سفر به برزیل در بهار

سفر به برزیل در بهار؛ بازتاب زیبایی‌های طبیعت

برزیل مقصدی عالی برای گردش در فصل بهار است. زیرا اماکن‌ باورنکردنی زیادی که در طول این فصل نمایان شده و زیبایی‌ فوق‌العاده‌ای دارد، را به نمایش می‌گذارد. برخلاف سایر نقاط جهان، بهار در برزیل از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. بنابراین اگر قصد سفر به برزیل در فصل بهار را دارید، بدانید که گزینه مناسبی است. چرا که بسیاری از جاذبه‌ها و زیبایی‌های این کشور در بهار نمایان می‌شود. در ادامه چند مورد از زیباترین قسمت‌های این کشور در فصل بهار را به شما معرفی می‌کنیم. پس برای شناخت این مناطق جذاب و خاطره‌ساز همراه ما باشید. 

رزرو تور برزیل

رزرو بهترین تور خارجی با سه کلیک!

 Manaus 

سفر به برزیل در بهار

شهر مانائوس در شمار مکان‌ های دیدنی برزیل‌، در تمام سال زیباست اما در بهار، زیبایی منحصربه‌فرد خود را دارد. Manaus به جنگل‌های بارانی معروف است و گردشگران در امتداد این فصل به گشت‌وگذار و تماشای گیاهان و درختان متنوعی که وجود می‌پردازند. در این فصل، رودخانه‌‌ای که از میان درختان سرسبز جاری است، چنان چشم‌نواز بوده که افرادی‌ که به آن‌جا رفته‌اند، ساعت‌ها جذب و مبهوت آن می‌شوند، در آن هنگام نیز نسیم ملایمی که می‌وزد، این زیبایی را چندبرابر می‌‌کند. 

Iguazu Falls

از دیگر جاذبه‌ های گردشگری طبیعی برزیل در بهار، باید به آبشار ایگواسو اشاره کرد. این آبشاری نعلی‌شکل به‌طول 2700 متر، واقع در رودی با همین نام در مرز آرژانتین با برزیل قرار دارد. آبشار Iguazu Falls در فصل بهار نمای فوق‌العاده‌ زیبایی دارد؛ چرا که آب از ارتفاعات بالاتر و از میان درختان تنومند به پایین می‌ریزد و پودر می‌شود. در رودخانه ایگواسو با فاصله‌ای از آبشار، پلی چوبی تعبیه شده که گردشگران می‌توانند روی آن قدم زده و در صورت تمایل عکس یادگاری بگیرند. بهار، بهترین زمان برای سفر دریایی به‌سمت آبشار یا حتی پیاده‌روی در جنگل‌های اطراف برزیل است. پس بی‌شک یکی از انتخاب‌هایتان برای سفر به برزیل در بهار، می‌تواند بازدید از آبشار ایگواسو باشد.

Bonito

Bonito

بونیتو یکی از بهترین جاذبه های گردشگری طبیعی برزیل بوده که در تمام فصول سال زیباست. بااین‌حال در بهار، رودخانه پرآب‌تر و درخشان‌تر شده و جنگل‌های آن سبزتر می‌شوند که آن‌ها را تماشایی‌تر می‌کند. تفریحاتی مانند پیاده‌روی، غواصی، قایق‌سواری در رودخانه‌ها یا زیپ‌لاین در جنگل هم در این مکان امکان‌پذیر است. نکته قابل توجه رودخانه نیز آبی‌ است که در غاری در Bonito قرار دارد. چینش و طراحی این غار به‌قدری زیباست که مردم همه‌ساله برای تماشای آن به بونیتو سفر می‌کنند. بنابراین Bonito یکی از بهترین مکان‌های سفر به برزیل در بهار به شمار می‌آید. 

