گزارش سه کلیک از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری

همه ما در این دو سال با همه گیری کرونا دست و پنجه نرم کرده ایم. میشود گفت این ویروس همه جنبه های زندگی ما را از زدن ماسک گرفته والکلی که عضو جدا نشدنی کیف ماست تا معاشرت و حتی مسافرت هایمان را تحت تاثیر قرار داده است. حالا که دو سال از زندگی در کنار کوید می گذرد؛ در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی؛ قرار است اتفاق های خوبی رقم بخورد تا ما کمی شبیه قبل تر ها زندگی کنیم.

سه کلیک در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی

سفر همیشه خوب است. از حال روحی خوبی که با رزرو بلیط هواپیما شروع می شود تا هیجان جمع کردن چمدانمان و رسیدن به مقصد! مناظری که میبینیم؛ استراحتی که داریم و آشنایی با افرادی که در محیط کار و زندگی ما نیستند. در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی که امسال در تهران برگزار شده است؛ راه دور سفرکردن قرار است نزدیک شود. سه کلیک هم در این نمایشگاه از جایگاه ویژهی ای برخوردار بوده است.

در سالن 38 نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی که از 9 الی 12 بهمن برگزار شده بود، غرفه سه کلیک با دیزاین آبی و سفید زیبایش میزبان بسیاری از دوست داران سفر و البته همکاران حوزه گردشگری بود. هیروهای سه کلیک توانستند که اتمسفرخوب و خوشایندی را برای بازدیدکنندگان رقم بزنند و با اجراهای شاداب و پویای خود حس خوبی را به مخاطب القا کنند.

اما عملکرد سه کلیک در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی چگونه بود؟

سه کلیک در این نمایشگاه افتخار میزبانی از مهمانان شاخصی همچون؛ جناب آقای عزت الله ضرغامی وزیر محترم گردشگری و میراث فرهنگی و جناب آقای علی دارابی معاون محترم وزیر را دارا بود. در طی دیدار مهمانان ویژه سه کلیک؛ بر حمایت هر چه بیشتر از صنعت گردشگری و توریسم تاکید شد. وزیر گردشگری در صحبت های خود افزود: “ با توسعه گردشگری، می توان تبلیغات منفی علیه کشور را مدیریت کرد.”

همچنین مهدی حسینی مدیر تورهای اروپایی سه کلیک با اشاره بر اشتغال زایی کمنظیر سه کلیک در دوران سخت کرونایی، افزود : سه کلیک با نقشه راه درست و کاملش قصد تسهیل گردشگری برای هموطنان را دارد. در این میان هادی فرصادی مدیر دیجیتال مارکتینگ این مجموعه درباره پشتوانه قوی سه کلیک (آژانس هواپیمایی دلتابان ) صحبت کرد و از ابتکارات و خدمات پیش روی این مجموعه رونمایی کرد.

دستاوردهای سه کلیک در نمایشگاه گردشگری1400 

سه کلیک با خانواده 300 نفری اش همیشه در تلاش بوده است تا با فراهم آوردن امکانات درجه یک برای همسفرانش  خاطرات خوبی را بسازد. اما امسال در این نمایشگاه گردشگری، این مجموعه مفتخر به رونمایی از سیستم جامع مارکت پلیس را داشته است. اما مارکت پلیس چیست ؟

مارکت پلیس، پکیج بسیار جامع گردشگری در رابطه با موارد ذیل است:

  • فروش به آژانس ها
  • فروش به مسافر
  • فروش به سازمان ها و ارگان های دولتی
  • فروش به شرکت های خصوصی
  • ارائه وایت لیبل به سیستم همکاران
  • کروز دور دنیا
  • اجاره ماشین
  • خدمات و جاذبه های گردشگری
  • هتل ها، اقامتگاه و تامین کننده
  • ایرلاین و تامین کننده های پرواز

بنابراین سه کلیک با مارکت پلیس در صدد این است تا بتواند همسفران و همکارانش را در راستای گردشگری و توریسم به رضایت کامل برساند.

نظرات کاربران