزرگ‌ترین آبشارهای جهان محسوب می‌شود. این جاذبه طبیعی جزو میراث طبیعی کشور برزیل بوده و در سایت جهانی یونسکو ثبت شده است.

همچنین اتوبوس‌هایی وجود دارد که هر 20 دقیقه یک‌بار گردشگران را از فرودگاه Foz de Iguacu به محل آبشارها می‌برند. برای رویایی‌ترشدن لحظاتتان ‌هلی‌کوپترهای دو نفره‌ای وجود دارد که می‌توانید سوار آن‌ها شوید و بر فراز آسمان‌ها پروا کنید و از تماشای زیبایی آبشار  Iguazu لذت ببرید. همچنین یک مسیر پیاده‌روی از پارک ‌ملی تا آبشارها وجود دارد که می‌توانید به همراه عشق‌تان در این مسیر قدم بزنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. لازم به ذکر است در کنار این پارک ‌ملی یک باغ‌وحش وجود دارد که پرندگان جذابی مانند فلامینگو، طوطی ماکائو، مرغ مگس‌خوار و توکان را در خود جای داده و می‌توانید از آن دیدن کنید. اگر ایام ولنتاین در برزیل بودید، حتما از این مکان عاشقانه دیدن کنید و لذت ببرید.

مکان: Foz de Iguaçu

زمان بازدید: 9:00 الی 17:00

هزینه ورودی: 15 دلار برای هر نفر

Copacabana Beach

Copacabana Beach

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین جاذبه ‌های برزیل در ولنتاین ساحل Copacabana است. این ساحل از یک طرف توسط کوه کله‌‌قندی و از طرف دیگر قلعه قدیمی کوپاکابانا احاطه شده و طول آن 4 متر است. تعدادی کافه و رستوران در این ساحل وجود دارند که در شب بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند. ساحل Copacabana یکی از رایج‌ترین ساحل های RIO است که می‌توانید در آن زیر نور آفتاب ریلکس کنید و آفتاب بگیرید یا تنی به آب بزنید و لذت ببرید. این ساحل در شب روشن می‌شود و میزبان تعداد زیادی از مردم است. عده زیادی هم در ساحل فوتبال بازی می‌کنند که یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های RIO است. ولنتاین در برزیل را همراه با معشوق‌تان در این ساحل سپری کنید و لذت ببرید.

مکان: در نزدیکی ایستگاه Cantagalo

هزینه: ندارد

Samba dance

برای رمانتیک شدن روز عشاق در برزیل، رقص سامبا را تجربه کنید. پایتخت رقص سامبا در برزیل Rio De Janeiro است و مدل رقص‌شان نشان‌دهنده میزان هیجان‌شان است. یکی از اولین کلوپ‌های رقص سامبا Carioca De Gema است که در ریو قرار دارد. در این کلوپ فضای بسیار گرم و صمیمی وجود دارد و همیشه یک گروه نوازنده در حال نواختن موسیقی هستند. همچنین پیش‌خدمت‌هایی در آنجا وجود دارد که مدام با یک سینی نوشیدنی از شما پذیرایی می‌کنند. هیچ‌ چیز عاشقانه‌تر از آن نیست که همراه‌ با شریک زندگی‌تان با یک آهنگ همراه شوید و به‌دور از هر دغدغه‌ای، در لحظه ‌حال زندگی کنید.

مکان: Avenida، Mem de sá، 79، Lapa، RIO.

هزینه برای دو نفر: 15 دلار

Rio Carnival

ولنتاین در برزیل

ولنتاین در برزیل را به کارناوال ریو بپیوندید. این کارناوال یک جشن خیابانی است که در فوریه برگزار می‌شود و هزاران‌ نفر در آن شرکت می‌کنند. کارناوال RIO با صدها مهمانی خیابانی، رقص و رژه سامبا همراه است و هرساله تعداد زیادی گردشگر تنها برای شرکت در این جشن به برزیل سفر می‌کنند. در این جشن یک هفته‌ای همه لباس‌های رنگارنگ می‌پوشند و به‌همراه موسیقی زنده در خیابان‌ها به جشن و شادی می‌پردازند. همراه با عشق‌تان به این جشن بروید و یک خاطره فراموش نشدنی از ولنتاین در برزیل را در ذهن‌تان ثبت کنید.

مکان: Sambadrome

هزینه: 66 دلار برای هر نفر

پیاده‌روی کنید

روز عشق در برزیل را با قدم ‌زدن رمانتیک کنید. Olinda یک شهر بسیار زیبا و هنری بوده که تعدادی مکان تاریخی و جاذبه‌های فرهنگی را در خود جای داده است. این شهر در ایالت Pernambuco برزیل واقع شده است و تنها 10 کیلومتر با پایتخت آن Recife فاصله دارد. گالری‌های هنری، کلیساها، موزه‌ها و کارگاه‌های صنعتگران از جمله زیبایی‌های این شهر هستند که به‌عنوان میراث فرهنگی این کشور شناخته شده است. خیابان‌های باریک پرپیچ‌وخم، خانه‌های رنگارنگ، رستوران‌ها و کافه‌های زیبا باعث حیرت‌زدگی بازدیدکنندگان می‌شود. زمانی که به برزیل سفر کردید،یک روز را به قدم‌ زدن در شهر Olinda همراه ‌با شریک احساسی‌تان اختصاص دهید و لحظات زیبا و فراموش‌نشدنی را رقم بزنید

زمان بازدید: 8:00 الی 17:00

غواصی کنید

غواصی  در برزیل

همراه با شریک زندگی‌تان روز عشق در برزیل را غواصی کنید. یکی از رمانتیک ‌ترین مکان ‌های برزیل در ولنتاین Bonito است. این مکان یکی از بهترین مقاصد گردشگری است که علاوه‌بر غواصی می‌توانید پیاده‌روی، اسب‌سواری و رفتینگ یا قایق‌سواری کنید. همچنین می‌توانید به تماشای پرندگان بنشینید و لذت ببرید. در غار این مکان امکان غواصی وجود دارد که بسیار متفاوت و لذت‌بخش است. آب‌های این غار فیروزه‌ای‌رنگ بوده و چشمه‌های آن کاملا طبیعی هستند. نور خورشیدی که از لابه‌لای شکاف غار روی آب‌های فیروزه‌ای می‌تابد، محیطی رمانتیک و زیبا را ایجاد می‌کند که هر زوجی دوست دارد لحظاتی را در این غار سپری کند. اگر شما هم دوست دارید یک انتخاب رمانتیک برای تعطیلات ولنتاین در برزیل داشته باشید، حتما به Bonito بروید.

مکان: Mato Grosso du Sol

زمان بازدید: 8:30 الی 18:00

هزینه: 12 دلار

در آسمان پرواز کنید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید در روز عشاق در برزیل انجام دهید، پرواز در آسمان‌های RIO است. شما می‌توانید در این ایام خاص با هنگ‌گلایدر بر فراز ریو دو ژانیرو پرواز کنید و از تماشای مناظر چشم‌نواز، کوه‌های شوگرلوف، تندیس مسیح و ساحل کوپاکابانا لذت ببرید. خلبانان با تجربه‌ای همراه با زوج‌ها پرواز می‌کنند و این پرواز بسیار ایمن است. روز ولنتاین در برزیل را همراه با شریک احساسی‌تان در آسمان‌های RIO پرواز کنید و لذت ببرید.

مکان: Sao Conrado

زمان پرواز: 2 ساعت

زمان: 8:00 الی 14:00

هزینه: 132 دلار برای هرنفر

به سالن‌های بار بروید

ولنتاین در برزیل

اگر دوست دارید در روز ولنتاین در برزیل همراه با شریک زندگی‌تان، یک مهمانی متفاوت را تجربه کنید به Bar Hopping بروید. سائوپائولو، سالوادور و ریو دو ژانیرو مکان‌هایی هستند که هزاران سالن بار را در خود جا داده‌اند و مهمانی‌های شبانه پرسروصدا دارند. Bar Hopping یک تجربه متفاوت است که هر انسانی باید یک‌بار در زندگی‌اش آن را تجربه کند. بیشتر بارها قیمت‌های مناسبی دارند و مناسب افراد گیاه‌خوار نیز هستند. همچنین بعضی ‌از آن‌ها فضایی آرام همراه با یک موسیقی زنده ملایم را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کنند و شما با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید انتخاب کنید که کجا برای شما مناسب‌تر است.

هزینه: 60 دلار برای دو نفر

خرید کنید

آخرین کار برای پایان دادن به روز عشق در برزیل، دعوت کردن همسرتان به خرید است. برای کسانی که خرید کردن را دوست دارند ریو دو ژانیرو می‌تواند بهشت باشد. از بوتیک‌های زیبا و مدرن گرفته تا بازارهای محلی در این شهر وجود دارد و خرید کردن در آن بسیار راحت است. یکی از بازارهای معروف این شهر Hippy نام دارد که یکشنبه هر هفته باز است و صنایع‌دستی و سایر وسایل دیگر را می‌توانید از این بازار خریداری کنید. همچنین بازار Rua Lavradio در این شهر برای خرید وسایل قدیمی و عتیقه‌جات بسیار مناسب است و آخر هر هفته برای بازدیدکنندگان موسیقی ‌زنده و غذا در نظر دارد. درآخر Barra da Tijuca یک مرکز خرید آمریکایی و به‌روز است که پیشنهاد می‌شود حتما سری به آن بزنید. اگر دوست دارید در پایان سفر رمانتیک و عاشقانه‌تان یک سوغاتی برای عزیزانتان خریداری کنید، رفتن به این مکان‌ها را فراموش نکنید.

زمان بازدید: 9:00 الی 18:00

در آخر

در این مقاله کوشیدیم تعدادی از کارها و مکان‌های رویایی را به شما معرفی کنیم تا روز ولنتاین در برزیل را همراه با شریک احساسی‌تان به بهترین شکل جشن بگیرید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را رقم بزنید. این روز رمانتیک در 12 ژوئن جشن گرفته می‌شود و مردم برزیل آن را Dia dos Namorados می‌نامند. آیا تابه‌حال تجربه حضور در برزیل در روز ولنتاین را داشته‌اید؟ از نظر شما رمانتیک ‎ترین جاهای برزیل کدام است؟

نظرات کاربران