chapada  

یکی دیگر از جاذبه ‌های گردشگری طبیعی برزیل در بهار، پارک ملی چاپادا‌ دوس وایدیروس ا‌ست که در ایالت گوییاس قرار دارد. آبشارهای دیدنی، دره‌های هیجان‌انگیز و جنگل‌های انبوه از جاذبه‌هایی است که در بهار در این مکان بیش‌ازپیش دیده می‌شود. در این پارک، می‌توانید انواع حیوانات و گونه‌های پرندگان مانند گربه‌های وحشی، عقاب‌ها، آهوها و گرگ‌ها را نیز ببینید. پارک Chapada برای علاقه‌مندان به پیاده‌‌روی انتخابی فوق‌العاده‌ است؛ چرا که هنگام قدم زدن مناظر سراسر سبز و زیبا، ترکیبی از کوه، درخت و چمن که در افق نگاه‌تان قرار دارد، پیاده‌روی را برای‌تان لذت‌بخش می‌کند.

Sugar Loaf Mountain

سفر به برزیل در بهار

بدون شک برای کسی‌که قصد سفر به برزیل در بهار را دارد، کوه شوگرلوف یکی‌ از انتخاب های اوست. کوه شوگرلوف ازمعروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری طبیعی برزیل در بهار به شمار می‌رود. این کوه با ارتفاع 396 متری طبیعت زیبایی را به ‌وجود آورده‌ است و برخی از بهترین مناظر شهر ریو دو ژانیرو را به نمایش می‌گذارد. تله‌کابینی وجود دارد که از تپه مجاور به این کوه می‌رسد و گردشگرانی که سوار آن می‌شوند، با مناظری از شهر، خلیج و منطقه اطراف روبه‌رو می‌شوند. رفتن به Sugar Loaf Mountain فرصتی‌ را فراهم می‌کند که هم هیجان را تجربه کنید و هم از مناظر لذت لازم را ببرید. البته باید افزود که تجربه‌ متفاوت و جذاب زمانی رخ می‌دهد که در طول روز این‌جا باشید؛ چرا که بازتاب نور خورشید و سایه‌ای که از کوه روی رودخانه‌ کنارش نمایان می‌شود، خیلی ویژه برای‌تان دلبری می‌کند.

Corcovado Mountain

یکی دیگر از جذاب‌ترین جاذبه‌ های گردشگری طبیعی برزیل در بهار که در بهترین فصل سفر به برزیل باید از آن دیدن کنید، کوه کورکووادو است. ارتفاع این کوه بیش ‌از 710 متر بوده و از بهترین مکان‌هایی است که می‌توان از آن بالا بهترین مناظر شهر ریو دو ژانیرو را دید. حوالی این کوه با فضای سرسبز پوشیده شده و در بالاترین قسمت آن تندیس مسیح قرار دارد. باید یادآور شد که داخل تندیس مسیح، یک راه‌پله وجود دارد که شما توسط این پله‌ها می‌توانید خود را به بالاترین نقطه دردسترس این مجسمه یعنی شانه‌های او برسانید. این تندیس با بیش ‌از 39 متر بلندی در سال 1926، نوک کوه کورکووادو ساخته شده ‌است. Corcovado Mountain یکی از بهترین مکان‌ های دیدنی برزیل در بهار به شمار می‌رود؛ چرا که در این فصل، جمعیت کمتری از گردشگران به برزیل سفر می‌کنند. اما تعداد بازدیدکنندگان از این تندیس سالانه تقریبا 2 میلیون نفر است.

Copacabana

Copacabana

برزیل سواحل فراوانی دارد، اما ساحل کوپاکابانا که یکی دیگر از جاهای دیدنی این کشور در بهار است که به‌دلیل زیبایی منحصربه‌فرد خود، افراد را از گوشه‌وکنار جهان به خود جذب می‌کند. این ساحل که در شهر ریودوژانیرو قرار دارد،  شن وماسه‌های سفید، آب‌های فیروزه‌ای، صخره‌های بلند و درختان نخل اطراف آن وجود دارند. در این ساحل سرگرمی‌های زیادی برای لذت بردن وجود دارد؛ شما می‌توانید والیبال بازی کنید، در ساحل قدم بزنید، قایق‌سواری کنید یا از خوردن یک وعده غذایی در منظره‌ای دوست‌‌داشتنی لذت ببرید. 

ubatuba

 یکی دیگر از مکان‌ های دیدنی برزیل در بهار که در بهترین فصل سفر به برزیل باید از آن دیدن کنید، ساحل ubatuba است. یک ساحل با شن‌های سفید و آب‌های آبی نیلگون که اطراف آن با درختان پوشیده شده و شما برای رسیدن به آن باید از بین درختان عبور کنید. تنوع درختان در این‌جا زبان‌زد است، برخی بلندبالا و برخی کوتاه‌قامت، بعضی با برگ‌های کوچک و نازک و برخی پهن‌برگ. این‌ ساحل، مکانی ا‌ست برای قدم زدن در اطراف و گوش سپردن به موسیقی مورد علاقه؛ به‌خصوص اگر باران هم بگیرد، این زیبایی افزایش می‌یابد. موج‌سواری هم گزینه دیگری از تفریحات است که در این‌ ساحل امکان‌پذیر است. 

Paraty 

سفر به برزیل در بهار

یکی دیگر از جاهای دیدنی برزیل در بهار که در بهترین فصل سفر به برزیل باید از آن دیدن کنید، شهر پاراتی است. این شهر در کاستا ورد قرار دارد که پر از سازه‌های زیبایی ا‌ست که اطراف ساحل وجود دارد. تمام جاذبه‌ های طبیعی برزیل در بهار مانند کوه‌ها، درختان بلند نخل‌ و تپه‌های‌ پوشیده از چمن‌های سبز در آن دیده می‌شود. اگر زمانی که می‌رسید، ابرهای سفید در آسمان باشند این زیبایی را چندین برابر می‌کند. برای کسانی‌که دغدغه هزینه دارند، بهار، بهترین زمان سفر به برزیل است.

Chapada Diamantina National Park

در نهایت می‌رسیم به پارک چاپادا دیامانتینا که در باهیا قرار داشه و در بهترین فصل سفر به برزیل باید از آن دیدن کنید. این مکان دیدنی برزیل در بهار، مملو از رودخانه و آبشارهایی ا‌ست که شما را محو تماشا می‌کند. آبشار فوماچا در ارتفاع 400 متری از قشنگ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری طبیعی در برزیل است که به‌عنوان بلندترین آبشار برزیل معروف شده است. حوزه آبریز این آبشار، رودخانه آمازون است. در قسمتی از این آبشار هم شرایطی برای شنا فراهم است؛ حتی برای بچه‌های کوچک‌تر نیز این امکان وجود دارد، اما باید احتیاط لازم را رعایت کنند. در ادامه این نکته را باید افزود که آب‌وهوای این منطقه از برزیل در بهار گرم می‌شود؛ بنابراین قبل ‌از حرکت به‌سمت پارک وسایل ضروری و مورد نیازتان را همراه داشته باشید تا گرمازده نشوید.

در آخر 

بهار، جان دوباره‌ای به زمین و زندگی می‌بخشد و نوید گذر از تاریکی و زمستان را می‌دهد. چه خوب است که خاطرات قشنگ خود را در این فصل ثبت کنیم. بنابراین این فصل فرصت مناسبی‌ برای سفر به شمار می‌آید؛ سفر به جای‌جای این کره‌ گرد آبی. ما در این مقاله به برزیل سفر کردیم و جاذبه‌های بهاری آن را به شما معرفی کردیم. بی‌شک هرکس قصد سفر در این فصل را دارد، از دیدن این 10 مکان دیدنی پشیمان نخواهد شد. دوست دارید در فصل بهار به این کشور سفر کنید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران